Hellas Transalp Forum

Πρόβλημα με Immobilizer Transalp (HISS)

Γιάννης Σταυρουλάκης · 257867

Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #100 on: Παρασκευή 16 Μάιος 2008, 09:53:20 πμ
Διάβασε τα παραπάνω από τον Τάσο, δοκίμασε δε τον διακόπτη (όχι τον γενικό, τον ανάγκης), άνοιγμα - κλείσιμο και μάλλον θα διορθωθεί.

Μπορεί να παίζει και κάτι με πεδία. Έχεις κανά συναγερμό περίεργο ; 


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline TASOS

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 5912
  • Aν θα μπορουσα τον κοσμο να αλλαζα.....
Reply #101 on: Παρασκευή 16 Μάιος 2008, 14:11:56 μμ
Μπορεί να παίζει και κάτι με πεδία. Έχεις κανά συναγερμό περίεργο ;

Με πεδια εμενα μου εχει κομπλαρει δυο φορες.

Και τις δυο φορες με τηλεσκοπικο γερανο, που αυτοι λειτουργουν με τηλεχειριστηρια.

Την πρωτη φορα το ανακαλυψα τυχαια, γιατι πηγα να μετακινησω τη μηχανη, και τη δευτερη που ξαναετυχε, σκοπιμα το δοκιμαζα, και δεν δουλευε.



Offline Thanosf

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1781
  • Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται ...
    • www.zesta.gr
Reply #102 on: Κυριακή 18 Μάιος 2008, 19:43:06 μμ
Τα μαγνητικά πεδία που λέτε παραπάνω επιρεάζουν σίγουρα στην περίπτωση που υπάρχει τηλεχειρισμός... Εχω και προσωπική εμπειρία καθώς μια μέρα μου συνέβη το ίδιο όταν είχα παρκάρει κοντά σε κεραίες του ΟΤΕ...Δεν μπορούσα να ξεκλειδώσω τον κινητήρα με το τηλεχειριστήριο του συναγερμού....Σε αυτές τις περιπτώσεις πλησιάζω το τηλεχειριστήριο πολύ κοντά στον δέκτη και ξεκλειδώνει...Αν πάλι δεν πετύχει αυτό, κατηφορίζω λίγο παρακάτω σπρωχτός και όλα είναι οκ....
Εκτιμώ ότι δεν μπορεί να συμβαίνει το ίδιο με το κλειδί γιατί το κλειδί λειτουργεί διαφορετικά....Για να διαπιστώσεις πάντως αν συμβαίνει και σε σένα κάτι τέτοιο (που μάλλον θα το προτιμάς από μια βλάβη), δεν έχεις παρά να παρατηρήσεις αν το πρόβλημα παρουσιάζεται μόνο στο συγκεκριμένο σημείο...Επίσης όταν ξανασυμβεί, "κύλισε" το λίγο πιο μακρυά και ξαναδοκίμασε...Ίσως να καταλάβεις τι συμβαίνει.
Α..και αν έχεις κάποια συμπεράσματα ενημέρωσε και εμάς...


. . .


Offline TASOS

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 5912
  • Aν θα μπορουσα τον κοσμο να αλλαζα.....
Reply #103 on: Κυριακή 18 Μάιος 2008, 19:46:27 μμ
Εκτιμώ ότι δεν μπορεί να συμβαίνει το ίδιο με το κλειδί γιατί το κλειδί λειτουργεί διαφορετικά.

Εχεις δικηο. Κι εγω πιο πανω για το συναγερμο εννοουσα.



TransalpMan

  • Guest
Reply #104 on: Κυριακή 18 Μάιος 2008, 20:03:08 μμ
Εκανα στο δικό μου ένα τεστάκι διαβάζοντας το θρεντ.Ω τι έκπληξη.Το φωτάκι αναμένο πάτησα τη μίζα και πήρε μπρός κανονικά  ;D.Πάντως ποτέ δεν μου δημιούργησε πρόβλημα και μόλις γυρίσω το κλειδί στο on σε ένα δευτερόλεπτο σβήνει.



tranten

  • Guest
Reply #105 on: Κυριακή 18 Μάιος 2008, 20:18:12 μμ
Εκανα στο δικό μου ένα τεστάκι διαβάζοντας το θρεντ.Ω τι έκπληξη.Το φωτάκι αναμένο πάτησα τη μίζα και πήρε μπρός κανονικά  ;D.Πάντως ποτέ δεν μου δημιούργησε πρόβλημα και μόλις γυρίσω το κλειδί στο on σε ένα δευτερόλεπτο σβήνει.

