Hellas Transalp Forum

Yamaha Townmate t-50

Stoneman · 163157

Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9307
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #125 on: Τρίτη 27 Σεπτέμβριος 2016, 15:58:57 μμ
Μάλιστα, δλδ αυτό το Stroke είναι με άλλα λόγια η διαδρομή του πιστονίου.
Ετσι κ  με βαση την διάμετρό του βρίσκουμε τον όγκο του κυλίνδρου που εκεί κινείται το πιστόνιον.
Μά'ι'στα, ετσι να μαθαίνομεν κ κάτι, κ μου το έπαιζε  ο άλλος επιστημονας , μου είπε 71 κ μου ''εφαγε'' ένα ολόκληρο κυβικό. :2hysterical:

Η σχέση συμπίεσης είναι ο λόγος του όγκου που υπάρχει όταν το έμβολο βρίσκεται στο ΚΝΣ (δηλαδή όγκος κυλίνδρου + όγκος θάλαμου καύσης) δια του όγκου που υπάρχει όταν το έμβολο βρίσκεται στο ΑΝΣ (δηλαδή όγκος θάλαμου καύσης)

Κατανοητόν .

Με αυτά τα δεδομένα και συμπίεση 10,3 που αναφέρεις ο θάλαμος καύσης του Τ 50 είναι 5,05 cc.
Με αυτόν τον θάλαμο καύσης και 72cc κύλινδρο η συμπίεση του Τ 72 φτάνει στα ύψη: 15,2!!!!!!!! Οπότε:

Αυτό έχει κάποιο τύπο για να βγεί?

Δλδ θα ξεπεράσουμε ακόμα και αυτά?

Engine type: Air-cooled,  4-stroke, SOHC, 2-valve,  single-cylinder, 49cm3
 Maximum power output:  3.7kW (5.0PS) / 7,500r/min
 Maximum torque:   4.9N?m (0.5kgf?m) / 6,500r/min

 :2hysterical: :2hysterical:

1. Έχει δίκιο ο Αέριος

Αστον αυτόν στο Φ.Ρ του , που τον θυμήθηκες?  :goofy:

2. Θα βάζουν πιο χοντρή φλάτζα Νίκο, για να ρίξουν τη συμπίεση.

Αυτή η απαντηση που πάει? Πρέπει να βάλω κ εγώ?

νικολα,απο γονατα πως εισαι?
αρθρωσεις γενικα στα ποδια,ολα οκ?

Ελα τωρα, λές να φάω κάνα γόνατον στην μάπα? Θα παταω μανιβέλα αφου έχω βάλει κράνς. :2hysterical:
Ντάξ' θάχει μια σχετική συμπίεση αλλά δεν είναι κ 600 κυβικά, 72S είναι.

Εμπλεξα κ με το καρμπ, δεν θυμάμαι πως συναρμολογείται, την ψάχνω σε παλιες φωτό.

Θέλω κ μια εξάτμιση, αλλά οι αφτερ μαρκετ κάνουν πολύ θόρυβο.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2617
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #126 on: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2016, 08:12:48 πμ
72 κυβικά είναι λίγα για να σου χτυπήσουν το πόδι αλλά η συμπίεση είναι πολύ μεγάλη για να δουλέψει βενζινικινητήρας, με τον τρόπο που απαιτεί ο Νικόλας τουλάχιστον.


Αυτό έχει κάποιο τύπο για να βγεί?


Από το παραπάνω κατανοητό: Έχεις θάλαμο καύσης 5,05cc + 72cc κύλινδρο = 77cc. Διαιρούμαι με 5,05 και ιδού η συμπίεση.
Βάσει μόνο με τα δεδομένα που έχεις δώσει. Είναι πολύ πιθανόν το έμβολο του Τ 80 να είναι πιό χαμηλό από τον πύρο μέχρι την κορώνα, οπότε να αυξάνει τον όγκο του θάλαμου καύσης με αυτό τον τρόπο, ή όπως γράφω παραπάνω με πιό χοντρή φλάτζα.
Επειδή τη μετατροπή που έχεις κάνει θα την έχουν κάνει πολλοί, ρώτησε τους ταούνηδες τι παίζει σε αυτή τη περίπτωση.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9307
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #127 on: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2016, 15:59:41 μμ
72 κυβικά είναι λίγα για να σου χτυπήσουν το πόδι αλλά η συμπίεση είναι πολύ μεγάλη για να δουλέψει βενζινικινητήρας, με τον τρόπο που απαιτεί ο Νικόλας τουλάχιστον.

