Hellas Transalp Forum

Μέτρηση αυτονομίας (κατανάλωση)

επισκέπτης · 630825

Offline trelomhxmhx

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 582
Reply #900 on: Τρίτη 06 Μάρτιος 2012, 19:00:04 μμ
πόσα χιλιόμετρα έχει ο δίσκος σου;


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #901 on: Τρίτη 06 Μάρτιος 2012, 21:46:38 μμ
Ενα ενα και πάλι:

Ελεύθερο φίλτρο = φτωχότρο μίγμα = αυξημένη φθορά στον κινητήρα στα σημεία που αναγκαστικά η λίπανση πραγματοποιείται με το καύσιμο

Ψειρίζοντας την μαιμού και αφού εχεις ηδη τους άλλους δύο κρίκους , τότε άλλαξε και ζιγκλέρ να είσαι οκ.

Η καυσανάλυση στο ΤΑ δεν γίνεται στην εξοδο της εξάτμισης αλλά ανοίγεται τρύπα στους λαιμούς εξαγωγής κολιέται βίδα, τοποθετείται ειδικός αισθητήρας και μετριέται ενας ενας κύλινδρος και ρυθμίζεται το αντίστοιχο καρμπ. Μετά την αφαίρεση του αισθητήρα στην βίδα βιδώνεται βίδα-τάπα. Αρα παιζει ταλαιπωρία.

Και οπως προείπα, δεν είναι διαστημόπλοιο η ΤΑ, απλά  ρυθμίζεις τα Pilot screws  όσο λέει ο κατασκευαστής, το ρελαντί, ενα συγχρονισμό, και βαλβίδες, που εγώ παρότι πριν κάνω συγχρονισμό (με ιδιοκατασκευή όργανο) ηταν χάλια, δεν είδα διαφορά στην κατανάλωση παρά μόνο σε μια μικρή διαφορά σε πιό στρωτή λειτουργία του κινητήρα.

Απο δίσκους δεν κατέχω να σου πώ.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #902 on: Τετάρτη 11 Απρίλιος 2012, 19:21:31 μμ
233 χλμ με 20 ευρώ, με τιμή λίτρου 1.805.

Δικάβαλος, οδηγώντας απο την παλιά Εθνική Οδό Αθηνών - Κορίνθου.

Αν τα υπολογίζω καλά βγαίνει 4.8 λίτρα στα 100χλμ.

Πρέπει να είμαι πολύ ... ελαφροχέρης τι να πώ.



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #903 on: Τετάρτη 11 Απρίλιος 2012, 21:49:37 μμ
Ευχαριστω παρα πολυ φιλε μου λυθηκαν ολες οι αποριες!
Σακης
Κοζανη

  Πωωωωωωωω! Πού το βρήκες αυτό ρε φίλε? Πού το θυμήθηκες? Ξέρεις πόσο καιρό το ψάχνω? Αφού νόμιζα ότι το είχαν διαγράψει! Τώρα κατάλαβα ότι τα έχουν συγχωνεύσει!
  Πού με γύρισες τώρα! Στο 2007, όταν είχα ΤΑ και είχα κάνει το παραπάνω πείραμα: πήρα μαζί μου ένα 4λιτρο μπιτονάκι βενζίνη και άφησα την μηχανή να μείνει εντελώς για να δω απολύτως πόσα βγάζει! Έκανε 278,9 χλμ.
 
« Last Edit: Τετάρτη 11 Απρίλιος 2012, 21:59:10 μμ by M. I. Pagalos »




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #904 on: Πέμπτη 12 Απρίλιος 2012, 08:43:05 πμ
Πάντως Μιχάλη το όργανο βενζίνης της ΤΑ είναι πολύ τρομακτικό.
Οταν άδειασα το τεπόζιτο για να το καθαρίσω, μετά έβαλα μέσα 1.5 λίτρα βενζίνη και ο δείκτης δεν κουνήθηκε καθόλου απο το σημείο που ακουμπά οταν είναι η μοτό με το διακόπτη κλειστό.
Με 2 επιπλέον λίτρα ισα που ακούμπησε την κόκκινη γραμμή όπως φαίνεται στην φωτό:

Αρα τουλάχιστον για την δική μου στο σημείο αυτό εχω μέσα 3 λίτρα.



