Και βέβαια είναι τρομακτικό Νίκο. Έδειχνε για μεγάλο διάστημα γεμάτο, ήσουν ήσυχος, και ξαφνικά άρχιζε να πέφτει ραγδαία. Γι' αυτό έκανα τότε αυτό το πείραμα, για να ξέρω πόσα ΑΚΡΙΒΩΣ κάνω.
Στον αντίποδα, με το επόμενο μηχανάκι μου το Στρομ, έχεις αξιοθαύμαστη ακρίβεια και το κεφαλάκι σου ήσυχο. Ο δείχτης είναι ηλεκτρονικός. Κάθε γραμμή αντιστοιχεί σε 4,4 λίτρα. Μία-μία που σβήνει ξέρεις πόσο καύσιμο έχεις μέσα. Όταν μείνει μία γραμμή σημαίνει ότι έχεις μείνει με 4,5 λίτρα και αρχίζει να αναβοσβήνει το σήμα βενζίνης. Με τα 4,5 αυτά λίτρα κάνεις κάπου 100 χλμ. Εάν φτάσεις τρία λίτρα τότε αρχίζει να αναβοσβήνει η ίδια η τελευταία γραμμή.
Το ίδιο σύστημα έχω και στο BMW τώρα!
Πολύ καλό σύστημα, δεν αισθάνεσαι ανασφάλεια. Και βέβαια, η παροιμιώδης κατανάλωση-αυτονομία τού Στρομ ανέρχεται σε 420 -470 χλμ. Στην Πολωνία, το ξαναλέω και εδώ, έκανα 507 χλμ και όταν γέμισα δεν είχε αδειάσει ακόμη το ντεπόζιτο, είχε ακόμη 3 λίτρα μέσα (έχει 22άρι ντεπόζιτο)!!!!
Το έχω αναφέρει στην Σουζούκι Ηρακλείου, το έχω γράψει και σε άρθρο στο ΜΟΤΟ.