Hellas Transalp Forum

Μέτρηση αυτονομίας (κατανάλωση)

επισκέπτης · 628697

Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Reply #1400 on: Τετάρτη 30 Μάιος 2018, 12:40:56 μμ
Απ ότι καταλαβαίνω μαλλον τα μοντέλα 2001 καινε λιγο παραπάνω απ όσο θα έπρεπε. Και εγω με φίλτρο kn ειμαι.. 253 με το ζορι ομως..

Και εμενα του 2001 ειναι.Εχω μονο φιλτρο κ&ν πανω.Με 13.6 λιτρα 297 χλμ. Παντα αφηνω να παει κοκκινα και παντα γεμιζω.Οδηγηση καθημερινα απο Μαρουσι Ελευσινα και τουμπαλι συνολο περιπου 70 χλμ τη μερα.Απο τοτε που την πηρα μεχρι σημερα.Κινουμε απολυτως νορμαλ και ισως καποιες φορες να την ανοιξω και λιγο.Εθνικη παω με 100-110.Ετσι και αλλιως με κινηση δε πας και παραπανω!!

Οπου και να το ειπα και εδω στη δουλεια δε το πιστευαν.Μεχρι να σφραγισω και ταπα μεχρι να θελει ξανα βενζινη και πηγαμε βενζιναδικο μαζι για να το δουν.Το περισσοτερο που μου εχει φτασει ηταν 4.8/100 οταν ηθελα αλλαγη αλυσιδες γραναζια. Το ανοιγμα του μειγματος ειναι μια ιδεα λιγοτερο απο τις 3 στροφες.



Offline ZeusTheGreat

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
  • Οτι γράφει δεν ξεγράφει...
Reply #1401 on: Τετάρτη 30 Μάιος 2018, 13:52:42 μμ
Τοσο λιγο ανοιχτό το μίγμα; περίεργο, δεν σ κανει τπτ σκασιματα;


Δεν κάνεις ουτε για σφήνα σε γκασμά


Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #1402 on: Τετάρτη 30 Μάιος 2018, 14:05:38 μμ
Τοσο λιγο ανοιχτό το μίγμα; περίεργο, δεν σ κανει τπτ σκασιματα;
Αυτό ήθελα να ρωτήσω εγώ και μήπως εξαφανίζονται ή ήδη μικρές επιδόσεις του?



Offline ZeusTheGreat

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
  • Οτι γράφει δεν ξεγράφει...
Reply #1403 on: Τετάρτη 30 Μάιος 2018, 14:47:53 μμ
Εγω αν θυμαμαι καλα εχω μετρήσει πάνω απο 5 στροφές ανοιχτο.. Δεν θυμάμαι ακριβώς


Δεν κάνεις ουτε για σφήνα σε γκασμά


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1404 on: Τετάρτη 30 Μάιος 2018, 16:31:07 μμ
Το ανοιγμα του μειγματος ειναι μια ιδεα λιγοτερο απο τις 3 στροφες.

Εχεις ελέγξει τα μπουζί? μήπως είναι φτωχό το μίγμα?

Αυτό ήθελα να ρωτήσω εγώ και μήπως εξαφανίζονται ή ήδη μικρές επιδόσεις του?

Οχι, οι πάιλοτ αφορούν κυρίως την λειτουργία του κινητήρα εως τις 2500στρ/λ απο εκεί κ πάνω αναλαμβάνει το κυρίως ζιγκλέρ.

Εγω αν θυμαμαι καλα εχω μετρήσει πάνω απο 5 στροφές ανοιχτο.. Δεν θυμάμαι ακριβώς

Στις 5 στροφές έξω έχει ρυθμιστεί  εμπειρικά? Γιατι η σωστή θέση είναι στο μέσον απο τα σημεία που βυθίζει το ρελαντί, αν δλδ το μέσον είναι οι 5 στροφές τότε στις πόσες βυθιζει στις 7?
Τα μπουζί τι λένε?



Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Reply #1405 on: Τετάρτη 30 Μάιος 2018, 18:39:07 μμ
Ουτε σκασιματα ουτε τιποτα κανει!!! Παιρνει και στο μπαμ μπροστα!!! Βεβαια τη μηχανη την πηρα μετεχειρη. Την εχω 2 χρονια και εχω περασει μαζι της 35.000 χλμ. Σε ολα αυτα τα τα χλμ η καταναλωση εκει παιζει.
Τωρα βεβαια ο προηγουμενος κατοχος δε.ξερω αμ.ειχε αλλαξει ζιγκλερακι. Αυτος που την πηρα ηταν συνεργειο και ειπε οτι κει πηγαινε για σερβις. Οτι η μηχανη ειναι αζοριστη και καλα συντηρημενη!



Offline ZeusTheGreat

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
  • Οτι γράφει δεν ξεγράφει...
Reply #1406 on: Πέμπτη 31 Μάιος 2018, 11:24:30 πμ
Εμενα stoneman εχει ρυθμιστει απο τον μηχανικο απλα την τελευταια φορα που το συζητησαμε πηγα και το τσεκαρα και δυστυχως δεν το θυμαμαι.. :goofy: δεν φημιζομαι για την μνημη μου..  ;D


Δεν κάνεις ουτε για σφήνα σε γκασμά


Offline Mad Vag

  • Administrator
  • Οδηγάρα
  • *****
    • Posts: 262
Reply #1407 on: Δευτέρα 04 Ιούνιος 2018, 08:58:25 πμ
Με βάλατε στην πρίζα με όλα αυτά που διάβαζα. Έψαχνα τι έχω λάθος και είναι τόσο μεγάλη η κατανάλωση!

Την βρήκα την λύση! Άγνοια! ;D Και εξηγούμε …

Ήξερα ότι ο μετρητής βενζίνης δεν είναι "αναλογικός" στο ξεκίνημά του ... αλλά τελικά ανακάλυψα ότι το ίδιο συμβαίνει και στο τέλος του. Όταν γέμιζα, ο δείκτης για τα πρώτα 100 χλμ δεν ξεκολλούσε από το φουλ. Στα επόμενα 100 έπεφτε στα κόκκινα οπότε υπέθετα ότι είναι σχεδόν ρεζέρβα!

Σε πρόσφατο ταξίδι 3βάλιτσος, δικάβαλος με μέγιστη 110 χλμ/ώρα (σχεδόν σταθερά λόγο Ιονίας), στα 210 χλμ ταξιδιού έψαχνα βενζινάδικο … αγχωμένος … για να καταλήξω να γεμίσω με 12,5 λίτρα. Με την λογική ότι το τεπόζιτο είναι 19+ λίτρα, πρέπει να είχα το λιγότερο άλλα 6,5 λίτρα δηλ.  άλλα 100 χλμ.

Νομίζω ότι το 6 lt/100km 3βάλιτσος, δικάβαλος με 110 χλμ/ώρα είναι αποδεκτό ...

Θεωρείται ότι έχει κάποιο πρόβλημα το φλοτέρ-δείκτης ή είναι αποδεκτή κατάσταση?
Φυσικά υπάρχει και το "low fuel indicator" του Stoneman που φαίνεται η καλύτερη λύση πλάκα πλάκα … :goofy:


KEEP CALM AND DRIVE SAFE


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1408 on: Δευτέρα 04 Ιούνιος 2018, 20:20:24 μμ
Βαγγέλη μην ανησυχείς, απλά θέλει λίγο καιρό μεχρι να συνηθίσεις τις ενδείξεις του οργάνου.
Μετα δεν θα σε απασχολεί πλέον.
Το καλό είναι οτι ο δείκτης δείχνει πάντα το ίδιο σημείο, δλδαν εχεις μισό τεπόζιτο κ δείχνει 3/4 , πάντα θα δείχνει 3/4 στην ίδια ποσότητα .
Παντως ακόμα κ πάνω στα κόκκινα να είναι ο δείκτης πάλι εχεις 4-5 λίτρα.



