Τετάρτη 24 Απρίλιος 2019, 05:26:41 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: . .
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 ... 10

 21 
 στις: Σάββατο 20 Απρίλιος 2019, 09:45:28 πμ 
Ξεκίνησε από john lk - Τελευταίο μήνυμα από Stoneman
Oταν λες ήσουν στις 4 1/2 εννοείς τη ρύθμιση μίγματος?

Μάλλον.

Το μίγμα επηρεάζει το πολύ μέχρι τις 2500 αντε 2700 (αν δεν κάνω λάθος) , το θέμα είναι φυσικά οτι ανάμεσα στις pilot και στις βελόνες δεν είναι ενα ακριβές σημείο, αλλά για κάποια περιοχή στροφών αλληλοκαλύπτονται .
Εσύ είναι μεσα σε αυτές τις στροφές , αρα ισως να είναι κ θέμα σε τι κατάσταση βρίσκονται οι βελόνες, το αν οι μεμβράνες κινουν τα ποτήρια σωστά , πχ αν έχει πρόβλημα μια μεμβράνη κ καθυστερεί έχεις θέμα .

Δεν είναι δλδ θέμα απλά υπερπλήρωσης με καύσιμο αλλά τι συμβαίνει με τις pilots όταν αναλαμβάνουν οι βελόνες.

ΥΓ: Οταν πρωτοκαθάρισα καρμπς ήταν για αυτό το λόγο, σε κάποια περιοχή στροφων μπέρδευε σαν μπουκωμένο κ μετα άνοιγε κανονικά , όπως δλδ όταν είναι μπουκωμένο απο τσοκ κ ανοίγοντας σιγά σιγά το γκάζι ξεμπουκώνοντας αρχίζε να δουλεύει στρωτά.

Τότε η βλάβη ήταν κολημένη βαλβίδα τσοκ στον ένα κύλινδρο που εμενε μονιμα ανοιχτή.

 22 
 στις: Παρασκευή 19 Απρίλιος 2019, 09:44:31 πμ 
Ξεκίνησε από john lk - Τελευταίο μήνυμα από stefosg
Να προσθέσω ένα πρόβλημα που έχω παρατηρήσει στη χρήση τη μηχανής, που μάλλον σχετίζεται με τα καρμπς.
 Όταν είμαι με κάποια ταχύτητα (όχι 1η) και 2.000 στροφές στον κινητήτρα και ανοίξω τέρμα το γκάζι, δείχνει σαν να μπουκώνει και να ψιλομπερδεύει. Μόλις φτάσει στις 4.000 (και κάτι) καθαρίζει αμέσως και τραβάει καθαρά και δυνατά από εκέι και πάνω. Στο ίδιο σενάριο, αλλά αντί να ανοίξω τέρμα γκάζι το ανοίξω 1/2 ή 3/4 προοδευτικά, δεν παρουσιάζει το παραπάνω πρόβλημα, δεν κάνει μπέρδευμα και λειτουργεί κανονικά. Ήμουν στις 4 1/2 στροφές και το μείωσα στις 4 1/4. Μου φαίνεται ότι έχει βελτιωθέι λίγο, αλλά θα το κατευάσω στις 4 στροφές να δω αν αλλάζει η συμπεριφορά. Όπως το καταλαβαίνω δείχνει σαν να μπουκώνει από βενζίνη (στο τέρμα γκάζι χαμηλά), για αυτό και καθαρίζει μετά τις 4.000. Αν ισχύει αυτό που λέω, τότε κλέινοντας τις βίδες αυτός ο δισταγμός θα πρέπει να εξαφανιστεί. Βέβαι εκεί θα φτωχύνει λίγο ακόμα ψηλά, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα. Smiley

Θα πειραματιστώ λίγο και θα ενημερώσω.

 23 
 στις: Πέμπτη 18 Απρίλιος 2019, 19:45:30 μμ 
Ξεκίνησε από Petmo - Τελευταίο μήνυμα από Stoneman
Εμένα μου αρεσε αυτό το μπλέ στοπ που εβαλε για κοντρα για το λάστιχο στο 18:34  στο α΄βίντεο

 24 
 στις: Πέμπτη 18 Απρίλιος 2019, 19:33:17 μμ 
Ξεκίνησε από psygoofy - Τελευταίο μήνυμα από Stoneman
Πίσω ίδια δεν παραμένει η διάμετρος ? 

Μπροστα η μικρότερη διάμετρος περιστρέφει περισσότερο τον τροχο με αποτέλεσμα να δείχνει το κοντέρ περισσότερα χιλιόμετρα κ να κάνεις κ πιό συχνά σέρβις  Grin

 25 
 στις: Πέμπτη 18 Απρίλιος 2019, 19:29:35 μμ 
Ξεκίνησε από Hasodikis - Τελευταίο μήνυμα από Stoneman
Απο κάτω πρός τα πάνω?

