Hellas Transalp Forum

Μέτρηση αυτονομίας (κατανάλωση)

επισκέπτης · 630792

Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #850 on: Δευτέρα 29 Αύγουστος 2011, 17:43:14 μμ
Aν ειναι να κινουμε με 90 χλμ/ω στην εθνικη τοτε ασε παω και με το λεωφορειο Μην κινδυνευω κιολας να περασει κανενας απο πανω μου!
Στα 5.9 -6.2 λίτρα/100χλμ ή καπου εκει τελος παντως ειμαι και γω Σε οδηγηση μονο εθνικη ανεβαινω στα 6,8-7  λίτρα/100χλμ με ταχυτητες  120-160 χλμ/ω και παντα με τακουνατα λαστιχα


 :2hysterical: :2hysterical:
Στο μυαλό μου είσαι!

Ρε παιδιά αν είναι να πηγαίνουμε με 90 ας πάρουμε κανένα παπάκι, αυτά έχουν 2,7 λιτ/100!

Καλή η χαμηλή κατανάλωση αλλά τα 90 δεν υποφέρονται….



Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline Venumis (Mike)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 832
Reply #851 on: Κυριακή 04 Σεπτέμβριος 2011, 02:11:13 πμ
19,55 λ για 400χλμ   ..... εντος πολης

με Vstrom

Πράγματι εχει πολύ καλή κατανάλωση αλλά δεν εχει φρένα  :goofy:

*Επίσης δεν πρέπει να την αφήνεις να πηγαίνει ρεζέρβα γιατι η τρόμπα της βενζίνης είναι ευαισθητη και η Suzuki θέλει 500 γιούρια !!
« Last Edit: Κυριακή 04 Σεπτέμβριος 2011, 02:13:06 πμ by Venumis (Mike) »


Μετά απο τόσα χρόνια ακόμα ακούω Heavy metal και το γουστάρω τρελά..Μπράβο μου ο μπαγάσας, μου αρέσω !


Offline Venumis (Mike)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 832
Reply #852 on: Κυριακή 04 Σεπτέμβριος 2011, 02:15:01 πμ
:2hysterical: :2hysterical:
Στο μυαλό μου είσαι!

Ρε παιδιά αν είναι να πηγαίνουμε με 90 ας πάρουμε κανένα παπάκι, αυτά έχουν 2,7 λιτ/100!

Καλή η χαμηλή κατανάλωση αλλά τα 90 δεν υποφέρονται….



Εντάξει σε επαρχιακό δρόμο τα 90 είναι απόλαυση, επίσης άλλο να πηγαίνεις 90 με παπάκι και άλλο να πηγαίνεις με μοτοσυκλέτα..


Μετά απο τόσα χρόνια ακόμα ακούω Heavy metal και το γουστάρω τρελά..Μπράβο μου ο μπαγάσας, μου αρέσω !


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #853 on: Κυριακή 04 Σεπτέμβριος 2011, 15:25:10 μμ
Εντάξει σε επαρχιακό δρόμο τα 90 είναι απόλαυση, επίσης άλλο να πηγαίνεις 90 με παπάκι και άλλο να πηγαίνεις με μοτοσυκλέτα..
Nαι πραγματι! Με το παπι  εχει πιο πολυ σασπενς!



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #854 on: Κυριακή 04 Σεπτέμβριος 2011, 16:50:07 μμ
Οπως εγραψα προηγουμενα σ'αυτο το νημα, το ΤΑ650 του 2002 που εχω καιει μεσα στην πολη γυρω στα 6.3 λτ / 100 χμ μετρημενο για 4000χμ απο περσι Σεπτεμβρη μεχρι τον περασμενο Ιουλη.