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #1409 on: Τρίτη 05 Ιούνιος 2018, 06:31:41 πμ
Με βάλατε στην πρίζα με όλα αυτά που διάβαζα. Έψαχνα τι έχω λάθος και είναι τόσο μεγάλη η κατανάλωση!
Την βρήκα την λύση! Άγνοια! ;D Και εξηγούμε …
Ήξερα ότι ο μετρητής βενζίνης δεν είναι "αναλογικός" στο ξεκίνημά του ... αλλά τελικά ανακάλυψα ότι το ίδιο συμβαίνει και στο τέλος του. Όταν γέμιζα, ο δείκτης για τα πρώτα 100 χλμ δεν ξεκολλούσε από το φουλ. Στα επόμενα 100 έπεφτε στα κόκκινα οπότε υπέθετα ότι είναι σχεδόν ρεζέρβα!
Σε πρόσφατο ταξίδι 3βάλιτσος, δικάβαλος με μέγιστη 110 χλμ/ώρα (σχεδόν σταθερά λόγο Ιονίας), στα 210 χλμ ταξιδιού έψαχνα βενζινάδικο … αγχωμένος … για να καταλήξω να γεμίσω με 12,5 λίτρα. Με την λογική ότι το τεπόζιτο είναι 19+ λίτρα, πρέπει να είχα το λιγότερο άλλα 6,5 λίτρα δηλ.  άλλα 100 χλμ.
Νομίζω ότι το 6 lt/100km 3βάλιτσος, δικάβαλος με 110 χλμ/ώρα είναι αποδεκτό ...
Θεωρείται ότι έχει κάποιο πρόβλημα το φλοτέρ-δείκτης ή είναι αποδεκτή κατάσταση?
Φυσικά υπάρχει και το "low fuel indicator" του Stoneman που φαίνεται η καλύτερη λύση πλάκα πλάκα … :goofy:
Βαγγέλη, καλημέρα !!!
Καλημέρα στα Γιάννενα!!!
Πρέπει να λάβουμε υπ' όψη το σχήμα του ρεζερβουαρ. Δεν είναι ένα παραλληλεπίδο αλλά ας το πούμε κωνικό, με την κορυφή κάτω.
Το φλοτέρ και κατ' επέκταση ό δείκτης δείχνει ύψος στάθμης. Επειδή έχει, ας πούμε, κωνικό σχήμα αυτό δεν ανταποκρίνεται στην ποσότητα.
Ενδεικτικά, έχω παρατηρήσει, όταν δείχνει 3/4 σαν στάθμη, η ποσότητα είναι περίπου στο μισό.
Το καλό είναι αυτό που είπε ο Νίκος. Ο δείκτης δείχνει πάντα το ιδιο σημείο.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7271
Reply #1410 on: Τρίτη 05 Ιούνιος 2018, 08:12:50 πμ
Εχουν και τα 650 τα προβληματά τους...!  ;D

Η γριούλα μου (ΤΑ 600) δεν είχε ποτέ τέτοια θέματα, γιατί πολύ απλά δεν έχει δείκτη βενζίνης!  :2hysterical:

Απλά ότα αρχίσει να κάνει διακοπές ο κινητήρας, γυρνάς τον διακόπτη στην ρεζέρβα και ψάχνεις να βρεις βενζινάδικο στα επόμενα 40 χλμ. (περίπου)  ;D ;D ;D

(Το 600άρι έχει 18 lt χωρητικότητα, από τα οποία 3 είναι ρεζέρβα).



Offline Mad Vag

  • Administrator
  • Οδηγάρα
  • *****
    • Posts: 262
Reply #1411 on: Τρίτη 05 Ιούνιος 2018, 09:03:39 πμ
Καλημέρα σε όλους!

