Hellas Transalp Forum

Πρόβλημα με Immobilizer Transalp (HISS)

Γιάννης Σταυρουλάκης · 287367

Offline Stepal

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 58
Reply #50 on: Σάββατο 09 Ιούνιος 2007, 10:58:00 πμ
Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισα στο varadero μου.Δεν έσβηνε το λαμπάκι του HISS όταν προσπαθούσα να βάλω μπρος. Το πρόβλημα λύθηκε με αντικατάσταση του pulse generator στα πλαίσια της εγγύησης. Συμβουλεύω όσους είναι στην εγγύηση να το πράξουν.

Το αυτό με TA '03. Για όσους είναι εκτός εγγύησης, 120 € (τιμή αντιπροσωπείας).


Στέφανος Πάλλας
ΤΑ XL650V


okeanos

  • Guest
Reply #51 on: Δευτέρα 11 Ιούνιος 2007, 21:11:41 μμ
παρατήρησα ότι όποτε μου παρουσιάζεται αυτό το πρόβλημα, δηλαδή να μην σβήνει το πράσινο λαμπάκι και για περίπου 3-4 φορές, αν πατήσω αμέσως τη μίζα μόλις στρίψω το κλειδί τότε παίρνει μπροστά η μηχανή!

Επίσης παρατήρησα , έπειτα από πολλές φορές, ότι όταν βγαίνω από super-market, μου το παρουσιάζει ΠΑΝΤΑ! λέτε να φταίει κανένα μαγνητικό πεδίο στα ταμία ή δεν ξέρω 'γω τι; και το παρουσιάζει μόνο σ'αυτές τις περιπτώσεις, super-market δηλαδή ???



rastabill

  • Guest
Reply #52 on: Δευτέρα 11 Ιούνιος 2007, 21:40:03 μμ


Επίσης παρατήρησα , έπειτα από πολλές φορές, ότι όταν βγαίνω από super-market, μου το παρουσιάζει ΠΑΝΤΑ! λέτε να φταίει κανένα μαγνητικό πεδίο στα ταμία ή δεν ξέρω 'γω τι; και το παρουσιάζει μόνο σ'αυτές τις περιπτώσεις, super-market δηλαδή ???
Σίγουρα αυτό φταίει, το super market το super market.Τόσο καιρό έψαχνα να βρω καμία δικαιολογία να πω στην Κατερίνα για να το αποφύγω και δεν έβρισκα τίποτα.
Νάσαι  καλά Σταύρο μου άνοιξες τα μάτια. Στην λαική πότε θα βάλουν τέτοια μαγνητικά πεδία;
« Last Edit: Δευτέρα 11 Ιούνιος 2007, 21:47:20 μμ by rastabill »



okeanos

  • Guest
Reply #53 on: Δευτέρα 11 Ιούνιος 2007, 22:43:07 μμ
Σίγουρα αυτό φταίει, το super market το super market.Τόσο καιρό έψαχνα να βρω καμία δικαιολογία να πω στην Κατερίνα για να το αποφύγω και δεν έβρισκα τίποτα.
Νάσαι  καλά Σταύρο μου άνοιξες τα μάτια. Στην λαική πότε θα βάλουν τέτοια μαγνητικά πεδία;
Α, ρε Βασίλη κατάφερες να βρεις πάλι μια δικαιολογία να σκαπουλάρεις τα βαρετά ψώνια! :goofy:



okeanos

  • Guest
Reply #54 on: Δευτέρα 11 Ιούνιος 2007, 22:45:12 μμ

 Στην λαική πότε θα βάλουν τέτοια μαγνητικά πεδία;
ακόμα δεν έχω ακούσει για barcode στις ντομάτες και στα μαρούλια...



Offline helias

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 209
Reply #55 on: Τρίτη 12 Ιούνιος 2007, 14:23:14 μμ
παρατήρησα ότι όποτε μου παρουσιάζεται αυτό το πρόβλημα, δηλαδή να μην σβήνει το πράσινο λαμπάκι και για περίπου 3-4 φορές, αν πατήσω αμέσως τη μίζα μόλις στρίψω το κλειδί τότε παίρνει μπροστά η μηχανή!