Τωρα αυτό γιατι το γραφεις? για να χάσω τον υπνο μου? δλδ τι θα κάνει ? μπαμ?



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9307
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #128 on: Τετάρτη 12 Οκτώβριος 2016, 14:39:35 μμ
νικολα,απο γονατα πως εισαι?
αρθρωσεις γενικα στα ποδια,ολα οκ?

 :eusa_think:


Με αυτόν τον θάλαμο καύσης και 72cc κύλινδρο η συμπίεση του Τ 72 φτάνει στα ύψη: 15,2!!!!!!!!

Οπότε:
 


Oπότε, σήμερα άλλαξα ζουάν στην εξάτμιση , το άλλο ηταν πολύ παχύ, έχει που έχει ο πάπος 1εκ πατουρα δεν έπιανε η εξάτμιση σωστά , ευτυχώς βρήκα ενα στο μισό πάχος.
Αφου συνδεσα ηλεκτρικά, ανορθωτες, ηλεκτρονική, μπαταρία κλπ
Αμοιγω το ρουμπινετο της τζίνας κ το drain στο λεκανάκι τοπυ καρμπ, στην αρχή ετρεξε τζίνα με φυσαλιδες κ μετα συνεχής ροή, καλά τα πάμε.
Πατάω μανιβέλα ... δεν κατεβαινε, σαν να σκάλωνε, λιγο λιγο κατεβηκε , μια δυο προσπάθειες να βρω την συμπίεση κ δοκιμη , παέι κατω στα μισα κ κλωτσάει πίσω , ε! αυτό πιά να μου σηκώσει το ποδαρι ο πάπος ο Τ72 δεν το περίμενα . :2hysterical:
Δινω μια γερή κ τπτ , δευτερη γερή κ κάνει ενα γργργρ αλλά πάλι δεν , στην τρίτη τραβαω τσοκ κ πήρε .
Χαρές κ πανηγύρια, ανακουφιση . :thawave:
Σβήνω πάω για κατσαβίδια , μανιβελιά κ ρυθμιζω το ρελαντι, το αφήνω για κανα 10λεπτο κ ρυθμίζω μιγμα στις 1 3/4 οπως λεει το μανιουαλ.

Ενα θεματάκι θα το εχω με τα μίγματα, αφου τωρα τέρμα τσοκ κ δεν το μπουκώνει, αλλά είναι νωρίς να πώ τι παίζει.


Καλά τα πάει αλλά τρέμει ολόκληρο σαν ντράγκστερ :goofy: :goofy:  και θα θέλει κ στρώσιμο? η οχι?

Η μανιβέλα σκληρή , θέλει πάτημα αποφασιστικό σαν το διπλό σταντ της ΤΑ. Παλια κατεβαινε για πλάκα κ με το βαρος του ποδιου, τωρα θέλει κ λιγο απο το βαρος του κορμιού για σιγουριά.

Αφου πήρε , επόμενη δουλειά βαψιμο τα υπόλοιπα , ψαλιδια, διαφορικά κλπ αν δεν δουλευε δεν θα εδεινα λ7 για χρώματα. :goofy:



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11437
Reply #129 on: Τετάρτη 12 Οκτώβριος 2016, 14:51:00 μμ
Ωραια αίσθηση να ξυπναει παλι ο κινητηρας μετα από καιρό !


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2617
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #130 on: Τετάρτη 12 Οκτώβριος 2016, 14:56:53 μμ
 :thawave: :thawave:


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9307
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #131 on: Τετάρτη 12 Οκτώβριος 2016, 20:45:30 μμ
Γιάννη ασε τις χαρές κ κοίτα να απαντήσεις στα ερωτήματα.  :goofy:
Αυτό τρέμει, οταν ανεβάσει στροφές στρώνει φυσικά αλλά στο ρελαντί δεν μπορώ να δώ τι δείχνει το κοντέρ. :2hysterical:
Λες να είναι απο την συμπίεση? κ μην ακουσω σχόλια περί πρεσβυωπίας  ;D

Πράγματι ο κινητήρας ξύπνησε μετά απο 18 μηνες, πολύ χρόνο κ οχι πολλά λ7, παπί είναι, κ στο περίπτερο βρίσκεις ανταλλακτικά.
Τωρα που το σκέφτομαι πρέπει να εχω δώσει πάνω απο 50 ευρώ μόνο για τις ανοξείδωτες βίδες.

