Hellas Transalp Forum

Μέτρηση αυτονομίας (κατανάλωση)

επισκέπτης · 628619

Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #875 on: Τετάρτη 21 Σεπτέμβριος 2011, 16:00:33 μμ
ΤΑ650... χωρητικότητα:19.6 λίτρα .... ρεζερβα : 3.8 λίτρα
Ποια ρεζερβα;;; εγω δεν εχω ρεζερβα.


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #876 on: Τετάρτη 21 Σεπτέμβριος 2011, 17:46:57 μμ
Ποια ρεζερβα;;; εγω δεν εχω ρεζερβα.

Εχεις, εεεεεεχεις   :2hysterical:  την κόκκινη γραμμή στο τέλος του ακριβέστατου οργάνου ?, απλά δεν εχεις διακόπτη ρεζέρβας.



Offline Goodevil

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 53
Reply #877 on: Παρασκευή 02 Μάρτιος 2012, 15:59:03 μμ
Help!  ???

Διάβασα ένα μεγάλο μέρος του παρόντος, αλλά δεν βρήκα κάτι να με βοηθήσει. Ποιο το πρόβλημα;

Το δικό μου καίει 7,2lt/Km! Με λίγα λόγια.. γυρνάω ρεζέρβα στα 130Km! :'(

Moto: Transalp 600 1998.
Διαδρομή: Εντός πόλεως αλλά από σχετικά ανοιχτούς δρόμους, χωρίς πολλά σταμάτα – ξεκίνα. 2-3 ανηφόρες 10% στη διαδρομή (κανά 300m) κάθε μία.. με τις αντίστοιχες κατηφόρες αμέσως μετά.
Μονοκάβαλος.
4000 – 5000 στροφές κατά το μεγαλύτερο μέρος της οδήγησης.
16άρι γρανάζι μπροστά.
Το ρεζερβουάρ το φουλάρω πάντα και μηδενίζω όργανο.

Έχει κανείς ιδέα για το τι μπορεί να φταίει; Τι να κοιτάξω πρώτο; (Τον ατέρμονα τον έχω τσεκάρει και γράφει σωστά τα χιλιόμετρα).



Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #878 on: Παρασκευή 02 Μάρτιος 2012, 22:48:51 μμ
ρυθμιση καρμπιρατερ πρωτα απ'ολα κ μετα ελεγχεις αλλα...



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #879 on: Σάββατο 03 Μάρτιος 2012, 05:01:33 πμ
Help!  ???


Το δικό μου καίει 7,2lt/Km! Με λίγα λόγια.. γυρνάω ρεζέρβα στα 130Km! :'(


Μήπως δεν έχεις υπολογίσει σωστά..?
Με 7,2λιτ/100χλμ και βάζοντας ρεζέρβα στα 130χλμ σημαίνει ότι βάζεις ρεζέρβα έχοντας καψει 9,4 λίτρα...!
Πόσο χωράει το τεποζιτο στο 600άρι..? 
Μήπως δεν είναι θέμα κατανάλωσης αλλά λάθος ένδειξης στο λαμπάκι..?
« Last Edit: Σάββατο 03 Μάρτιος 2012, 05:07:11 πμ by kostasj »


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline cuckoos

  • ΗΡΑΚΛΕΙΟ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1495
  • ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗ
Reply #880 on: Σάββατο 03 Μάρτιος 2012, 09:04:40 πμ
Μήπως δεν είναι θέμα κατανάλωσης αλλά λάθος ένδειξης στο λαμπάκι..?

Δέν έχει λαμπάκι το 600 έχει ρεζέρβα.


ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΠΙΚΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑΣΕ ΜΙΣΟΥΝ ΠΑΡΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΨΕΥΤΙΚΟΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΓΛΥΚΑ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΝΑ Σ’ΑΓΑΠΟΥΝ


Offline cuckoos

  • ΗΡΑΚΛΕΙΟ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1495
  • ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗ
Reply #881 on: Σάββατο 03 Μάρτιος 2012, 09:06:53 πμ
Help!  ???

Διάβασα ένα μεγάλο μέρος του παρόντος, αλλά δεν βρήκα κάτι να με βοηθήσει. Ποιο το πρόβλημα;

Το δικό μου καίει 7,2lt/Km! Με λίγα λόγια.. γυρνάω ρεζέρβα στα 130Km! :'(

Moto: Transalp 600 1998.
Διαδρομή: Εντός πόλεως αλλά από σχετικά ανοιχτούς δρόμους, χωρίς πολλά σταμάτα – ξεκίνα. 2-3 ανηφόρες 10% στη διαδρομή (κανά 300m) κάθε μία.. με τις αντίστοιχες κατηφόρες αμέσως μετά.
Μονοκάβαλος.
4000 – 5000 στροφές κατά το μεγαλύτερο μέρος της οδήγησης.
16άρι γρανάζι μπροστά.
Το ρεζερβουάρ το φουλάρω πάντα και μηδενίζω όργανο.