Επίσης παρατήρησα , έπειτα από πολλές φορές, ότι όταν βγαίνω από super-market, μου το παρουσιάζει ΠΑΝΤΑ! λέτε να φταίει κανένα μαγνητικό πεδίο στα ταμία ή δεν ξέρω 'γω τι; και το παρουσιάζει μόνο σ'αυτές τις περιπτώσεις, super-market δηλαδή ???

Χωρίς πλάκα μου το έχει κάνει και εμένα δυο φορές έξω από το Super Market !!!  ;D

Το κόλπο με το kill switch , το δοκίμασες;;;;
Δοκίμασέ το εγώ έχω ησυχάσει, ανάβει πάντα!! ;)
Κλείστο και άνοιξέ το, το πράσινο λαμπάκι παραμένει αναμένο , αλλά η μηχανή παίρνει αμέσως μπροστά!!! (μαγικό, κάτι σαν το S.M. ) ;)

Y.Γ. Μόνο στο Σκλαβενίτη σου το κάνει ή και σε άλλα S.M.;;; ;D




Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #56 on: Τρίτη 12 Ιούνιος 2007, 15:36:14 μμ
Το κόλπο με το kill switch , το δοκίμασες;;;;

Εδώ που τα λέμε υπάρχει και μια λογική εξήγηση για το κόλπο με το kill switch.

Κλείνοντας το Kill Switch, κόβεται το ρεύμα μόνο στην ηλεκτρονική και όχι στο HISS (που είναι στην κλειδαριά). Οπότε ανοίγοντάς το πάλι, επανέρχεται το ρεύμα στην ηλεκτρονική η οποία κάνει από μόνη της reset, στέλνει ξανά εντολή στο HISS (το οποίο έχει ήδη το κλειδί), και ψάχνει από την αρχή τί κωδικό έχει το κλειδί που είναι στην κλειδαριά.

Αν όμως ανοιγοκλείσεις το κλειδί, κόβεται και το ρεύμα στο HISS. Οπότε όταν στέλνει το σήμα η ηλεκτρονική (ξανανοίγοντας το κλειδί), μπορεί να μην έχει προλάβει το HISS να "φορτίσει" το κύκλωμα που υπάρχει μέσα στο κλειδί ώστε να πάρει πίσω το σωστό κωδικό (από το HISS).


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #57 on: Τρίτη 12 Ιούνιος 2007, 15:41:25 μμ
παρατήρησα ότι όποτε μου παρουσιάζεται αυτό το πρόβλημα, δηλαδή να μην σβήνει το πράσινο λαμπάκι και για περίπου 3-4 φορές, αν πατήσω αμέσως τη μίζα μόλις στρίψω το κλειδί τότε παίρνει μπροστά η μηχανή!

Επίσης παρατήρησα , έπειτα από πολλές φορές, ότι όταν βγαίνω από super-market, μου το παρουσιάζει ΠΑΝΤΑ! λέτε να φταίει κανένα μαγνητικό πεδίο στα ταμία ή δεν ξέρω 'γω τι; και το παρουσιάζει μόνο σ'αυτές τις περιπτώσεις, super-market δηλαδή ???