 :offtopic: ON
Το θέμα μου είναι ότι την μηχανή την έχω πλέον 10 χρόνια. Με εξηπηρετούσε και την φρόντιζα όσο μπορούσα, πάντα σε συνεργείο.
Από πιτσιρικάς όμως, 16 χρονών, είχα ζούρλα στο κεφάλι και με έναν μπαμπά ο οποίος μου έλεγε "αν δε το χαλάσεις, δε θα μάθεις", είχα κάνει όλα μου τα μηχανάκια βίδες μέχρι και κινητήρα ... φυσικά στο δέσιμο έπεφτε βοήθεια από τον πατέρα στην αρχή. :goofy:
Μετά από μια μεγάλη πάυση (8 χρόνια) με τα δίτροχα πήρα συνειδητά το TA (όχι υπερβολικά γκάζια, εύκολη στην πόλη αλλά και για ταξίδια κλπ) αλλά δεν είχα πια την ίδια όρεξη να ασχοληθώ ... (τώρα το αντιλαμβάνομαι).

και καταλήγω ... τον τελευταίο χρόνο ΜΕ ΕΣΑΣ ΕΔΩ ΞΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΜΟΥ, τις δυνατότητές της και τις δικές μου!!!! :thankyou::thankyou::thankyou:
Χαρακτηριστικό παράδειγμα πώς καταστάσεις στη ζωή σε αλλάζουν υποσυνείδητα ... αλλά επίσης και πως σε επαναφέρουν!
 :offtopic: OFF

Όσο αναφορά την κατανάλωση ... απλά είχα στο μυαλό μου ... στα πρώτα 100km καμία αλλαγή στο δείκτη και στα 200km γέμισμα ...
τόσο απλά ... δεν αναρωτήθηκα καν πόσα λίτρα είναι το τεπόζιτο  :2hysterical: :2hysterical:
« Last Edit: Τρίτη 05 Ιούνιος 2018, 10:22:32 πμ by Mad Vag »


KEEP CALM AND DRIVE SAFE


Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Reply #1412 on: Τετάρτη 06 Ιούνιος 2018, 16:38:42 μμ
Με βάλατε στην πρίζα με όλα αυτά που διάβαζα. Έψαχνα τι έχω λάθος και είναι τόσο μεγάλη η κατανάλωση!

Την βρήκα την λύση! Άγνοια! ;D Και εξηγούμε …

Ήξερα ότι ο μετρητής βενζίνης δεν είναι "αναλογικός" στο ξεκίνημά του ... αλλά τελικά ανακάλυψα ότι το ίδιο συμβαίνει και στο τέλος του. Όταν γέμιζα, ο δείκτης για τα πρώτα 100 χλμ δεν ξεκολλούσε από το φουλ. Στα επόμενα 100 έπεφτε στα κόκκινα οπότε υπέθετα ότι είναι σχεδόν ρεζέρβα!

Σε πρόσφατο ταξίδι 3βάλιτσος, δικάβαλος με μέγιστη 110 χλμ/ώρα (σχεδόν σταθερά λόγο Ιονίας), στα 210 χλμ ταξιδιού έψαχνα βενζινάδικο … αγχωμένος … για να καταλήξω να γεμίσω με 12,5 λίτρα. Με την λογική ότι το τεπόζιτο είναι 19+ λίτρα, πρέπει να είχα το λιγότερο άλλα 6,5 λίτρα δηλ.  άλλα 100 χλμ.

Νομίζω ότι το 6 lt/100km 3βάλιτσος, δικάβαλος με 110 χλμ/ώρα είναι αποδεκτό ...

Θεωρείται ότι έχει κάποιο πρόβλημα το φλοτέρ-δείκτης ή είναι αποδεκτή κατάσταση?
Φυσικά υπάρχει και το "low fuel indicator" του Stoneman που φαίνεται η καλύτερη λύση πλάκα πλάκα … :goofy:
Μηπως θυμασαι στις ποσες στροφες ανα λεπτο τα ειχες τα 110;



Offline Mad Vag

  • Administrator
  • Οδηγάρα
  • *****
    • Posts: 262
Reply #1413 on: Πέμπτη 07 Ιούνιος 2018, 08:05:28 πμ
Μηπως θυμασαι στις ποσες στροφες ανα λεπτο τα ειχες τα 110;
Αν δεν κάνω λάθος λίιιιγο πάνω απο 5000.


