Hellas Transalp Forum



Yamaha Townmate t-50

Stoneman · 173278

Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #50 on: Σάββατο 15 Φεβρουάριος 2014, 13:41:51 μμ
και τωρα που ειδα το σχεδιο μαλλον εχω δικιο

ειναι το 1 που εχει το 2 και το 3  ;)




Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9380
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #51 on: Κυριακή 10 Αύγουστος 2014, 19:17:30 μμ
Και αφού ο πάπος παραμένει ακόμα κουτσός ...  :goofy:

Και επειδή έψαχνα καιρό για ψαλίδι αλλά οι τιμές ηταν απο 40 εως κ 80 ευρώ , ειδικά σε κάποιον απο την Βέροια που έχει γεμίσει αγγελίες όλο το car.gr κ είναι φαρμακείο. Και δεν είναι τόσο η τιμή όσο η κατασταση. Μιλάμε οτι βρήκα ψαλίδι με 25 ευρώ αλλά τόσο σάπιο που κυριολεκτικά πέρναγε το νύχι μέσα και τρύπαγε σαν χαρτί. Οταν μάλιστα του είπα οτι αυτό είναι ΚΑΙ επικίνδυνο παρεξηγήθηκε λέγοντας οτι αν περαστεί με λίγο στόκο δεν θα έχει ανάγκη. 
Απογοήτευση.

Ομως , επειδή υπάρχουν ακόμα ανθρώποι, επειδή υπάρχουν φίλοι κ συμφορουμίτες που μπορεί να μην έχουμε ιδωθεί ποτέ κ ίσως κ να μην μας δοθεί η ευκαιρεία, τελικά ο Βαγγέλης που κ αυτός προσπάθησε να ανακατασκευάσει το Τ80 του αλλά η κρίση τον εριξε οικονομικά και σταμάτησε, προσφέρθηκε να μου στείλει το δικό του ψαλίδι με το ΚΤΕΛ το οποίο κ παρέλαβα.
Δεν έχω λόγια να εκφράσω το τι αισθάνομαι αυτή τη στιγμή.
Μαλιστα το εστειλε πλήρες, με άξονες και διαφορικό, κ επειδή είχε διαβάσει τι προβλήματα είχα με το ρουμπινέτο μου έστειλε το δικό του μαζί με τα γνήσια πατακια του ψαλιδιού.


Βαγγέλη σε ευχαριστώ απο καρδιάς, νάσαι πάντα καλά.   :thankyou:

Συνεχίζω ...

Το νέο ψαλίδι με τα πιαστράκια/βάσεις για τα πατακια , το ρουμπινέτο κ τα πατάκια (Ερε Βαγγέλη μ΄έκανες λιώμα γέροντα ανθρωπο    :thankyou: )



Τα παλιά πατάκια που συνήθως βάζουν όσοι έχουν ορισμένα Τ50 κ πιάνουν στο κάτω συνεμπλόκ του αμορισέρ.
Με αποτέλεσμα τα πόδια του πίσω επιβατη να φτάνουν στις μασχάλες του εμπρός η ο πίσω για να κατσει πρέπει να είναι 4-10 ετών.



Το πολυπόθητο ρουμπινέτο  :love4:



 

Αυριο πρωί θα τριφτεί με αλοιφή για να γυαλίσει.

 
Αρχισα να δίνω μερικές στροφές στον άξονα των διαφορικών και να μετράω πόσες παίρνει το κόμπλερ απο την μεριά του τροχού , αφού το διαφορικό του Τ80 έχει πιό μεγάλη σχέση λογικά θα στρέφει περισσότερο τον τροχό.
Πράγματι κάθε περιστροφή του άξονα δίνει 2εκ επιπλέον περιστροφή στο κόμπλερ του Τ80, που ακτινικά σημαίνει σε κάθε περιστροφή τοπυ τροχού δίνει 10-15 νεκ περισσότερη περιστροφή.
Αρα το ενα διαφορικό είναι απο Τ80 σίγουρα.
« Last Edit: Δευτέρα 27 Νοέμβριος 2017, 17:11:55 μμ by Stoneman »



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9380
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #52 on: Κυριακή 10 Αύγουστος 2014, 19:18:22 μμ
Καθάρισα εξωτερικά το ρουμπινέτο και το γυάλισα με στοργή και φροντίδα, φωτό δεν έβγαλα αλλά προσεχώς θα ανεβάσω .
Το παράξενο είναι που οι ενδείξεις FUEL και ON είναι στα Αγγλικά ενώ στο δικό μου το συγχωρεμένο στα τσιντσίν Ιαπωνικά. :2hysterical:

Ετριψα και τα πατάκια, βάσανο μεγάλο, αυτά όμως δεν γυαλίζουν με τπτ.
Η σκουριά έφυγε αλλά το γαλβάνισμα έχει υποστεί ζημιά.
Ετσι η λύση είναι αστάρωμα και βάψιμο. Ελπίζω να κρατήσει εκεί η μπογιά.
Θα βάλω αυτά και μάλιστα με τα παλιά λάστιχα, θα τα καθαρίσω στο πλυντήριο πιάτων   

