Παιδιά, το kill switch είναι αυτό που λέει το όνομά του, διακόπτης έκτακτου, επείγοντος, αναγκαστικού σβησίματος του κινητήρα. Ο λόγος ύπαρξής του είναι καθαρά ΚΑΙ ΜΟΝΟ για περίπτωση ανάγκης (πτώση, σύγκρουση), όπου υπάρχει επείγουσα ανάγκη να διακοπεί η λειτουργία του κινητήρα από έναν διακόπτη που βρίσκεται όσο πιο κοντά γίνεται προς τη θέση του χεριού (γκρίπ). Ο διακόπτης kill switch, επομένως, δεν έχει σχεδιαστεί για να ανοιγοκλείνει χιλιάδες φορές και ο κατασκευαστής της μοτοσυκλέτας μας δεν είναι ανόητος ώστε να μας υποχρεώνει να κάνουμε ΔΥΟ κινήσεις (δηλ. kill switch + κλειδί και μετά τα ίδια απ' την ανάποδη για την εκκίνηση), τη στιγμή που ΟΛΑ τα άλλα οχήματα στον πλανήτη μας έχουν μόνο κλειδί.
Αλλωστε το ίδιο το εγχειρίδιο κατόχου του Transalp 700 αναφέρει (σελίδα 89): "Για να σταματήσετε τη μοτοσυκλέτα, βάλτε νεκρά, στρεψτε το τιμόνι προς τα αριστερά, ΓΥΡΙΣΤΕ ΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΣΤΟ OFF και βγάλτε το κλειδί". Πουθενά δεν αναφέρει ότι θα πρέπει να πατάει ο αναβάτης το κουμπί kill switch. Πουθενά.
Κλειδί λοιπόν. Αυτό είναι το σωστό. Ούτε kill switch ούτε φυσικά σβήσιμο με το stand, που λέει ο kakou παραπάνω (sorry, αγαπητέ, αλλά το ότι στο είπε ένας μηχανικός δε μου λέει τίποτα, γιατί έχω ακούσει τα απίστευτα από ορισμένους μηχανικούς...)
Ζητώ συγνώμη για το off topic σχόλιο αλλά έχω διαβάσει σε άλλα fora ανεκδιήγητες διαμάχες και σελίδες επί σελίδων με επιχειρήματα για ένα θέμα λυμένο και μή υπάρχον.
Επιστροφή λοιπόν στο θέμα του topic για τον αισθητήρα θέσης στροφάλου.
« Last Edit: Δευτέρα 14 Φεβρουάριος 2011, 12:11:01 μμ by Αιγαιοπλόος »
Μια αστραπή είν' η ζωή και στ' άναμμα που κάνει, ό,τι προλάβει ο άνθρωπος, τα υπόλοιπα τα χάνει.