Πέμπτη 21 Φεβρουάριος 2019, 00:06:33 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: . .
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10

 31 
 στις: Κυριακή 17 Φεβρουάριος 2019, 15:40:42 μμ 
Ξεκίνησε από petros047 - Τελευταίο μήνυμα από Stoneman
Αυτο το σετ είναι η γωνία, το λάστιχο που καλύπτει τη γωνία το βαρελάκι του τσοκ και το ελατήριο.

Αυτό υπέθεσα και αρχικά , αλλά με τιμή Τιμή:  38,48 € (χωρίς ΦΠΑ 24%)  , μου φάνηκε υπερβολικό, είναι και που χρειάζεσαι δύο σετ , αστα να πάνε δλδ.

Προσωπικά η ΤΑ μου δεν ζήτησε ποτέ τσοκ,

Το αυτό και η δική μου, απλά το είχα στην 1η σκάλα για να μην τρέμει μεχρι να ζεσταθεί κ όσο ήταν οι στροφές κοντά στις 1000.

ΥΓ 1: Ενα κουφό που συνάντησα ήταν όταν με το που την αγόρασα παρατήρησα το χοροπηδηχτό ρελαντί.
Στο κυνήγι του σταθερού ρελαντί κ τώρα που το σκέφτομαι δίχως λόγο αφού το μηχανάκι πήγαινε πολύ καλά , καθάρισα καρμπς 1η φορά σε μάστορη πού βρήκε την βαλβίδα του τσόκ του πίσω κυλίνδρου κολημένο ανοικτό, την 2η φορά τα καθάρισα μόνος χωρίς να δώ την παραμικρή διαφορά .
Είχα μάλιστα τσοκ που ανέβαζε στις 1700στρ/λ κ δεν  μπούκωνε καθόλου τον κινητήρα.
Με το που ρύθμισα βαλβίδες όλα αλλάξανε , το τσοκ δεν ανέβαινε πάνω απο τις 1500στρ/λ και μετα απο λιγα δευτερόλεπτα ο κινητήρας μπούκωνε κ αν το αφηνα περισσότερο έσβηνε απο το πλούσιο μίγμα .
Ποτέ δεν κατάφερα να φέρω το τσοκ στην αρχική του ρύθμιση , και ακόμα κ τώρα που το σκέφτομαι δεν ξέρω σε ποιά απο τις δ'ύο περι[πτώσεις ήταν σωστό.

ΥΓ 2: Ωραία ιδέα οι σκουτεράδες 

 32 
 στις: Κυριακή 17 Φεβρουάριος 2019, 12:00:14 μμ 
Ξεκίνησε από African Boy - Τελευταίο μήνυμα από Sotos
Περαστικά Παυλο!






 33 
 στις: Κυριακή 17 Φεβρουάριος 2019, 11:49:59 πμ 
Ξεκίνησε από African Boy - Τελευταίο μήνυμα από Παύλος
Το πάλεψα αλλα τελικά η γρίπη με νίκησε. Να περάσετε τέλεια και του χρόνου παλι μαζι.

 34 
 στις: Κυριακή 17 Φεβρουάριος 2019, 11:17:44 πμ 
Ξεκίνησε από Hasodikis - Τελευταίο μήνυμα από XLGeorge
Ναι μπήκε γρασσο παντού. Βέβαια κάθε φορά που άλλαζα τακάκια, πάντα καθαρίζω τα εμβολα, αλλά από ότι φάνηκε δεν είναι αρκετό.

Ετσι ακριβως. Ειναι μια δουλεια που θελω να την κανω κι'εγω, ιδιως στο Αγγλικο Τρανσαλπ που κινειται με πολλες βροχες και αλατια το χειμωνα. Ειχα κι'εγω το θεμα με τα μπροστινα εμβολα που κολλαγανε / δεν επιστρεφανε, και το ελυσα βγαζοντας τα σχεδον τελειως εξω, καθαριζοντας και βαζοντας ασπρο γρασο λιθιου 2-3 φορες οπως τα εβαζα μεσα (κολπο που ειδα στο youtube). Αλλα η ποιοτητα φρεναρισματος μπροστα ειναι σαφως αρκετα μικροτερη απ'οταν ητανε σχεδον καινουργιο, θελει την ιδια δουλεια που εκανε και το Στεφανος. Και επισης οι δισκοπλακες την εχουνε ακουσει μετα απο 50000+χμ σε commuting..

 35 
 στις: Κυριακή 17 Φεβρουάριος 2019, 09:37:18 πμ 
Ξεκίνησε από Hasodikis - Τελευταίο μήνυμα από stefosg
Πιστεύω να έβαλες γράσο χαλκού σε ότι κινούμενο μέρος της δαγκάνας...