Αφαίρεσα το διαφορικό απο το ψαλίδι.
Ο άξονας και το πολύσφηνο του διαφορικού είχαν ένα μίγμα σκόνης , καφέ γράσου και σκουριάς.
Δεν ξέρω τι είδους γράσο ήταν αυτό που υπήρχε αλλά απο ότι θυμάμαι δεν μοιάζει με αυτό που είχε αρχικά το δικό μου διαφορικό/'αξονας. Αν θυμάμαι καλά το δικό μου είχε φραφιτόγρασο.

Δοκίμασα και τον πίσω αξονα να δώ αν ταιριάζει και είναι ΟΚ, βιδώνει παραξενα όμως σαν να κολάει στην μισή περιστροφή , ισως είναι στραβός η το ψαλίδι έχει φάει τοπτ σχετικές.
Απο την μεριά της κεφαλής του άξονα πάντως έχει σημάδι κ βαθούλωμα απο σφυριά   :eusa_think:

Θα μετρήσω τα πάντα με το παχύμετρο ωστε να είναι σίγουρος μην κ κάνω καμμιά πατάτα.
Αυριο όμως αφού θέλω πρώτα να αφαιρέσω το γράσο με μπεζίνα επειδή γίνομαι στόλος ... hehehe

Δεν ξέρω τι μπορεί να μου δώσει η να πάρει ενα διαφορικό απο Τ80 σε ενα κινητήρα Τ50.
Η χρήση του πάπου θα είναι πόλη, εργαλείο δλδ, κ δεν με νοιάζει η ταχύτητα όσο θέλω τράβηγμα.
Ετσι ενας λόγος παραπάνω να αφήσω το δικό του .
Οι άλλοι λόγοι είναι οτι το νέο διαφορικό δεν πιστεύω οτι έχει ανοιχτεί/καθαριστεί/γρασσαριστεί ποτέ
και το γράσσο με τα o-ring κοστίζουν , κ λ7 δεν υπάρχουν πρός το παρόν.
Θέλω όμως να το ανοίξω κ να κάνω τις εργασίες που έκανα στο δικό μου.
Το νέο διαφορικό περιστρέφεται πολύ πιο εύκολα απο το δικό κου που πρέπει να το κρατάω με τα δύο χερια για να το στρέψω, σκέφτομαι οτι το γράσο του έχει γίνει σκέτο νερό.

Θα δείξει ...



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9380
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #53 on: Κυριακή 10 Αύγουστος 2014, 19:21:54 μμ
Λοιπόν συνεχίζω, το καθαρισμένο γυαλισμένο ρουμπινέτο





Τα γνήσια      made in Japan     20 ετίας λάστιχα απο τα πατάκια, αφού πλύθηκαν, τρίφτηκαν με οδοντόβουρτσα και ψεκάστηκαν με σπρέυ σιλικόνης



Τα ανοξείδωτα πατάκια δεν πάνε καλά, το γαλβάνισμα εχει ζημιά, θέλουν στοκάρισμα και αστάρωμα/βάψιμο , για χρώμιο δεν ξέρω πόσα θα ζητήσουν και τι θα γίνει με τις γρατζουνιές



ο άξονας απο το 80αρι έγινε καινούργιος

« Last Edit: Δευτέρα 27 Νοέμβριος 2017, 17:16:07 μμ by Stoneman »



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9380
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #54 on: Κυριακή 10 Αύγουστος 2014, 19:26:32 μμ
Το δικό μου διαφορικό αναμένει για τρίψιμο ασταρωμα κ βάψιμο αφού θα ξαναβαφτεί το νέο ψαλίδι θα δείχνει διχρωμία, και φυσικά θα ξαναβαφτούν κ τα πλαινά καπάκια του κινητήρα ωστε όλα να έχουν την ίδια απόχρωση.
Αυριο θα γίνουν δοκιμές χρώματος με χρώμα κ λούστρο.
Ερε δουλειές που άνοιξα, θα το προλάβω μέχρι να πιάσουν οι βροχές ? Μπαααα πάμε για του χρόνου την Ανοιξη  :eusa_think:



Το θέμα είναι το νέο ψαλίδι.
Καθαρίζοντας το σωλήνα που περνάει ο άξονας ...
...αρχισε με την μπεζίνα που έτρεχε να βγαίνει το χρώμα.
Τελικά κάτω απο αυτό που φαίνεται στις προηγούμενες φωτό ... εμφανίστηκε αυτό:





 
Τελικά το δικό μου που ηταν πεταμένο σε ενα χωράφι 10 χρόνια ηταν σε πολύ καλύτερη κατασταση απο αυτό που έζησε σε παραθαλάσσιο μέρος.
Τέτοια σκουριά είχα συναντήσει στο πίσω φτερό μόνον.
Τελικά η σκουριά δεν σταματάει με ένα τριψιμο και ενα βάψιμο μόνον.