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #905 on: Πέμπτη 12 Απρίλιος 2012, 10:23:04 πμ
  Και βέβαια είναι τρομακτικό Νίκο. Έδειχνε για μεγάλο διάστημα γεμάτο, ήσουν ήσυχος, και ξαφνικά άρχιζε να πέφτει ραγδαία. Γι' αυτό έκανα τότε αυτό το πείραμα, για να ξέρω πόσα ΑΚΡΙΒΩΣ κάνω.

  Στον αντίποδα, με το επόμενο μηχανάκι μου το Στρομ, έχεις αξιοθαύμαστη ακρίβεια και το κεφαλάκι σου ήσυχο. Ο δείχτης είναι ηλεκτρονικός. Κάθε γραμμή αντιστοιχεί σε 4,4 λίτρα. Μία-μία που σβήνει ξέρεις πόσο καύσιμο έχεις μέσα. Όταν μείνει μία γραμμή σημαίνει ότι έχεις μείνει με 4,5 λίτρα και αρχίζει να αναβοσβήνει το σήμα βενζίνης. Με τα 4,5 αυτά λίτρα κάνεις κάπου 100 χλμ. Εάν φτάσεις τρία λίτρα τότε αρχίζει να αναβοσβήνει η ίδια η τελευταία γραμμή.
  Το ίδιο σύστημα έχω και στο BMW τώρα!
 
  Πολύ καλό σύστημα, δεν αισθάνεσαι ανασφάλεια. Και βέβαια, η παροιμιώδης κατανάλωση-αυτονομία τού Στρομ ανέρχεται σε 420 -470 χλμ. Στην Πολωνία, το ξαναλέω και εδώ, έκανα 507 χλμ και όταν γέμισα δεν είχε αδειάσει ακόμη το ντεπόζιτο, είχε ακόμη 3 λίτρα μέσα (έχει 22άρι ντεπόζιτο)!!!!
  Το έχω αναφέρει στην Σουζούκι Ηρακλείου, το έχω γράψει και σε άρθρο στο ΜΟΤΟ.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


kostasxlv

  • Guest
Reply #906 on: Πέμπτη 19 Απρίλιος 2012, 17:15:55 μμ
Καλησπερα και χρονια πολλα σε ολους.Πριν μερικες μερες αλλαξα το μπροστινο γραναζι της ΤΑ650 μου σε 16αρι απο 15αρι μηπως δω καμια διαφορα στην καταναλωση αλλα και γενικα στη συμπεριφορα της(λιγοτεροι κραδασμοι.θορυβος κτλ). Οι διαδρομες μου ειναι συνηθως ανοικτες χωρις πολλα φαναρια και κινηση,με 25χλμ Αττικης Οδου(100-130χλμ/ω) σχεδον παντα μονος και με νορμαλ οδηγηση.Σημερα ξαναγεμισα το ρεζερβουαρ μεχρι ταπα(κακως) οπως ειχα κανει και τη μερα που ξεκινησα να μετρω τα χιλιομετρα με το νεο γραναζι.Η απλη μεθοδος των τριων μου εδειξε μια καταναλωση του υψους των 6.7lt/100km την οποια θεωρω υπερβολικη.Φυσικα παιζει και να με δαγκωσε το πρατηριο  :censored:στα λιτρα,γι αυτο και θα επαναλαβω την μετρηση.Τα υπολοιπα πηγαν οπως τα περιμενα.Λιγοτερες στροφες στο κινητηρα,λιγοτερος θορυβος,λιγοτεροι κραδασμοι στα μασπιε.Μονο στο κλεισιμο του γκαζιου δεν εκοβε οπως πριν οποτε η εκλεινα νωριτερα η τσιμπαγα περισσοτερο φρενο για να κοψω.
« Last Edit: Πέμπτη 19 Απρίλιος 2012, 17:17:57 μμ by kostasxlv »



