Hellas Transalp Forum

προβλημα κραδασμων(συντονισμου) απο κηνιτηρα!!!!!!!!!SOS

noa78 · 27191

Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9811
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #50 on: Τρίτη 26 Φεβρουάριος 2019, 16:41:27 μμ
Για τον στρόφαλο δεν ξέρω δεν απαντώ

Αν έχει φύγει κομμάτι απο την καμπάνα , λετε να υπάρχει περίπτωση να ''κάτσει'' κάπου εδώ μέσα σταθερό? δεν θα τα κάνει όλα στόλος ?





Με όλα αυτά εκεί μέσα να γυρνάνε?



Δύσκολο , οχι οτι δεν μπορεί να γίνει αλλά μια στο ... πόσο ?



Offline Gekos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 18
Reply #51 on: Τρίτη 26 Φεβρουάριος 2019, 19:34:03 μμ
Για τον στρόφαλο δεν ξέρω δεν απαντώ

Αν έχει φύγει κομμάτι απο την καμπάνα , λετε να υπάρχει περίπτωση να ''κάτσει'' κάπου εδώ μέσα σταθερό? δεν θα τα κάνει όλα στόλος ?





Με όλα αυτά εκεί μέσα να γυρνάνε?



Δύσκολο , οχι οτι δεν μπορεί να γίνει αλλά μια στο ... πόσο ?
τ Καλά έπαθα πλάκα ,δεν περίμενα να διαλύσεις την μηχανή σου για χάρη της ομάδας ....’ξιος !!
Από πλευράς συμπλέκτη υποψιάζομαι Μποσικα λόγω κάποιου ρουλεμάν (αν στέκει )



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9811
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #52 on: Τετάρτη 27 Φεβρουάριος 2019, 18:55:23 μμ
Θα δείξει ....



Anastasis_12

  • Guest
Καλησπέρα και απο εμένα !

Honda transalp 600 '96 (Japan)

Εδώ και λίγο καιρό έχει αρχίσει ένα συντονισμός (Από τον κινητήρα) που από τις 4000 στροφές και μετά γίνεται ανυπόφορο!

Έχω κάνει :

1) Ρύθμιση βαλβίδων
2) Ρύθμιση και καθαρισμός καρμπυρατερ
3) Σφίξιμο σε όλες τις βίδες του κινητήρα

Ο μηχανικός μου είπε ότι το επόμενο βήμα είναι να ανοίξουμε και να ελέγξουμε την καμπάνα.

Αν υπάρχει κάποιος που το έχει κάνει η έχει ξεκάθαρη απάντηση για το θέμα ας βοηθήσει πριν ξεκινήσω την εγχείρηση!

Υ.Γ. : έψαξα όλο το φόρουμ αλλά ξεκάθαρη απάντηση δεν βρήκα αν υπάρχει και δεν την είδα ζητώ συγνώμη



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9811
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #54 on: Σάββατο 08 Ιούνιος 2019, 17:45:51 μμ
Για να λες απο τον κινητήρα σημαίνει οτι στο παρουσιάζει κ σταματημένος με νεκρά .
Αρα δεν είναι θέμα τροχών, αλυσίδας, κιβωτίου, είναι στα εντόσθια του κινητήρα .

Τι ρύθμισες στα καρμπς? εκανες συγχρονισμό?

Το παρουσίασε ξαφνικά η σιγά σιγά επιδεινώθηκε?

Μονόδρομο το βλέπω το να ανοίξεις κινητήρα.
« Last Edit: Σάββατο 08 Ιούνιος 2019, 18:02:01 μμ by Stoneman »



Anastasis_12

  • Guest
Stoneman ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

Τα carbs έγινε καθαρισμός και συγχρονισμός

Το παρουσίασε μετά από αλλαγή λαδιών και ρύθμιση βαλβίδων  και σταδιακά επιδεινώνεται .

Πριν ανοίξω και αρχίσει το κλάμα έχω πιάσει τα εύκολα.

Αλλάζω ρουλεμάν στο ψαλίδι (και τροχών) και βλέπουμε.

Ξεκινάω από τα απλά και ανώδυνα και στη πορεία βλέπουμε.

Πάντως το μηχανάκι έχει άψογη συμπεριφορά και δουλεύει πάρα πολύ καλά οπότε δεν πιστεύω να είναι κάτι σοβαρό.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9811
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #56 on: Παρασκευή 14 Ιούνιος 2019, 20:21:01 μμ

Εδώ και λίγο καιρό έχει αρχίσει ένα συντονισμός (Από τον κινητήρα) που από τις 4000 στροφές και μετά γίνεται ανυπόφορο!



Δεν απάντησες, το παρουσιάζει κ σταματημένο σε αυτές τις στροφές?



Anastasis_12

  • Guest
Reply #57 on: Παρασκευή 14 Ιούνιος 2019, 20:37:15 μμ
Το παρουσιάζει πάντα απλά επιδεινώνεται όταν ανεβαίνουν οι στροφές



Anastasis_12

  • Guest
Reply #58 on: Πέμπτη 03 Οκτώβριος 2019, 16:39:29 μμ
Καλησπέρα παιδιά!