Αλλαγή υγρών κάθε χρόνο και καλό καθαρισμό με κάθε αλλαγή στα τακάκια. Είναι κάτι που ξεχνάμε αλλά επιβάλλεται να γίνεται...
Ναι μπήκε γρασσο παντού. Βέβαια κάθε φορά που άλλαζα τακάκια, πάντα καθαρίζω τα εμβολα, αλλά από ότι φάνηκε δεν είναι αρκετό.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk


 36 
 στις: Κυριακή 17 Φεβρουάριος 2019, 06:43:39 πμ 
Ξεκίνησε από Hasodikis - Τελευταίο μήνυμα από Padis
Πιστεύω να έβαλες γράσο χαλκού σε ότι κινούμενο μέρος της δαγκάνας...

Αλλαγή υγρών κάθε χρόνο και καλό καθαρισμό με κάθε αλλαγή στα τακάκια. Είναι κάτι που ξεχνάμε αλλά επιβάλλεται να γίνεται...

 37 
 στις: Σάββατο 16 Φεβρουάριος 2019, 22:32:43 μμ 
Ξεκίνησε από Hasodikis - Τελευταίο μήνυμα από stefosg
Σήμερα προχώρησα στην εγχείριση του ασθενή. Ευτυχώς που έβγαλα τα εμβολα και είχα πάρει και τις τσιμουχες. Δεν χρειάζεται να πω κάτι για την κατάσταση. Οι φωτογραφίες δείχνουν την έκταση της βρωμας. Από τα 4 εμβολα το ένα κουνιόταν. Για να καταφέρω να τα βγάλω χρησιμοποίησα το ίδιο το φρένο, αέρα, και πένσα με χοντρή σαμπρελα για να πιάσω τα εμβολα χωρίς να κάνω ζημιά. Επίσης είχε αρκετή οξείδωση το αλουμίνιο ειδικά πίσω από τα τσιμουχακια. Σχολαστικος καθαρισμός στα πάντα και συναρμολόγηση. Υγρά και εξαερωση. Αύριο θα κάνω μια ακόμα έτσι για το φόβο των Ιουδαίων, αλλά η διαφορά είναι απλά τρομερή. Απατητοι δίσκοι με καινούργια τακάκια και με τη μισή δύναμη από πριν ακαριαια ακινητοποίηση. Μαλακια που δεν Το έκανα νωρίτερα. Στα επόμενα τακάκια θα κάνω και το πίσω. Σε όσους δεν το έχουν κάνει ακόμα να το κάνουν. Τα ΤΑ έχουν φρένα!
20190216-143740" border="0
20190216-143718" border="0
20190216-123334" border="0

 38 
 στις: Σάββατο 16 Φεβρουάριος 2019, 20:42:12 μμ 
Ξεκίνησε από petros047 - Τελευταίο μήνυμα από Johnny_Nik
Τώρα αν βαλβίδα δεν πατάει σωστά ? αυτό δεν ξέρω πως ανιχνεύεται , δλδ αν η βαλβίδα δεν κλείνει 100% αλλά 95% πως θα ανιχνευτεί η αύξηση του μίγματος? Θα φανεί στην κατανάλωση?

Ανάλογα με το πόσο θα πνίγει το μηχανάκι. Μπορεί να φανεί στην κατανάλωση, μπορεί και όχι, μπορεί να σου μαυρίσει τα μπουζί, μπορεί να πηγαίνει καλύτερα αν το μείγμα σου είναι οριακά προς το φτωχό μπορεί και όχι. Δεν θα το δεις, δύσκολα θα το καταλάβεις, εκτός και αν χάνει πάρα μα πάρα πολύ.

Η ντίζα πουλιέται ολόκληρη , αν αυτό ισχύει τότε τί είναι το σετ Νο10 εδω?

Αυτο το σετ είναι η γωνία, το λάστιχο που καλύπτει τη γωνία το βαρελάκι του τσοκ και το ελατήριο. Ότι έχει δηλαδή από τη ντίζα και κάτω. Μπορείς να τα πάρεις σαν σετ επισκευής και υπάρχει μάλιστα για την περίπτωση που δεν έχει χαλάσει η ντίζα, αλλά έχεις με κάποιον τρόπο καταφέρει να φας τις βόλτες στο πλαστικό βιδάκι που κρατάει το όλο σύστημα μέσα στο καρμπυρατέρ.