ναι παιρνει με το λαμπακι αναμενο.κ σωστα παρατηρεις μεσα σε 2 δευτερα περιπου σβηνει.
καπου ειχα ακουσει οτι θελει περι τα 10 αλλα δεν θυμαμαι που



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #106 on: Κυριακή 18 Μάιος 2008, 21:21:53 μμ
Μου μπλοκάρει το Imobilizer και δεν σβήνει το λαμπάκι με τίποτε με αποτέλεσμα να μην παίρνει μποστά η μηχανή. ....Eχει αντιμετωπίσει κανείς τέτοιο πρόβλημα; τι να κάνω για να το διορθώσω. Ξέρει κανείς αν απενεργοποιείται το imobilizer και πως γίνεται αυτό. ...
Το Immobilizer (HISS) δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί ούτε να παρακαμφθεί. Είναι hardwire embedded στην ηλεκτρονική (ICM - Ignition Control Module).

Κάνε το "κόλπο" με το run/off διακόπτη που ανέφεραν τα παιδιά να δείς αν διορθώνεται η κατάσταση. Δοκίμασε και με το 2ο κλειδί. Επίσης δοκίμασε και το εξής: όσο είναι αναμένο το λαμπάκι, κάνε πώς βάζεις μπροστά και μετά κλείσε και άνοιξε τον κλειδο-διακόπτη και ξαναδοκίμασε να βάλεις μπροστά.

Μπορεί να φταίει το κύκλωμα του πομποδέκτη (tranceiver) που υπάρχει γύρω από την κλειδαριά ή το "pick up pulse generator" (που είναι μέσα στο αριστερό δεξί καπάκι του κάρτερ και είναι συνδεδεμένο με την ηλεκτρονική) ή τα κλειδιά (transponder) να θέλουν επαναπρογραμματισμό (αν και τα δύο παρουσιάζουν το ίδιο πρόβλημα).
Αν το μηχανάκι είναι σε εγγύηση, ζήτησε να σου επαναπρογραμματίσουν και τα 2 κλειδιά.
Αν πάλι και μετά έχεις πρόβλημα, ζήτησε αντικατάσταση του tranceiver ή του "pick up pulse generator" (σε κάποια μοντέλα ήταν ελατωματικό) ή και της ηλεκτρονικής.

Αναβοσβήνει (με κάποιο σταθερό παλμό) καθόλου το λαμπάκι του HISS όταν ανοίγεις τον κλειδο-διακόπτη?

Και μια μικρή λεπτομέρεια, για να μπορέσει να δουλέψει σωστά το κυκλωματάκι που έχει μέσα το κλειδί (transponder) ώστε να επικοινωνήσει με τον tranceiver, θα πρέπει το κλειδί να είναι γειωμένο. Αυτό γίνεται μέσω της κλειδαριάς όταν βάζουμε το κλειδί. Οπότε τσέκαρε να δείς ότι η κλειδαριά γειώνεται κανονικά.
« Last Edit: Σάββατο 19 Ιούλιος 2008, 19:09:56 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #107 on: Δευτέρα 19 Μάιος 2008, 08:34:23 πμ
Το συγκεκριμένο πρόβλημα μου το κάνει και εμένα αλλά το έκανε και στον προηγούμενο ιδιοκτήτη και μου είχε δώσει οδηγίες. Πατάς μια μιζια όταν στο κάνει κλείνεις διακόπτη ξανάανοίγεις και έτοιμο.


