Hellas Transalp Forum

Yamaha Townmate t-50

Stoneman · 227051

Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #75 on: Παρασκευή 15 Αύγουστος 2014, 17:41:40 μμ
Δεν καταλαβαινω γιατι σωνει και καλα θελεις αεροκλειδο για το λυσιμο Με την πατεντα εραλει με τα δισκακια και με σοβαρη προεκταση με μια σωληνα σε μανελα με το καταλληλο καρυδακι νομιζω οτι θα λυσει
« Last Edit: Τρίτη 21 Νοέμβριος 2017, 17:43:12 μμ by Stoneman »



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #76 on: Τρίτη 19 Αύγουστος 2014, 14:34:23 μμ
Αυτό και θα κάνω μόλις γυρίσω απο το ξοχικόν στις 26/8  ...

Τα λέμε ...



Offline dengrafiforum

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2182
  • the dark side is here!!
Reply #77 on: Τρίτη 19 Αύγουστος 2014, 15:43:12 μμ
Είσαι και εσύ Νίκο σαν τα κανάλια που απο Σεπτέμβρη θα
έχουν καινούρια επεισόδια!!!Καλά να περάσεις και εμείς
εδώ θα είμαστε να σε περιμένουμε!!!!! 8)



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #78 on: Δευτέρα 25 Αύγουστος 2014, 15:04:15 μμ
Γύρισα, ηρεμία ... τέλος  :2hysterical:



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #79 on: Κυριακή 31 Αύγουστος 2014, 10:56:29 πμ
Γύρισα αλλά έφερα μαζί κ προίκα για τονγέροπάπο της οικογένειας.  ;D
Μετά απο μια αναπάντεχη και ευγενική προσφορά του Ιορδάνη j76ordan και ενα μίνι μονήμερο ταξιδάκι στην Πάτρα γύρισα με τα εξής:

- ενα κινητήρα Τ50 με λυμένα καπάκια  αλλά με όλα τα ανταλλακτικά του
- ενα σετ φλάτζες κεφαλής
- φλάτζες δεξιού καπακιού
- ενα φαναρι μπροστινό
- πλαστικά τιμονιού
- πλαινό καπάκι
- τρείς ανορθωτές
- τρεις ηλεκτρονικές
- πίσω ψαλίδι κομπλέ με τον άξονά του και τον άξονα του διαφορικού.
- ενα σετ ντίζες γκαζιου/τσοκ μεταχειρισμένες και ενα σετ καινουργιες
- δύο ντίζες κοντερ
- δύο καρμπς για ανταλλακτικά
- ενα κυλιδρο Τ80
- πηνιόπλακες, πηνία κλπ
- ενα τεποζιτο με το φλοτερ του
- κοντερ
- μια καμπάνα συμπλέκτη κομπλέ , και ...

- βίδες . πολλές βίδες, αμέτρητες βίδες   ;D

Ισως να ξεχνάω μερικά ακόμα ....

Μια εβδομάδα τώρα καθαρίζω τρίβω, εχω χρησιμοποιήσει 5 λίτρα μπεζίνα και ενα λιτρο διαλυτικό νίτρου.

Επιτέλους όλα είναι έτοιμα και καθαρά για να σακκουλοποιηθούν και να απογραφούν. :thumbright:


Ιορδάνη νάσαι καλά και σε ευχαριστώ για όλα.  :thankyou:

« Last Edit: Κυριακή 31 Αύγουστος 2014, 11:02:01 πμ by Stoneman »



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #80 on: Δευτέρα 01 Σεπτέμβριος 2014, 10:35:43 πμ
Μπραβο στον Ιορδανη... ! 
Ωραιος!

Και ασε τον Παγκαλο να λεει οτι οι ελληνες εχουμε χασει την αλληλεγγύη μας   :eusa_clap:


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline zami

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 816
Reply #81 on: Δευτέρα 01 Σεπτέμβριος 2014, 10:50:38 πμ
Πω πω προικα!!!!τυχερος εισαι Νικο!
Αντε καλες δουλειες!


HONDA ή γενόσιμο?


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #82 on: Δευτέρα 01 Σεπτέμβριος 2014, 14:40:03 μμ
Μπραβο στον Ιορδανη... ! 
Ωραιος!