  Μην το γελάτε, μπορεί να φαίνεται αστείο αλλά διόλου απίθανο να σχετίζεται. Έχετε διαβάσει τις οδηγίες κινητών τηλεφώνων, πιστωτικών καρτών και άλλων αντικειμένων που φέρουν πληροφορίες αποθηκευμένες σε μαγνητική μορφή?
  Λένε, μην τοποθετείται την κάρτα SIM, για παράδειγμα, κοντά σε ηλεκτρισμένα αντικείμενα γιατί μπορέι να χαθούν οι πληροφορίες της.
   Ένα παρόμοιο ηλεκτρονικό τσιπάκι (σαν αυτό της τηλεκάρτας του ΟΤΕ) έχει μέσα και το κλειδί του ΤΑ. Η πληροφορία που περιέχει είναι ο κωδικός τον οποίο διαβάζει το HISS και, αν ταιριάζει καλώς διαφορετικά μπλοκάρει την ανάφλεξη. Διόλου απίθανο, λοιπόν, να επηρεάζεται ενίοτε από μαγνητικά πεδία που στο σούπερ μάρκετ δεν είναι και λίγα.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #58 on: Τρίτη 12 Ιούνιος 2007, 18:13:40 μμ
Ασχετομε το θεμα μας εδω, αλλα ενδιαφερον γενικα...
Εχει τυχει σε φιλο με τρανσαλπ να μην μπορει να απενεργοποιησει τον συναγερμο του στην κηφισιας και κατεχακη γωνια που ηταν παρκαρισμενος.

Πηρε εντρομος τον μηχανικο του μεσα στην νυχτα (τον ειχε βαλει προσφατα) και εκεινος αφου τον ρωτησε που βρισκεται, του ειπε να τσουλησει την μηχανη κανα δυο στενα πιο κατω.

Το εκανε και το προβλημα λυθηκε. Η εξηγηση ειναι οτι εξω απο στοχους βομβιστικων επιθεσεων (πρεσβιες, επισημους,  κλπ) υπαρχουν αντιμετρα που εμποδιζουν σηματα απο τηλεκοντρολ και τετοια να κυκλοφορουν στον αερα.
να το γνωριζετε. 


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


rastabill

  • Guest
Reply #59 on: Τρίτη 12 Ιούνιος 2007, 23:55:23 μμ
Χωρίς πλάκα μου το έχει κάνει και εμένα δυο φορές έξω από το Super Market !!!  ;D




Την γυναίκα σου την έπεισες; Εγώ πάντως δεν τα κατάφερα.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #60 on: Τετάρτη 13 Ιούνιος 2007, 00:17:53 πμ
Εχει τυχει σε φιλο με τρανσαλπ να μην μπορει να απενεργοποιησει τον συναγερμο του στην κηφισιας και κατεχακη γωνια που ηταν παρκαρισμενος.

Εκεί ακριβώς είναι και η ισραηλινή πρεσβεία!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline helias

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 209
Reply #61 on: Τετάρτη 13 Ιούνιος 2007, 08:03:12 πμ
Την γυναίκα σου την έπεισες; Εγώ πάντως δεν τα κατάφερα.

Άστα να πάνε... >:(...σου λέει έτσι απλά..."πάρε το αυτοκίνητο για να κουβαλήσεις και πιο πολλά πράγματα"!!!!
Τελείωσε δεν τις πιάνεις πουθενά...χι χιχ χι χι χι ;D ;D ;D ;D



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #62 on: Τρίτη 19 Ιούνιος 2007, 10:40:29 πμ
Εδω και 3 ημέρες μου κάνει το εξής περίεργο. (στο Vara)
Γυρνάω το κλειδί και δεν σβήνει το λαμπάκι F1 , δηλαδή το HISS δεν κάνει αναγνώριση.
Παίζω λίγο το τιμόνι δεξιά, σβήνει. Βαζω εμπρός και ολα οκ ...δεν κανει καμία διακοπή σε στρίψιμο του τιμονιού.
Αν στο σημείο που σβήνει, γυρίσω τον διακόπτη στο Off και μετά ξανά στο on , δεν σβήνει το F1. Πρέπει να ξαναπαίξω με το τιμόνι
αριστερά δεξιά.

