Hellas Transalp Forum

Μέτρηση αυτονομίας (κατανάλωση)

επισκέπτης · 630968

Offline nakis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 16
Reply #1050 on: Σάββατο 21 Σεπτέμβριος 2013, 11:08:09 πμ
λοιπον αλλαχτηκαν τα μπουζια και παλι τα ιδια ... μαυρα τα μπουζια και η καταναλωση στα ιδια επιπεδα ... εκανα παρεμβαση στις pilots με τις 3 στροφες και αναμενω πλεον μηπως και επελθη η λητρωση ... :P :P :P :P



Online Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1051 on: Σάββατο 21 Σεπτέμβριος 2013, 18:55:43 μμ
Μήπως θυμάσαι στις πόσες στροφές ηταν πρίν?

Το ότι τα μπουζί μαυρίζουν δείχνει πλούσιο μίγμα, αν εξαιρέσουμε τις υπόλοιπες περιπτώσεις πχ να καίει λάδια,   την ευθύνη για τα μαυρισμένα μπουζί την έχουν οι pilots όταν στα μαυρίζει στην εκκίνηση η αν μένει στο ρελαντί.
Αν πχ πάς μια βόλτα εστω 4-5 χλμ και ο κινητήρας είναι στην σωστή θερμοκρασία (αρα και δίχως τσόκ) και γυρίζοντας χωρίς να μείνει ο κινητήρας στο ρελαντί σταματήσεις αμμέσως και τα βγάλεις θα πρέπει να είναι καθαρά. Δες εδώ στην φωτό πώς επενεργούν pilots και ζιγκλέρ:



Τα μπουζί οση μαυρίλα και να έχουν μετά απο λίγο καθαρίζουν φυσικά.

Αν όμως δεν είναι καθαρά τότε έχεις θέμα αλλού.
Ισως είναι θέμα καθαρισμού των καρμπς.
Ισως να έχεις κολημένο τσόκ, ο κινητήρας λειτουργεί ομαλά? η στα χαμηλά δείχνει μπουκωμένος?

Αν έχεις υπομονή διάβασε απο εδώ   http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,19688.150.html   και κυρίως από την Απάντηση #162 και μετά.



Offline nakis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 16
Reply #1052 on: Κυριακή 22 Σεπτέμβριος 2013, 09:05:10 πμ
η αριστερη βιδα ηταν καπου στις 2 παρα στροφες και η δεξια ηταν κοντα στην καμια στροφη (στο 1/4 της πρωτης στροφης)
και αυτο που ειδα διαφορα ηταν οτι στην εκκινηση με δυο ατομα πριν ηταν σαν να σκορτσαρει ο κινητηρας... και τωρα που της πειραξα ειναι πολυ πιο ομαλη η εκκινηση χωρις κραδασμους ... τωρα δεν ξερω εαν ηταν placebo η ολη φαση παντως ειδα διαφορά θα κανω και μερκα χιλιομετρα ετσι και θα ξαναδω τα μπουζια



Online Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1053 on: Κυριακή 22 Σεπτέμβριος 2013, 16:37:13 μμ
Δλδ η αριστερη βιδα ηταν καπου στις 2 στροφες έξω και η δεξια ηταν κοντα στο 1/4 της στροφης? :shocked:
Επειδή ξεβιδώνοντας αυξάνει το μίγμα αυτό δούλευε στεγνό και πεινασμένο το καημένο. ;D
Ελπίζω να μην ηταν ετσι πολύ καιρό γιατί το μίγμα ψύχει και λιπαίνει το ανω τμήμα της κεφαλής.

Αντε να δούμε και τα μπουζί ....