Έχει κανείς ιδέα για το τι μπορεί να φταίει; Τι να κοιτάξω πρώτο; (Τον ατέρμονα τον έχω τσεκάρει και γράφει σωστά τα χιλιόμετρα).


Κάνε μια ρύθμιση στα καρμπιρατέρ πρώτα.


ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΠΙΚΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑΣΕ ΜΙΣΟΥΝ ΠΑΡΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΨΕΥΤΙΚΟΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΓΛΥΚΑ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΝΑ Σ’ΑΓΑΠΟΥΝ


Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #882 on: Σάββατο 03 Μάρτιος 2012, 15:14:40 μμ
Δέν έχει λαμπάκι το 600 έχει ρεζέρβα.

Νόμιζα ότι δεν είχε δείκτη και είχε λαμπάκι..

Δηλαδή ρεζέρβα του βάζεις οπότε σου 'ρθει..? Η' όταν σβήσει ο κινητήρας?


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline transalpakias86

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 201
  • Όποιος την νύχτα περπατεί μπύρες και ποτά θα πιεί!
Reply #883 on: Σάββατο 03 Μάρτιος 2012, 15:46:22 μμ
Help!  ???

Διάβασα ένα μεγάλο μέρος του παρόντος, αλλά δεν βρήκα κάτι να με βοηθήσει. Ποιο το πρόβλημα;

Το δικό μου καίει 7,2lt/Km! Με λίγα λόγια.. γυρνάω ρεζέρβα στα 130Km! :'(

Moto: Transalp 600 1998.
Διαδρομή: Εντός πόλεως αλλά από σχετικά ανοιχτούς δρόμους, χωρίς πολλά σταμάτα – ξεκίνα. 2-3 ανηφόρες 10% στη διαδρομή (κανά 300m) κάθε μία.. με τις αντίστοιχες κατηφόρες αμέσως μετά.
Μονοκάβαλος.
4000 – 5000 στροφές κατά το μεγαλύτερο μέρος της οδήγησης.
16άρι γρανάζι μπροστά.
Το ρεζερβουάρ το φουλάρω πάντα και μηδενίζω όργανο.

Έχει κανείς ιδέα για το τι μπορεί να φταίει; Τι να κοιτάξω πρώτο; (Τον ατέρμονα τον έχω τσεκάρει και γράφει σωστά τα χιλιόμετρα).


Με tank 18lit αν σου καιει 7,2 τοτε θα πρεπει να βγαζει γυρω στα 250 χιλ περιπου..μαλλον μπερδευεσαι..




Offline Goodevil

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 53
Reply #884 on: Σάββατο 03 Μάρτιος 2012, 17:34:52 μμ
Με tank 18lit αν σου καιει 7,2 τοτε θα πρεπει να βγαζει γυρω στα 250 χιλ περιπου..μαλλον μπερδευεσαι..

Έχεις δίκιο. Δικό μου λάθος. Διαίρεσα το 130 με το 18 που βγάζει 7,2.. αλλά φυσικά είναι 7,2Km/Lt και όχι 7,2Lt/Km όπως έγραψα εκ παραδρομής. Και φυσικά είναι λάθος που το διαίρεσα με το 18, αφού 18Lt είναι μαζί με τη ρεζέρβα.
Τέλος πάντων, για να μη σας μπλέκω.. το πρόβλημά μου είναι ότι με φουλαρισμένο ντεπόζιτο, μετά από 130Km περίπου μένω από καύσιμο και γυρνάω στη ρεζέρβα.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #885 on: Σάββατο 03 Μάρτιος 2012, 18:43:48 μμ
... το πρόβλημά μου είναι ότι με φουλαρισμένο ντεπόζιτο, μετά από 130Km περίπου μένω από καύσιμο και γυρνάω στη ρεζέρβα.

Στο ξαφνικό η απο πάντα?



Offline cuckoos

  • ΗΡΑΚΛΕΙΟ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1495
  • ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗ
Reply #886 on: Σάββατο 03 Μάρτιος 2012, 18:58:20 μμ
Νόμιζα ότι δεν είχε δείκτη και είχε λαμπάκι..

Δηλαδή ρεζέρβα του βάζεις οπότε σου 'ρθει..? Η' όταν σβήσει ο κινητήρας?