Επειδή έχω προσθέσει (εδω και δυο μηνες) ενα κομμάτι 4κλωνο καλώδιο για να επεκτείνω το καλώδιο του συστήματος αναγνώρισης (το βαρελάκι γύρω απο την κλειδαριά) θεωρώ οτι αυτό πρεπει να έχει κάποιο πρόβλημα. Αλλά... πως γίνεται να μη κάνει και διακοπές όταν
ήδη δουλεύει ο κινητήρας και παίζω με το τιμόνι αριστερά δεξιά ?
Μήπως κάποια απο τα καλώδια αυτα, ειναι μόνο για την αρχική αναγνώριση ? και αυτο το συγκεκριμένο καλώδιο έχει πρόβλημα ?
Εχω δοκιμάσει να τα κουνήσω οταν δεν μπορεί να αναγνωρίσει το κλειδί, αλλά δεν είδα αλλαγή συμπεριφοράς.

Καμια ιδέα ?



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #63 on: Τρίτη 19 Ιούνιος 2007, 12:31:47 μμ

Καμια ιδέα ?


Κώστα, σίγουρα έχει πρόβλημα σύνδεσης κάποια ένωση από το καλώδιο επέκτασης που έχεις βάλει. Ξανακοίταξε μια-μια και τις 8 συνδέσεις (4 από τη μια πλευρά και 4 από την άλλη).

Όσον αφορά το περίεργο που ρωτάς, το θεωρώ παρακινδυνευμένο (από πλευράς Χόντα) να γίνεται σωστή αναγνώριση του κλειδιού, να παίρνει μπροστά ο κινητήρας, και μετά εν κινήσει να σβήνει ο κινητήρας αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα σύνδεσης των καλωδίων. Το HISS επεμβαίνει μόνο στην αρχή όταν καλείται να αναγνωρίσει το κλειδί τη στιγμή που το βάζεις στον κλειδοδιακόπτη. Δεν δουλεύει συνέχεια όσο ο κινητήρας λειτουργεί. Ίσως ανά τακτά διαστήματα (με αραιή συχνότητα) να ενεργοποιείται κάθε τόσο, αλλά δεν πιστεύω συνέχεια.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #64 on: Τρίτη 19 Ιούνιος 2007, 12:37:54 μμ
Κώστα, σίγουρα έχει πρόβλημα σύνδεσης κάποια ένωση από το καλώδιο επέκτασης που έχεις βάλει. Ξανακοίταξε μια-μια και τις 8 συνδέσεις (4 από τη μια πλευρά και 4 από την άλλη).

Όσον αφορά το περίεργο που ρωτάς, το θεωρώ παρακινδυνευμένο (από πλευράς Χόντα) να γίνεται σωστή αναγνώριση του κλειδιού, να παίρνει μπροστά ο κινητήρας, και μετά εν κινήσει να σβήνει ο κινητήρας αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα σύνδεσης των καλωδίων. Το HISS επεμβαίνει μόνο στην αρχή όταν καλείται να αναγνωρίσει το κλειδί τη στιγμή που το βάζεις στον κλειδοδιακόπτη. Δεν δουλεύει συνέχεια όσο ο κινητήρας λειτουργεί. Ίσως ανά τακτά διαστήματα (με αραιή συχνότητα) να ενεργοποιείται κάθε τόσο, αλλά δεν πιστεύω συνέχεια.

Σιγουρα θα ξανακοιτάξω τα καλώδια.

Παντως αν βγεί -κοπει το καλώδιο εν κινήσει... η μηχανη σβήνει .Αυτο ειναι σίγουρο ! Το θεμα ειναι αν σβήνει, ΜΕ οποιοδήποτε
απο τα καλώδια βγεί εκτός ή μονο καποιο συγκεκριμένο.
Πραγματικά αν ειχα τρόπο να το κάνω bypass θα το έκανα !
Και επειδή έχω ήδη ενα παλιο βαρελάκι κλειδαριάς με κομμένα καλώδια, θα κάτσω να πειραματιστώ λιγο μπας και
βρώ τρόπο να γινει.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #65 on: Τρίτη 19 Ιούνιος 2007, 13:34:55 μμ
Παντως αν βγεί -κοπει το καλώδιο εν κινήσει... η μηχανη σβήνει. Αυτο ειναι σίγουρο ! Το θεμα ειναι αν σβήνει, ΜΕ οποιοδήποτε απο τα καλώδια βγεί εκτός ή μονο καποιο συγκεκριμένο.