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #1054 on: Κυριακή 22 Σεπτέμβριος 2013, 16:55:02 μμ
Δλδ η αριστερη βιδα ηταν καπου στις 2 στροφες έξω και η δεξια ηταν κοντα στο 1/4 της στροφης? :shocked:
Επειδή ξεβιδώνοντας αυξάνει το μίγμα αυτό δούλευε στεγνό και πεινασμένο το καημένο. ;D
Ελπίζω να μην ηταν ετσι πολύ καιρό γιατί το μίγμα ψύχει και λιπαίνει το ανω τμήμα της κεφαλής.τον θαλαμο καυσης

Αντε να δούμε και τα μπουζί ....



Online Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1055 on: Κυριακή 22 Σεπτέμβριος 2013, 19:30:20 μμ
Αυτόν εκεί τέλος πάντων  :goofy:



Offline nakis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 16
Reply #1056 on: Τρίτη 24 Σεπτέμβριος 2013, 21:36:46 μμ
ειδα και τα δυο ευκολα  μπουζια και ειχαν καθαρισει αρκετα ουτε ιχνος λαδιου κοντα στον σπινθηρα... λιγο μονο γυρω γυρω στο χειλος αλλα πιστευω οτι θα φυγει με τον καιρο ... τωρα για το ποσο καιρο ηταν ετσι δεν ξερω αλλα οσο την εχω εγω δλδ απο τον απριλη σχεδον δεν τις  ακουμπησα ποτε αυτες τις βιδες ... αρα και ο προηγουμενος ιδιοκτητης λογικα δεν ηξερε οτι πηγαινε ετσι η μηχανη με φτωχο μιγμα ...



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #1057 on: Κυριακή 03 Νοέμβριος 2013, 19:33:18 μμ
Νέο απίστευτο θα έλεγα ρεκόρ  :o :o

Κάποια στιγμή γέμισα με καύσιμο αλλά παρατηρούσα ότι ο δείκτης δεν κατέβαινε όπως έκανε συνήθως. Σκεπτόμενος ότι μπορεί απλά να κολλάει το φλοτέρ δεν έδωσα σημασία ώσπου είδα στο μερικό χιλιομετρητή την ένδειξη 223 χιλιόμετρα και πήγα να φουλάρω φοβούμενος ότι το φλοτέρ όντως τα έχει "χάσει". Βάζω λοιπόν, 9.54 λίτρα ακριβώς (γέμισε μέχρι το χείλος).

Κάνω τα μαθηματικά και... 4.27 λίτρα / 100 χιλιόμετρα ??? Παραξενεύτηκα όταν το είδα. Η μόνη αλλαγή που έχω κάνει ήταν τα 4 μπουζί που έβαλα την ίδια μέρα που φουλάρισα πρώτη φορά το τεπόζιτο.

Α! και τα λαμπάκια στο κοντέρ άλλαξα  :2hysterical:

ΤΑ650 '04  ;D





Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #1058 on: Κυριακή 03 Νοέμβριος 2013, 20:28:18 μμ
Νέο απίστευτο θα έλεγα ρεκόρ  :o :o

Κάποια στιγμή γέμισα με καύσιμο αλλά παρατηρούσα ότι ο δείκτης δεν κατέβαινε όπως έκανε συνήθως. Σκεπτόμενος ότι μπορεί απλά να κολλάει το φλοτέρ δεν έδωσα σημασία ώσπου είδα στο μερικό χιλιομετρητή την ένδειξη 223 χιλιόμετρα και πήγα να φουλάρω φοβούμενος ότι το φλοτέρ όντως τα έχει "χάσει". Βάζω λοιπόν, 9.54 λίτρα ακριβώς (γέμισε μέχρι το χείλος).

Κάνω τα μαθηματικά και... 4.27 λίτρα / 100 χιλιόμετρα ??? Παραξενεύτηκα όταν το είδα. Η μόνη αλλαγή που έχω κάνει ήταν τα 4 μπουζί που έβαλα την ίδια μέρα που φουλάρισα πρώτη φορά το τεπόζιτο.