Αυριο θα ακολουθήσει φωτορομάτζο , κλασικά ...
 



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3453
Reply #132 on: Πέμπτη 13 Οκτώβριος 2016, 20:13:59 μμ
Ο πάπος ξύπνησε, και ξύπνησε με άγριες διαθέσεις.... ;D ;D ;D


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2617
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #133 on: Παρασκευή 14 Οκτώβριος 2016, 08:10:17 πμ

Λες να είναι απο την συμπίεση?
 

Πιθανότατα. Ζητώ και μια διευκρίνιση για το έμβολο στο πμ.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Dimitris townmate

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 4
Reply #134 on: Δευτέρα 13 Μάρτιος 2017, 12:35:31 μμ
καλησπερα φιλε μου φοτο απο την ταουνα δεν ειδαμε



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9307
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #135 on: Δευτέρα 13 Μάρτιος 2017, 20:11:44 μμ
Υπομονή, το καλό το πράμα αργεί να γίνει ...

ασε που το καλό το πράμα θέλει κ λ7 :2hysterical:


Βασικά πάνω που ετοιμαζόμουν να βαψω πίσω ψαλίδι, διαφορικό κλπ, με πιάσανε τα κρυα.
Ετσι περιμένω να φτιάξει κάπως ο καιρός να βάψω κ να αρχίσω να δένω , είναι τρία ψαλίδια κ δύο διαφορικά, εχω διαφορικό απο Τ50 κ απο Τ80, τα έχω σερβισαρει με καινουργια ρουλεμάν, ορινγκ κ τσιμούχες κ περιμένω να τα βαψω κ να δοκιμάσω τωρα στα 71 κυβικά τι παίζει καλύτερα.

Εχω κ τροχούς λυμένους επειδη εκανα χρώμιο τα στεφανια στους γνήσιους τροχούς κ εχει μπολικη δουλεια να πλέξω ακτίνες απο την αρχή.
Δεν το εχω ξανακάνει κ θα είναι μια εμπειρία . :goofy:

Εχεις κ εσύ Ταούνι?
« Last Edit: Δευτέρα 13 Μάρτιος 2017, 20:17:29 μμ by Stoneman »



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2617
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #136 on: Τρίτη 14 Μάρτιος 2017, 08:30:08 πμ
..... είναι τρία ψαλίδια κ δύο διαφορικά....

Αφού αργεί που αργεί το πρότζεκτ και αφού έχεις τα ανταλλακτικά, δεν δίνεις κίνηση και στον εμπρός τροχό; ;D


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Dimitris townmate

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 4
Reply #137 on: Τρίτη 14 Μάρτιος 2017, 11:58:44 πμ
καλησπερα εχω και εγω ενα ταουνη εχω κοψη 3 μοτερ ( τα μοτερ δεν ηταν κατεφτιαν απο εργοστασιο βεβαια αλλα απο χοραφια) αν εχεις το μοτερ με 4αρι σασμαν 22κ θα ζωριζει λιγο το διαφορικο γιατι εχει πιο πολες τελικες το μοτερ αν ειναι παλι πειραγμενο απο τ50 σε τ80 το μοτερ με 3αρι σασμαν ισως να το συκωνει καλυτερα αλλα εσυ επρεπε να το πας κατεφτιαν 51μμ γυρω στα 100Cc με ενα 4αρι σασμαν να σε χανουν τα σουπρα και τα κρυπτον και δεν θα εκανες καγκουρια οπως λενε πολυ ελληναρες τοο παπι σηκωνει πολλα μποφορ παντος το διαφορικο μπορεισ να δοκιμασεις μια ευδομαδα το τ80 να δεις πως παει αλλαζει και πολυ ευκολα αν δεν τραβαει βαζεις το τ50.... τελως εχω δει ολες της αναρτησεις σου απτην αρχη μερχη το τελος εχεις κανει πολυ καλη δουλεια να ξερεις πραβο σου 



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9307
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #138 on: Τρίτη 14 Μάρτιος 2017, 21:20:00 μμ
Καλή δουλεια κ πολύ χρήμα , το παπί εχει φτάσει τα 800 ευρω μόνο σαν ανταλλακτικά.