Κρατησα επισης εξελοφυλλο για τις καλοκαιρινες διακοπες στη Γαλλια τον περασμενο Αυγουστο οπου εκανε 3000χμ σε μια βδομαδα, τα περισοτερα απο αυτα δικαβαλο (και τα 1500 περιπου με πλαϊνα σαμαρια τα οποια επηρεαζουν την αεροδυναμικη/καταναλωση). Μεση καταναλωση 6.8 λτ / 100 χμ αλλα χωρις μεγαλες ταχυτητες, ταξιδι με 130-140χμω και μονο σε ενα κομματι στην επιστροφη 150χμω. Δικαβαλο/φορτωμενο με 130-140χμω εκαψε 7.4-7.8 λτ / 100 χμ και μονοκαβαλο (και ελαχιστα φορτωμενο) στην επιστροφη με 140-150χμω εκαψε 8 λτ / 100 χμ.

Κοιτωντας καταναλωσεις απο διακοπες παλιοτερων χρονων βλεπω πολλα 9αρια και ακομη και 10αρια :o Και ναι μεν τοτε το εσκιζα πηγαινοντας δικαβαλος/φορτωμενος με 160χμω για μεγαλα διαστηματα αλλα ενας αλλος λογος πιστευω οτι ειναι το ρυθμισμα των καρμπυρατερ που εκανα για πρωτη φορα μονος μου τον Ιουνη του 2010 το οποιο προηγουμενως δεν ειχε γινει ποτε. Συμβουλη: ρυθμιστε σωστα τα καρμπυρατερ σωστα και ισως μειωθει η καταναλωση.

« Last Edit: Κυριακή 04 Σεπτέμβριος 2011, 16:52:34 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Online Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #855 on: Κυριακή 04 Σεπτέμβριος 2011, 18:54:45 μμ
....αλλα ενας αλλος λογος πιστευω οτι ειναι το ρυθμισμα των καρμπυρατερ που εκανα για πρωτη φορα μονος μου τον Ιουνη του 2010 το οποιο προηγουμενως δεν ειχε γινει ποτε.

Και τι ακριβώς του έκανες? γιατί αν ρυθμίσουμε το μίγμα πολύ χαμηλά στεγνώνουμε τον κύλινδρο με κακές επιπτώσεις ....

Χωρίς παρεξήγηση και εκφράζοντας καθαρά προσωπικές μου απόψεις να πώ τα εξής:
Επειδή βλέπω οτι αρκετοί προβληματίστηκαν με την μωτ πού ανέφερα ,  πιστεύω ο καθένας οδηγάει με τον τρόπο και την ταχύτητα που του εμπνέει εμπιστοσύνη και σιγουριά. Αυτή η οδήγηση δεν έγινε με σκοπό κάποιο μαραθώνιο οικονομίας, δεν την έσβηνα και στις κατηφόρες ... :2hysterical:   Αλλά το ξαναλέω οτι οταν απο ενα Τ-50 πάς στα 650 θέλει κάποιο χρόνο να το μάθεις και να το συνηθίσεις, αν εχεις μυαλό και δεν θές να μάθεις απο τα λάθη σου.
Και κάτι ακόμα, προσωπικά δεν πιστεύω οτι ενας κινητήρας που εχει οριο τις 8000σαλ πρέπει να οδηγείται στις 8000σαλ. Εκεί και θα φθείρεται και θα καταναλώνει ,και λάδια θα τσιμπάει. Δεν πιστεύω οτι πρέπει να οδηγείται η ΤΑ σαν το παπί που εχει ψηφιακό γκάζι, ο και ενα, ρελαντί και όσο πάει. Και δεν είναι και για ταξίδια, αν ηταν θα είχε και μια 6η σχέση στο κιβώτιο να πηγαίνει πιό ξεκούραστα.
Ετσι πιστεύω αν είμαι λάθος ακούω απόψεις ....



Offline ntinos50

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1714
  • Η αγαπη μου Honda XL 650 V Transalp
    • pagkas
Reply #856 on: Κυριακή 04 Σεπτέμβριος 2011, 19:14:50 μμ
εσυ νικολα εχεις μετρησει καθολου καταναλωση ? εγω λιγο που το εχω με 5500 στροφες παω γυρω στα120 χλμ και καιω περιπου 6 ευρω στα 100,αλλα τωρα που γυριζα απο το χωριο το ανοιξα λιγο για να δω πως παει και ο δεικτης της βενζινας εγινε στροφομετρο,γιαυτο και λεω οτι η καταναλωση ειναι οσο ανοιγει το χερι μας το γκαζι.