Α! και τα λαμπάκια στο κοντέρ άλλαξα  :2hysterical:

ΤΑ650 '04  ;D



Τα πορτοκαλί λαμπάκια είναι η αιτία.
Μπερδεύτηκε η ΤΑ και νομίζει ότι είναι
V-STROM  ;D



Offline tsao-nikos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 33
Reply #1059 on: Τετάρτη 07 Μάιος 2014, 06:41:27 πμ
Καλημέρα σε όλους!Εκανα κι εγώ το πείραμα με το τετράκιλο για να δω την αυτονομία της μηχανής μου (ΤΑ 650 του 2006).Συνήθως μονός με τη μεσαία βαλίτσα και κίνηση κυρίως σε πόλη, άρχισε να μου κάνει διακοπές στα 302 χλμ.Αν θυμάμαι καλά, νομίζω οτι έλεγε 210 όταν έφτασε στο κόκκινο.



Offline Transalpinos

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 164
Reply #1060 on: Τετάρτη 07 Μάιος 2014, 07:52:10 πμ
εχω δει μεχρι κ 310 χωρις να εχω σκασιματα σε κινηση Εθνικης οδου με σταθερα 100.
μετα πηρε 18,5 λιτρα...οριακα ημουν. ;D



Offline tsao-nikos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 33
Reply #1061 on: Τετάρτη 07 Μάιος 2014, 08:29:18 πμ
Τελικά πιστεύω οτι για την τεχνολογία του που είναι λίγω πίσω σε σχέση με άλλα μοτο, στο θέμα κατανάλωση δεν έχει και τόσο τρελλές διαφορές.



Offline Transalpinos

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 164
Reply #1062 on: Τετάρτη 07 Μάιος 2014, 10:31:10 πμ
Τελικά πιστεύω οτι για την τεχνολογία του που είναι λίγω πίσω σε σχέση με άλλα μοτο, στο θέμα κατανάλωση δεν έχει και τόσο τρελλές διαφορές.


πανω απο τις 6000σ/λ εχει κ μαλιστα μεγαλες... ;)



Offline ntinos50

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1714
  • Η αγαπη μου Honda XL 650 V Transalp
    • pagkas
Reply #1063 on: Τετάρτη 07 Μάιος 2014, 10:49:55 πμ
εμενα βγαζει ανετα τα 275 χλμ μεχρι το χωριο σε ταχυτητες μεχρι 100 ,ετσι ομως και πατησω λιγο πιο πολλυ το γκαζι πανω απο τις 6000+ ουτε στην τριπολη δεν φτανω,σαν στροφομετρο κατεβαινει



Offline CheGuevara

  • Έλα μωρή οδηγάρα που έγινες και
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2063
  • Ηasta la Victoria Siempre
Reply #1064 on: Τετάρτη 07 Μάιος 2014, 16:54:53 μμ
Εάν έχετε Transalp 650 και ταξιδευετε με 100 χλμ στη εθνική ίσως πρέπει να το ξανασκεφτείτε!  :eusa_naughty: Το ταξίδι με το ΚΤΕΛ θα σας φανεί πιο συναρπαστικό!


Υ.Γ. Όταν είχα Transalp (650 '04) με ένα τεπίζοτο έφτανα μέχρι τη Λαμία!   ;D Αλλά έφτανα ευτυχισμένος!   ;)


Κι αν πτωχική την βρεις, η Ιθάκη δεν σε γέλασε.
Έτσι σοφός που έγινες, με τόση πείρα,
ήδη θα το κατάλαβες η Ιθάκες τι σημαίνουν.


Offline rastabill

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 92
Reply #1065 on: Τετάρτη 07 Μάιος 2014, 20:07:49 μμ
Εάν έχετε Transalp 650 και ταξιδευετε με 100 χλμ στη εθνική ίσως πρέπει να το ξανασκεφτείτε!  :eusa_naughty: Το ταξίδι με το ΚΤΕΛ θα σας φανεί πιο συναρπαστικό!