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline ΔΗΜΗΤΡΗΣ

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 4
Reply #108 on: Τετάρτη 21 Μάιος 2008, 14:00:13 μμ
Αγαπητοι φιλοι γεια σας,
ειμαι ενα παλιο πρωην μελος του club και με την ευκαιρια ενος μηνυματος που διαβασα θα  ηθελα να σας περιγραψω το δικο μου "κουφο" προβλημα.
Την μηχανη την εχω απο τον 10/2002 και τωρα τελευταια μου παρουσιαζει το ακριβως αντιθετο μ' εσας.
Μονο οταν σταματαω οχι εν κινησει.
Εμενα το πρασινο λαμπακι τις περισσοτερες φορες δεν αναβει οταν γυρισω το κλειδι και φυσικα δεν εχω μιζα. Ταυτοχρονα ο συναγερμος ηχει φοβερα αδυνατα εως σιωπηλα.
Παιζω με τον διακοπτη,το κουμπι που σβηνουμε τον κινητηρα αλλα και τα καλωδια του συναγερμου κατω απο την σελα και βλεπω "ΦΩΣ". Αναβει το λαμπακι και αμεσως σβηνει για να παρει την "μιζια" του και να ξεκινησει.
98% των περιπτωσεων,λυνεται το προβλημα κουνωντας τα καλωδια του συναγερμου.(spyball 8510 απο Σαρκακη).
Ο εξουσιοδ. συνεργατης τoυ Σαρακακη για την spyball (κατοχος XLV 650)  μου λεει, οτι αυτος αλλαξε το τηλεκοντρολ του συναγερμου και λυθηκε το προβλημα. Σε μενα παλι ΟΧΙ. Επισης λεει οτι αυτο με τα καλωδια που κάνω δεν εχει σχεση και ειναι συμπτωματικο.
Ενταξει αλλα γιατι οταν "νεκρωνει" ο κινητηρας (πρασινο λαμπακι δεν αναβει - οταν βαζεις συναγερμο ηχει φοβερα αδυνατα εως σιωπηλα).
ΘΕΡΜΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ
 
Δημητρης xl 650v 2002







Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #109 on: Τετάρτη 21 Μάιος 2008, 14:30:21 μμ
Κάποια επαφή/σύνδεση/ένωση στη συνδεσμολογία δεν κάνει καλή επαφή. Λόγω κακής επαφής, δεν παίρνει τάση ο συναγερμός (από την μπαταρία της μηχανής) και ως εκ τούτου λειτουργεί με τη δική του εσωτερική μπαταρία Ni-Cd η οποία μάλλον είναι εξασθενημένη μετά από τόσα χρόνια και για αυτό ακούγεται ασθενικά (βλ. η εσωτ. μπαταρία θέλει οπωσδήποτε αλλαγή).

Ψάξε μία-μία τις συνδέσεις και όλες τις ενώσεις και θα βρείς πού (σε ποιο σημείο) δεν κάνει καλή επαφή.
« Last Edit: Τετάρτη 21 Μάιος 2008, 14:34:51 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline ΔΗΜΗΤΡΗΣ

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 4
Reply #110 on: Τετάρτη 21 Μάιος 2008, 15:06:07 μμ
Χρηστο κατ' αρχην ευχαριστω για την "σφαιρα" απαντηση.
Συμφωνω με αυτα που εγραψες αλλα το προβλημα αυτο (οταν βαζεις συναγερμο ηχει φοβερα αδυνατα εως σιωπηλα) γινεται ΜΟΝΟ οταν γυρισω το κλειδι και το πρασινο λαμπακι δεν αναβει, οταν λειτουργει κανονικα (αναβει το λαμπακι και αμεσως σβηνει) δεν υπαρχει προβλημα με τον συναγερμο,δουλευουν ολα ρολοι.





Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #111 on: Τετάρτη 21 Μάιος 2008, 16:00:54 μμ
Kάτι δεν κάνει καλή επαφή στην τροφοδοσία του συναγερμού.