Μετά από πολύ ταλαιπωρία και πολλά έξοδα συνεχίζω να έχω το ίδιο πρόβλημα:

Μυρμηγκιασμα στα πατακια και κραδασμοί στο τιμόνι από ρελαντί και όσο ανεβαίνουν στροφές χειροτερεύει!

Έχω αλλάξει αλυσιδογραναζα οτι ρουλεμάν εχει εβαλα καινούρια έσφιξα βίδες κινητήρα αλλά τίποτα.

Το πήγα σε 6 διαφορετικά συνεργεία και όλοι μου λένε ότι δουλεύει καλά και ο καθένας λέει τα δικά χωρίς να λένε κάτι ουσιαστικό! (50 χιλιόμετρα την ημέρα σε αυτή την κατάσταση και πάω για τεχνητό Πάρκινσον!)

Αν υπάρχει κάποιος που έχει βρει λύση η ξέρει τι μπορεί να είναι ας με διαφωτίσει

ΥΓ. Το μηχανάκι μου αρέσει πολύ και δουλεύει άψογα κατά τα άλλα.

Ευχαριστώ πολύ



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #59 on: Πέμπτη 03 Οκτώβριος 2019, 16:55:31 μμ
Καλησπέρα παιδιά!

Μετά από πολύ ταλαιπωρία και πολλά έξοδα συνεχίζω να έχω το ίδιο πρόβλημα:

Μυρμηγκιασμα στα πατακια και κραδασμοί στο τιμόνι από ρελαντί και όσο ανεβαίνουν στροφές χειροτερεύει!

Έχω αλλάξει αλυσιδογραναζα οτι ρουλεμάν εχει εβαλα καινούρια έσφιξα βίδες κινητήρα αλλά τίποτα.

Το πήγα σε 6 διαφορετικά συνεργεία και όλοι μου λένε ότι δουλεύει καλά και ο καθένας λέει τα δικά χωρίς να λένε κάτι ουσιαστικό! (50 χιλιόμετρα την ημέρα σε αυτή την κατάσταση και πάω για τεχνητό Πάρκινσον!)

Αν υπάρχει κάποιος που έχει βρει λύση η ξέρει τι μπορεί να είναι ας με διαφωτίσει

ΥΓ. Το μηχανάκι μου αρέσει πολύ και δουλεύει άψογα κατά τα άλλα.

Ευχαριστώ πολύ

Eχεις κοιταξει μηπως εκει που πιανει ο κινητηρας στο σκελετο εχει καποιο προβλημα ..βαση σπασμενη ...βιδα χαλαρη ξεβιδωτη ..
« Last Edit: Πέμπτη 03 Οκτώβριος 2019, 19:35:14 μμ by Παύλος »




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9811
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #60 on: Πέμπτη 03 Οκτώβριος 2019, 19:02:06 μμ
Ελα στο ΦΡ κ ζήτησε απο κάποιον να οδηγήσεις για λίγο ενα άλλο ίδιο μηχανάκι ,
δεν είναι απαραίτητο να φταίει το μηχανάκι .



Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #61 on: Πέμπτη 03 Οκτώβριος 2019, 19:36:23 μμ
Υπάρχει μια μικρή περίπτωση να είναι αποτέλεσμα προβληματος στην ηλεκτρονική.

Η δικιά μου πάντα είχε 'ενα συντονισμό γύρω στις 4000 σαλ από την πρώτη μέρα.  Τελευταία άρχισε να δημιουργε'ι πρόβλημα μέχρι και τις 6-6500 σαλ και αρκετές μέρες αργότερα η ηλεκτρονική του πίσω κυλίνδρου παρέδωσε το πνέυμα και άρχισε τις διακοπές.

Υποψιάζομαι ότι κατα διαστήματα δεν έδινε καλό σπινθήρα και δημιουργούσε κραδασμούς (παλαιότερα που έκοβε ο μπροστά κύλινδρος οικραδασσμοί ήταν λίγο διαφορετικοί και αν θυμάμαι καλά σε διαφορετικό φάσμα στροφών).

Δεν λέω ότι εκεί είναι το  πρόβλημά σου, αλλά κράτα το σαν μία πιθανότητα.

(Σε μερικές μέρες που θα την παραλάβω με αλλαγμένη ηλεκτρονική θα δω αν έχω βελτίωση και επανέρχομαι με νεότερα)


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Anastasis_12

  • Guest
Reply #62 on: Πέμπτη 03 Οκτώβριος 2019, 20:54:37 μμ
Τις βίδες τις έχω τσεκάρει όλες (Όχι μόνο μια φορά)

Η ηλεκτρονική ήταν η επόμενη κίνηση οπότε Dimitri περιμένω εντυπώσεις!

Έχω οδηγήσει άλλο ίδιο μοντέλο και αν και υπάρχει ένας μικρός κραδασμός δεν είναι ανυποφορος όπως ο δικός μου!