Υ.Γ. Όταν είχα Transalp (650 '04) με ένα τεπίζοτο έφτανα μέχρι τη Λαμία!   ;D Αλλά έφτανα ευτυχισμένος!   ;)

Πήγαινες με 160  στις ατελείωτες και βαρετές ευθείες της εθνικής και ήσουν ευτυχισμένος ; και αυτοί που σε πέρναγαν σαν σταματημένο με 260 τι ήταν ;
το έχουμε πει το τρανσαλπ μόνο για την εθνική δεν κάνει ,τράβα το σε κανα επαρχιακό ή σε κανα χωματόδρομο να δεις πόσο πολύ θα σου χαμογελάσει ...



Offline Transalpinos

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 164
Reply #1066 on: Τετάρτη 07 Μάιος 2014, 20:48:22 μμ
Εάν έχετε Transalp 650 και ταξιδευετε με 100 χλμ στη εθνική ίσως πρέπει να το ξανασκεφτείτε!  :eusa_naughty: Το ταξίδι με το ΚΤΕΛ θα σας φανεί πιο συναρπαστικό!


Υ.Γ. Όταν είχα Transalp (650 '04) με ένα τεπίζοτο έφτανα μέχρι τη Λαμία!   ;D Αλλά έφτανα ευτυχισμένος!   ;)


καποτε ενω ταξιδευα απο Κολωνια προς Φραγκφουρτη με το ICE πηγαιναμε με 317χ/ω σταθερα.
κοιταζοντας εξω θυμαμαι οτι μου ειχε κανει εντυπωση το θεαμα των οδηγων souper sport μοτοσυκλετων να τα σπανε με βαριες κ λοσταρια διοτι δεν μπορουσαν να ξεπερασουν το τρενο.
εκτοτε το ειχα απορια κ αναρωτιωμουν το γιατι...γιατι τα σπανε?
επειτα απο 7 χρονια κ μετα απο το παραπανω ποστ ομως μου λυθηκαν ολες!



Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #1067 on: Τετάρτη 07 Μάιος 2014, 21:54:14 μμ
Ξεχωριστά απο την πλάκα και την άποψη του καθένα περί ταξιδιού και ταχύτητας και σεβαστή η επιλογή που θα ταξιδέψει ο καθένας....αλλά και με 100 χιλ σε εθνική δεν την παλεύεις....

Γούστα είναι αυτά και ο καθένας πάει με όσα γουστάρει δεν λέω, αλλά αν είναι μονο οικονομικός ο λόγος τότε ας πάρουμε κανένα σκούτερ 250 που πάει και με 100 άνετα και δεν καίει και τίποτα.
Το ΤΑ με 120 πάει, ε ας κάψει και λίγο παραπάνω  τι να κάνουμε, δηλαδή αν πας Λαμία και αντί για 20 κάψει 22 € τι έγινε ? Ταξίδι κάνεις...



Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #1068 on: Τετάρτη 07 Μάιος 2014, 22:04:40 μμ
και αυτοί που σε πέρναγαν σαν σταματημένο με 260 τι ήταν ;

1) παράνομοι
2) μελλοθάνατοι
3) σίγουρα όχι πρότυπο ούτε ο κανόνας.




Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #1069 on: Τετάρτη 07 Μάιος 2014, 22:28:28 μμ
Ξεχωριστά απο την πλάκα και την άποψη του καθένα περί ταξιδιού και ταχύτητας και σεβαστή η επιλογή που θα ταξιδέψει ο καθένας....αλλά και με 100 χιλ σε εθνική δεν την παλεύεις....

Γούστα είναι αυτά και ο καθένας πάει με όσα γουστάρει δεν λέω, αλλά αν είναι μονο οικονομικός ο λόγος τότε ας πάρουμε κανένα σκούτερ 250 που πάει και με 100 άνετα και δεν καίει και τίποτα.
Το ΤΑ με 120 πάει, ε ας κάψει και λίγο παραπάνω  τι να κάνουμε, δηλαδή αν πας Λαμία και αντί για 20 κάψει 22 € τι έγινε ? Ταξίδι κάνεις...