Προσωπικά , γεμιζω το δοχείο με υγρά κ ανοίγω εξαερωτήρα.
Μολις τρέξει καθαρό υγρό , αλλάζω το κάτω δοχείο με άλλο καθαρό κ ρίχνω μπόλικο απο πάνω να τρέχει .
Μετα σφίγγω τον εξαερωτήρα κ κάνω εξαέρωση κανονικά , δλδ πρεσάρωντας 2-3 φορες την μανέτα την κρατάω πατημένη κ ανοίγοντας  με προσοχή τον εξαερωτήρα αφήνω υγρό να τρέξει μέχρι η μανετα να πατησει στο γκρίπ.
Οπως είπες , πριν την αφήσω βιδώνω τον εξαερωτήρα.

 26 
 στις: Πέμπτη 18 Απρίλιος 2019, 14:58:34 μμ 
Ξεκίνησε από Hasodikis - Τελευταίο μήνυμα από stefosg
Απλά να ενημερώσω ότι μετά από περίπου 600 χλμ. (μπορεί και παραπάνω) που έχουν στρώσει και οι δίσκοι και τα τακάκια, οτι το εμπρός φρένο έχει βελτιωθεί αισθητά. Τόσο σε απόδοση, όσο και σε αίσθηση. Το τελευταίο μου πήρε 2-3 εξαερώσεις μέχρι να στρώσει και ειδικά στη βίβα που πιάνει τα σωληνάκια πάνω στην τρόμπα του φρένου. Εκέι συνήθως κρατάει άερα και είναι δύσκολο να βγεί (εκτός από τους εξαερωτήρες στις δαγκάνες). Το κόλπο είναι να τρομπάρεις τη μανέτα, την κρατάς πατήμένη και με ένα κλειδί, προσεκτικά την ξεσφίγγεις μέχρι η μανέτα να ακουμπήσει το γκρίπ. Μόλις τερματίσει, σφίγγουμε τη βίδα με προσοχή και μετά αφήνουμε τη μανέτα, αν αφήσουμε πρώτα και μετά σφίξουμε γεμίζουμε πάλι με αέρα το σύστημα. Επίσης για όσους θα το κάνουν μόνοι τους, ο μόνος τρόπος να γεμίσεις το κύκλωμα με υγρά φρένου και να ξεκινήσει η διαδικασία εξαέρωσης, δεν έιναι από την τρόμπα΄, αλλά ανάποδα (από τους εξαερωτήρες στις δαγκάνες). Με μία σύριγγα ξεβιδώνουμε τους εξαερωτήρες και βάζουμε σιγα σιγά υγρά. Αυτά βγάζουν όλο τον αέρα από την τρόμπα σαν φυσσαλίδες. Προσοχή βάζοντας να μην αυξηθεί η στάθμη πολύ στην τρόμπα και αρχίσουν και τρέχουν υγρά.

Σε όσους μπορούν να το κάνουν, μη το καθυστερέιτε. Αξίζει τον κόπο. 

 27 
 στις: Πέμπτη 18 Απρίλιος 2019, 13:53:41 μμ 
Ξεκίνησε από postman - Τελευταίο μήνυμα από postman
καλησπερα λογω πωλησης της μοτοσικλετας μου δινεται ο παρακατω ρουχισμος
παρακαλω στο τηλ 6932919641 για οτιδηποτε
ευχαριστω

https://www.car.gr/parts/view/22205195-jacket

 28 
 στις: Πέμπτη 18 Απρίλιος 2019, 12:06:09 μμ 
Ξεκίνησε από georig25 - Τελευταίο μήνυμα από KKalantzis
Χρόνια σας πολλά αγόρια, πάντα όρθιοι!!!  Smiley

 29 
 στις: Πέμπτη 18 Απρίλιος 2019, 10:20:53 πμ 
Ξεκίνησε από psygoofy - Τελευταίο μήνυμα από Sotos
με τόσο μικρότερη διαμετρο τροχού, θα είναι και πολύ πιο "δυνατη" και νευρική στον δρόμο σε σχέση με άλλα Τρανσαλπ. Σωστά?
Βεβαια θα έχει και μικρότερη τελική... ή μήπως έχει πιο μικρό γρανάζι πίσω και "στρωνει" την διαφορά ?

 30 
 στις: Πέμπτη 18 Απρίλιος 2019, 10:18:41 πμ 
Ξεκίνησε από Petmo - Τελευταίο μήνυμα από Sotos
Δεν το έχω ξαναδεί
Ωραίο φαίνεται, ειδικά το πρώτο  !

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 ... 10
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!