Βασικά δεν ηθελα να το αλλάξω, κ δεν ηθελα να ανεβάσω την κατανάλωση επειδή η επιπλέον ισχύ απο κάπου θα βγαινει , τα αλόγατα θέλουν κ σανό, αλλά δεν μπορώ να εχω ενα μηχανάκι που να καίει 4 λίτρα κ ενα παπί που να καίει 3 +  .

Αυτό δλδ που ζητούσα ηταν μια ταχύτητα 2 1/2, δλδ μεσα στην κινηση δικάβαλο τερματίζει η 2α, ανεβαζοντας σε 3η κρέμαγε.
Αυτό δλδ που θέλω είναι να τραβαει κάτι παραπάνω η 3η. Δεν ασχολούμαι με τελικές αφου εχει κοντερ 60χλμ/ω.

Θέλω δλδ να δώ αν με το ''μακρυ'' διαφορικό απο το Τ80 μακρύνει η 2α (που δεν το νομίζω) ωστε να χρησιμοποιώ αυτην σε κινηση,
η τωρα που εχει 71 αντι για 49 κυβικά κ φυσικά με ολα τα ρουλεμαν του κινητηρα αλλαγμένα = αρα μικρότερες φθορες , μηπως με το ''κοντο'' διαφορικό τραβαει περισσότερο η 3η.
Μάλλον αυτη τη λύση θα ακολουθήσω , δλδ οπως ήταν  σαν κιβωτιο / μετάδωση απλά με μια μικρή αύξηση κυβισμού.

Για ταχύτητα κλπ δεν ασχολουμαι, άλλωστε δεν έχει κ φρενα/σκελετό/ αναρτήσεις που να υποστηρίζουν μεγαλες ταχύτητες.



Offline giamar4

  • Gelande/strasse
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1990
Reply #139 on: Τρίτη 14 Μάρτιος 2017, 22:30:15 μμ
Σε αυτο το τελευταιο που λες Νικο νομιζω οτι πρεπει να εστιάσεις.
Είναι πλεον καιρος να ψάξεις για ενα συγχρνο μπροστινό με δισκοφρενο και μπουκαλες
να φρενάρει και να συμπεριφέρεται σωστα, δλδ οταν πατάς φρένο να μη σηκώνεται και
μαζι και η τρίχα σου.
Ηρθε νομιζω η ωρα ο παπος να μπει στον 21° αιωνα.



Offline Dimitris townmate

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 4
Reply #140 on: Τετάρτη 15 Μάρτιος 2017, 11:41:20 πμ
καλημερα παιδια η τριτη να κρεμαει ειναι πολυ συνηθεισμενο λογου διαφορικου χανει σε ιιποδυναμη το παπι πολυ δεν ξερω αν το ξερετε αλλα υπαρχουν λιγα ταουνια που τα εχουν βαλει αλυσιδα κοψειμο τα καρτερ ατσαλομα ο στροφαλος κτλπ εγω αυτο που σου ελεγα ηταν αφου εκανες που εκανες τοση δουλεια και τοσα λευτα στα 51 μμ πηγενες και με 10 αντε το πολυ 20 ευρω παραπανω και μη νομιζεις πως θα ετρωγε πολυ σανο γιατι το παπι δεν θελει σανο εμαθε στην πεινα  :goofy: αυτο που λεει ο φιλος πιο επανω για μπουκαλες και δισκοφρονο ειναι πολυ ορεο και ομορφενει το παπι με μπουκαλες απο κρυπτον και λιγο τορνο μπενουν ανετα ..... δυστηχως επεσε κριση και δεν μπορο και εγω να ξεκινησω ενα προτζεκτ..... λευτα δεν υπαρχουν για ανταλακτικα ειχα στο μυαλο μου για ενα 4βαλδιδο ταφ αλλα εδω δεν εχω ουτε καν την κεφαλη απο τ80 για να ξεκινησω και χερομαι πολυ που υπαρχουν ατομα σαν και εσενα που φτιαχνουν αυτα τα θρυλικα μηχανακια και φενεται η ομαρφια που κρυβουν μεσα τους



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9307
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #141 on: Πέμπτη 16 Μάρτιος 2017, 21:50:38 μμ
Το μηχανάκι πρέπει να μείνει όσο το δυνατόν γνήσιο, τουλάχιστον στα βασικά χαρακτηριστικά .