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #857 on: Κυριακή 04 Σεπτέμβριος 2011, 19:33:01 μμ
Και τι ακριβώς του έκανες? γιατί αν ρυθμίσουμε το μίγμα πολύ χαμηλά στεγνώνουμε τον κύλινδρο με κακές επιπτώσεις ....

Ωχ, λαθος λεξη χρησιμοποιησα στο ποστ μου και τωρα ειναι αργα να το διορθωσω. Το σωστο ειναι:
Συμβουλη: συγχρονιστε τα καρμπυρατερ σωστα και ισως μειωθει η καταναλωση.

Απλο συγχρονισμο εννοουσα, οχι φτωχοτερο μιγμα.


" the PouroDuro spirit "


Online Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #858 on: Κυριακή 04 Σεπτέμβριος 2011, 20:07:51 μμ
εσυ νικολα εχεις μετρησει καθολου καταναλωση ? εγω λιγο που το εχω με 5500 στροφες παω γυρω στα120 χλμ και καιω περιπου 6 ευρω στα 100,αλλα τωρα που γυριζα απο το χωριο το ανοιξα λιγο για να δω πως παει και ο δεικτης της βενζινας εγινε στροφομετρο,γιαυτο και λεω οτι η καταναλωση ειναι οσο ανοιγει το χερι μας το γκαζι.

Nτίνο διάβασε οτι έγραψα στην προηγούμενη σελίδα και πές μου την γνώμη σου , και για το δείκτη καυσίμου.
Εγώ είχα μια κατανάλωση 4.64 λίτρα/100χλμ. δλδ 4.64 επί 1.65 (μέση τιμή λίτρου) = 7.65 ευρώ ανά 100χλμ αλλά με μωτ στα 90χλμ/ω. όμως. Τώρα πώς εσύ βγάζεις 6 ευρώ στα 100χλμ με 5500 στροφες και στα 120 χλμ , μήπως είναι λίτρα?  Γιατί 6/1.65=3.64 λίτρα στα 100? κάτι δεν πάει καλά ...
« Last Edit: Κυριακή 04 Σεπτέμβριος 2011, 20:30:09 μμ by Stoneman »



Offline ntinos50

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1714
  • Η αγαπη μου Honda XL 650 V Transalp
    • pagkas
Reply #859 on: Κυριακή 04 Σεπτέμβριος 2011, 20:42:32 μμ
οπως θυμασαι κατεβηκα στο χωριο την πρωτη φορα που την καβαλησα με ενα τεποζιτο δλδ 25 ευρω και εκανα 270 χλμ οταν εφτασα εβαλα παλι 15 λιτρα ολα αυτα με 5500 στροφες
στον γυρισμο με γεματο τεποζιτο εφτασα μεχρι κορινθο και γεμισα με 22 ευρω  δηλαδη 200 χλμ με 14.50 λιτρα αλλα με ταχυτητες ανω των 140-150 χλμ



andy

  • Guest
Reply #860 on: Δευτέρα 05 Σεπτέμβριος 2011, 10:23:30 πμ
Χθες που κατέβαινα από Χαλκιδική γέμισα 30 χιλιόμετρα μετά το κάμπινγκ του Αρμενιστή και ξαναγέμισα στην Λαμία.
Δηλαδή  410 χιλιόμετρα με 22 λίτρα  με ταχύτητες 130-150χλμ/ω μονοκάβαλος και με σαμάρια.

Μια χαρά πιστεύω ακόμα και για varadero.
« Last Edit: Δευτέρα 05 Σεπτέμβριος 2011, 10:25:56 πμ by ΑΝΔΡΕΑΣ Ι. »



Offline camionero

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 858
Reply #861 on: Δευτέρα 05 Σεπτέμβριος 2011, 13:48:49 μμ


Μια χαρά πιστεύω ακόμα και για varadero.

5,36 λιτρα στα 100 km !!! ... ναι πολυ καλα Ανδρεα !!!


