Τρίτη 23 Ιανουάριος 2018, 15:51:48 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: [1] 2 3 4 5 6 ... 10

 1 
 στις: Σήμερα στις 15:17:59 
Ξεκίνησε από XLGeorge - Τελευταίο μήνυμα από KostasC
και εκεί που διάβαζα για τον εκκερεντροφόρο και έλεγα, μόνο με αυτό... διαβάζω στη συνέχεια το σημαντικότερο :
"Το συνδυαζει αυτο με 1mm μεγαλυτερα πιστoνια Wiseco + ρεκτιφιε και καταργηση του καζανακιου της εξατμισης με σωληνα που φτιαχνει η"
εντάξει, εδώ μιλάμε για ολική μαστεκτομή και προσθήκη σιλικόνης 4 νούμερα πάνω !
Υπερβολικές οι προσδοκίες μου φαίνονται.

 2 
 στις: Σήμερα στις 14:15:19 
Ξεκίνησε από sugar - Τελευταίο μήνυμα από Stoneman
Οταν λές << αρχιζει να ανεβαζει το ρελαντι μονο του>> εννοείς οτι στα καλά καθούμενα χωρίς να πειράζεις το γκάζι αυτό ανεβάζει στροφές ?
Κ μετα ξανακατεβαίνουν?


Οταν την πρωτοπήρα  είχα θέμα με την υποπίεση της Pair στα δεξιά , είχε κοπεί το σωληνάκι κ τράβαγε αέρα.
Το παρατηρούσα στα φανάρια που έπεφτε  το ρελαντί , εγώ το ανέβαζα στα κανονικά του, κ στο επόμενο φανάρι είχα ρελαντί κοντά 1700 με 2000στρ.
Η ιστορία επαναλήφθηκε μέχρι που πήγα σε ενα συνεργείο κ το βρήκε ο μάστορης , το έβαλε στην θέση του κ όλα οκ.


Καλού κακού κάνε κ ενα έλεγχο αν λειτουργεί σωστά το τσοκ .

 3 
 στις: Σήμερα στις 12:10:46 
Ξεκίνησε από XLGeorge - Τελευταίο μήνυμα από jon t
Το καζανάκι (το οποίο είναι ένας θάλαμος μετάκαυσης των καυσαερίων και όχι κλασικός καταλύτης) στην εξάτμιση το είχα καταργήσει εγώ στο πρώτο ΤΑ 650. Δεν είχα βάλει κάποιο ειδικό κομμάτι για να ενώσω, απλά ο μάστοράς μου χρησιμοποίησε ένα σωλήνα με ταιριαστή διάμετρο.

Μόνο με φίλτρο Κ&Ν η μοτοσυκλέτα δεν έγινε καλύτερη ψηλά και χαμηλά μάλλον υστερούσε λίγο.
Δοκιμάσαμε μία φορά με ζιγκλέρ μεγαλύτερα αλλά πάλι τίποτα εμφανές, πάντα με εμπειρικό τρόπο χωρίς χρήση δυναμόμετρου.
 
Αν κάπου υπάρχει δοκιμασμένη συνταγή με κάποιο κιτ στα καρμπ ή και εκκεντροφόρους τότε ίσως έχει νόημα να γίνει.

Ένα κέρδος ήταν το βάρος και νομίζω ότι χωρίς διπλό σταντ η μοτοσυκλέτα κέρδιζε σε απόσταση από το έδαφος.


 4 
 στις: Δευτέρα 22 Ιανουάριος 2018, 22:14:02 μμ 
Ξεκίνησε από sugar - Τελευταίο μήνυμα από sugar
δε κατεβαινει χαμηλα..μετα απο αυτο το περιεργο ανεβασμα..επανερχεται στις φυσιολογικες στροφες..

 5 
 στις: Δευτέρα 22 Ιανουάριος 2018, 21:37:15 μμ 
Ξεκίνησε από sugar - Τελευταίο μήνυμα από Stoneman
Αν μετά κατεβαίνει χαμηλά κ ξανά τα ίδια , ισως τραβαει αέρα απο κάποια υποπίεση.

 6 
 στις: Δευτέρα 22 Ιανουάριος 2018, 20:45:07 μμ 
Ξεκίνησε από gvarth - Τελευταίο μήνυμα από Βαγγέλης
Καλώς μας ήλθες Τάσο, όλες οι ηλικίες έχουν την δικιά τους χάρη, αρκεί να αξιοποιείς κάθε τι προς το καλύτερο΄είτε με δίτροχο είτε με τετρατροχο

Καλή παραμονή στον χώρο του φόρουμ, πάντα όρθιος και καλοτάξιδος!!!

 7 
 στις: Δευτέρα 22 Ιανουάριος 2018, 13:36:49 μμ 
Ξεκίνησε από African Boy - Τελευταίο μήνυμα από African Boy
Stage14: 17 χρόνια κερδίζει η ΚΤΜ! Άλλη μία νίκη φέτος!