Οταν ξεκινησα πάνω κάτω ήξερα πόσο θα κοστίσει, με αυτα τα λ7 αγόραζα ενα ψεκαστό Ινοβα κ ησύχαζα, αλλά προτίμησα αυτό επειδη οι αναμνήσεις δεν σβήνουν, το λυπήθηκα να πάει για αναταλλακτικά κ έχω σκοπό να το κρατήσω .

Εκανα χρώμιο τα καπάκια του κινητηρα μόνο κ μονο επειδή τα βαμένα τρίβονται απο τα παπούτσια.
Οδηγείται ηρεμα , με 30-40 χλμ το πολύ κ χρησιμοποιείται σαν εργαλειο πόλης  κ χαβαλέ, το αράζω εξω απο την καφετέρια κ χαζεύουν όλοι, τωρα με τα χρώμια δεν θα παίζεται. :goofy: :goofy:

Αρα φρενα, μπροστινό κλπ δεν μπορώ να πειραξω, εχω ενα σετ απο φωτό με τις δουλειές που εχω κάνει αλλά πρεπει να μπουν σε σειρα κ δεν εχω καθολου χρόνο αφου δουλευω 12ωρα .

Σας ευχαριστώ για το ενδειαφερον σας, υπομονή το ΣΚ θα εχουμε νέα.



Offline Dimitris townmate

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 4
Reply #142 on: Σάββατο 18 Μάρτιος 2017, 21:02:21 μμ
ενταξη μη συγκρινουμε το ιννοβα που κοβει καδενες κεει και απο τον προτο χρονο λαδι  χτυπαει της μπιελες λες και ειναι τηγανια με ενα αξιοπιστο μηχανακη που οπως το εκανες εσυ το χαζεβουν η παντες... εγω ειχα ενα κινητιρα που τον κολισα 30 φορες και ακομα πηγενε με 50μλ λαδι αφου εβαζα μανισια σε μια ευδομαδα ειχα συμπιεση  :2hysterical: :2hysterical: μετα ελευθερας και φλογιδια πραγματικο σκυλι....



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9307
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #143 on: Τρίτη 28 Νοέμβριος 2017, 21:03:09 μμ
Kαι αφου το συμμάζεψα το νήμα με τις φωτό συνεχίζω .

Είχα θέμα με τις ακτίνες του εμπρός τροχού, είχαν σκουριάσει  άσχημα , για να μην φαίνονται ετσι τις είχα βαψει με ασημί σπρέυ για ζαντες αλλά κ πάλι δεν κράταγε την σκουριά.

Ετσι ελυσα τροχό, κ πήγα στεφάνι , κέντρο κ ακτίνες για χρώμιο.
Το στεφάνι κόστισε 30 ευρώ, το κεντρο δεν το αφησα επειδή μου ζήτησε 50 ευρω μονο το κεντρο κ οχι την κιθάρα , πολύ μεγαλο κόστος αν αναλογιστεί κανείς οτι θα επρεπε να λύσω κ τον πίσω τροχο για να χρωμιάρω κ το πίσω κεντρο κ ακτίνες φυσικά.
Τις ακτίνες δεν δεχτηκε να τις χρωμιάρει επειδη είχαν βαθιά σκουριά κ δεν θα γινόταν καλή δουλειά.

Ετσι εβαψα με πιστόλι το κεντρο στα χρώματα που εβαψα το ψαλίδι κ όλα τα σχετικά συμπράκαλα οπως τα διαφορικά .
Στα διαφορικά χρωμιάρισα μόνο τις βίδες ωστε να μην αναγκαστώ να τις βαψω κ σε καθε ξεβίδωμα να τρωγεται το χρώμα.

Ηρθε λοιπόν ο καιρός που μαζεψα οτι χρειαζόταν κ αρχισα να δένω εμπρός τροχό.

Πριν πλέξω για 1η φορά ακτίνες , άλλαξα τα ρουλεμάν αφου τα παλιά κομπιάζανε κ δεν γυρνούσαν μαλακά.

Επιστρατεύτηκε μια μπετόβεργα 8αρα κ βγηκαν τα παλιά ρουλεμάν με τον εσωτερικό αποστάτη.