Και ασε τον Παγκαλο να λεει οτι οι ελληνες εχουμε χασει την αλληλεγγύη μας   :eusa_clap:

Δεν ξέρω τι έχουμε χάσει εμείς οι Ελληνες αλλά εδώ στο φόρουμ δεν ισχύει.

Ενας κινητήρας σε λειτουργία απο Τ50 κοστίζει κάπου 150-200 ευρώ, σαν ανταλλακτικά τα μισά?
Ο Ιορδάνης θα μπορούσε βάζοντάς τα σε αγγελία σε κάποιο χρονικό διάστημα κ με κάποια σχετική υπομονή στα τηλεφωνήματα άσχετων κ ενοχλητικών να βγάλει κάποια χρήματα που στις καταστάσεις που περνάμε .....
Ομως προτίμησε να βοηθήσει κάποιον που ούτε ''φατσικά'' δεν είχε ξαναδεί, δεν ξέρω πώς ονομάζεται αυτό φιλότιμο? αλληλεγγύη ? ανθρωπιά?
Δεν τόχουμε όλοι μας, αλλά σίγουρα υπάρχει και σε μεγάλα αποθέματα.



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #83 on: Δευτέρα 01 Σεπτέμβριος 2014, 16:28:58 μμ
Κοιτα, πιστευω οτι δεν παιζει και τοσο ρολο που δεν σε εχει δει ποτε φατσικα...

Η παρουσία σου στην κοινοτητα μας ειναι αρκετα ισχυρη, και είναι σα να σε έχουμε δει όλοι μας !
 
Θελω να πω οτι κατα καποιο τρόπο, εδω μεσα αφηνουμε πίσω μας ένα αποτυπωμα (με καθε ποστ μας, με καθε τι που γραφουμε, με κάθε συμπεριφορά μας, με καθε διαφωνία μας ή συμφωνία μας) που κάνει τους άλλους να καταλαβουν αν αξίζει να μας "δώσουν" κάτι ακόμα και αν δεν το ζητήσουμε ποτέ!

Και εσυ μοιραζεις απλόχερα διάφορα σε όλους μας τοσο καιρό τωρα που σαι μέλος της κοινότητας.

Ο συγχωρεμενος ο πατερας  μας έλεγε παντα: Έχε την χαρά να δίνεις εσυ... και μην σε νοιαζει αν και πότε θα πάρεις πίσω. Θα τα πάρεις κάποτε διπλά και τρίδιπλα χωρίς να το καταλάβεις!
Επαληθευεται καθημερινά! 


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #84 on: Παρασκευή 05 Σεπτέμβριος 2014, 18:04:58 μμ
Πάμε παρακάτω ...

Eφτιαξα αυτό το εργαλείο κ ξεβλιδωσα την κεντρική βίδα της καμπάνας



αγοράστηκε και ο εξωλκέας για το βολάν, φθηνός στα 5 ευρώ απο παπομάγαζο, ετσι βγήκε το βολάν



... φάνηκε και αφαιρέθηκε η πηνιόπλακα

 

Εφτασα και στο φυγονεντρικό φίλτρο λαδιού  :eusa_think:



Το ανοιξα κ έβγαλε  μαύρη μπίχλα



τελικά κάνει δουλειά .

« Last Edit: Τρίτη 28 Νοέμβριος 2017, 19:39:25 μμ by Stoneman »



Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #85 on: Παρασκευή 05 Σεπτέμβριος 2014, 18:21:10 μμ
Συνήθως χτύπημα με ματσόλα και κούνημα (πάλι χτυπώντας μς ματσόλα) κάνει την δουλειά, εκτός αν το στέλεχος έχει πάρει ή  έχει πολύ μάκα μέσα και κολλάει (οπότε θέλει διαλυτικό)


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #86 on: Παρασκευή 05 Σεπτέμβριος 2014, 18:28:15 μμ
Δημήτριε, εχει ξεκολήσει παντού, δλδ αφήνει ενα ανοιγμα 1εκ περιμετρικά, φαίνονται και οι σωληνωτοί οδηγοί αλλά κάτι το κρατάει.

Δεν θέλω να λύσω και περισσότερα ανταλλακτικά απο πάνω, αφού κάθε τι που βγάζω μετα θέλει φλατζες/ορινγκ και το κόστος ανεβαίνει.



Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #87 on: Κυριακή 07 Σεπτέμβριος 2014, 10:54:38 πμ
Κοιτα, πιστευω οτι δεν παιζει και τοσο ρολο που δεν σε εχει δει ποτε φατσικα...