Όλα είναι διαδρομές, όλη η ζωή μας ένας δρόμος. Άλλες φορές ανοιχτός, άλλες κλειστός, άλλες μονόδρομος, μα πάντα δίνει την ελευθερία της επιλογής.


Offline ΜΙΧΑΗΛ

  • TRANSALP...ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ
  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 16
Reply #862 on: Δευτέρα 05 Σεπτέμβριος 2011, 14:08:41 μμ
Λοιπόν παιδιά να γράψω και εγώ τις πρώτες μετρήσεις σαν νέος κάτοχος μιας TA XL600 V 1992 και νέος στο φόρουμ και στην παρέα σας.
Στο νησί που ήμουν δικάβαλος χωρίς μπαγκάζια και σε κοντινές διαδρομές ( άναψε σβήσε στροφές κ.λπ. ) είδα την μεγαλύτερη κατανάλωση 6,7 λίτρα στα 100 χιλμ.
Είμαι βαρύς αλλά εγώ πιστεύω οστεώβαρος και όχι παχύς χα χα χα
Σε αποστάσεις γλυφάδα Λαύριο και πάλι πίσω και ξανά το ίδιο με 5500 στροφές και 118 χιλιόμετρα στο κοντέρ σταθερή οδήγηση έκαψε 4,85 ανά 100 χιλμ.
Σε μεικτές διαδρομές γλυφάδα Λαύριο βόλτες στο νησί και πάλι πίσω Λαύριο γλυφάδα με οδήγηση πειραματική έως και 7500 στροφές για μικρό χρονικό διάστημα για να δω κατανάλωση μεικτή, έφτασε τα 5,8 λίτρα στα 100 χιλμ.
Μετρήσεις πάντα με ξέχειλο ρεζερβουάρ ίδιας στάθμης και γρανάζια μαμάς , έκανα συνολικά 900 χιλιόμετρα, δεν κατέβηκε η στάθμη του λαδιού ούτε χιλιοστό ( μάλλον είμαι τυχερός !!! ) και σίγουρα χρειάζομαι ρύθμισμα καρμπυρατέρ διότι όταν την πρωτοπήρα και την πήγα για ένα σέρβις ο μηχανικός μου είπε ότι ρύθμισε βαλβίδες , λάδια , αλυσίδα κ.λ.π. αλλά δεν πείραξε το καρμπυρατέρ διότι η αριστερή βίδα ρύθμισης ήταν μάλλον κλοτσημένη και βιδωμένη στο τέρμα και έτσι το άφησε όπως ήταν διότι όπως έκρινε ακουγόταν καλά και βρισκόταν βιδωμένη στο ίδιο βάθος με την δεξιά βίδα του δεξιού καρμπυρατέρ.
Τώρα που ήρθα Αθήνα θα δω μεικτές καταναλώσεις εντός του κλεινόν άστυ και θα σας ενημερώσω άμεσα, αφού βρω εδώ στην γλυφάδα και ένα συνεργείο κατάλληλο για την ρύθμιση του καρμπυρατέρ ιδιαίτερα για εκείνη την κλωτσημένη βίδα που μου τρώει τα σωθικά από την πρώτη μέρα αγοράς της μηχανής μου.
Εάν ξέρει κάνεις σας συνεργείο για καρμπυρατέρ ας μου προτείνει, είναι ευπρόσδεκτος.
Χαίρομαι για τις απόψεις που ανταλλάσσονται εδώ μέσα καθώς και ένα μεγάλο ευχαριστώ στον ADMIN του φόρουμ για την φιλοξενία του.


ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΜΙΧΑΗΛ


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #863 on: Δευτέρα 05 Σεπτέμβριος 2011, 15:00:46 μμ
... αλλά δεν πείραξε το καρμπυρατέρ διότι η αριστερή βίδα ρύθμισης ήταν μάλλον κλοτσημένη και βιδωμένη στο τέρμα και έτσι το άφησε όπως ήταν διότι όπως έκρινε ακουγόταν καλά και βρισκόταν βιδωμένη στο ίδιο βάθος με την δεξιά βίδα του δεξιού καρμπυρατέρ.
'Αλλαξε μηχανικό!. Η βίδες αυτές λέγονται Pilots και έχουν μια συγκεκριμένη ρύθμιση για να τροφοδοτούν τον κινητήρα με μείγμα μέχρι τις 3000σαλ. περίπου. Σίγουρα δεν πρέπιι να είναι βιδωμένες τέρμα και σίγουρα πρέπει να ρυθμίζονται το ίδιο έφ' οσον έχει γίνει ρύθμιση βαλβίδων και συγχρονισμός καρμπυρατερ. Όταν είναι αρύθμιστες έχεις ασταθές ρελαντί, μικρή ή μεγάλη κατανάλωση που προέρχεται απο φτωχό ή πλούσιο μείγμα. Το φτωχό μείγμα σημαίνει και μεγαλύτερη θερμική καταπόνιση. Οπότε μην το αφήνεις πήγαινε σε έναν μηχανικό να στο φτιάξει το βιδάκι και να στα ρυθμίσει σωστά



Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #864 on: Δευτέρα 05 Σεπτέμβριος 2011, 20:59:30 μμ
Quote
αλλά δεν πείραξε το καρμπυρατέρ διότι η αριστερή βίδα ρύθμισης ήταν μάλλον κλοτσημένη και βιδωμένη στο τέρμα και έτσι το άφησε όπως ήταν διότι όπως έκρινε ακουγόταν καλά και βρισκόταν βιδωμένη στο ίδιο βάθος με την δεξιά βίδα του δεξιού καρμπυρατέρ.

Τι σου είπε ο άνθρωπος!!!!



Offline Tedyboys

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 85
  • Οι μονοζυγωτικές κουκλάρες στην Τransalp
Reply #865 on: Πέμπτη 08 Σεπτέμβριος 2011, 07:56:43 πμ
Σε τελευταία μέτρηση της κατανάλωσης  για το ΤΑ είχαμε  τα παρακάτω αποτελέσματα 5,68 λιτ/100 χλμ που αυτή η επίδοση δίνει αυτονομία για 345 χλμ με τα 19,6 λιτ χωρητικότητας. Να διευκρινίσω  ότι πρόκειται για μικτό κύκλο οδήγησης  πόλη (Μελίσσια, Μαρούσι)- βουνό (Πεντέλη, Διόνυσος) και Αττική οδό με  Λ.Μαραθώνος. Η οδήγηση μου είναι προσεκτική και κυμαίνεται γύρω στις 5.000 στροφές . Όταν έκανα αποκλειστική χρήση της Αττικής οδού με τις ίδιες στροφές είχα καταφέρει να τη ρίξω  και στα 5 λιτ/100 χλμ έχοντας 16άρι μπροστινό γρανάζι. Τώρα  όμως με τις καθημερινές αναβάσεις στο βουνό θα επαναφέρω  το  αρχικό 15άρι που είναι η πιο ενδεδειγμένη λύση.


Οποιος φοβάται πέφτει και κοιμάται


Offline g0ng

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 308
Reply #866 on: Πέμπτη 08 Σεπτέμβριος 2011, 09:45:39 πμ
άσχετο με ΤΑ αλλά έμεινα μ@λ@κ@ς όταν πήγα με φίλο με BMW 650 και είδα ότι έκαιγε 4lt/100km (ίδιο φόρτωμα, δικάβαλος)



Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #867 on: Πέμπτη 08 Σεπτέμβριος 2011, 12:13:26 μμ
άσχετο με ΤΑ αλλά έμεινα μ@λ@κ@ς όταν πήγα με φίλο με BMW 650 και είδα ότι έκαιγε 4lt/100km (ίδιο φόρτωμα, δικάβαλος)

Ποιό μοντέλο?