:goodpost:

Ετσι ακριβώς, τι 6λ/100 με 120 ,τι 6,6λ/100 με 130+ στην εθνική οδό.

Στο φινάλε αν θες να πας γρηγορότερα ,αλλάζεις μηχανάκι,τελεία&παύλα.



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #1070 on: Πέμπτη 08 Μάιος 2014, 10:15:31 πμ
το έχουμε πει το τρανσαλπ μόνο για την εθνική δεν κάνει ,τράβα το σε κανα επαρχιακό ή σε κανα χωματόδρομο να δεις πόσο πολύ θα σου χαμογελάσει ...

Ετσι ακριβως οπως τα λεει ο Rastabil. Εκει που το μηχανακι πασχει ειναι στους αυτοκινητοδρομους οπου σε ταξιδι με πανω απο 130χμω οι καταναλωσεις αρχιζουν ν'ανεβαινουν εκθετικα. Με σταθερα 120-130χμω δεν ξεπερναει τα 6.5-7λτ/100χμ αν ειναι καλα ρυθμισμενο. Αλλα αν ειναι να ταξιδευει κανεις με 120-130χμω, παει απο επαρχιακους αποφευγοντας τα διοδια και το φχαριστιεται κιολας  :) Στους δε χωματοδρομους το μηχανακι φτιαχνει χαμογελα μεχρι τ'αυτια  8)


" the PouroDuro spirit "


Offline nikosr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 810
Reply #1071 on: Πέμπτη 08 Μάιος 2014, 10:26:32 πμ
Ετσι ακριβως οπως τα λεει ο Rastabil. Εκει που το μηχανακι πασχει ειναι στους αυτοκινητοδρομους οπου σε ταξιδι με πανω απο 130χμω οι καταναλωσεις αρχιζουν ν'ανεβαινουν εκθετικα. Με σταθερα 120-130χμω δεν ξεπερναει τα 6.5-7λτ/100χμ αν ειναι καλα ρυθμισμενο. Αλλα αν ειναι να ταξιδευει κανεις με 120-130χμω, παει απο επαρχιακους αποφευγοντας τα διοδια και το φχαριστιεται κιολας  :) Στους δε χωματοδρομους το μηχανακι φτιαχνει χαμογελα μεχρι τ'αυτια  8)

Σωστός ο Βασίλης - σωστός και ο Γιώργος.

Έτσι είναι φτιαγμένα αυτά και τα Africa.
Aν δεν σου κάνουν αυτές οι διαδρομές και είσαι "εθνικάκιας" πάρε τετρακύλινδρο full fairing πάνω από 600cc . Πάρε ένα busa !



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #1072 on: Πέμπτη 08 Μάιος 2014, 11:05:01 πμ
Aν δεν σου κάνουν αυτές οι διαδρομές και είσαι "εθνικάκιας" πάρε τετρακύλινδρο full fairing πάνω από 600cc . Πάρε ένα busa !

 ;D  Σοβαρα τωρα δεν χρειαζεται Busa, Bird ή ZZR, αν ειναι να κρατηθει το κοστος χαμηλα ενα CBF600 ή κατι παρομοιο σε αλλη μαρκα ειναι μια χαρα. Απο κει και πανω υπαρχουν πολλα, απο Triumph Tiger 800 (οχι XC) και 1050 μεχρι Fazer και CBF1000 κλπ  Και αν ειναι να παει κανεις σε (ακριβα) sports-touring, υπαρχουν τα VFR1200 και K1300S πριν τα hyper sports touring Busa1300 και ZZR1400.