Η παρουσία σου στην κοινοτητα μας ειναι αρκετα ισχυρη, και είναι σα να σε έχουμε δει όλοι μας !
 
Θελω να πω οτι κατα καποιο τρόπο, εδω μεσα αφηνουμε πίσω μας ένα αποτυπωμα (με καθε ποστ μας, με καθε τι που γραφουμε, με κάθε συμπεριφορά μας, με καθε διαφωνία μας ή συμφωνία μας) που κάνει τους άλλους να καταλαβουν αν αξίζει να μας "δώσουν" κάτι ακόμα και αν δεν το ζητήσουμε ποτέ!

Και εσυ μοιραζεις απλόχερα διάφορα σε όλους μας τοσο καιρό τωρα που σαι μέλος της κοινότητας.

Ο συγχωρεμενος ο πατερας  μας έλεγε παντα: Έχε την χαρά να δίνεις εσυ... και μην σε νοιαζει αν και πότε θα πάρεις πίσω. Θα τα πάρεις κάποτε διπλά και τρίδιπλα χωρίς να το καταλάβεις!
Επαληθευεται καθημερινά! 
Συγγνωμη που βγαινω Off topic αλλα Σωτο ειπες κατι παρα πολυ σημαντικο .... Πολλοί δεν το καταλαβαινουν αλλα ειναι μεγαλη αληθεια οτι αφηνουμε το "αποτυπωμα" μας σε καθε ποστ τα οποια στο αθροισμα τους καταδεικνυουν το ποιοι ειμαστε σε ενα βαθος χρονου...



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #88 on: Δευτέρα 08 Σεπτέμβριος 2014, 19:02:30 μμ
Η κεφαλή λύνεται και αλλάζονται σχεδόν όλα. Ίσως έχεις θέμα με τα ρουλεμάν.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #89 on: Τρίτη 09 Σεπτέμβριος 2014, 20:36:36 μμ
Το θέμα είναι οτι οτι αλλάζεις εχει και το ανάλογο κόστος, βέβαια στο παπί κοστίζει 2 ευρώ η βαλβίδα.
Ομως η ''φαγωμένη'' κεφαλή δεν είναι της εμπιστοσύνης.

Θα δω Γιάννη. Πρός το παρόν θα πάω μια βόλτα απο 2-3 ρεκτιφιατζήδες να δώ γνώμες/κόστος για τον μεταχειρισμένο 80αρι κύλινδρο κ αν παίρνει γιατρειά, αλλά και κόστος για να πρεσάρω νέα ρουλεμάν στην μπιέλα.

Είπα να το υπερκυβίσω απο 50 στα 105 κυβικά  :eusa_think:  αλλά φοβάμαι την μείωση της αξιοπιστίας και την αύξηση της κατανάλωσης.



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #90 on: Παρασκευή 12 Σεπτέμβριος 2014, 09:26:29 πμ
Τελικά δεν έχουν τα ίδια δισκάκια. Το Τ80 έχει ενα σετ παραπάνω.

Οπως και στην ΤΑ ετσι και στον πάπο και στο Τ50 αλλά και στο Τ80 το πρώτο δισκάκι που μπαίνει στον πάτο της καμπάνας έχει διαφορετικό κωδικό απο τα υπόλοιπα.
Δλδ η Γιάμαχα δίνει δύο κωδικούς, και αριθμεί τα δισκάκια σαν 4+1 για το Τ50 και 5+1 για το Τ80.
Πχ, πρώτο δισκάκι στο Τ50 με κωδικό 22F-16521-00 τεμ 1, και 116-16521-00 τεμ 4, με ίδια περιγραφή.
Αυτό το παρατήρησα στην δική μου καμπάνα που το 1ο δισκάκι ενώ σαν πάχος είναι ιδιο με τα αλλα είναι πιο βαρύ  :eusa_think: και έχει αλλο υλικο σαν βαση για το υλικό τριβής.

Το θέμα είναι οτι στο εμποριο στα παπομάγαζα δίνουν σετάκια με ίδιους δίσκους.

Να πάρω εστω το 1ο γνήσιο? παίζει δλδ κάποιο ρόλο η είναι λεπτομέρειες και να μην ασχοληθώ?



