Περιμένουν με περάσουν λίγες ώρες από τη λήξη της εγγύησης για να χαλάσουν τα προϊόντα τους?
Απλα τυχαινει και σε αυτη τη χρονικη στιγμη του λιγο μετα τη ληξη... χτυπαει καπως διαφορετικα...
Σιγα μην προγραμματιζουν το ρουλεμαν να χαλασει...
Υπαρχει παντως μια περιεργη κατασταση με καποια σερβις (γενικα, οχι μηχανων) και της αντιστοιχης αντιπροσωπειας οσον αφορα την εγγυηση κλπ.
Οπως και να εχει αν η εγγυηση εχει ληξει χρονικα ο εξουσιοδοτημενος οφειλει να μη σε καλυψει και ή να σε προωθησει στην αντιπροσωπεια ή να πας μονος σου (οκ, σε λογικα πλαισια, οχι 2 χρονια μετα τη ληξη....) και η αντιπροσωπεια αναλογως μπορει να σε καλυψει ως ενδειξη καλης θελησης (οχι ομως και ευκολα, γιατι θα θες πολυ τρεξιμο και πιεση...)...
Προσωπικα, διαφωνω με την καλυψη μετα το περας της εγγυησης (ή για κατι που ειναι εκτος εγγυησης ως βλαβη... συμφωνα με τους ορους εγγυησης...), γιατι για να το πετυχεις πρεπει να ασχοληθεις και να τρεξεις, ωστε να φανεις ως "δυσαρεστημενος πελατης"... χαμηλη βαθμολογια NPS.... οποτε ετσι θα σε καλυψει η εταιρεια...
Και διαφωνω, γιατι ο "αλλος" που δεν εχει χρονο, δεν ξερει, δεχεται τους ορους εγγυησης... θα το πληρωσει απο την τσεπη του, γιατι απλα δε διαμαρτυρηθηκε, δε φωναξε, δεν εκανε φασαρια....