Για να τα ξαναπάρουμε από την αρχή:

Quote
το προβλημα αυτο (οταν βαζεις συναγερμο ηχει φοβερα αδυνατα εως σιωπηλα) γινεται ΜΟΝΟ οταν γυρισω το κλειδι και το πρασινο λαμπακι δεν αναβει,

ΕΝΕΡΓΕΙΑ: Γυρίζεις το κλειδί. Δεν ανάβει το πράσινο λαμπάκι. Το beep του συναγερμού είναι ασθενικό.
ΕΞΗΓΗΣΗ: Αυτό σημαίνει ότι δεν παίρνει τάση ο συναγερμός και άρα αφού ο συναγερμός έχει δικό του εσωτερικό immobilizer αποκόπτει την τάση από την ηλεκτρονική (επειδή η εσωτερική του μπαταρία είναι πεσμένη και το ρεύμα/τάση της δεν επαρκεί να ξεκλειδώσει το εσωτ. immobilizer), επομένως η ηλεκτρονική δεν παίρνει ρεύμα και άρα δεν δίνει ρεύμα στο λαμπάκι (από πού να το βρεί?) για να το ανάψει! Το ασθενικό beep προέρχεται επειδή ο συναγερμός δεν παίρνει τάση και λειτουργεί από τη δική του εσωτερική πεσμένη μπαταρία.
Κατανοητό?

Quote
οταν λειτουργει κανονικα (αναβει το λαμπακι και αμεσως σβηνει) δεν υπαρχει προβλημα με τον συναγερμο,δουλευουν ολα ρολοι.

ΕΝΕΡΓΕΙΑ: Γυρίζεις το κλειδί. Ανάβει το πράσινο λαμπάκι. Το beep του συναγερμού είναι δυνατό.
ΕΞΗΓΗΣΗ: Και βέβαια τότε ο συναγερμός παίρνει τάση κανονικά από τη μπαταρία της μηχανής, δουλεύει κανονικά, δεν δουλεύει από τη δική του μπαταρία (αλλά από τη μπαταρία της μηχανής), ξεκλειδώνει το εσωτερικό του immobilizer, δίνει τάση στην ηλεκτρονική, και εκείνη με τη σειρά της δίνει ρεύμα και ανάβει το λαμπάκι.
Κατανοητό?

ΑΡΑ, κάπου δεν κάνει καλή επαφή στα καλώδια που δίνουν ρεύμα στο συναγερμό.
Ψαξτα ένα-ένα!

ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ να απενεργοποιήσεις τελείως το εσωτ. immobilizer του συναγερμού.

Και όλα αυτά που αναφέραμε μέχρι τώρα ισχύουν με την προυπόθεση ότι το χειριστήριο του συναγερμού δουλεύει άψογα.
« Last Edit: Τετάρτη 21 Μάιος 2008, 16:42:21 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline pissaman

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
    • eshop
Reply #112 on: Τετάρτη 21 Μάιος 2008, 22:49:39 μμ
Το Immobilizer (HISS) δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί ούτε να παρακαμφθεί. Είναι hardwire embedded στην ηλεκτρονική (ICM - Ignition Control Module).

Κάνε το "κόλπο" με το run/off διακόπτη που ανέφεραν τα παιδιά να δείς αν διορθώνεται η κατάσταση. Δοκίμασε και με το 2ο κλειδί. Επίσης δοκίμασε και το εξής: όσο είναι αναμένο το λαμπάκι, κάνε πώς βάζεις μπροστά και μετά κλείσε και άνοιξε τον κλειδο-διακόπτη και ξαναδοκίμασε να βάλεις μπροστά.

Μπορεί να φταίει το κύκλωμα του πομποδέκτη (tranceiver) που υπάρχει γύρω από την κλειδαριά ή το "pick up pulse generator" (που είναι μέσα στο αριστερό καπάκι του κάρτερ και είναι συνδεδεμένο με την ηλεκτρονική) ή τα κλειδιά (transponder) να θέλουν επαναπρογραμματισμό (αν και τα δύο παρουσιάζουν το ίδιο πρόβλημα).
Αν το μηχανάκι είναι σε εγγύηση, ζήτησε να σου επαναπρογραμματίσουν και τα 2 κλειδιά.
Αν πάλι και μετά έχεις πρόβλημα, ζήτησε αντικατάσταση του tranceiver ή του "pick up pulse generator" (σε κάποια μοντέλα ήταν ελατωματικό) ή και της ηλεκτρονικής.

Αναβοσβήνει (με κάποιο σταθερό παλμό) καθόλου το λαμπάκι του HISS όταν ανοίγεις τον κλειδο-διακόπτη?