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #91 on: Σάββατο 01 Αύγουστος 2015, 18:06:37 μμ
Λοιπόν , έχω ενα θεματάκι ...

Το Ταούνι ως γνωστόν διαθέτει το κλασικά διαφορικό .
Λάθος βέβαια η ονομασία , μάλον άξονας πρέπει να λέγεται , αλλά αφου ετσι το ξέρει ο κοσμος τι να κάνουμε?
Απο ότι μου έχουν πεί θέλει αλλαγή το ''ειδικό '' γράσο του κάθε 50000χλμ.
Πολλά τα βλέπω τα χλμτρα αλλά αφού κυκλοφορανε αρκετά ταούνια που δεν το έχουν αλλάξει ποτέ μάλλον ισχύει. ;D

Στο δικό μου το άλλαξα πριν 10 χρόνια στα 43000χλμ και δεν έδειχνε να έχει αλοιωθεί.
Η ονομασία του είναι ''YAMAHA GREESE T-MATE 120G'' και έχει κωδικό 90793-40001-00 και διατίθεται σαν ανταλλακτικό απο την Γιάμαχα.

Επειδή ένας σύντροχος κ φίλος  μου έδωσε ενα διαφορικό είπα να το επισκευάσω, ετσι σε επικοινωνία με την Γιάμαχα οταν ζήτησα αυτό το μοναδικό στον κόσμο γράσο μου είπαν πως καταργήθηκε.
Ισως να είναι κ καλύτερα δλδ αφου είχε τιμή 35 ευρώ τα 120γρ.

Με την σκέψη πως η Γιαμαχα δεν κατασκευάζει γράσα αλλά μηχανάκια είμαι στην ψαχτική για κάτι που να ταιριάζει.

Στο yamahatownmatet80.forumotion.co.uk που γράφω προτείνουν αυτό:



δλδ αυτό http://www.ebay.co.uk/itm/Castrol-Classic-Spheerol-L-EP-O-Grease-500ml-/400413315865?pt=UK_Vehicle_Oils_Lubricants_Fluids&hash=item5d3a7e5319

αλλά προτείνουν αλλαγή κάθε 4000 μίλια, αν ηταν ετσι πεταω τον κινητήρα βαζω ενα Lifan 110 , ενα πίσω ψαλίδι+τροχό με αλυσιδίτσα και ησυχάζω τωρα που έμαθα τα κόλπα, αλλά δεν λέει, μόλις εκανα γενική επισκευή κινητήρα και πήγε 350 (ν)ευρά.

Σε επικοινωνία με την Castrol μου είπαν πως το παραπάνω Spheerol-L-EP-O δεν είναι τπτ παραπάνω απο ενα ενισχυμένο γράσο λιθίου με μηδενική ρευστότητα , ενα κάτι δλδ σαν γρασοβαλβολίνη που υπάρχει μεν στο εμπόριο αλλά σε 16κιλα και σε αστρονομικές τιμές.

Το θέμα είναι πως δεν είμαι σίγουρος για το τι να χρησιμοποιήσω, κ η ίδια η Γιάμαχα δεν ασχολείται.

Είπα να  πάω απο εκεί να τους βασανίσω λιγάκι, είναι κ δίπλα μου στον Ασπρόπυργο, δεν είναι συμπεριφορά αντιπροσωπείας αυτή, δλδ αν πάω το παπί σε ενα εξουσιοδοτημένο τι θα βάλουν μέσα? γραφιτούχο για μπιλιοφόρους όπως μου είπε ενας σε γνωστό εξουσιοδοτημένο στην Θηβών?

Θα μου πείτε πόσοι παλαβοί με προιστορικά Ταούνια τα πάνε αντιπροσωπεία?
Ετσι την πατανε όμως οσοι δεν την ψάχνουν, στο διαφορικό που επισκευάζω είχαν βάλει μέσα απλό γράσο σαν λίπος με αποτελεσμα να κολήσει περιμετρικά όπως πολύ σωστά είπε ο Αποστόλης κ να ανάψουν όλα εκεί μέσα, θέλει τώρα εκτός απο τα Ορινγκ που πλήρωσα 8 ευρώ, τα ρουλεμάν που κοστίζο υν 44 ευρώ και δύο τσιμούχες που παραγγειλα στην Μοτοδυναμική.