Τα καινούργια έχουν αυτό το νούμερο :



Που είναι ίδιος κωδικός με αυτόν των παλιών , το κουφό είναι οτι τα καινούργια είναι κλειστά και απο τις δύο πλευρές ενώ τα παλιά μόνο απο την εξωτερική , ισως να αφαιρέθηκε σκόπιμα το κάλυμα της εσωτερικής πλευράς.
Ομως αυτό δεν σημαίνει οτι ετσι δεν γρασσάρονται? τι να πω? Εγώ τα αφησα κλειστά να λιπαίνονται με το δικό τους γράσο κ βλέπουμε.
Βέβαια το Japan με καθησυχάζει.



Λίγο γράσο στα καινούργια



Χτύπημα με ενα καρυδάκι



Μεχρι να ''πατήσει'' στην φωλιά του κ όλα οκ απο εδώ.






Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9307
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #144 on: Τρίτη 28 Νοέμβριος 2017, 21:27:18 μμ
Πονηρό κόλπο στον αποστάτη ο Ιάπωνας , μια ροδέλα τον κρατάει στο κέντρο ωστε να περνάει ο άξονας , η ροδέλα αυτή είναι κολημένη κοντύτερα στην μια μεριά ωστε να μπορείς να σπρώξεις τον αποστατη κ να κάνει δόντι το ρουλεμάν για να βγεί, κατι που θα ηταν αδυνατο αν ο αποστάτης εμενε σταθερός στο κέντρο.



Μπαίνει κ το άλλο ρουλεμάν



Και ξεκινάμε :

Στεφάνι



ακτίνες



Βγάζω κ το λάστιχο /σαμπρέλα απο τον πίσω τροχό για να τον έχω σαν μπούσουλα αλλά κ γιατί αργότερα θα τον ακτινολογήσω .
Οι δύο τροχοί λοιπόν στον πάγκο



Περνάω την πρώτη  σειρά της μιας πλευράς



Αλλά δεν πρόσεξα οτι οι ακτίνες ηταν σε δύο σακκουλάκια κ μάλιστα με ετικέτα που εγραφε ΙΝΝ κ OUT αλλά κ οτι στο καμπύλο τμήμα τους που πιάνουν στο κέντρο έχουν άλλο μήκος





Επειδή τις είχα βγαλει ολες μαζί δεν θυμάμαι όμως ποιές ηταν οι έξω κ ποιές οι μέσα , αλλά τελικά το βρήκα με το σύστημα βάλε/ βγάλε για να μάθεις  :2hysterical:

Αρα λύσιμο κ πάλι .
Δέσιμο κ πάλι οι εξωτερικές , μετα δεν περνούσαν οι εσωτερικές ,
Λύσιμο κ πάλι να βαλω τις εσωτερικές κ μετα τις εξωτερικές .... κ τέλος η μια μεριά



Τούμπα για να πλέξω την άλλη μεριά κ μια ακτίνα ηταν λάθος , αντε βγάλτες πάλι μέχρι να βρείς ποιά ηταν λάθος , τελικά ηταν στην έτοιμη μεριά περίπου στην μέση , κεφι νάχεις να βγάζεις / βάζεις κ να μαθαίνεις  :goofy:





Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9307
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #145 on: Τρίτη 28 Νοέμβριος 2017, 21:38:57 μμ
Eδώ δεν την πατάω , ορθιες οι εξωτερικές κ τοποθετώ τις εσωτερικές



Ετοιμες οι εσωτερικές



Και το πιο εύκολο, οι εξωτερικές της 2ης μεριάς απλά μπαίνουν στα κενά



Αλλά στις σωστές αποστάσεις , αν κ αφου εχουν πλεχτεί οι περισσότερες δεν μπορεί να γίνει λάθος δεν αφήνουν οι υπόλοιπες να βιδωθούν τα καψούλια σε λάθος τρύπα στο στεφάνι.



Εδώ οι τροχοί ετοιμοι για ακτινολόγηση



Και το ειδικό εργαλείο που θα γίνει βάση για ακτινολόγηση, στα προσεχώς



Θα δούμε , πολύ πολύ να πληρώσω δύο ακτινολογήσεις τελικά, αλλά θα έχω κάνει την προσπάθειά μου.



Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 434
Reply #146 on: Τρίτη 28 Νοέμβριος 2017, 22:43:55 μμ
Γαμωτο, δεν έχει like το φόρουμ μας, να μοιράσω να το ευχαριστηθω. Είμαι περίεργος να δω πως σου πήγε. Έχει περάσει από το μυαλό μου να το κάνω κάποια στιγμή στο μέλλον...

