Γεια σας και από μένα!
Μετά από κάμποσο και ρο, είναι αλήθεια, είπα να καταθέσω την εμπειρία μου σχετικά με την κατανάλωση του 600 μου.
Όταν το είχα πάρει στα χέρια μου, προ αμνημονεύτων ετών, το πήγα στην μαμά για σέρβις. Το συγκεκριμένο μαγαζάκι έχει κλείσει. Πήγα λοιπόν να το πάρω, και μου λέει ο μάστορας, δεν το παίρνεις να το κάνεις μια βόλτα, να μου πεις πώς το αισθάνεσαι τώρα; (γεμάτος περηφάνια!!) Το καβαλάω λοιπόν, και αισθάνθηκα σαν να είχα κάτσει σε άλλη μηχανή! Ένας βρυχηθμός, ένα πράγμα, ένα ζόρι να λες τώρα, το Τρανσαλπάκι μου είναι η κανένα Δουκάτι; Γυρίζω πίσω, και όσο μπορούσα πιο ευγενικά του είπα να μου βάλει τα ζιγκλέρ που είχε πάνω προηγουμένως, επειδή αν ήθελα ΚΤΜ, θα αγόραζα ΚΤΜ. Τότε μπορούσα!
Το άτομο μου είχε βάλει 125 μπρος πίσω. Τέλος πάντων, τέτοιες πρωτοβουλίες στο μηχανάκι μου δεν θέλω, και δεν το ξαναπήγα. Πέρασε καιρός και μετα από μια τράκα, μου δόθηκε η ευκαιρία να το κοιτάξω λίγο καλύτερα το θέμα του μηχανακιού. Ο χέηνς λέει ότι παίρνει 115-118. α παράγγειλα λοιπόν, παρ' όλες τις ενστάσεις των μηχανικών, και τα τοποθέτησαν σχεδόν με το ζόρι! (Αυτό πάλι, το μάστορας είμαι ότι θέλω κάνω, με ξεπερνάει..) Βρήκαν πάνω 120 μπρος πίσω. Το ότι η μαμά έχει άλλο νούμερο στον πίσω κύλινδρο από τον μπροστά, θεωρείται κακοτεχνία, η "έλα μωρέ!" Στό θέμα μας όμως.. Πριν τις αλλαγές, από γέμισμα σε γέμισμα, είχα 180-200 χιλιόμετρα. Σημείωση, με 16ρι γρανάζι μπροστά. Μετά τις αλλαγές, δεν θα το πιστέψετε, 240-250 χιλιόμετρα ανά γέμισμα!! Αυτό το γράφω μετά από 10 τουλάχιστον γεμίσματα, οπότε είναι σχετικά ακριβές. Πόσο βγαίνει, 30% ;
Η δε διαφορά στην απόδοση του μοτέρ, δεν ήταν ανάλογη. Για την ακρίβεια, ακούγεται λιγότερο, τελικιάζει το ίδιο, (η σχεδόν το ίδιο) και η ροπή είναι ανεπαίσθητα μικρότερη. Ανεπαίσθητα όμως!
Συμπέρασμα: Τσεκάρετε τα ζιγκλέρ σας. Τσεκάρετε την δουλειά του μάστορα.
Αυτά, και ευχαριστώ για τον χρόνο σας.