Αντε να βρείς τώρα τσιμούχα δεξιόστροφη 34 45 6-1R, k καλά το 3445 το 6 με τπτ.
« Last Edit: Σάββατο 01 Αύγουστος 2015, 18:21:10 μμ by Stoneman »



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #92 on: Σάββατο 01 Αύγουστος 2015, 18:15:47 μμ
Τσιμουχίτσες είχε η Γιάμαχα, γνήσιες, τζαπάν στα σακουλάκια τους, σκέτη τρέλα.  :thumbright:


Στο θέμα μας, για να εξηγούμεθα, σκοπός μου είναι να αναγκάσω την Γιαμάχα να μου δώσει ενα αντικαταστάτη του ''δικού της '' γράσου.
Δεν είναι σωστή κίνηση αντιπροσωπείας το να καταργεί ένα κωδικό κ να μην στελνει μια σχετική τεχνική οδηγία πρός τα εξουσιοδοτημένα της αναφεροντας τι περιείχε τόσα χρόνια αυτό το  :cussing:  κουτάκι των 150γρ?

Εντάξει δεν κατασκευάζει γράσα η Γιαμάχα, αλλά και δεν μπορείς να μου πετάς στην μάπα ενα '' σταμάτησα να το υποστηρίζω κ διακόπτω την χορήγηση του συγκεκριμένου κωδικού'' με το ετσι θέλω , αναγκάζοντας εμένα να παίρνω τους δρόμους και να ρίχνω ΤΑ τηλέφωνα σε σημείο να γίνω χημικός ωστε να συνεχίσω να κυκλοφορώ το μηχανάκι μου.

Συχεχίζω ...

Μετά απο επικοινωνία με την Castrol.gr και αφού ζήτησα πληροφορίες για το Castrol Classic Spheerol EP-O Grease , μου είπαν πως δεν το εισάγουν και πώς σαν περιγραφή είναι ενα κάπως ενισχυμένο γράσο λιθίου ρευστότητας μηδέν.
Με παρέπεμψαν σε ενα καταστημα λιανικής για να ζητήσω το Spheerol LSP-0 Grease σαν κάτι αντίστοιχο.
Δυστυχώς και εκεί τζίφος αφού ναι μεν υπάρχει αλλά σε 18λιτρα δοχεία. Υπάρχει όμως σε 2κιλα ενα με ρευστότητα 2 που είναι και το μοναδικό που μπορώ να αγοράσω.
Αρα απο την Castrol ακρη δεν βγηκε. Η μόνη λύση είναι να παραγγείλω απο eBay αυτό: http://www.ebay.co.uk/itm/Castrol-Classic-Spheerol-L-EP-O-Grease-500ml-/400413315865?pt=UK_Vehicle_Oils_Lubricants_Fluids&hash=item5d3a7e5319
αν υπάρχει , αν υπάρχω εγώ, αν υπάρχει Ελλάδα , όταν επιτραπούν εισαγωγές.
Πέσαμε δλδ στην περίπτωση. :goofy:

Μετά έπεσε επικοινωνία με την Shell.gr, και ζήτησα το Shell TG093#00 που αναφέρει το Haynes.
Aυτό δεν το ξέρανε ούτε σαν υλικό, ούτε σαν κωδικό.
Μετά απο αρκετες συνδέσεις με διάφορα τμήματα μίλησα κ με το χημείο της εταιρείας όπου οι απόψεις τους ήταν πως πρόκειται για γράσο λιθίου με κάποια πρόσθετα ωστε α αντεχει σε κρούσεις λογω γραναζιών σε διαφορικά κ άξονες. Απο ρευστότητες κλπ δεν ... βγήκε ακρη.

Ο κύβος ερρίφθη ... στην Γιαμαχα απλά μου είπαν οτι είναι γράσο λιθίου , τόσα ξέρουν τόσα λένε.

Στα εξωτερικά το γύρευα ... εδώ το βρήκα. :thumbright:

Eίναι και χημικό κ δεν έρχεται και εύκολα, πχ εδώ http://www.ebay.co.uk/itm/Castrol-Classic-Spheerol-L-EP-O-Grease-500ml-/400413315865?pt=UK_Vehicle_Oils_Lubricants_Fluids&hash=item5d3a7e5319 κοστίζει κάπου £11 αλλά με τα μεταφορικά ανεβαίνει στις £56, κάπου 73 ευρώ το μισό κιλό. Δεν λέει.

