ΟΚ. Αυτό σημαίνει οτι ανάλωσες προσπάθεια και χρόνο, επικοινώνησες αρκετές φορές με αντιπροσωπεία και συνεργείο κλπ. κλπ.
Για κάτι που θα έπρεπε να είναι αυτονόητο. Τι καλύπτει τελικά η εγγύηση? Σε λίγο τα μηχανάκια θα έχουν ένα μεγάλο ψηφιακό ρολόϊ με αντίστροφη μέτρηση όπως αυτά που έχουν οι βόμβες στις ταινίες που θα βλέπει ο ιδιοκτήτης/οδηγός πόση εγγύηση του μένει. Και εντάξει, εσύ είσαι μεγάλο παιδί, πρόεδρος, τέλος πάντων ήξερες οτι υπήρχε μία διαδικασία, πήρες το καλάθι με τα κεφτεδάκια σου, πήρες και τα πανώ σου, έκανες τη διαμαρτυρία σου στο Σαρακάκη και τελικά πήρες αυτό που έπρεπε να πάρεις.
Εγω που δεν την ξέρω τη διαδικασία, και δεν έκανα απεργία πείνας στη Λεωφόρο Αθηνών, γιατί έπρεπε να πληρώσω την πεντακοσαρούμπα? Πήρα σε άλλη τιμή εγώ τη μηχανή? Καινούρια σε ξυλόκουτο την πρωτοείδα. Πήρα κάποιου άλλου είδους εγγύηση εγώ, απ' ότι εσύ? Από το ίδιο μαγαζί ψωνίσαμε γμτ. Κι αν δεν έμενα στο Παγκράτι, αλλά έμενα στο Κοκοσάλεσι, τι θα έπρεπε να κάνω?
Ισως να έχεις δίκιο Σώτο, φαίνεται οτι παρέβηκα τις "άγραφες" διαδικασίες, αλλά εμένα ακόμα με πονάει...