Επίσης εκτός από το thread που υπέδειξε ο Τάσος, δες και αυτό το thread.

Και μια μικρή λεπτομέρεια, για να μπορέσει να δουλέψει σωστά το κυκλωματάκι που έχει μέσα το κλειδί (transponder) ώστε να επικοινωνήσει με τον tranceiver, θα πρέπει το κλειδί να είναι γειωμένο. Αυτό γίνεται μέσω της κλειδαριάς όταν βάζουμε το κλειδί. Οπότε τσέκαρε να δείς ότι η κλειδαριά γειώνεται κανονικά.
Μικρές συμπληρώσεις:
Το ματάκι της ηλεκτρονικής είναι στο δεξί κάρτερ
Πολλές φορές κολλάνε τα κλειδιά, αν τα έχουμε και τα δύο μαζί...
Δεν πρέπει να είναι δίπλα δίπλα.
Κατά τα άλλα, όπως τα λες!!!


Offline ΔΗΜΗΤΡΗΣ

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 4
Reply #113 on: Τετάρτη 21 Μάιος 2008, 22:55:31 μμ
ΕΝΕΡΓΕΙΑ: Γυρίζεις το κλειδί. Δεν ανάβει το πράσινο λαμπάκι.

Δηλαδη δεν παιρνει μπροστα η μηχανη.....

Το beep του συναγερμού είναι ασθενικό.

Εφοσον κλεισω τον διακοπτη και βαλω συναγερμο.

ΕΞΗΓΗΣΗ: Αυτό σημαίνει ότι δεν παίρνει τάση ο συναγερμός και άρα αφού ο συναγερμός έχει δικό του εσωτερικό immobilizer αποκόπτει την τάση από την ηλεκτρονική (επειδή η εσωτερική του μπαταρία είναι πεσμένη και το ρεύμα/τάση της δεν επαρκεί να ξεκλειδώσει το εσωτ. immobilizer), επομένως η ηλεκτρονική δεν παίρνει ρεύμα και άρα δεν δίνει ρεύμα στο λαμπάκι (από πού να το βρεί?) για να το ανάψει! Το ασθενικό beep προέρχεται επειδή ο συναγερμός δεν παίρνει τάση και λειτουργεί από τη δική του εσωτερική πεσμένη μπαταρία.
Κατανοητό?

Μαλλον......Δηλαδη αλλαζω μπαταρια στο χειριστηριο?????????????
Αφου οταν δεν εχω το προβλημα δουλευει κανονικα και δυνατα.

ΕΝΕΡΓΕΙΑ: Γυρίζεις το κλειδί. Ανάβει το πράσινο λαμπάκι. Το beep του συναγερμού είναι δυνατό.
ΕΞΗΓΗΣΗ: Και βέβαια τότε ο συναγερμός παίρνει τάση κανονικά από τη μπαταρία της μηχανής, δουλεύει κανονικά, δεν δουλεύει από τη δική του μπαταρία (αλλά από τη μπαταρία της μηχανής), ξεκλειδώνει το εσωτερικό του immobilizer, δίνει τάση στην ηλεκτρονική, και εκείνη με τη σειρά της δίνει ρεύμα και ανάβει το λαμπάκι.
Κατανοητό?
Βεβαιως γιατρε μου......

ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ να απενεργοποιήσεις τελείως το εσωτ. immobilizer του συναγερμού.

.................Εννοεις αυτο το beep  που κανει (μετα απο καποια sec) οταν κλεισεις τον κινητηρα ?
Αν εννοεις αυτο,το εχω κανει. Παλι το ιδιο γινεται!!!!!!!!!!!

« Last Edit: Τετάρτη 21 Μάιος 2008, 23:01:44 μμ by ΔΗΜΗΤΡΗΣ »



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #114 on: Τετάρτη 21 Μάιος 2008, 23:55:00 μμ
Άλλο η μπαταρία μολύβδου/gel της μηχανής, άλλο η εσωτ. Ni-Cd επαναφορτιζόμενη μπαταρία του συναγερμού, άλλο η αλκαλική μπαταρία του τηλεχειριστηρίου. Είναι 3 διαφορετικές μπαταρίες.