Οπως έγραψα η Castrol δεν δίνει συσκευασία κάτω των 16 κιλών οπότε δεν ...
Στην Shell παρότι μου περιέγραψαν τι είναι δεν είχαν κάτι να μου προτείνουν.

Ψάχνοντας λοιπόν στο νετ βρήκα αυτήν την εταιρεία : http://www.slider.gr/v4/index.php/el/
και τον κατάλογό της http://www.slider.gr/v4/images/pdf/slider_catalog_gr.pdf .
Αυτό που ψάχνω είναι στην σελίδα 15 κάτω κάτω.

Περιγραφή : Ημίρρευστο γράσο βάσεως λιθίου, με πρόσθετα ΕΡ, κατάλληλο για το κεντρικό σύστημα λίπανσης των φορτηγών ( φορτηγών  ;D )

Προδιαγραφές: Γράσσο βάσεως λιθίου γενικής χρήσεως ενισχυμένα με πρόσθετα υψηλής πιέσεως. Καλύπτουν όλες τις απαιτήσεις γενικής λίπανσης οχημάτων   και μηχανημάτων. Είναι κατάλληλα για ρουλεμάν. Θερμοκρασίες λειτουργίας : -25 έως +125οC

Ηδη μετά απο επικοινωνία με τα γραφεία, βρήκα και κατάστημα λιανικής . Οσο για την τιμή? 6-7 ευρώ το κιλό.
Εγώ θέλω 150 γρ σε κάθε λίπανση ...

Οποτε απανταχού ταούνηδες βρέθηκε το γράσο μας ...   :thawave: :thumbright:
« Last Edit: Τρίτη 28 Νοέμβριος 2017, 19:46:27 μμ by Stoneman »



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #93 on: Σάββατο 01 Αύγουστος 2015, 21:09:07 μμ
νικο,για κοιτα εδω
http://www.speedoil.gr/templates/bubbles/templates_greekyp_top/styles/m_1/1d/1db/5047/gfx/gr_25-32.pdf
σελιδες 30-31

ειναι διπλα στο σπιτι μου..
αν δεν βγαλεις ακρη απο εκει που βρηκες.


και εδω
http://www.kedomlubricants.gr/var/m_f/f2/f21/180534/66344-new%202-27kedom.pdf

που το μονο που αλλαζει απο οτι εχω καταλαβει ειναι η συσκευασια.
το ιδιο εργοστασιο ειναι.
« Last Edit: Σάββατο 01 Αύγουστος 2015, 21:12:38 μμ by trackler »




Offline j76ordan

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 24
Reply #94 on: Σάββατο 01 Αύγουστος 2015, 22:25:27 μμ
Νίκο εγώ τελευταία φορά που το είχα γρασάρει , είχα βάλει αυτό: http://www.motorec.gr/product.php?subcat_id=30&cat_id=4&product_id=13296.Σίγουρα είχε δούλεψε πάνω από 2 χρόνια κ 10.000 χλμ μετά πουλήθηκε.Αρκεί να μην είναι στεγνό(κορώνα -πηνίο).Πρόσεξε μήπως θέλει άλλαγμα και η τσιμούχα (αν έχεις διαρροή στην ζάντα ).Πάντως από το 2001 έως 2014 που πουλήθηκε να το είχα αλλάξει άλλη μια φορά,δεν παθαίνουν τίποτα.Βάλε ότι γράσο έχεις με βάση λιθίου 150 γρ. 8)



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #95 on: Κυριακή 02 Αύγουστος 2015, 09:10:26 πμ
Θα μελετήσω τα λινκ που μου δώσατε όταν επιστρέψω απο τας εξοχάς.

Η σύνδεσή μου είναι της τάξης των 45Kbps και δεν μου επιτρέπει και πολλά.



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #96 on: Κυριακή 25 Οκτώβριος 2015, 18:24:09 μμ
Επέστρεψα, πρίν καιρό.

Μετά απο καιρό και χρήμα , τελικά ο κινητήρας είναι έτοιμος.



Εγινε κ αναβάθμιση σε 71cc , για ατελείωτα γκάζια  :2hysterical:



αλλάχτηκε η κεφαλή αφού η δική μου είχε θέμα στις φωλιές των ρουλεμάν του εκκεντροφόρου.
Προτιμήθηκε η κεφαλή του Τ50 επειδή έχει περισσότερη συμπίεση.
Αλλάχτηκαν βαλβίδες, τσιμουχάκια (γνήσια) και ελατήρια.