Γυρναγα την περασμενη Δευτερα αργα το απογευμα απο Βολο με το VFR δικαβαλος με δυo βαλιτσες και πιεση χρονου λογω αεροπλανου Τριτη πρωι. Σταθερα 160χμω και κατα καιρους 175χμω και παρα τον αερα που ειχε και δυο μπορες που εφαγα εκανα το Βολος-Καμμενα Βουρλα και Καμμενα Βουρλα - εισοδο Αχαρνων 1 ωρα και 10 λεπτα το καθενα δηλ Βολος-Αθηνα 2 ωρες και 20 λεπτα ατσαλακωτος, ξεκουραστος και με καταναλωση 7.4λτ/100χμ. Αν θελει κανεις γρηγορα ταξιδια σε αυτοκινητοδρομους, ξεχναει τα on-off, υπαρχουν σαφως πιο καταλληλα μηχανακια.


" the PouroDuro spirit "


Online Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1073 on: Πέμπτη 08 Μάιος 2014, 12:12:39 μμ
Τελικά πιστεύω οτι για την τεχνολογία του που είναι λίγo πίσω σε σχέση με άλλα μοτο, στο θέμα κατανάλωση δεν έχει και τόσο τρελλές διαφορές.

Η τεχνολογία του είναι πολύ πίσω, αλλά η ΤΑ είναι απο μόνη της μια κατηγορία και δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης.
Οσο για την κατανάλωση ? έχει μεγαλη σχέση με τα ποσα χιλιομετρα κάνεις, με 500χλμ το μήνα ισως η διαφορά είναι μικρή, ομως αν τα χιλιομετρα γίνουν πχ 2000 το μήνα τότε τα πράγματα δυσκολεύουν και ενα ψεκαστό δείχνει να είναι η λύση.

εμενα βγαζει ανετα τα 275 χλμ μεχρι το χωριο σε ταχυτητες μεχρι 100 ,ετσι ομως και πατησω λιγο πιο πολλυ το γκαζι πανω απο τις 6000+ ουτε στην τριπολη δεν φτανω,σαν στροφομετρο κατεβαινει

Εσύ κοιτα να το κοιτάξεις, η πάς με 130 και βλέπεις 100, η πρέπει να το ρυθμίσεις καλύτερα. ;D

Ξεχωριστά απο την πλάκα και την άποψη του καθένα περί ταξιδιού και ταχύτητας και σεβαστή η επιλογή που θα ταξιδέψει ο καθένας....αλλά και με 100 χιλ σε εθνική δεν την παλεύεις....

Γούστα είναι αυτά και ο καθένας πάει με όσα γουστάρει δεν λέω, αλλά αν είναι μονο οικονομικός ο λόγος τότε ας πάρουμε κανένα σκούτερ 250 που πάει και με 100 άνετα και δεν καίει και τίποτα.
Το ΤΑ με 120 πάει, ε ας κάψει και λίγο παραπάνω  τι να κάνουμε, δηλαδή αν πας Λαμία και αντί για 20 κάψει 22 € τι έγινε ? Ταξίδι κάνεις...

Συμφωνώ με το 100%, προσπάθησα να πάω Θεσσαλονίκη με 100χλμ/ω και δεν παλεύεται με τπτ. Νοιώθεις ακίνητος.
Ανέβηκα στα 120 σταθερά , πάλι τα ίδια , αλλά εκαψε κ κάπου μισό λίτρο παραπάνω.

1) παράνομοι
2) μελλοθάνατοι

 :2hysterical: :2hysterical:

[/quote]
Αν θελει κανεις γρηγορα ταξιδια σε αυτοκινητοδρομους, ξεχναει τα on-off, υπαρχουν σαφως πιο καταλληλα μηχανακια.