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #907 on: Πέμπτη 19 Απρίλιος 2012, 18:21:31 μμ
Καλησπερα και χρονια πολλα σε ολους.Πριν μερικες μερες αλλαξα το μπροστινο γραναζι της ΤΑ650 μου σε 16αρι απο 15αρι μηπως δω καμια διαφορα στην καταναλωση αλλα και γενικα στη συμπεριφορα της(λιγοτεροι κραδασμοι.θορυβος κτλ). Οι διαδρομες μου ειναι συνηθως ανοικτες χωρις πολλα φαναρια και κινηση,με 25χλμ Αττικης Οδου(100-130χλμ/ω) σχεδον παντα μονος και με νορμαλ οδηγηση.Σημερα ξαναγεμισα το ρεζερβουαρ μεχρι ταπα(κακως) οπως ειχα κανει και τη μερα που ξεκινησα να μετρω τα χιλιομετρα με το νεο γραναζι.Η απλη μεθοδος των τριων μου εδειξε μια καταναλωση του υψους των 6.7lt/100km την οποια θεωρω υπερβολικη.Φυσικα παιζει και να με δαγκωσε το πρατηριο  :censored:στα λιτρα,γι αυτο και θα επαναλαβω την μετρηση.Τα υπολοιπα πηγαν οπως τα περιμενα.Λιγοτερες στροφες στο κινητηρα,λιγοτερος θορυβος,λιγοτεροι κραδασμοι στα μασπιε.Μονο στο κλεισιμο του γκαζιου δεν εκοβε οπως πριν οποτε η εκλεινα νωριτερα η τσιμπαγα περισσοτερο φρενο για να κοψω.


πολλοι εχουν κανει την μετατροπη αυτη. Μαζι και εγω.

ειναι οπως τα λες.
το μηχανακι δουλευει πιο ξεκουραστα στα ταξιδια...
Η καταναλωση δεν πεφτει απαραίτητα.
Οι εκινησεις ειναι λιγο πιο αργες.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline panos1990

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 39
  • who let the torgues out ? who? who whowho whoo?
Reply #908 on: Πέμπτη 19 Απρίλιος 2012, 19:12:10 μμ
με το cbr ακι δικαβαλο και 150 χιλ/ωρα με εβγαλε 232 χιλιομετρα αλλα η ρεζερβα μολις αναψε μπηκα και φουλαρα ! ειχα παει πορτο χελι και φουλαρα στην νεα επιδαυρο στο γυρισμο !  ;D φυσικα τα 150 και 170 για λιγο που επιασα ηταν μεχρι την κορινθο μετα χαλαρα! ;D



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #909 on: Πέμπτη 19 Απρίλιος 2012, 21:09:23 μμ
μου εδειξε μια καταναλωση του υψους των 6.7lt/100km την οποια θεωρω υπερβολικη.

Πριν την αλλαγή στο γρανάζι πόση κατανάλωση είχες..?


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


kostasxlv

  • Guest
Reply #910 on: Πέμπτη 19 Απρίλιος 2012, 21:17:52 μμ
Πριν την αλλαγή στο γρανάζι πόση κατανάλωση είχες..?

6.2lt/100km



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #911 on: Παρασκευή 20 Απρίλιος 2012, 11:30:59 πμ
Καλα, μετρησε παλι....

Βεβαια, με το μεγαλυτερο γραναζι, το μοτερ πρεπει να παραξει μεγαλυτερο εργο για να εκ-κινησει τα ιδια κιλα, οποτε μπορει να χρειαστει να καψει παραπανω.... στην εκκινηση....




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #912 on: Παρασκευή 20 Απρίλιος 2012, 18:54:19 μμ
Κάτι πρέπει να συμβαίνει με την δική μου , απο μαραθώνιο οικονομίας την αγόρασα? :2hysterical:
4.8 λίτρα στα 100χλμ!  δικάβαλος  μικτή διαδρομή πόλη και παλιά εθνική οδό.
Η παίζει σε χαμηλές ταχύτητες να μην καίει ?    :eusa_think:



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #913 on: Παρασκευή 20 Απρίλιος 2012, 18:57:31 μμ

Η παίζει σε χαμηλές ταχύτητες να μην καίει ?    :eusa_think:

Και σε κατηφόρες με ούριο άνεμο  :2hysterical:




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #914 on: Παρασκευή 20 Απρίλιος 2012, 19:06:46 μμ
Αυτό με τις κατηφόρες , αν δεν κάνω λάθος δεν παίζει με τα καρμπς παρά μόνον με τα ψεκαστα. :eusa_think:

Αλλα σχετικά με τον άνεμο εχεις δίκιο.  :thumbup:


 :2hysterical: :2hysterical:



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #915 on: Παρασκευή 20 Απρίλιος 2012, 19:09:34 μμ
Αυτό με τις κατηφόρες , αν δεν κάνω λάθος δεν παίζει με τα καρμπς παρά μόνον με τα ψεκαστα. :eusa_think:

Αλλα σχετικά με τον άνεμο εχεις δίκιο.  :thumbup:


 :2hysterical: :2hysterical:
Στην νεκρα .....μια χαρα παιζει  ;D




Offline nikosr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 810
Reply #916 on: Σάββατο 21 Απρίλιος 2012, 21:20:56 μμ
Κάτι πρέπει να συμβαίνει με την δική μου , απο μαραθώνιο οικονομίας την αγόρασα? :2hysterical:
4.8 λίτρα στα 100χλμ!  δικάβαλος  μικτή διαδρομή πόλη και παλιά εθνική οδό.
Η παίζει σε χαμηλές ταχύτητες να μην καίει ?    :eusa_think:


Στις χαμηλές ταχύτητες δεν καίει  ;)



Offline nikosr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 810
Reply #917 on: Σάββατο 21 Απρίλιος 2012, 21:23:23 μμ
Αυτό με τις κατηφόρες , αν δεν κάνω λάθος δεν παίζει με τα καρμπς παρά μόνον με τα ψεκαστα. :eusa_think:

 :2hysterical: :2hysterical:

Δεν κάνεις λάθος. Οι ψεκασμοί έχουν cut off και όταν κλείσεις το γκάζι στην κατηφόρα δεν καίνε σχεδόν τίποτα.  ;)



Offline ΤΑΚΗΣ81

  • Κάτσε καλά λέμε...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 728
  • SUZUKI - JAPANESE POWER
Reply #918 on: Κυριακή 22 Απρίλιος 2012, 09:06:17 πμ
Μήπως αν άλλαζε το μαμίσιο όργανο π.χ. με αυτό http://www.motoraid.eu/shop/product_info.php?products_id=5397
υπήρχε καλύτερη αξιοπιστία;


Με Honda Transalp XL 600V πήγαινα παντού !!! Τώρα πλέον συνεχίζω με V strom !!!

Όσο αξίζει ένας κώλος δεν αξίζει ο κόσμος όλος...


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #919 on: Κυριακή 22 Απρίλιος 2012, 20:12:31 μμ
Μήπως αν άλλαζε το μαμίσιο όργανο ... υπήρχε καλύτερη αξιοπιστία;
Δεν νομίζω οτι ευθύνεται το όργανο, αλλά ο συνδοιασμός οργάνου και φλοτερ.


Οι ενδείξεις δεν είναι κάτι το ενοχλητικό, και πιστεύω οτι είναι απλά θέμα συνήθειας.
Απλά το όργανο εχει ολίγον ''τρομακτική'' πρόθεση.
Θα είχα κάποιο πρόβλημα με την ένδειξη του οργάνου εάν , εκτός περιπτώσεως βλάβης, έδειχνε διαφορετική ποσότητα βενζίνης σε μια συγκεκριμένη ένδειξη . Πχ: άνοιγμα διακόπτη ενδειξη στο 1.2. κλείσιμο ανοιγμα 1/2 και κατι η μείον κάτι.
Αυτό θα το εκανε αναξιόπιστο.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #920 on: Κυριακή 29 Απρίλιος 2012, 21:35:49 μμ
Στην πρόσφατη εκδρομή στην Βοιωτία, εγραψα 254χλμ απο το φουλάρισμα λιγο πριν την εκδρομή.
Ξαναφουλάρισα και πάλι μέχρι το λαιμό και πήρε 11.3 λίτρα, δλδ 4.5 λίτρα/100χλμ.  :eusa_think:
Οι υπόλοιποι συμμετέχοντες μήπως έκαναν κάποια μέτρηση? Περίμενα πιό ανεβασμένη κατανάλωση λόγω της διαδρομής ,στροφές, ανηφοριές κατηφοριές, κλπ. :2hysterical:
« Last Edit: Κυριακή 29 Απρίλιος 2012, 21:44:20 μμ by Stoneman »