μην τον κοιτάτε τώρα ... είναι βρώμικος , έχει να πέσει γυάλισμα ....

Τα άλλαξα όλα για να μην έχω αμφιβολίες, έμειναν σκέτα τα καπάκια, αλάχτηκαν όλα τα ρουλεμάν, οι τσιμούχες, τρόμπα λαδιού, οριγκ κλπ.

Αλλάχτηκαν κ τα δισκάκια με γνήσια, τωρα που είναι 70αρης δεν εμπιστευόμουν ιμιτασιόν δισκάκια



Η καμπάνα ηταν αψογη και έμεινε, αλλά αλλάχτηκαν τα ελατήρια με γνήσια. Αν και το να ανοιχτεί κ πάλι δεν κοστίζει τπτ, μια φλάτζα 2ευρώ και ενα λίτρο λάδι.

Βίδες υψηλών θερμοκρασιών στην εξαγωγή και φυσικά νεο ζουάν

« Last Edit: Τρίτη 28 Νοέμβριος 2017, 19:53:13 μμ by Stoneman »



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #97 on: Κυριακή 25 Οκτώβριος 2015, 18:35:41 μμ
Κόστος κάπου 180 ευρώ ο κινητήρας, σύν 120 η μπιέλα με τα νεα ρουλεμάν στροφάλου, και ενα χελικόιλ στην τάπα λαδιού.

δεν είναι κ λίγα, αλλά τα γνήσια κοστίζουν, τα ακριβά μπήκαν Τζαπανέζικα, που είναι κάπως ακριβότερα.
Τα ρουλεμάν Koyo και πάει λέγοντας.

Θα δείξει ...

Και συνεχίζουμε ....


Οι βίδες απο τα καπάκια αγοράστηκαν αλεν ανοξείδωτες, άλλα 15 ευρουλάκια, κ ξέχασα κ τις ροδέλες και πρέπει να ξαναπάω.  :goofy:



Ευτυχώς που βρήκα τις φιμπερένιες ροδέλες που στεγανοποιούν τις κάτω βίδες απο το δεξί καπάκι



Τα ρουλεμάν απο το διαφορικό αγοράστηκαν απο την KOYO, όχι απο την Ιαπωνία αλλά απο την εδώ αντιπροσωπεία , 4 ρουλεμάν 22+φπα και 10 ευρώ σε μηχανουργείο για να βγούν τα παλιά κ να πρεσαριστούν τα καινούργια



Οι τσιμούχες για το διαφορικό  γνήσιες αφού δεν έβρισκα δεξιόστροφες στα νουμερά τους στο εμπόριο, βρήκα όμως τα Οριγκ και σχετικά φθηνά, ενα δεκάευρω οι τσιμούχες και κάπου 8 ευρώ τα ορινγκ.


« Last Edit: Τρίτη 28 Νοέμβριος 2017, 20:01:41 μμ by Stoneman »



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #98 on: Κυριακή 25 Οκτώβριος 2015, 19:09:19 μμ
Κόπηκε και η φλάτζα απο το αριστερό καπάκι του βολάν σε γνωστό ''φλατζάδικο στην Θηβών



Ετσι αγόρασα ενα σετ ακτίνες πρός 6 ευρώ , με κωδικό της Καβασάκι  :eusa_think: ας ελπίσω οτι κάνουν κ δεν θα σκουριάσουν σύντομα.





« Last Edit: Τρίτη 28 Νοέμβριος 2017, 20:06:29 μμ by Stoneman »



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #99 on: Δευτέρα 26 Οκτώβριος 2015, 09:31:37 πμ
Μπράβο Νικόλα!!!!
Πολύ genuine δουλειά!!!

Για ακτίνες αφού θέλεις να γυαλίζουν μπορείς να χρωμιώσεις τις παλιές (το ίδιο και για τα στεφάνια) ή να αγοράσεις ανοξείδωτες.
Το Πι για την ακτινολόγηση πρέπει να έχει επάνω εξάρτημα με θηλυκό σπείρωμα στο οποίο θα βιδώνουν - ξεβιδώνουν βίδες που θα καταλήγουν σε κώνο ο οποίος θα πιάνει στα ρουλεμάν του τροχού.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!