Το κλειδί κόβει απο την ηλεκτρονική ,ενώ το run/off απο τα μπουζί . (αν θυμάμαι καλα το σχεδιάγραμμα)
Αν ήταν έτσι, τότε γιατί δεν δουλεύει η μίζα με το run/off στη θέση off?
Ας δούμε πώς ακριβώς είναι τα πράγματα. Το ρεύμα από τη μπαταρία (μέσω μιας ασφάλειας 30Α) πηγαίνει στον κλειδο-διακόπτη και μετά στις ασφάλειες. Από τις ασφάλειες, πηγαίνει αφενός (α) μέσω του run/off στην ηλεκτρονική, στο μπουτόν της μίζας και στους 2 πολλαπλασιαστές, και αφετέρου (β) στο υπόλοιπο ηλεκτρικό κύκλωμα (φώτα, φλας, ανεμιστήρας, όργανα κλπ) εκτός από το σύστημα εναλλάκτη-ανορθωτή το οποίο συνδέεται απευθείας στη μπαταρία (αυτό είναι άλλη ιστορία).
Με άλλα λόγια ο run/off διακόπτει μόνο το ρεύμα προς ηλεκτρονική, μπουτόν και πολλαπλασιαστές. Και δεν επηρεάζει το υπόλοιπο κύκλωμα της μηχανής. Στην ουσία δηλ. ο κλειδο-διακόπτης και ο run/off είναι εν σειρά με την ηλεκτρονική+μπουτόν+πολλαπλασιαστές.
Άρα όποιον και από τους δύο χρησιμοποιήσεις να σταματήσεις τον κινητήρα, είναι το ίδιο και το αυτό και δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος για τον ίδιο τον κινητήρα. Η μαμά Χόντα τώρα συνιστά αυτό που συνιστά για λόγους καθαρά και μόνο διεθνών κανονισμών ασφαλείας ώστε να διακόπτεται ταυτόχρονα όλο το κύκλωμα της μηχανής (και δεν θα μπορούσε να συστήσει διαφορετικά αφού η εταιρία διέπεται από διεθνή Occupational Health and Safety Management standards, όπως πχ. OHSAS 18001, και είναι υποχρεωμένη να συστήσει έτσι).
Τώρα, ο sidestand διακόπτης, που συνδέεται σε ένα ακροδέκτη (από τους πολλούς) της ηλεκτρονικής, το μόνο που κάνει είναι να αναγκάζει να απενεργοποιείται (από το δικό της εσωτερικό ηλεκτρονικό κύκλωμα) η ίδια η ηλεκτρονική. Το ρεύμα όμως προς αυτή
δεν το κόβει, όπως και
δεν κόβει το ρεύμα προς το υπόλοιπο κύκλωμα της μηχανής. Ο διακόπτης αυτός είναι τοποθετημένος καθαρά και μόνο για την προστασία του αναβάτη και θα πρέπει όσοι τον χρησιμοποιούν να σταματούν έτσι τον κινητήρα (ένας από αυτούς είμαι και εγώ) να φροντίζουν αμέσως μετά να κλείνουν και τον run/off (ή να κλείνουν τον κλειδο-διακόπτη) για να μην καταναλώνεται άσκοπα ρεύμα στην ηλεκτρονική και τους πολλαπλασιαστές (ή στο υπόλοιπο κύκλωμα της μηχανής αντίστοιχα).
Τόσο απλά, ελεύθερα, συναρπαστικά!
« Last Edit: Παρασκευή 15 Ιούνιος 2007, 07:06:37 πμ by Chris_de_Ze »
Ιδρυτικό μέλος HTC. XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.