Εχω πολλή δουλειά, πάρα πολλή δουλειά, τρίψιμο μέχρι να γίνει λαμαρίνα, αστάρωμα, ξανατρίψιμο, ξανααστάρωμα όπου φανεί μέταλλο, ισως χρειαστεί και ψυχρό γαλβάνισμα, πάντως το τελικό βάψιμο θα είναι ενα τπτ μπροστά στην προεργασία.
« Last Edit: Δευτέρα 27 Νοέμβριος 2017, 17:35:40 μμ by Stoneman »



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9380
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #55 on: Κυριακή 10 Αύγουστος 2014, 19:29:05 μμ
Λοιπόν , το 1ο στάδιο τριψίματος με τις συρματόβουρτσες τροχού ξεκίνησε :



Πρώτα με την σκληρή να φύγει η πολλή σκουριά:



που αφήνει κάποιες γρατζουνιές, αλλά ελπίζω να τις καλύψουν 1-2 χέρια αστάρι:



Δεν ξέρω πόσο τρίψιμο εχω να ρίξω , αλλά το σίγουρο είναι οτι για λίγο καιρό δεν θα χρειαστώ νυχοκόπτη. :2hysterical: :2hysterical:
« Last Edit: Δευτέρα 27 Νοέμβριος 2017, 17:40:48 μμ by Stoneman »



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9380
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #56 on: Κυριακή 10 Αύγουστος 2014, 19:34:43 μμ
Μετά απο κάμποσες ώρες δημιουργικότητας και υπομονής φτάνω εδώ:





Στη συνέχεια πιο μαλακή βούρτσα κ λιγότερες στροφές , και με έμφαση στην δημιουργικότητα ...πάντα  :goofy:



« Last Edit: Δευτέρα 27 Νοέμβριος 2017, 17:46:36 μμ by Stoneman »



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9380
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #57 on: Κυριακή 10 Αύγουστος 2014, 19:43:15 μμ
Αυτό που με παραξένεψε ήταν οτι με την βενζίνη που έπεσε στο δικό μου διαφορικό που υπ' όψιν είναι βαμμένο με χρώμα διπλής επίστρωσης (ακρυλικό χρώμα+λούστρο) αλλά σε σπρέυ , φούσκωσε σε μερικά σημεία το λούστρο.
Ακόμα κ όταν στέγνωσε το λουστρο εδειχνε κιτρινισμένο σαν κηλίδα. Κακό αυτό, αν και όταν αγόρασα τα χρώματα με βεβαίωσε οτι θα είχε την ίδια αντοχή με το πιστόλι.
Ετσι αναγκάστηκα να βγάλω το επιπλέον χρώμα με διαλυτικό.
Αυτό που παρατήρησα ήταν ότι δεν είχα ασταρώσει την επιφάνεια παρα μόνον σε ένα σημείο που είχε ζημιά.
Αυτό όμως θα είχε να κάνει με το ξεφλούδισμα του χρώματος κ όχι του λούστρου. Κρίμα αφού αναγκάστηκα να το φέρω στην αρχική του κατάσταση:



Βέβαια έτσι η αλλιώς θα το έτριβα απο την αρχή για να γίνει ίδιο χρώμα με το ψαλίδι.
Αυτή τη φορά δεν δίνω 14 ευρώ για χρώμα σε σπρέυ κ 5 για ενα λούστρο.
Θα δώσω 4 ευρώ για ενα μπουκάλι σπρέυ αυτογυάλιστο.

Ισως φτάνει ως εδώ το τρίψιμο και είναι ώρα για στάρωμα και τρίψιμο με τα ντουκόχαρτα αρχίζοντας απο 400 σε 600 - 800 και τελική 1000αρι.
Ακόμα τρέμει το χέρι μου  :2hysterical: :2hysterical:

Τελικά οι συρματόβουρτσες κάνανε δουλειά.
Ο χρωματοπώλης πρότεινε, αστάρωμα και τρίψιμο με 800 κ 1000αρι.
Γλύτωσα το 600αρι , κάτι είναι κ αυτό.

Του είπα για το δικό μου διαφορικό που η βενζίνη του διέβρωσε το λούστρο κ μου είπε οτι ο σκληρυντής που μπαίνει στο σπρέυ δεν είναι σαν αυτόν του πιστολιού.
Δλδ είναι φτιαγμένος να σκληραίνει/στεγνώνει το χρώμα αφού ψεκαστεί εκτός σπρέυ.
Ετσι διατηρείται το χρώμα στο σπρέυ για μεγαλο διάστημα, αυτό είναι καλό επειδή το αποθηκεύουμε αλλά κακό επειδή έχουμε την ίδια ποιότητα/απόχρωση χρώματος αλλά δεν έχουμε την ίδια αντοχή .
Αλλα μου είχε πεί αρχικά ο φ.. :cussing: της ...