Offline g0ng

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 308
Reply #868 on: Πέμπτη 08 Σεπτέμβριος 2011, 12:32:50 μμ
funduro? του '99 νομίζω



costas

  • Guest
Reply #869 on: Πέμπτη 08 Σεπτέμβριος 2011, 18:40:37 μμ
Παιδιά τσίτα το γκάζι οδηγώντας στο όριο!!!!!!! Κατανάλωση 3,5 λ/100χιλ !!!!
Piaggio skipper 125!!!!!!!!!!
Κάπως έτσι :
http://www.youtube.com/watch?v=D0LqF5LMRJY&feature=relmfu
« Last Edit: Πέμπτη 08 Σεπτέμβριος 2011, 18:48:22 μμ by Κ ώ σ τ α ς »



Offline XTerminator

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 467
Reply #870 on: Πέμπτη 08 Σεπτέμβριος 2011, 18:52:46 μμ
Παιδιά τσίτα το γκάζι οδηγώντας στο όριο!!!!!!! Κατανάλωση 3,5 λ/100χιλ !!!!
Piaggio skipper 125!!!!!!!!!!
αυτο ειναι.....Οτι πρεπει για τις εποχες της οικονομιας που.....διανυουμε :D :D

Εγω παντως ενα fly 125 που εχω για σουρ-φουρ......δεν μπορω να το παω κατω απο 3,9-4 λ/100.... :eusa_naughty: :eusa_naughty:


"ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΩΝ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ"


Offline g0ng

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 308
Reply #871 on: Τετάρτη 21 Σεπτέμβριος 2011, 09:35:47 πμ
Με ΤΑ 600 '99 μοντέλο κάνω 190-200km με 12 λίτρα. Το θέμα είναι ότι στα 200-210 χρειάζεται να βάλω τη ρεζερβα.
Πόσα lt είναι το ντεπόζιτο; Νομίζω 18. Αλλά τότε σημαίνει ότι η ρεζέρβα είναι 5-6lt δηλαδή άλλα 90-100km. Ισχύει αυτό;
Ή κάνω λάθος στα μαθηματικά; :)



Offline ntinos50

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1714
  • Η αγαπη μου Honda XL 650 V Transalp
    • pagkas
Reply #872 on: Τετάρτη 21 Σεπτέμβριος 2011, 13:21:50 μμ
Απο γεματο τεποζιτο γυρισα ρεζερβα στα 211 χλμ και επειδη ηταν περασμενη η ωρα και δεν εβρισκα βενζιναδικο εφτασα χωρις να μεινω στα 283 χλμ σε βενζιναδικο με το 600αρι φυσικα!!!



Offline MAKIS ABOROS

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 231
Reply #873 on: Τετάρτη 21 Σεπτέμβριος 2011, 13:53:21 μμ
Με ΤΑ 600 '99 μοντέλο κάνω 190-200km με 12 λίτρα. Το θέμα είναι ότι στα 200-210 χρειάζεται να βάλω τη ρεζερβα.
Πόσα lt είναι το ντεπόζιτο; Νομίζω 18. Αλλά τότε σημαίνει ότι η ρεζέρβα είναι 5-6lt δηλαδή άλλα 90-100km. Ισχύει αυτό;
Ή κάνω λάθος στα μαθηματικά; :)


Όταν πηγαίνω μέχρι 5000-5500 γυρίζω ρεζέρβα περίπου στα 245-250 και έχω κάνει μέ ρεζέρβα άλλα 65 μέχρι τις πρώτες διακοπές (είχα ένα λίτρο μαζί για να μη σπρώχνω!!) και τα χλμ αυτά επαρχία και ανοικτό δρόμο.. το ρεζερβουάρ είναι για 19l.
ΥΓ. ¨Εχω βάλει 16 γρανάζι μπροστινό και είμαι 250 στροφές κάτω απο το κανονικό (και αυτά 3βάλιτσο)



Online Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #874 on: Τετάρτη 21 Σεπτέμβριος 2011, 15:48:14 μμ
Πόσα lt είναι το ντεπόζιτο; Νομίζω 18. Αλλά τότε σημαίνει ότι η ρεζέρβα είναι 5-6lt δηλαδή άλλα 90-100km. Ισχύει αυτό;

ΤΑ600... χωρητικότητα: 18 λίτρα .... ρεζερβα : 3.5 λίτρα
ΤΑ650... χωρητικότητα:19.6 λίτρα .... ρεζερβα : 3.8 λίτρα