Ούτε δείκτη έχει ούτε λαμπάκι, έχει διακόπτη ρεζέρβας στο πλάι αριστερά.

Κανονικά το γυρνάς ρεζέρβα όταν αρχίζει να κάνει διακοπές και πάει να σβήσει.
Αν το έχεις συνέχεια στη ρεζέρβα κάποια στιγμή θα σου σβήσει και θα μείνεις από καύσιμο.


ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΠΙΚΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑΣΕ ΜΙΣΟΥΝ ΠΑΡΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΨΕΥΤΙΚΟΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΓΛΥΚΑ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΝΑ Σ’ΑΓΑΠΟΥΝ


Offline Goodevil

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 53
Reply #887 on: Σάββατο 03 Μάρτιος 2012, 19:01:26 μμ
Στο ξαφνικό η απο πάντα?

Από τότε που το πήρα (πριν κανά 3αρι χρόνια).



Offline dengrafiforum

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2182
  • the dark side is here!!
Reply #888 on: Σάββατο 03 Μάρτιος 2012, 19:29:28 μμ
Βρε μπας και εχεις πεθερο βενζινα και μας το κρυβεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :goofy: :goofy: :goofy: :goofy: :goofy:



Offline plimiras

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 209
Reply #889 on: Κυριακή 04 Μάρτιος 2012, 09:24:00 πμ
φιλε μου εχεις ρυθμίσει βαλβιδες? εχεις καθαρισει και συχρονισει καρμπυρατερ? αν οχι κανε αυτα με την σειρα που τα διαβαζεις και δεν θα εχεις προβλημα. για την ιστορια το 600 που ειχα στα 255 κλμ μου ζηταγε ρεζερβα με μικτη οδηγηση και ηταν μοντελο 87 !!!!




Κώστας        (plimiras)            Σαμποτέρ


Offline Goodevil

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 53
Reply #890 on: Κυριακή 04 Μάρτιος 2012, 11:45:29 πμ
φιλε μου εχεις ρυθμίσει βαλβιδες? εχεις καθαρισει και συχρονισει καρμπυρατερ? αν οχι κανε αυτα με την σειρα που τα διαβαζεις και δεν θα εχεις προβλημα. για την ιστορια το 600 που ειχα στα 255 κλμ μου ζηταγε ρεζερβα με μικτη οδηγηση και ηταν μοντελο 87 !!!!

Σε κάθε ετήσιο service ρυθμίζω βαλβίδες. Το καρμπυρατέρ το είχαμε καθαρίσει πριν από δύο χρόνια περίπου σε ένα από τα ετήσια. Συγχρονισμό όχι, δεν έχω κάνει. Οπότε απ'ότι αντιλαμβάνομαι απ'όλες τις απαντήσεις, φέτος θα πρέπει να το δω κι αυτό. Ελπίζω να λυθεί. Θα επανέλθω και θα σας ενημερώσω μετά το service.

Σας ευχαριστώ όλους.



Offline Antonis S

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 231
Reply #891 on: Κυριακή 04 Μάρτιος 2012, 12:15:14 μμ
Επίσης για την ιστορία το 700άρι μου χθές έκανε 270 χλμ με ένα ντεπόζιτο σε μικτό κύκλο ( βουνό, επαρχιακό δίκτυο, πόλη)


Άστους να λένε, αρκεί να πούν το όνομα σου σωστά.

http://www.youtube.com/watch?v=v018Oz-brfU


Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #892 on: Δευτέρα 05 Μάρτιος 2012, 16:24:39 μμ
Φιλε μου σε ρυθμιση βαλβιδων που εκανα περισυ στο 650 και ρυθμισα βαλβιδες επεσε η μεση καταναλωση κατα 0,5 lt/100km περιπου



Offline Goodevil

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 53
Reply #893 on: Τρίτη 06 Μάρτιος 2012, 14:16:16 μμ
Σκέφτομαι να το πάω για ρύθμιση καρμπυρατέρ – δυναμομέτρηση, προκειμένου να αλλαχθούν και τα ζιγκλέρ (αφού είχα βάλει φίλτρο ΚΝ και ελεύθερη εξάτμιση) και να γίνει και ολοκληρωμένη δουλεία σε όλο το φάσμα των στροφών + καυσανάλυση. Μου ζήτησαν 180 γιούρο.