Walkner και KTM παίρνουν τον τίτλο!



Η KTM παίρνει άλλον έναν τίτλο στο Dakar! Σε μία χρονιά που είχε αρκετές ατυχίες, μία χρονιά που η Honda έριξε απέναντί της όλα τα δυνατά όπλα που θα μπορούσε, η Yamaha ήταν σωστά προετοιμασμένη αλλά εξίσου, αν όχι και περισσότερο άτυχη, και οι μικρότεροι κατασκευαστές εντός δεκάδας στην γενική κατάταξη, η KTM κατάφερε όχι μόνο να κερδίσει ακόμη ένα Dakar, αλλά να έχει βάψει πορτοκαλί την κορυφή του σκληρότερου αγώνα στον κόσμο!

Το φετινό Dakar είδε δύο Ειδικές να ακυρώνονται για τις μοτοσυκλέτες, απίστευτες δυσκολίες στον προσανατολισμό μέσα στους αμμόλοφους, κατολισθήσεις από τις βροχές αντίστοιχες με τις περσινές, πτώσεις, τραυματισμούς κι εγκαταλείψεις! Η KTM είχε τον περσινό νικητή, τον Sunderland ως τον καλύτερο υποψήφιο για την νίκη και δικαιωματικά καθώς κυριάρχησε από το πρώτο χιλιόμετρο στους αμμόλοφους του Περού, μέχρι και την στιγμή που θα εγκατέλειπε από πτώση.. Ο Price ανέλαβε ως ένας από τους ταχύτερους αναβάτες της, παρόλο που κουβαλά έναν τραυματισμό από πέρσι που του στερούσε ταχύτητα αλλά και σταθερότητα στο αποτέλεσμα.

Ο Mattias Walkner από την άλλη ήταν πάντα εκεί, στο άνω μισό στην πρώτη δεκάδα κάθε ημέρας, κι έτσι μόνιμα μπροστά στην βαθμολογία της γενικής κατάταξης από τον Price. Μέχρι που ήρθε ο Meo από τα μισά του Dakar και μετά, και με σαρωτική οδήγηση ήταν μόνιμα μπροστά. Και πάλι όμως ο Walkner με σταθερό αποτέλεσμα κι αποφεύγοντας τα λάθη είχε μόνιμη θέση στους ταχύτερους αναβάτες. Μέχρι που ήρθε η 10η Ειδική και το Dakar έγινε ρούχο φορεμένο ανάποδα… Με τα μεγάλα ονόματα να ακολουθούν τον Benavides που έκανε λάθος στην πλοήγησή του, χάνοντας σχεδόν μία ώρα, η κατάταξη θα ερχόταν ανάποδα από αυτό που θα περίμενε κανείς. Παράλληλα, μία από τις μεγαλύτερες ατυχίες στο φετινό Dakar, του Van Beveren της Yamaha που έπεσε άσχημα τρία χιλιόμετρα πριν το τέλος, θα άφηνε τον Walkner ανενόχλητο να αγωνιστεί, με μόνο φόβο το ίδιο το Dakar.. Η KTM που μέχρι εκείνη την στιγμή ήταν αμφίβολο αν θα καταφέρει να επιστρέψει στην κορυφή, ξαφνικά κλείδωνε τον τίτλο!



Σήμερα αυτό που έγινε ήταν εντυπωσιακό, γιατί οι τρεις πρώτοι μάχονταν για την δεύτερη θέση, πράγμα που σημαίνει πως μετά από δύο εβδομάδες στον σκληρό αγώνα, διεξαγόταν μία έντονη μάχη με διαφορές μερικών δευτερολέπτων! Ο Benavides ήθελε οπωσδήποτε την νίκη της σημερινής Ειδικής, για να τελειώσει το Dakar έχοντας κερδίσει τουλάχιστον μία Ειδική, αλλά και για να δώσει στην Honda τουλάχιστον μία δεύτερη θέση, την στιγμή που φέτος είχαν υπολογίσει –με βάση την επιθυμία τους δηλαδή- πως θα σταματούσαν τον τρομακτικό σερί της KTM.. Οπότε ο Benavides θα πάλευε πολύ για την σημερινή νίκη, όπως και τελικά έπραξε!

Φέτος το Dakar έληξε έχοντας στην πρώτη πεντάδα μία Honda και μονάχα KTM, όμως η έκτη θέση της Gas Gas είναι μία τεράστια νίκη από μόνη της, καθώς ο Aubert είχε χρόνια να τρέξει στο Dakar και η Gas Gas αποδείχτηκε εξαιρετικό όπλο στο χέρι του. Η Hero πήρε την 7η θέση, ο Quintanilla τελικά κατάφερε να κρατήσει την 8η μετά από μία σειρά ατυχιών κι ενώ κόντεψε να εγκαταλείψει όπου τον βοήθησε ο Farres κι ο ομόσταυλός του να συνεχίσει.. Η Sherco στην 11η θέση, απέναντι σε όλες τις μεγάλες ομάδες είναι επίσης μία τεράστια νίκη, όπως και η 12η θέση της εκπληκτικής γυναίκας, της Sanz, που ο σκοπός της ήταν να επαναλάβει την επιτυχία του ’15 όταν είχε τερματίσει εντός δεκάδας γενικής.