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk




Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9307
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #147 on: Τετάρτη 29 Νοέμβριος 2017, 09:54:36 πμ
Οταν λες πως μου πήγε εννοείς αν τα κατάφερα? Δεν ξέρω ακόμα , μόλις χθές το απόγευμα τελείωσα το ''Π'' που θα περιστρέφεται ο τροχός.
Σήμερα θα ανεβάσω σχετικές φωτό.
Τωρα ψάχνω για το εργαλείο που κάνει ακτινολόγηση. Δεν βρίσκω για καψούλι στα 5mm.

Να σου πω, κινητήριος δύναμη είναι κατι 20ευρα κ 30ευρα που ζητάνε οι εξπέρ για μια τέτοια δουλειά κ μάλιστα σε παπί.
Σε μηχανάκι δεν ξερω αν θα το έκανα αφου η φασαρία να βγάλεις τροχό κ να ξεζαντάρεις λάστιχο / σαμπρέλα είναι βάσανο.

Εγώ αγόρασα ενα σετ γνήσιες ακτίνες απο Kaze R πρός 4 ευρώ την στιγμή που η Yamaha ζητάει για τις γνήσιες του Townmate 48 ευρώ.

Θέλει ψάξιμο για να γλυτώσεις λ7 , η να είσαι σε φόρουμ με πολλούς ''ψαχτήροβιτς''  :2hysterical:



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2617
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #148 on: Τετάρτη 29 Νοέμβριος 2017, 15:37:12 μμ
 :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o


Τωρα ψάχνω για το εργαλείο που κάνει ακτινολόγηση. Δεν βρίσκω για καψούλι στα 5mm.

Χρησιμοποίησε γερμανικό 5, ή μικρό γαλλικό.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9307
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #149 on: Τετάρτη 29 Νοέμβριος 2017, 17:47:16 μμ


Χρησιμοποίησε γερμανικό 5, ή μικρό γαλλικό.

Καλή ιδέα αλλά πρέπει να είναι κατι που να εφαρμόζει σωστά κ σε μεγαλη επιφάνεια πάνω στο καψούλι ωστε να μην το σημαδέψει κ μετα αρχίζει να σκουριάζει.
Δεν είναι κ της προκοπής , εκανα μια προσπάθεια κ αγόρασα ενα σετ απο Kaze R γνήσιες ακτίνες μπας κ ζήσουν λίγο παραπάνω.

Λοιπόν χθες ολοκλήρωσα την κατασκευή, δεν ξερω αν είναι σωστή , βολική είναι πάντως , χρειάστηκε δύο σετ τρύπες αφου ο εμπρός άξονας είναι Φ10  κ ο πίσω Φ12 μ, ετσι χρειαστηκα δύο ντίζες του μετρου Μ10 κ Μ12 μαζί με βίδες κ ροδέλες .
Εδώ η ντίζα Μ12



και ο τροχός στερεωμένος στην Μ10.



Επίσης έκοψα κ μια σωλήνα νερού χάλκινη Φ15 για να φτιάξω αποστάτες ωστε να κρατιέται ο τροχός σταθερός κ να γυρίζουν τα ρουλεμάν κ όχι η ντίζα , αλλά κ για να μπορώ να βιδώνω τα εσωτερικά παξιμάδια / κόντρες.



Aργότερα σκέφτομαι να αγοράσω δύο βίδες πχ Μ15 να τις κάνω μπροστά κωνικές κ ετσι να πρεσάρω τα ρουλεμάν δίχως ολες αυτές τις ντίζες, ροδελες , αποστάτες κλπ. ενα κάτι σαν αυτό δλδ



Αγόρασα κ ενα ακτινολόγο σαν αυτόν :



και λέω απο αυριο αφου φτιάξω τα σημάδια , δλδ τα σημεία που θα δείχνουν το πού θέλει ρυθμιση , να ξεκινήσω δουλειά .

Το μόνο που με ανησυχεί είναι το πως θα φέρω το κέντρο του στεφανιού στο κέντρο του κέντρου του τροχού, αλλά κ πώς θα υπολογίσω την ροπή να είναι ίδια σε κάθε ακτίνα , ψάχνω να βρώ τρόπο να δουλέψω στο τελος με το μικρό ροπόκλειδο , αλλά σε τι ροπή?
« Last Edit: Τετάρτη 29 Νοέμβριος 2017, 17:51:14 μμ by Stoneman »