KEEP CALM AND DRIVE SAFE


Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Reply #1414 on: Παρασκευή 08 Ιούνιος 2018, 14:00:35 μμ
Αν δεν κάνω λάθος λίιιιγο πάνω απο 5000.
Οποτε τωρα ηρθα στα σωστα.Με τα παλια αλυσιδογραναζα ( σετακι jst ) τα 110 ηταν 5500. Τωρα εβαλα μπροστα μαμα τα υπολοιπα jst. Ιδιες διαστασεις με εργοστασιου και στις 2 περιπτωσεις.Και τωρα καιει και λιιιιιιιιιιιιιιγο λιγοτερο!!!



Offline Andreasnemea

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Reply #1415 on: Κυριακή 15 Ιούλιος 2018, 05:49:42 πμ
Και εμενα του 2001 ειναι.Εχω μονο φιλτρο κ&ν πανω.Με 13.6 λιτρα 297 χλμ. Παντα αφηνω να παει κοκκινα και παντα γεμιζω.Οδηγηση καθημερινα απο Μαρουσι Ελευσινα και τουμπαλι συνολο περιπου 70 χλμ τη μερα.Απο τοτε που την πηρα μεχρι σημερα.Κινουμε απολυτως νορμαλ και ισως καποιες φορες να την ανοιξω και λιγο.Εθνικη παω με 100-110.Ετσι και αλλιως με κινηση δε πας και παραπανω!!

Οπου και να το ειπα και εδω στη δουλεια δε το πιστευαν.Μεχρι να σφραγισω και ταπα μεχρι να θελει ξανα βενζινη και πηγαμε βενζιναδικο μαζι για να το δουν.Το περισσοτερο που μου εχει φτασει ηταν 4.8/100 οταν ηθελα αλλαγη αλυσιδες γραναζια. Το ανοιγμα του μειγματος ειναι μια ιδεα λιγοτερο απο τις 3 στροφες.

Το λιγοτερο που καταφερα να καψω με το transalp650 ειναι 5.2 /100 με οδηγηση σε επαρχιακο δικτυο με ταχυτητες εως απο 50-100χιλιομετρα την ωρα με ΚΝ και μπουζι ιριδιου  αυτο που λες ειναι παγκοσμιο ρεκορ:p
« Last Edit: Κυριακή 15 Ιούλιος 2018, 05:52:01 πμ by Andreasnemea »



Offline nick kastor

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 40
Reply #1416 on: Πέμπτη 16 Αύγουστος 2018, 18:01:55 μμ
Τώρα μέτρησα και εγώ τα χ.λ.μ. σε βόλτα που έκανα, 2κάβαλος μικτή διαδρομή, περισσότερο στροφές, σε Εγνατία και ισιάδια 120 - 130 χ.λ.μ/Ω. γέμισα στο βενζινάδικο και γύρισα στο ίδιο έχοντας κάνει 210 χ.λ.μ. ξαναγέμισε με 10,80l Τ/Α 600  97' . Πιστεύω ότι είναι καλά εκεί, προσωπικά περίμενα περισσότερο, πλησιάζοντας στην πόλη είχα άγχος μήπως μείνω από βενζίνη.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #1417 on: Παρασκευή 17 Αύγουστος 2018, 07:47:09 πμ
Είχα ρωτήσει ίσως παλιότερα τον Νικόλα, αλλά δεν θυμάμαι να είχαμε καταλήξει κάπου.