Εγώ εννοώ ότι έχει χαλάσει/πέσει/εξασθενήσει η εσωτερική  Ni-Cd επαναφορτιζόμενη μπαταρία του συναγερμού. Πρέπει να τον ανοίξεις για να την αλλάξεις.

Όπως επίσης εννοώ ότι δεν παίρνει σωστά ρεύμα/τάση ο ίδιος ο συναγερμός και για αυτό φταίνε οι συνδέσεις ή φύσες ή τα καλώδια που τον τροφοδοτούν.

Για να απενεργοποιήσεις τελείως το εσωτ. immobilizer του συναγερμού, θα πρέπει είτε να συμβουλευτείς το manual του συναγερμού (για να το κάνεις ηλεκτρονικά) είτε να τον παρακάμψεις με αλλαγή της σύνδεσης στα καλώδια που πάνε πάνω στο συναγερμό. Σκάναρε τη σελίδα από το manual που δείχνει τη συνδεσμολογία, για να σου πώ ποια καλώδια θα πρέπει να βραχυκυκλώσεις.

ΥΓ: Ο Χρήστος (pissaman) έχει δίκιο. Ο "pick up pulse generator" είναι μέσα στο δεξί καπάκι του κάρτερ. Στα ΑΤ είναι στο αριστερό.

« Last Edit: Πέμπτη 22 Μάιος 2008, 10:09:23 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline ΔΗΜΗΤΡΗΣ

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 4
Reply #115 on: Πέμπτη 22 Μάιος 2008, 00:04:37 πμ
Άλλο η μπαταρία μολύβδου/gel της μηχανής, άλλο η εσωτ. Ni-Cd επαναφορτιζόμενη μπαταρία του συναγερμού, άλλο η αλκαλική μπαταρία του τηλεχειριστηρίου. Είναι 3 διαφορετικές μπαταρίες.

Εγώ εννοώ ότι έχει χαλάσει/πέσει/εξασθενήσει η εσωτερική  Ni-Cd επαναφορτιζόμενη μπαταρία του συναγερμού. Πρέπει να τον ανοίξεις για να την αλλάξεις.

Όπως επίσης εννοώ ότι δεν παίρνει σωστά ρεύμα/τάση ο ίδιος ο συναγερμός και για αυτό φταίνε οι συνδέσεις ή φύσες ή τα καλώδια που τον τροφοδοτούν.


Αρα ειναι καθαρα θεμα συναγερμου ή συνδεσεων ή καλωδιοσεων
Ευχαριστω πολυ για τον χρονο σου.



Offline thleon

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 836
  • Transalp GS Forum
Reply #116 on: Πέμπτη 22 Μάιος 2008, 08:27:40 πμ
Σωστός ο Χρήστος

Εγω θα σου πρότεινα πάντως να απενεργοποιήσεις τo immobilizer του συναγερμού. Σε μια εμπλοκή του συναγερμού κιδυνευεις να σου κόψει το ρευμα ... Έτσι και αλλιώς έχεις το HISS