Μπορεί όμως αν θέλω να μου φτιάξει χρώμα σε σπρευ με σκληρυντή πιστολιού αλλά με διάρκεια ζωής 5-6 ώρες το πολύ.

Θα το σκεφτώ πολύ αν θα πάρω χρώμα σε σπρέυ, αφού έχω πιστόλι κ πιεστικό και αφού θα βάψω καπάκια κινητήρα , λεβιέδες, φρένα και ψαλίδι /διαφορικό λέω να δοκιμάσω σε χρώμα πιστολιού ....

Η θα παίξει ενα ξαδελφάκι φαναρτζής ....  :goofy:

Εριξα το πρώτο χέρι αστάρι. Το ατιμο το ψαλίδιον, εμεινε δύο μέρες αβαφο κ σκούριασε από τον ιδρώτα οταν το επιανα.
Αναγκαστικά το έτριψα με σφουγγάρι φανοποιού ...



το τι δουλειά κάνει αυτό το σφουγγάρι δεν λέγεται, τρίβει φανταστικά σε καμπύλες και σε σημεία που δεν φτάνει το ντουκόχαρτο, σε 20 λεπτά η σκουριά είχε φύγει.
Το ψαλίδιον  κρεμάστηκε ...



 
... και το πρώτο χέρι αστάρι έπεσε ... ώστε να μην σκουριάσει άλλο μέχρι να λυθεί ο κινητήρας και να βαφούν όλα μαζί , καπάκια, ψαλίδι, διαφορικό, ποδόφρενο, λεβιές ταχυτήτων κλπ.



αν εξαιρέσουμε την ματ απόχρωση , θα μπορούσε απο το τόσο καλό τρίψιμο να μείνει ετσι





Αλλά θα τριφτεί, κ θα ασταρωθεί τουλάχιστον δύο φορές ακόμα.

Επεται συνέχεια .....
« Last Edit: Δευτέρα 27 Νοέμβριος 2017, 17:54:07 μμ by Stoneman »



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9380
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #58 on: Κυριακή 10 Αύγουστος 2014, 19:48:44 μμ
Και αφου χρόνος υπάρχει ...
Και αφού χρήμα δεν υπάρχει ...
Και αφού ξεκίνησα βαψίματα, είπα να επεκταθώ σε βαψίματα στα καπάκια του κινητήρα αφού το δεξί είχε κ ενα θεματάκι απο μια αγορά οικοπέδου.   :eusa_whistle:

Ετσι είπα να κατεβάσω κινητήρα, θέλω να δώ τι φταίει και κοπανάει σαν ραπτομηχανή, μια αλλαγή καδένα/γλίστρες, δισκάκια αφού πατινάει λόγω αυξημένης υποδύναμης   , μια μετροπή σε 12βολτο είναι υπό μελέτη , μια σκέψη για 80αρα κυλινδροκεφαλή ... θα δούμε ... ισως λόγω αφραγκίας μείνω στα βασικά.

Ξεβίδωσα το καρμπ, αφού δεν υπήρχε λόγος να βγεί και να μπλέξω με σωλήνες και συρματόσχοινα, και ετσι θα κατέβη ο κινητήρας σκέτος:



δεν είχε μαζέψει βρώμα, κ είναι 10 χρόνια εκεί. Ομως εχω μακρύνει το σωλήνα αναπνοής του κινητήρα κ οι τυχόν αναθυμιάσεις τρέχουν απο κάτω. Ιδέα που πήρα απο την ΤΑ

ο 12 κύλινδρος 48βάλβιδος στο πάτωμα  :2hysterical:



θέλω κ ενα εξωλκέα για το βολάν ... έξοδα ... :goofy:



και στην γιάφκα έτοιμος για λύσιμο 

 

Ελπίζω να ξαναδουλέψει ...  :pope:
« Last Edit: Τρίτη 28 Νοέμβριος 2017, 19:06:19 μμ by Stoneman »



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9380
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #59 on: Δευτέρα 11 Αύγουστος 2014, 12:15:51 μμ
Ετσι είπα να μπώ σε εργασίες δίχως τέλος ...
Και συνεχίζω τον μονόλογό μου ....