Όταν η μηχανή βρίσκεται σε πορεία ο δείκτης βενζίνης κατεβαίνει ένα κλικ χαμηλότερα από όταν αυτή είναι σταματημένη. Το αποτέλεσμα είναι πως όταν βρίσκεσαι "μέσα στα κόκκινα" ή έστω στην αρχή της κόκκινης περιοχής σταματημένος, μόλις κινηθείς ο δείκτης θα πέσει εντελώς μέσα στα κόκκινα ή μπορεί να πλησιάζει πια αρκετά κάτω. Δεν έχω μπει στη διαδικασία να αδειάσω τεπόζιτο για να δω τότε πόσο έχει μείνει μέσα, βέβαια δεν έχω ρισκάρει και ποτέ να βρεθεί ο δείκτης για αρκετή ώρα σε αυτό το σημείο κυρίως σε κίνηση μιας και το όλο σκηνικό προκαλεί μια... φοβία ότι μπορεί ανά πάσα στιγμή να μείνεις.

Η ερώτηση - απορία, μετράμε τα "κόκκινα" δηλαδή τα 4~5 λίτρα που γράφει ο Νίκος σταματημένοι ή σε πορεία;



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1418 on: Παρασκευή 17 Αύγουστος 2018, 11:48:14 πμ
Σταματημένοι κ όρθιοι μετράμε Ιωάννη μ'.

Καλό είναι στην κόκκινη περιοχή να γεμίζουμε , η τουλάχιστον να ανησυχούμε κ να ψάχνουμε για πρατήριο.

Τωρα με την ηλεκτρική αντλία πάντα γεμίζω στο κόκκινο η λίγο πριν ωστε να μην μένει η αντλία στεγνή.

5,5 λίτρα στα 100 μικτή διαδρομή κ δικάβαλο το CBF, αρα βγαζει θεωρητικά κοντά 400 χλμ στο τεπόζιτο αν κάποιος έχει το κουράγιο να το αφήσει να στεγνώσει.. :o
« Last Edit: Παρασκευή 17 Αύγουστος 2018, 11:49:57 πμ by Stoneman »



Offline Andreasnemea

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Reply #1419 on: Παρασκευή 07 Σεπτέμβριος 2018, 00:52:48 πμ
Σταματημένοι κ όρθιοι μετράμε Ιωάννη μ'.

Καλό είναι στην κόκκινη περιοχή να γεμίζουμε , η τουλάχιστον να ανησυχούμε κ να ψάχνουμε για πρατήριο.

Τωρα με την ηλεκτρική αντλία πάντα γεμίζω στο κόκκινο η λίγο πριν ωστε να μην μένει η αντλία στεγνή.

5,5 λίτρα στα 100 μικτή διαδρομή κ δικάβαλο το CBF, αρα βγαζει θεωρητικά κοντά 400 χλμ στο τεπόζιτο αν κάποιος έχει το κουράγιο να το αφήσει να στεγνώσει.. :o

Εμενα το cbf 600 καιει απο 4.6 με ταχυτητες εως 120 χιλιομετρα την ωρα  η σε επαρχιακο δυκτιο..σχεδον τις περισοτερες φορες εχω 5/100 μεσο ορο με ταχυτητες 140-160 και μερικα ανοιγματα εως 200..
Ποιο πολλες φορες γεμιζω στα 300 χιλιομετρα δεν αφηνω να περασει δηλ την τελευταια ασπρη γραμουλα πριν το κοκκινο
« Last Edit: Παρασκευή 07 Σεπτέμβριος 2018, 00:57:55 πμ by Andreasnemea »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1420 on: Παρασκευή 07 Σεπτέμβριος 2018, 19:06:12 μμ
Το δικό σου πρέπει να είναι η οικονομική έκδοση

 :2hysterical:



Offline Andreasnemea

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Reply #1421 on: Παρασκευή 07 Σεπτέμβριος 2018, 22:17:13 μμ
Το δικό σου πρέπει να είναι η οικονομική έκδοση

 :2hysterical:

 :2hysterical: :2hysterical:
εχεις βαλει κανα φιλτρο καμια εξατμιση?



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1422 on: Σάββατο 08 Σεπτέμβριος 2018, 08:52:03 πμ
Οχι το μηχανάκι είναι 100% γνήσιο σε όλα.

Είμαι όμως πάντα δικαβαλος κ με μπαγκαζιερα , κ φυσικά παίζει ρόλο το δεξί χεράκι.