Μια πρόταση που τα λέει όλα. :eusa_clap:

Κατ εμέ, ενα ον όφ μηχανάκι είναι ενα μηχανάκι που τα κάνει όλα μέτρια. Και πρέπει να συμβιβαστείς με την αγορά σου.
Αν θές ον, παίρνεις σγουφτό, αν θές χώμα παίρνεις ενα κατσικάκι.
Απο εκεί και πέρα παίζει , δλδ η ΤΑ είναι πρός το οφ (ελαφρά) όσο και το Vstrom πρός το όν.
Αυτό που πάντα θα με προβληματίζει είναι η έλλειψη μιας 6ης.

Και για κατανάλωση? μπορείς να φέρεις την ΤΑ στα 4,8 λ/100χλμ αλλά θα σε περνάνε οι ντελιβεράδες και θα είσαι απλά δυστυχισμένος σε 2 ρόδες.
Η δική μου κατανάλωση από μια τελευταία μέτρηση είναι 5,3 λ/100χλμ δικάβαλος με μπαγκαζιέρα, και διαδρομές 60% πόλη, 40% ανοικτό δρόμο (οχι Εθνική , σε παραδρομους).



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #1074 on: Πέμπτη 08 Μάιος 2014, 12:40:16 μμ
σαββατο πρωι ξεκινω για την αναβρα.
απο τραγανα και μεχρι μετα τα καμμενα βουρλα πηγαινω με 100-110,ισα ισα να μην με προσπερναν οι νταλικες.
απολαυσα την πρωινη βολτουλα ετσι σιγα σιγα χαζευοντας την θαλασσα στα δεξια μου.
βαρεθηκα ομως και μετα τα καμμενα βουρλα ανεβηκα και συνεχισα μεχρι λαμια με ταχυτητες 140-160.
μετα την λαμια στις στροφες που εχει τις ανηφορικες καγκουρεψα λιγο και κανα 2 φορες ακουμπησε το 9 το στροφομετρο.
εφτασα δομοκο οπου εκατσα για καφε και συναντηθηκα με τον νικο και τον γιαννη και μετα συνεχισαμε χαλαρα για αναβρα.
στο γυρισμο απο αναβρα και μεχρι να βγουμε στον κεντρικο δρομο πηγαιναμε χαλαρα,απο εκει ομως και μεχρι την λαμια λιγο πιο σβελτα(εως αρκετα,ειναι και οι στροφες στην μεση) και στην λαμια σταματησα για ανεφοδιασμο στην εθνικη ο βλακας,την χρυσοπληρωσα.
στα 223 χλμ εβαλα 11,47 λιτρα αλλα πρεπει να επαιρνε κανα λιτρο ακομα.χτυπησε 2 φορες η μανικα.
υπολογιζωντας 13 λιτρα για ( 1,5 πανω απο αυτο που εβαλα) 223 χλμ μου βγαζει 5,82. μια χαρα νομιζω υπολογιζωντας και το ψιλοσκισιμο.
απο εκει και μεχρι τραγανα δεν επεσα κατω απο 140 πουθενα και συχνα πυκνα ημουν στα 160.
αυριο θα παω να φουλαρω καλα καλα να δω ποσο μου εβγαλε τελικα μεσο ορο.

να πω βεβαια οτι εχω 16αρι μπροστα γραναζι και τα 150 τα εχω με 6500σαλ.

αυτο που θελω να παρατηρησω ειναι οτι οσο οικονομικα(οχι να σερνομαστε ομως) και να οδηγησει καποιος την ΤΑ,η ελαχιστη καταναλωση με την μεγιστη δεν εχουν τραγικη διαφορα.
απο τα 5,5 λιτρα δλδ να πας στα 6,5 οδηγωντας σε ταξιδι πολυ σβελτα,δεν το λες και υπερβολη.
ετσι νομιζω.
παμε που παμε βολτα μια στο τοσο,τουλαχιστον ας το απολαυσουμε.
5 ευρω παραπανω για βενζινη δεν ειναι δα και μεγαλο κοστος.δεν σωνομαστε με 5 ευρω.
συμφωνω απολυτα με τον κρασοπατερα παραπανω.