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #117 on: Πέμπτη 22 Μάιος 2008, 09:55:05 πμ
Για να απενεργοποιήσεις τελείως το εσωτ. immobilizer του συναγερμού (δες το παρακάτω διάγραμμα):
1) Θα βραχυκυκλώσεις τα δύο καλώδια Νο12
2) Θα βρακυκλώσεις τα δύο καλώδια Νο7 και Νο8 (το Νο6 πρέπει να μην είναι συνδεδεμένο πουθενά)
« Last Edit: Πέμπτη 22 Μάιος 2008, 10:02:11 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Efthymis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 1
Reply #118 on: Τετάρτη 28 Μάιος 2008, 10:24:25 πμ
Καλημέρα (ή καλησπέρα) σε όλους. Μόλις γράφτηκα στο forum, γιατί είδα γραμμένες ενδιαφέρουσες συζητήσεις. Συγκεκριμένα, έχω κι εγώ μια Transalp (2 χρόνων αγορασμένη καινούρια), με  το παραπάνω πρόβλημα που αναφέρθηκε στο Immobilizer (HISS), δηλαδή, μερικές φορές δεν ξεκλειδώνει το Immobilizer όπως θα έπρεπε, αλλά με ταλαιπωρεί μέχρι και 5 λεπτά να προσπαθώ, "άναψε-σβήσε" με το κλειδί. Ρωτώντας τον τοπικό αντιπρόσωπο, μου ανέφερε και εμένα, σχεδόν όλα τα παραπάνω περί αποπρογραμματισμό του κλειδιού, ότι μπορεί να αφήνω τα κλειδιά (λέει) πάνω στην τηλεόραση (λες κι εγώ έχω τις ίδιες συνήθειες με τον ίδιο), ότι δεν πρέπει να έχω το μπρελόκ του συναγερμού κοντά στο κλειδί (!) και άλλα ....χ??ά !!!! Το πρόβλημα εμφανίζεται εντελώς τυχαία, με οποιοδήποτε από τα δύο κλειδιά ( δεν μπορεί να χάλασαν ταυτόχρονα (!) ) και εμφανίζεται σε οποιοδήποτε μέρος ( άρα δεν έχει να κάνει  με ηλεκτρομαγνητικά πεδία του χώρου ( άλλωστε αυτά θα έπρεπε να είναι υπερβολικά ισχυρά για να επιδράσουν (Kw), καθώς η ηλεκτρομαγνητική σύζευξη κλειδιού-κεραίας είναι ισχυρή (απόσταση 1cm). Επειδή τυχαίνει να είμαι ηλεκτρονικός μηχανικός (αλλά χωρίς άμεση σχέση με μοτοσικλέτες και Immobilizer), γνωρίζοντας όμως από ασύρματες επικοινωνίες και συστήματα μικροελεγκτών, το πρόβλημά μου (μας) το εντοπίζω (κατά την ταπεινή μου γνώμη) σε δύο πιθανά σημεία: α) Εσφαλμένη λήψη στο transciever ( στην κεραία που λέμε γύρο από το κλειδί ), ή β) στην εσφαλμένη λήψη του κωδικού από τον controller της ανάφλεξης, τον οποίο στέλνει ο transciever, ενδέχεται και εσφαλμένο firmware ( ; ) από την ίδια την Honda. Θα ήθελα να ξέρω (πάνω-κάτω) πόσα τέτοια περιστατικά έχουν εμφανιστεί, όποιος γνωρίζει ας μου πει. Ευχαριστώ.
« Last Edit: Τετάρτη 28 Μάιος 2008, 10:33:42 πμ by Efthymis »



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #119 on: Τετάρτη 28 Μάιος 2008, 12:06:17 μμ
Και πού να δείς τα Varadero πόσα παρόμοια τέτοια προβλήματα έχουν!
Μάλιστα θυμάμαι στο φόρουμ τους είχαν συγκεντρώσει λίστα για επίσημη διαμαρτυρία στη Χόντα σχετικά με την απαράδεκτη και προβληματική λειτουργία του HISS.

Αν η μηχανή σου είναι ακόμα σε εγγύηση να πάς να διαμαρτυρηθείς.

Ο Tranceiver με τον Transponder επικοινωνούν 2 φορές κατά τη διάρκεια της κάθε πιστοποίησης κλειδιού. Την 1η φορά, η ηλεκτρονική ρωτάει το κλειδί για τον αριθμό του και αν αυτός είναι καταχωρημένος στην μνήμη της, τότε τη 2η φορά ρωτάει για τον κωδικό του. Η δε όλη επικοινωνία είναι κρυπτο-κωδικοποιημένη με κυλιόμενο κωδικό. Αν χάσεις και τα 2 κλειδιά, πάς για αλλαγή ολόκληρης της ηλεκτρονικής (δηλ. δεν παραβιάζεται ούτε διορθώνεται ούτε προγραμματίζεται).
« Last Edit: Τετάρτη 28 Μάιος 2008, 12:08:53 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #120 on: Τετάρτη 28 Μάιος 2008, 15:47:45 μμ
Και πού να δείς τα Varadero πόσα παρόμοια τέτοια προβλήματα έχουν!
Μάλιστα θυμάμαι στο φόρουμ τους είχαν συγκεντρώσει λίστα για επίσημη διαμαρτυρία στη Χόντα σχετικά με την απαράδεκτη και προβληματική λειτουργία του HISS.