Βγήκε το καπάκι του εκκεντροφόρου, λύθηκε το γρανάζι και πέφτει ξεβίδωμα κεφαλής

 

η καδένα πέφτει μέσα, ετσι η αλλιώς πάμε στα βαθιά , δεν θα ξεφύγει  ;D



βαλβιδούλες , πώς τις βλέπετε? κατάμαυρες?  :goofy: :goofy:



βγήκε και ο κύλινδρος με μια σφυριά και ενα κομάτι ξύλο και φάνηκε το μπιστονάκι το έρμο  :goofy:
σα δαχτυλίθρα είναι  ;D



Το κακό είναι οτι δεν έχω ξανανοίξει κινητήρα σε τετράχρονο , και όλα μου φαίνονται λερωμένα κ για πέταμα.
Πχ το πιστόνι, αντε τώρα να καταλάβω αν θέλει αλλαγή η απλά ενα σετ ελατήρια.
Πάντως θα είναι το τελευταίο που θα ασχοληθώ αφού ισως το ανεβάσω σε Τ80, αλλάζοντας κυλινδρο/κεφαλή.
Θα δώ ....
« Last Edit: Τρίτη 28 Νοέμβριος 2017, 19:11:09 μμ by Stoneman »



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9380
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #60 on: Δευτέρα 11 Αύγουστος 2014, 12:27:15 μμ


Βγήκε και το δεξί καπάκι, οι βίδες βγήκαν με σφυροκατσάβιδο, και οι δύο με σφυρί / κοπίδι ... ατιμα συνεργεία  :cussing:



η φλάτζα δεν την γλύτωσε, αν και βγήκε δύσκολα, τελικά κόπηκε σε ενα σημείο. Δεν θα χρησιμοποιηθεί αλλά ετσι για το μαμότο. Φαίνονται τα σημεία με την κόκκινη φλατζόκολα .
Στεναχωρήθηκα που τελικά είχε μπεί χέρι στον κινητήρα.
Από ότι φαίνεται έχουν αλλαχτεί μόνο τα δισκάκια ... αλλά δισκάκια σε λιγότερο απο 35000χλμ? λίγα δεν είναι?

Το φιλτράκι αυτό βρίσκεται πάνω απο την τάπα λαδιού, φαίνεται δλδ οτι το λάδι που φεύγει περνάει απο αυτό, παράξενο , θα το ξανατσεκάρω ...  :eusa_think:



Είχε μαζέψει κάτι σαν ίνες, σαν ύφασμα, τπτ μεταλικό αφού έβαλα επίτηδες μαγνήτη.  :eusa_think:

Φτάσαμε στην καμπάνα , όλα πεντακάθαρα , ωραία πράματα ...  :thumbright:



βγήκαν τα δισκάκια , 5 τον αριθμόν , τα ίδια σε αριθμό έχει και το Τ80, αλλά ισως να έχει πιό σκληρά ελατήρια, αν το κάνω 80αρι θα πρέπει να το σκεφτώ να αλλάξω και ελατήρια, αν αντέχει η καμπάνα αν και πιστεύω είναι όλα ίδια.



Και ενα παραξενο πράμα, ο κινητήρας εσωτερικά , όπου το υλικό είναι αλουμίνιο έχει μια διχρωμία.
Εχει βαφτεί το αλουμίνιο μαύρο στο κάτω μισό, η μαυρίλα δεν φεύγει με βενζίνη , ουτε με διαλυτικό νίτρου.
Μόνο με γυαλόχαρτο, και δύσκολα.
« Last Edit: Τρίτη 28 Νοέμβριος 2017, 19:17:09 μμ by Stoneman »



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9380
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #61 on: Δευτέρα 11 Αύγουστος 2014, 12:39:09 μμ

Ενα θεματάκι έχω στην κεφαλή, το γρανάζι του εκκεντροφόρου δείχνει να βρίσκει στο μέταλο της κεφαλής



βασικά ο εκκεντροφόρος μαζί με το ρουλεμάν μετακινούνται 2-3 χιλιοστά μέσα έξω, δλδ σαν να μετακινείται το ρουλεμάν στην φωλιά του .
Κακο αυτό.




« Last Edit: Τρίτη 28 Νοέμβριος 2017, 19:21:18 μμ by Stoneman »



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9380
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #62 on: Δευτέρα 11 Αύγουστος 2014, 12:52:10 μμ
τα συνεργεία εχουν αφήσει και εδώ το σημάδι τους



Τα μεταλικά δεν έχουν καθόλου φθορά , αλλά θα τα μετρήσω κ με το παχύμετρο αν βρώ στο μανουαλ τα όριά τους



τα άλλα δεν ξέρω σε τι κατασταση είναι , πρώτη φορά τα πιάνω στα χέρια μου ...

« Last Edit: Τρίτη 28 Νοέμβριος 2017, 19:27:54 μμ by Stoneman »



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9380
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #63 on: Δευτέρα 11 Αύγουστος 2014, 12:56:16 μμ
Μένει να λύσω το κεντρικό παξιμάδι της καμπάνας με το αερόκλειδο



για να φτάσω εδώ



Σε αυτό που Γιάμαχα ονομάζει φυγοκεντρικό φίλτρο λαδιού   :eusa_think: και να το καθαρίσω.

Δεν θα προχωρήσω περισσότερο το λύσιμο.
Θα αλλάξω δισκάκια/ελατήρια, καδένα τεντωτήρα/γλύστρα, πιστόνι/ελατήρια αν χρειαστεί, και φυσικά θα χρειαστώ ενα σετ φλάτζες.