Για την ιστορία, ένα πολύ απλό και έξυπνο σύστημα τσοκ είχα δει σε κάτι ιταλικά σκουτεράκια. Αυτά έχουν ηλεκτρικό τσοκ, το οποίο περιλαμβάνει το κλασσικό βαρελάκι, έναν πείρο και μια ηλεκτροβαλβίδα - solenoid - θερμαντική αντίσταση δεν μπορώ να το περιγράψω ακριβώς, το οποίο έχει μέσα λάδι σιλικόνης ή κάτι παρόμοιο. Το σύστημα βασίζεται στη διαστολή - συστολή του λαδιού αυτού σε συνάρτηση με τη θερμοκρασία του κινητήρα και το ίδιο το solenoid. Έτσι μόλις η μηχανή είναι κρύα το λάδι βρίσκεται σε συστολή και το τσοκ είναι "τραβηγμένο", με το άνοιγμα του διακόπτη το Solenoid ζεσταίνει το λάδι και σπρώχνει τη βαλβίδα του τσοκ να κλείσει. Η όλη διαδικασία κρατάει περίπου 1 λεπτό σε θερμοκρασία περιβάλλοντος, σίγουρα λιγότερο εάν το όλο σύστημα ζεσταθεί παράλληλα από τον κινητήρα. Αντίστοιχα όταν ο κινητήρας είναι ήδη ζεστός η βαλβίδα είτε είναι κλειστή εντελώς είτε κλείνει σε δευτερόλεπτα δίχως να επηρεάζει σημαντικά τη λειτουργία της μηχανής με παραπάνω μείγμα μέσω του τσοκ. Αντίστοιχα βαλβιδάκια έχω βρει και χωρίς λάδι, με απλή βαλβίδα η οποία έχει στέλεχος ευαίσθητο στη θερμοκρασία και διαστέλλεται εύκολα, εκεί η διαδρομή είναι κατά πολύ μικρότερη από ότι σε εκέινη τη βαλβίδα με το λάδι.

Προσωπικά η ΤΑ μου δεν ζήτησε ποτέ τσοκ, ούτε καν με θερμοκρασίες έξω στους 5 βαθμούς όπως τις τελευταίες μέρες. Οι λίγες φορές που χρειάστηκα πραγματικά το τσοκ ήταν όταν η μηχανή έμενε για αρκετό καιρό ακινητοποιημένη οπότε και έπρεπε να καλυφθεί κάπως το "κενό" που είχε δημιουργηθεί στη στάθμη στο λεκανάκι. Και αυτό πάλι για όχι περισσότερο από 1 με 2 λεπτά. Έχει τύχει να φύγω και με τσοκ τραβηγμένο και να κάνω κάποια χιλιόμετρα, εκεί ένιωθα το μοτέρ πιο.. "βαρύ" σε απόκριση. Τίποτε περισσότερο (πχ καπνισμένα μπουζί ή κάτι άλλο)

 39 
 στις: Σάββατο 16 Φεβρουάριος 2019, 20:08:13 μμ 
Ξεκίνησε από petros047 - Τελευταίο μήνυμα από Stoneman
Aν προσέξεις κοιτώντας μέσα στον οδηγό που κινείται η βαλβίδα του τσοκ απο την επάνω μεριά έχει δύο τρύπες, η 1η ανοίγει στην 1η σκάλα κ οι δύο ανοίγουν στην 2η σκάλα του τσόκ .

Ενώ όταν το τσόκ είναι κλειστό η βαλβίδα κλείνει την τρύπα στο βάθος.

Μέχρι τώρα σε βάθος δεκαετίας εδώ μέσα,  ένα πρόβλημα έχω διαβάσει σχετικό με το τσόκ, και αυτό είναι μετα απο αφαίρεση να μην κάτσει σωστά η ντίζα και ετσι να μένει το τσόκ ανοικτό για τον ένα κ τους δύο κυλίνδρους.

Τώρα αν βαλβίδα δεν πατάει σωστά ? αυτό δεν ξέρω πως ανιχνεύεται , δλδ αν η βαλβίδα δεν κλείνει 100% αλλά 95% πως θα ανιχνευτεί η αύξηση του μίγματος? Θα φανεί στην κατανάλωση?

Η ντίζα πουλιέται ολόκληρη , αν αυτό ισχύει τότε τί είναι το σετ Νο10 εδω?


 40 
 στις: Σάββατο 16 Φεβρουάριος 2019, 19:45:01 μμ 
Ξεκίνησε από georig25 - Τελευταίο μήνυμα από Stoneman

Πολύχρονος , υγεία και ευτυχία .

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!