Στα Quad, που είναι υπόθεση της Yamaha, ο Casele από την πρώτη μέρα του Dakar δεν είχε αφήσει κανένα περιθώριο να πιστέψει κανείς πως δεν θα κερδίσει και το Dakar.. Σήμερα όμως θα περίμενε κανείς εξαιτίας της τεράστιας διαφοράς, να κάνει περίπατο για λόγους ασφαλείας, ώστε να μην υπάρχει ρίσκο. Εκείνος όπως πάλεψε για την νίκη σε επίπεδο δευτερόλεπτου, χτίζοντας τον δικό του μύθο στο φετινό Dakar, όπως φυσικά και της Yamaha!

Ένας εντυπωσιακός αγώνας μόλις ολοκληρώθηκε, το 40ο Rally Dakar που ήταν γεμάτο ανατροπές, απρόοπτα και πολλές όμορφες στιγμές. Ένα από τα εντυπωσιακότερα και πιο όμορφα Dakar των τελευταίων ετών!

Πηγή

 8 
 στις: Δευτέρα 22 Ιανουάριος 2018, 10:52:31 πμ 
Ξεκίνησε από XLGeorge - Τελευταίο μήνυμα από γκ

... αλλα ο συνεργειας επιμενει οτι ετσι ειναι και οτι ειναι λιγο πιο αγριοι, δεν ξερω πως μπορει να το επιβεβαιωσουμε αυτο....

Αν έχεις κάνει πολλές πατέντες μαζί, είναι δύσκολο να προσδιορίσεις από ποιάν προέρχεται η αγριάδα. Θα κοιτάξω αν η βίβλος αναφέρει διάρκεια ανοίγματος και βύθισμα.

Ισως αν γραφτω και γραψω στο advrider.com οπου εχουνε κανει ολων των ειδων τις μοντες σε ΤΑ αλλα...

Δεν την έχω δει αυτήν την πατέντα, μπορεί βέβαια να μου διαφεύγει...

Ισως καταφερουμε να πετυχουμε εναν απο αυτους που εχουν κανει τη μετατροπη και να οδηγησουμε το μηχανακι, μονο ετσι θα εχουμε ιδιαν αποψη για το αν αξιζει.

Στο ανάδελφο  Grin φόρουμ που είσαι διακεκριμένο μέλος, ο Εμανουέλ έχει κάνει αυτές τις μόντες. Ρώτησέ τον απευθείας και μας ενημερώνεις.
 

το να καταργησει καποιος το καζανακι με σωληνα της Racetech δεν πρεπει ναναι ακριβο, φανταζομαι κανενα 50αρι, οποτε αν κανω καποια μετατροπη σκεφτομαι αυτη ετσι για να δω τι παιζει. Και αν χαλασει η ροπη τοτε ξαναβαζω το καζανακι. Αλλα αν κανει διαφορα προς το καλυτερο, τοτε θα μπαινει και ψαλιδι απο ΑΤ750.

Αν είχα το 650 αυτό το καζανάκι θα ήταν ο στόχος μου  Grin και με τις ευλογίες των οικολόγων, αφού ο Κονκόστ λέει ότι είναι καταλύτης της πλάκας. Δεν χρειάζεται οπωσδήποτε ανταλλακτικό, ένας σωλήνας αντικαθιστά τον επίμαχο καταλύτη, αλλά να είναι η μόντα αναστρέψιμη, γιατί ακούγονται και αρνητικά για αυτό. Δυστυχώς το ψαλίδι του ΑΤ πάλι δεν θα μπαίνει, γιατί το αμορτισέρ πιάνει διαφορετικά.

 9 
 στις: Δευτέρα 22 Ιανουάριος 2018, 09:24:17 πμ 
Ξεκίνησε από nabalm - Τελευταίο μήνυμα από nabalm
Εχω ΤΑ 650 Ψαχνω για ελαφρως μεταχειρισμενες & σε καλη κατασταση πλαινες βαλιτσες. Επισης,  Givi - Kappa, αναλογης καταστασης απο 40 και πανω λιτρων.

 10 
 στις: Δευτέρα 22 Ιανουάριος 2018, 08:14:15 πμ 
Ξεκίνησε από gvarth - Τελευταίο μήνυμα από Sotos
Όλοι κάπως έτσι είμαστε Τάσο.
Μια χαρά!
Καλώς μας βρήκες!

Σελίδες: [1] 2 3 4 5 6 ... 10
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!