kostasxlv

  • Guest
Reply #921 on: Σάββατο 05 Μάιος 2012, 08:49:02 πμ
Καλησπερα και χρονια πολλα σε ολους.Πριν μερικες μερες αλλαξα το μπροστινο γραναζι της ΤΑ650 μου σε 16αρι απο 15αρι μηπως δω καμια διαφορα στην καταναλωση αλλα και γενικα στη συμπεριφορα της(λιγοτεροι κραδασμοι.θορυβος κτλ). Οι διαδρομες μου ειναι συνηθως ανοικτες χωρις πολλα φαναρια και κινηση,με 25χλμ Αττικης Οδου(100-130χλμ/ω) σχεδον παντα μονος και με νορμαλ οδηγηση.Σημερα ξαναγεμισα το ρεζερβουαρ μεχρι ταπα(κακως) οπως ειχα κανει και τη μερα που ξεκινησα να μετρω τα χιλιομετρα με το νεο γραναζι.Η απλη μεθοδος των τριων μου εδειξε μια καταναλωση του υψους των 6.7lt/100km την οποια θεωρω υπερβολικη.Φυσικα παιζει και να με δαγκωσε το πρατηριο  :censored:στα λιτρα,γι αυτο και θα επαναλαβω την μετρηση.Τα υπολοιπα πηγαν οπως τα περιμενα.Λιγοτερες στροφες στο κινητηρα,λιγοτερος θορυβος,λιγοτεροι κραδασμοι στα μασπιε.Μονο στο κλεισιμο του γκαζιου δεν εκοβε οπως πριν οποτε η εκλεινα νωριτερα η τσιμπαγα περισσοτερο φρενο για να κοψω.

Καλημερα σε ολους.Σε νεα μετρηση της καταναλωσης,με φουλαρισμα σε αλλο πρατηριο και με τα 2/3 των χιλιομετρων δικαβαλος σε αντιθεση με την πρωτη μετρηση οπου ηταν ολα τα χιλιομετρα μονος,μου εβγαλε 6.35lt/100km.Συμπερασμα...Αν με ξαναδει ο πρωτος βενζινας να μου γραψει...



Offline Goodevil

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 53
Reply #922 on: Τρίτη 08 Μάιος 2012, 13:21:13 μμ
Καλημέρα σε όλους. Τελικά άλλαξα δίσκους και ανέβηκε η αυτονομία μου κατά 50km. Δηλαδή εκεί που γύριζα ρεζέρβα στα 120, γύρισα στα 170! Το πατινάρισμα πάντως δεν ήταν ιδιαίτερα εμφανές (κυρίως το καταλάβαινα στην 3η και σε ανηφόρα). Είναι επίσης το πρώτο μου transalp το οποίο το είχα πάρει μεταχειρισμένο και δεν μου ήταν εύκολα να ξέρω αν και πόσο είχε πέσει η απόδοσή του λόγο του πατιναρίσματος.. ή αν αυτή ήταν η απόδοση του πράγματι. Τέλος πάντων.. πάμε καλά.



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #923 on: Τρίτη 08 Μάιος 2012, 18:31:42 μμ
Καλημέρα σε όλους. Τελικά άλλαξα δίσκους και ανέβηκε η αυτονομία μου κατά 50km. Δηλαδή εκεί που γύριζα ρεζέρβα στα 120, γύρισα στα 170! Το πατινάρισμα πάντως δεν ήταν ιδιαίτερα εμφανές (κυρίως το καταλάβαινα στην 3η και σε ανηφόρα). Είναι επίσης το πρώτο μου transalp το οποίο το είχα πάρει μεταχειρισμένο και δεν μου ήταν εύκολα να ξέρω αν και πόσο είχε πέσει η απόδοσή του λόγο του πατιναρίσματος.. ή αν αυτή ήταν η απόδοση του πράγματι. Τέλος πάντων.. πάμε καλά.

μηπως μαζι με τους δισκους σου εκανε και τιποτε αλλο ο μηχανικος?
χλωμο μου φαινεται να ευθυνονται οι δισκοι για τετοια διαφορα στην καταναλωση...


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Goodevil

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 53
Reply #924 on: Τετάρτη 09 Μάιος 2012, 09:14:09 πμ
μηπως μαζι με τους δισκους σου εκανε και τιποτε αλλο ο μηχανικος?
χλωμο μου φαινεται να ευθυνονται οι δισκοι για τετοια διαφορα στην καταναλωση...

Όχι. Μόνο δίσκους. Μόλις μαζέψω κάνα φράγκο, θα του το πάω και για καθάρισμα – ρύθμιση καρμπυρατέρ (και βαλβίδων) γιατί ο προηγούμενος που το πήγαινα ήταν ‘’νούμερο’’! Αφού να σκεφτείς, όταν τον ρώτησα αν ρύθμισε το καρμπυρατέρ που του είπα, μου απάντησε ‘’εντάξει ήταν οκ, δεν χρειάζεται τίποτα.. αυτές τις βίδες δεν τις πειράζεις ποτέ γιατί μετά δεν μπορείς να το ξαναφέρεις εργοστασιακά ποτέ’’ και κάτι τέτοιες μαλ.. βλακείες!