υποθέτω οτι τα περισσότερα αφορούσαν το κομμένο καλώδιο, λογω της κίνησης του τιμονιού.


Offline pissaman

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
    • eshop
Reply #121 on: Τετάρτη 28 Μάιος 2008, 16:40:17 μμ
Και πού να δείς τα Varadero πόσα παρόμοια τέτοια προβλήματα έχουν!
Μάλιστα θυμάμαι στο φόρουμ τους είχαν συγκεντρώσει λίστα για επίσημη διαμαρτυρία στη Χόντα σχετικά με την απαράδεκτη και προβληματική λειτουργία του HISS.

Αν η μηχανή σου είναι ακόμα σε εγγύηση να πάς να διαμαρτυρηθείς.

Ο Tranceiver με τον Transponder επικοινωνούν 2 φορές κατά τη διάρκεια της κάθε πιστοποίησης κλειδιού. Την 1η φορά, η ηλεκτρονική ρωτάει το κλειδί για τον αριθμό του και αν αυτός είναι καταχωρημένος στην μνήμη της, τότε τη 2η φορά ρωτάει για τον κωδικό του. Η δε όλη επικοινωνία είναι κρυπτο-κωδικοποιημένη με κυλιόμενο κωδικό. Αν χάσεις και τα 2 κλειδιά, πάς για αλλαγή ολόκληρης της ηλεκτρονικής (δηλ. δεν παραβιάζεται ούτε διορθώνεται ούτε προγραμματίζεται).

Χρήστο, μια μέρα θέλω να μάθω που τα μαθαίνεις όλα αυτά? ::) ::) ::)


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #122 on: Τετάρτη 28 Μάιος 2008, 17:52:03 μμ
Χρήστο, μια μέρα θέλω να μάθω που τα μαθαίνεις όλα αυτά?
Προσπαθώ πάντα (στο μέτρο των δυνατοτήτων) ότι ποστάρω να είναι τεκμηριωμένο.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline pissaman

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
    • eshop
Reply #123 on: Πέμπτη 29 Μάιος 2008, 08:06:39 πμ
Προσπαθώ πάντα (στο μέτρο των δυνατοτήτων) ότι ποστάρω να είναι τεκμηριωμένο.
Μπορώ να πω πως κατά τραγικά μεγάλο ποσοστό είναι....


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #124 on: Κυριακή 01 Ιούνιος 2008, 02:12:30 πμ
Μπορώ να πω πως κατά τραγικά μεγάλο ποσοστό είναι....
Και για περισσότερη λεπτομέρεια:
Η αναγνώριση του κλειδιού (δηλ. η αναγνώριση και της ID του κλειδιού και του κωδικού του), ολοκληρώνεται μέσα σε λιγότερο από 3-5 χιλιοστά του δευτερολέπτου (δηλ. πολύ γρήγορα). Αν η πρώτη προσπάθεια αναγνώρισης δεν είναι επιτυχής, η ίδια διαδικασία επαναλαμβάνεται στη συνέχεια μέχρι 255 φορές. Ακόμα και σε περίπτωση που η διαδικασία αναγνώρισης είναι επιτυχής (δηλ. επιτευχθεί σε μία από τις 255 συνεχείς προσπάθειες), το λαμπάκι μένει όμως πάντα αναμένο για 2 δευτερόλεπτα (δηλ. δεν σβήνει αμέσως). Αυτό εξηγεί και το γιατί ο κινητήρας μπορεί να πάρει μπροστά ακόμα και αν το λαμπάκι είναι ακόμα αναμένο, βλ. κατωτέρω διαπίστωση:

Εκανα στο δικό μου ένα τεστάκι διαβάζοντας το θρεντ.Ω τι έκπληξη.Το φωτάκι αναμένο πάτησα τη μίζα και πήρε μπρός κανονικά  ;D.Πάντως ποτέ δεν μου δημιούργησε πρόβλημα και μόλις γυρίσω το κλειδί στο on σε ένα δευτερόλεπτο σβήνει.
« Last Edit: Παρασκευή 25 Ιούλιος 2008, 19:50:44 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.