Θα πέσει ψαχτική ...


Τώρα σίγουρα δεν θα ξαναδουλέψει  :pope:
« Last Edit: Τρίτη 28 Νοέμβριος 2017, 19:31:32 μμ by Stoneman »



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #64 on: Δευτέρα 11 Αύγουστος 2014, 13:34:45 μμ

Και συνεχίζω τον μονόλογό μου ....



ποιος τολμαει να σε διακοψει?

το παλιο πιστονι το κανεις τασακι για την βεραντα.

εννοειται το κανεις 80αρι.




Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3360
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #65 on: Δευτέρα 11 Αύγουστος 2014, 13:43:50 μμ
Προφήτης δεν είμαι αλλά θα δούμε στο μέλλον και τον κινητήρα της ΤΑ να περνάει απο την ίδια διαδικασία. Σιγά μη γλυτώσει... ;D



Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #66 on: Δευτέρα 11 Αύγουστος 2014, 18:43:02 μμ
Η μπιέλα ως πρός το κίτρινο βέλος δεν έχει το παραμικρό μπόσικο.
ως πρός το πράσινο κουνιέται δεξιά αριστερά 1 χιλιοστό , κακό αυτό?


και στο κάτω μερος της καμπάνας εχει 12 μπιλιες εξαιρετικού μεγέθους ..... τοποθετημένες σταυρωτά, στο Τ80 το μάνουαλ γράφει οτι έχει 16, να βάλω και εγώ?



Τα μπόσικα στην εγκάρσια κίνηση (κίτρινο βέλος) δεν έιναι πρόβλημα (πέρνουν και τα μπόσικα από το έμβολο όταν κινείται). Τώρα αν το 1 χιλιοστό έιναι πολύ δεν ξέρω (θέλει το βιβλίο του κατασκευαστή για να δείς). Πάντως κάνε μια σύγκριση με το manual της ΤΑ για να δέις τι λέει εκεί.
Το ότι δεν έχει καθόλου μπόσικα στο κάθετο (πράσινο βέλος) με προβληματίζει γιατι δεν ξέρω τι διάκενα πρέπει να έχουν τα κουζινέτα (λογικά πρέπει να έιναι τόσο μικρά που σχεδόν να μην αισθάνεσαι την κίνηση)

Για τις μπίλιες θα έλεγα να βάλεις 12 αν το πας σε 80άρι. Διαφορετικά  δεν αξίζει.


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


pan zak

  • Guest
Reply #67 on: Δευτέρα 11 Αύγουστος 2014, 22:20:10 μμ
Το μοτερι σου μεσα ειναι πενα ston :o
Γιατι το ελυσες  για να το βαψεις? η χτυπουσε κατι, σου εκαιγε λαδακια η κατι αλλο?η μηπως απο περιεργεια?????
το ενα φερνει το αλλο αυτο ειναι νομος..ξεκιναμε για κατι απλο κ αλλου καταληγουμε  :2hysterical:
καλη  κ προσεχτικη συνεχεια!!



Offline j76ordan

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 24
Reply #68 on: Τρίτη 12 Αύγουστος 2014, 14:21:37 μμ
Μπράβο εξαιρετική δουλειά.:eusa_clap: Σχετικά με το κοπάνημα ¨ραπτομηχανή¨ μπορεί να οφείλεται στις βαλβίδες,στην κασένα,στα ρουλεμάν στροφάλου ή και στην μπιέλα.Σύμφωνα με το πράσινο βελάκι που έχει μπόσικα πιστέυω οτι πας για μπιέλα και αν αυξήσεις τα κυβικά θά χρειαστεί ποιο σύντομα(πονάνε τα ΤΑΦ).Η διχρωμία στο εσωτερικο του καπακιού είναι από τα λάδια που δεν αλλάζονταν τακτικά.Γιαυτό ειναι κ μαυρο το ματάκι του λαδιού.Μην σε φοβίζει υπάρχει η σχισμή στο καπάκι(τσιμούχα)Τις βαλβίδες μπορείς να τις καθαρήσεις-τρίξεις με συρματόβουρτσα.Εαν θέλεις να δεις εαν χάνουν με βιδωμένο το μπουζί θα ρίξεις βενζινη στην έδρα τους.Αν η βενζίνη κινηθεί προς την εισαγωγη(καρμπ) σημαίνει ότι θέλει τρίψιμο η βαλβίδα εισαγωγής,το αντίστοιχο αν παει βενζινη προς την εξαγωγή(εξάτμιση).Βέβαια αυτό δεν ειναι 100% γιατί μπορεί έτσι που είναι τώρα οι βαλβίδες να πατάνε σωστά και στην επόμενη περιστροφή του κεντροφόρου να χάνουν.Καλό είναι αφου το έλυσες το μοτερ να τις τρίψεις,και να αλλάξεις και τις τσιμούχες τους. Προσοχή εαν τις ανοίξεις μην χάσεις τις ασφάλεις δεν υπάρχουν στο εμπόριο.



