....και συνήθως κινούμαι με τη ροή των αυτοκινήτων και όχι των μοτ/των
Eτσι η αλλιώς με την ροή των αυτ/των κινείσαι, απλά δεν σταματάς πλύ στα φαναρια.
Απο μια παλιά μέτρηση που είχα κάνει και είχα κρατήσεις σημειώσεις:
10-8-2011
Φουλάρισμα με 14.99 λίτρα προς 1.660 ε/λ = 25 ευρώ και μηδενισμα τον ημερήσιο.
14-6-2011 στα 150χλμ ο δείκτης ξεκόλησε από το τέρμα και δείχνει την τελευταία ένδειξη Full
14-8-2011 στα 180χλμ ο δείκτης δείχνει μια ένδειξη παρακάτω στα 3/4
16-8-2011 στα 230χλμ ο δείκτης δείχνει 1/2
18-8-2011 στα 280χλμ ο δείκτης δείχνει 1/4
18-8-2011 στα 320χλμ ο δείκτης ακουμπάει το κόκκινο, μετά απο 10χλμ φουλάρισα με 16.5 λίτρα.
Είχε δλδ άλλα 3,5 λίτρα καύσιμο για ακόμα 60-70χλμ.
Τα χλμτρα εγιναν δικάβαλος με μπαγκαζιέρα, περιοχή Ελευσίνας για καθημερινές δουλειές, και Ταξιδάκι στο Κιάτο απο την Παλιά Ε.Ο.
Η 650 σαν καρπυρατεράτο εχει φυσικά πιο αυξημένη κατανάλωση απο τα αντίστοιχα ψεκαστά.
Ομως οπως πολύ σωστά είπαν αρκετοί συμφορουμίτες το μυστικό είναι στο δεξί μας χέρι.
Πρέπει στις επιταχύνσεις η περιστροφή του γκρίπ να περιμένει την άνοδο του στροφόμετρου, αν ανοίξω το γκάζι αποτομα στα 2/3 της διαδρομής του που αντιστοιχεί σε πχ σε 5000στρ/λ ενώ ο κινητήρας εχει κάπου τις μισές , η διαφορά υποπίεσης στο βεντούρι μεταβάλει δραματικά το μίγμα αρα και την κατανάλωση για να πετύχει να ανεβάσει ο κινητήρας στροφές στο ποσοστό που ζήτησα.
Αν είναι ανάγκη να γίνει κατι τετοιο δεν πειράζει , ποσες φορές υπάρχει αυτή η ανάγκη? αν όμως είναι τρόπος οδήγησης τότε απλά καταναλώνουμε αδικα καύσιμο.