Υπάρχει κάποιος που να έχει ενστάσεις για την κίνηση ή την τιμή;



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #894 on: Τρίτη 06 Μάρτιος 2012, 14:44:06 μμ
Το θέμα είναι οτι σε μηχανή που έχουν αλλαχθεί βασικά εξαρτήματα στη γραμμή εισαγωγή / εξαγωγή είναι αδύνατο να κρατηθείς στα αρχικά επίπεδα κατανάλωσης. Τώρα η εργασία που θέλεις να κάνεις για μένα τζαμπα κόπος και φυσικά πολύ τζαμπα χρήμα! μιας και μιλάμε για κινητήρα με περιορισμένα αποθέματα βελτίωσης.
Αν αλλάξεις τα Jet μπορεί να δείς και παραπάνω κατανάλωση (εφόσων βάλεις μεγαλύτερα λόγω φίλτρου και εξάτμισης). Προσωπικά το K&N δεν το εγκρίνω για πολλύς και διαφόρους λόγους (ένας είναι και η κατανάλωση). Κάνε μια βασική ρύθμιση τα pilots κοίτα και τον συγχρονισμό και παράτα το να δουλεύει.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #895 on: Τρίτη 06 Μάρτιος 2012, 14:57:07 μμ
Υπάρχει κάποιος που να έχει ενστάσεις για την κίνηση ή την τιμή;

Eγώ εχω και για τα δύο.
1. Δεν θεωρώ την ΤΑ εργαλείο υψηλής τεχνολογίας και απόδωσης τύπου GSX-R, ωστε να ψειρίζουμε την μαιμού με ρυθμίσεις ακριβείας και  μετρήσεις - μετατροπές που προσφέρουν λιγότερα απο οτι κοστίζουν.
2. Ενα φίλτρο σαν το Κ&Ν τοποθετείται για να μειώσει την συχνότητα αλλαγής του ακριβούτσικου μαμά φίλτρου και πάντα σε πρίπτωση που η μοτό χρησιμοποιείται σε χώμα η βάζει πολλά χλμ.
3. Εξάτμιση να αλλάξεις αν η γνήσια εχει αρχίσει να κοπανάει η σάπισε, οπότε βάζεις κάτι καλύτερο επι τη ευκαιρεία.
4. Δεν πιστεύω οτι μια βελτίωση της ας πούμε απόδωσης του κινητήρα και ειδικά στην εποχή μας, που θα ανεβάσει την κατανάλωση είναι λογική κίνηση.
5. Τα πολλά τα άλογα, εκτός απο το οτι σε κάνουν να σκέφτεσαι παράλογα, θέλουν και παραπάνω σανό για να τρέχουν πιό γρήγορα.
6. Εχω καταφέρει την δική μου και καταναλώνει 4.7 λίτρα στα 100χλμ. , ρίξε το βάρος στην οικονομία, βρές τι φταίει εκτός απο το δεξί σου χέρι και εχεις τόσο αυξημένη κατανάλωση, και τα υπόλοιπα κάντα παιδάκια.

ΥΓ: Τα παραπάνω αποτελούν καθαρά προσωπικές απόψεις.




Offline Goodevil

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 53
Reply #896 on: Τρίτη 06 Μάρτιος 2012, 15:13:17 μμ
Παίδες..

Το ΚΝ το είχα βάλει για τον γνωστό λόγο περί οικονομίας (δεν χρειάζεται αντικατάσταση παρά μόνο καθάρισμα κτλ κτλ) συν του ότι κόστιζε λίγα γιούρο παραπάνω από το μαμά, πράγμα που σημαίνει ότι στα 3 περίπου χρόνια που έχω τη μηχανή, έχω κάνει ήδη την απόσβεσή του.

Η εξάτμιση είχε μπεί, γιατί για κάποιο αδιόρατο λόγο, είχα κατά νου ότι έπρεπε να συμβαδίσω την εξαγωγή των καυσαερίων, ανάλογα με τον περισσότερο αέρα που θα πέρναγε πλέον από το φίλτρο.

Γνώριζα από τότε, ότι από τη στιγμή που άλλαξα φίλτρο και εξάτμιση, θα έπρεπε να επέμβω και στα ζιγκλέρ, όχι τόσο για να επωφεληθώ από την τυχών υποτυπώδη αύξηση της ιπποδύναμης, όσο για να διορθώσω πλέον το μίγμα μου και να ανταποκρίνεται πλέον στην αυξημένη ροή αέρα.

Στο πρόβλημα τώρα.. ρεζέρβα γύριζα στα 130Km και πριν από τις παραπάνω αλλαγές. Και απλά σκέφτηκα, ότι αφού πρέπει να πάει κατά τα λεγόμενα της πλειοψηφίας για ρύθμιση του καρμπυρατέρ, ίσως να είναι ευκαιρία να κάνω και εκείνη την αλλαγή στα ζιγκλέρ για το λόγο που προανέφερα.