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9380
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #69 on: Τρίτη 12 Αύγουστος 2014, 15:06:27 μμ
Τα μπόσικα στην εγκάρσια κίνηση (κίτρινο βέλος) δεν έιναι πρόβλημα (πέρνουν και τα μπόσικα από το έμβολο όταν κινείται). Τώρα αν το 1 χιλιοστό έιναι πολύ δεν ξέρω (θέλει το βιβλίο του κατασκευαστή για να δείς). Πάντως κάνε μια σύγκριση με το manual της ΤΑ για να δέις τι λέει εκεί.
Το ότι δεν έχει καθόλου μπόσικα στο κάθετο (πράσινο βέλος) με προβληματίζει γιατι δεν ξέρω τι διάκενα πρέπει να έχουν τα κουζινέτα (λογικά πρέπει να έιναι τόσο μικρά που σχεδόν να μην αισθάνεσαι την κίνηση)

Για τις μπίλιες θα έλεγα να βάλεις 12 αν το πας σε 80άρι. Διαφορετικά  δεν αξίζει.

Δημήτρη, η μπιέλα εχει ρουλεμάν βελονοειδές στον στρόφαλο και στο πιστόνι πιάνει κατ ευθείαν στον πείρο.
Πιστεύω οτι σημαντικό και ένδειξη φθοράς είναι η κίνηση στο κιτρινο βέλος, θα διαβάσω και το μανουαλ να δώ λεπτομέρειες.


Γιατι το ελυσες  για να το βαψεις? η χτυπουσε κατι, σου εκαιγε λαδακια η κατι αλλο?η μηπως απο περιεργεια?????

Απο την αρχή που το πήρα χτυπούσε ''κάτι'' στον κινητήρα.
Με ένα μακρύ κατσαβίδι στο αυτί προσδιόρισα τον μεταλικό κτύπο κάπου εκεί που ενώνει κύλινδρος και σώμα κινητήρα.
Επειδή πρόσφατα επειδεινώθηκε δεν το κινούσα και περίμενα να ησυχάσω απο την χοντρή (ΤΑ) ώστε να έχω χρόνο να ασχοληθώ.
Είχα κ το πατινάρισμα στα δισκάκια και είπα να το περιποιηθώ ... γενικώς.
Λάδια δεν καιει, ευτυχώς, αν και έχει 55000χλμ.

Μπράβο εξαιρετική δουλειά.:eusa_clap: Σχετικά με το κοπάνημα ¨ραπτομηχανή¨ μπορεί να οφείλεται στις βαλβίδες,στην κασένα,στα ρουλεμάν στροφάλου ή και στην μπιέλα.Σύμφωνα με το πράσινο βελάκι που έχει μπόσικα πιστέυω οτι πας για μπιέλα και αν αυξήσεις τα κυβικά θά χρειαστεί ποιο σύντομα(πονάνε τα ΤΑΦ).Η διχρωμία στο εσωτερικο του καπακιού είναι από τα λάδια που δεν αλλάζονταν τακτικά.Γιαυτό ειναι κ μαυρο το ματάκι του λαδιού.Μην σε φοβίζει υπάρχει η σχισμή στο καπάκι(τσιμούχα)Τις βαλβίδες μπορείς να τις καθαρήσεις-τρίξεις με συρματόβουρτσα.Εαν θέλεις να δεις εαν χάνουν με βιδωμένο το μπουζί θα ρίξεις βενζινη στην έδρα τους.Αν η βενζίνη κινηθεί προς την εισαγωγη(καρμπ) σημαίνει ότι θέλει τρίψιμο η βαλβίδα εισαγωγής,το αντίστοιχο αν παει βενζινη προς την εξαγωγή(εξάτμιση).Βέβαια αυτό δεν ειναι 100% γιατί μπορεί έτσι που είναι τώρα οι βαλβίδες να πατάνε σωστά και στην επόμενη περιστροφή του κεντροφόρου να χάνουν.Καλό είναι αφου το έλυσες το μοτερ να τις τρίψεις,και να αλλάξεις και τις τσιμούχες τους. Προσοχή εαν τις ανοίξεις μην χάσεις τις ασφάλεις δεν υπάρχουν στο εμπόριο.

Το κοπάνημα δεν ηταν ρυθμικό αλλά είχε τυχαίο κτύπο, βαλβίδες δεν ηταν τις είχα ρυθμίσει, αλλά εξ άλλου ξέρω κ τον ηχο τους.
Πιθανόν καδένα, αλλά αν δεν αγοράσω την καινούργια δεν μπορώ να ξέρω τι ξεχείλωμα έχει η παλιά.
Δεν έχω κ εγαλεία για τέτοιες δουλειές, προσπάθησα με ενα αεροκλειδο να ξεβιδώσω την βίδα της καμπάνας αλλά με τον συμπιεστή που εχω δεν ... πιστεύω δεν φταίνε τα λίτρα αλλά η πίεση.
Θέλω και ενα εξωλκέα βολάν, και ενα εργαλείο για να βγάλω βαλβίδες.Γμτ!