Αυτά .. σχεδόν απολογητικά.

Η ερώτηση: Πως αλλιώς μπορώ να κάνω ασφαλή ρύθμιση καρμπυρατέρ αν όχι με καυσανάλυση και πάνω σε δυναμόμετρο για να ελεγχθεί η λειτουργία του (η σωστή του ρύθμιση ντε) σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα; 
« Last Edit: Τρίτη 06 Μάρτιος 2012, 15:16:11 μμ by Goodevil »



Offline Goodevil

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 53
Reply #897 on: Τρίτη 06 Μάρτιος 2012, 15:40:21 μμ
Για να μην υπάρξει παρανόηση των παραπάνω.. απλά έχω καταλάβει ότι για άλλο λόγο ίσως να πρέπει να αλλάξω τα ζιγλερ (διόρθωση μίγματος) που θα έπρεπε να το κάνω κάποια στιγμή έτσι κι αλλιώς επειδή είχα αλλάξει φίλτρο – εξάτμιση και άλλο πράγμα ο συγχρονισμός καρμπυρατέρ που πρέπει να τον κάνω για λυθεί το πρόβλημα που έχω με την αυτονομία. Απλά αυτό που λέω είναι ότι ίσως είναι ευκαιρία να κάνω και το πρώτο ταυτόχρονα, αφού λόγο του προβλήματος θα πρέπει να κάνω έτσι κι αλλιώς το δεύτερο. Και βασικά αφού δεν θα κοστίσει τίποτε παραπάνω το να αλλάξω και τα ζιγκλερ αφού θα έχω φτάσει ήδη μέχρι το καρμπυρατέρ για να το ρυθμίσω. Ίσως ο μάστορας να αποφανθεί ότι δεν χρειάζεται και αλλαγή ζιγκλερ. Δεν ξέρω. Απλά λέω.

Υγ: Η παραπάνω ερώτηση ισχύει. Μπορώ να κάνω ρύθμιση καρμπυρατέρ με άλλο τρόπο; Μπορεί ας πούμε το συνεργείο μου που δεν έχει δυναμόμετρο, να το ρυθμίσει και να είμαστε σίγουροι για το ότι ρυθμίστηκε σωστά; Ή θα το ρυθμίζει.. θα το κάνω βόλτα.. θα το ξαναρυθμίζει.. θα το ξανακάνω βόλτα κτλ κτλ μέχρι που να αισθανθούμε ότι πρέπει να το πέτυχε.. εμπειρικά και μόνο;   



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #898 on: Τρίτη 06 Μάρτιος 2012, 15:50:30 μμ
Οι ρυθμίσεις που δέχεται το ΤΑ είναι συγκεκριμένες η Πρώτη σκάλα μέχρι τις 2500 με 3000σαλ ρυθμίζεται απο τα pilots. Απο κεί και πάνω αναλαμβάνει το main jet. Eκεί η ρύθμιση είναι στανταρ (μπορείς να πάιξεις λίγο εάν προσθέσεις ροδελίτσες για να ανεβάσει λίγο το μήκος βύθισης του  στο λαιμό τυ κάρμπ ή να αλάξεις jet) Ανοίγωντας τα ποτηράκια απο κάτω μπορείς να δείς αν έχει αλλάξει κάτι κάποιος πιεράζωντας το ύψος των φλοτερ το οποίο για το 650 πρέπει να είναι 7χιλιοστά. Για να καταλάβεις δηλ δε υπάρχουν βιδάκια που να ρυθμίσεις το λόγο καυσιμο/αέρα στο καρμπ του ΤΑ.



Offline Goodevil

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 53
Reply #899 on: Τρίτη 06 Μάρτιος 2012, 16:59:08 μμ
Επειδή το συζήταγα τώρα με ένα φίλο και η κουβέντα πήγε στο ότι είμαι σιδεροφάγος γιατί οδηγάω στις 4000-5000 στροφές και του είπα ότι στις 3000 το μηχανάκι ‘’ρετάρει’’.. ‘’δεν πάει’’ που λένε, μου είπε ότι μπορεί να φταίνε και οι δίσκοι, να ‘’πατινάρουν’’ δηλαδή και αυτό να επηρεάζει την αυτονομία μου. Υπάρχει περίπτωση να είναι κάτι τέτοιο; Η αλήθεια είναι ότι με βάση αυτή τη κουβέντα, συνειδητοποίησα ότι έχω αισθανθεί τη μηχανή κάνα δυο τρεις φορές να ‘’πατινάρει’’ σε κάποια ξεκινήματα, αλλά νόμιζα ότι απλά έφταιγε.. το χέρι μου.