Εδώ που εφτασα λέω να μην αφήνω δουλειές μισές αφού θα τις βρώ μπροστά μου.

Οταν προχωρήσω παρακάτω θα επανέλθω, πρός το παρόν θέλω να πάω σε ρεκτιφιατζή να μου πεί τι παίζει με τον κύλινδρο, κ αν θέλει ρεκτιφιέ θα το κάνω 80αρι.







Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #70 on: Τρίτη 12 Αύγουστος 2014, 17:50:39 μμ
Νικο
αν η κίνηση στο πράσινο βέλος είναι παράλληλη με τον άξονα, τότε δεν είναι φθορά ρουλεμαν αλλά μπορεί να έχουν φαγωθεί τα μάγουλα.

Αν είναι τοξοειδής (δηλαδή πέρνει κλίση η μπιέλα) τότε είναι φθορά ρουλεμάν.

Άσχετα βεβαια με αυτό, μια και έφτασες έως εδώ και σκοπέυεις να το κάνεις 80άρι καλό είναι να το αλλάξεις. Όταν το βγάλεις όμως κοίταξε και την οβαλότητα μήπως η ζημια είναι στην φωλία και οχι στο ρουλεμάν (οβαλότητα να κοιτάξεις επίσης και στην μπιέλα για την φωλιά του πείρου του εμβόλου.


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9380
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #71 on: Τετάρτη 13 Αύγουστος 2014, 14:20:17 μμ
Η κίνηση αυτή είναι 1 χιλιοστο δεξιά αριστερά το ακρο της μπιέλας που πιάνει ο πύρος.
Ομως για να το λές κατι θα ξέρεις.
Θα πάω όλο το μοτερ σε ρεκτιφιατζή να μου πει την γνώμη του.
Πάντως η μετακινηση ως προς την φορά κινησης του πιστονιού είναι τόσο μικρή εως μηδενική που είναι αδύνατον να την καταλάβω.

Ισως αν ανεβάσω κυβικά να βάλω μια ενισχυμένη μπιέλα οπότε θα λυθεί όλο το μοτόρι .



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1336
Reply #72 on: Τετάρτη 13 Αύγουστος 2014, 14:43:06 μμ
Νίκο... έτσι κι αλλιώς θα το λύσεις όλο.

Απο την στιγμή που το ρουλεμάν του στροφάλου έχει αρκετά χλμ επάνω του και εσύ σκέφτεσαι τον υπερκυβισμό, λογικό είναι σε μικρό χρονικό διάστημα να την ''ακούσει''...
Από το να κάνεις διπλή δουλεία, καλύτερα είναι να το κάνεις τώρα. (Θα φτιάκεις και την τάπα!) :)


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #73 on: Τετάρτη 13 Αύγουστος 2014, 15:06:51 μμ
Η κίνηση αυτή είναι 1 χιλιοστο δεξιά αριστερά το ακρο της μπιέλας που πιάνει ο πύρος.

Χωρίς να ξέρω την μηχανή, νομίζω ότι το 1 χιλ πρέπει να είναι μέσα στα όρια.

Quote
Ομως για να το λές κατι θα ξέρεις.
Θα πάω όλο το μοτερ σε ρεκτιφιατζή να μου πει την γνώμη του.
Πάντως η μετακινηση ως προς την φορά κινησης του πιστονιού είναι τόσο μικρή εως μηδενική που είναι αδύνατον να την καταλάβω.

Αν το καταλάβαινες θα είχες προβλήματα  ;D

Quote
Ισως αν ανεβάσω κυβικά να βάλω μια ενισχυμένη μπιέλα οπότε θα λυθεί όλο το μοτόρι .

Νομίζω ότι στο 50 και στο 80 πρέπει να είναι η ίδια μπιέλα (μείωση κόστους κατασκευης από την εταιρεία). Εκτός αν πάς για αλουμινένια για να έχεις και άρπαγμα (όταν κάνεις κόντρες  ;D)

Μια και το έχεις όμως ανοιχτό ρίξε μια ματιά στην οβαλότητα του κυλίνδρου ,του εμβόλου, του πέιρου και της φωλιάς του πέιρου, έτσι για να έχεις μια ιδέα (αν και απο τις φωτογραφίες δεν φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα)


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3460
Reply #74 on: Παρασκευή 15 Αύγουστος 2014, 00:16:49 πμ
Νίκο, φιλικά, αλλά το καλοκαίρι είναι για διακοπές, εσύ φαίνεται είχες "φαγούρα' ;D ;D ;D


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....