Από τα 4 καλώδια του HISS, τα 2 είναι οπωσδήποτε τροφοδοσία 12V, και τα υπόλοιπα 2 πρέπει να χρησιμοποιούνται για την επικοινωνία με την ηλεκτρονική. Από αυτά τα 2 τώρα, είτε το ένα είναι "είσοδος" και το άλλο "έξοδος" (σε περίπτωση χρήσης απλής επικοινωνίας), ή (αν η Χόντα έχει υλοποιήσει ένα δικό της αμφίδρομο ψηφιακό σεριακό πρωτόκολλο επικοινωνίας) να είναι το "+data" και το "-data" (χωρίς όμως βέβαια να υπάρχει 5ο καλώδιο send/receive, ή RTS ή CTS ή DTR).

Εγώ προσωπικά κλείνω υπέρ της 1ης εναλλακτικής. Με την υπόθεση αυτή, αν το καλώδιο "είσοδος" κοπεί τότε πολύ πιθανόν να συνεχίζει να λειτουργεί ο κινητήρας. Ενώ το "έξοδος" είναι πολύ σημαντικό για την ηλεκτρονική (και δεν πρέπει να κοπεί) για να ξέρει ότι το σωστό κλειδί είναι στο διακόπτη.

Υποθέσεις κάνουμε, έτσι?

Για το άλλο θέμα, υπάρχει μια λύση για να μην έχεις το HISS στο κλειδί και να σε ζαλίζει κάθε τόσο. Θέλεις μια τέτοια λύση?

Θα στη στείλω με ΠΜ (για να μην υπάρχει public στο internet).
« Last Edit: Τρίτη 19 Ιούνιος 2007, 13:38:17 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #66 on: Δευτέρα 02 Ιούλιος 2007, 16:41:24 μμ

Το πρόβλημα το εμφανίζει και σε εμένα από τον 2ο 3ο μήνα της αγοράς της η XLV 650 (8/ 2006).

Μέχρι σήμερα το ξεπερνούσα με βγάλσιμο και επανατοποθέτηση του κλειδιού. Διάβασα με προσοχή τα προηγούμενα θέματα, δεν έχω δοκιμάσει αυτά τα tips που αναφέρονται.
Και σε εμένα όταν την αγόρασα μου είπαν να χρησιμοποιώ εναλλάξ τα 2 κλειδιά της.   

Μετά από επικοινωνία με την Σαρακάκης, μου απεστάλη e.mail στο οποίο έλεγε πως ίσως χρειάζονται επαναπρογραμματισμό τα κλειδιά.

Η ταπεινή μου γνώμη είναι πως η όποια δυσλειτουργία οφείλεται σε μαγνητικά πεδία (συναγερμοί παράξενοι και πανάκριβοι που μπορεί να λειτουργούν δίπλα μας, επαφή με το κινητό τηλέφωνο, κραδασμοί).

Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι λάθος του εργοστασίου. Το μόνο λάθος ίσως είναι ότι για τις επιταγές του σύγχρονου marketing βάζουμε HISS, λες και αυτό θα αποτρέψει τον επίδοξο κλέφτη από το να την σηκώσει και να φύγει.

Ίσως τελικά το μόνο που μπορεί να αποτρέψει, είναι τον ιδιοκτήτη της μηχανής να βάλει μπροστά και να φύγει και μάλιστα κατά τον νόμο του Merfy σε χρόνο που θα βιάζεται να προλάβει κάποια δουλειά ή κάποιο καραβάκι για τις διακοπούλες του.   


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7277
Reply #67 on: Δευτέρα 02 Ιούλιος 2007, 17:19:02 μμ
Το πρόβλημα το εμφανίζει και σε εμένα από τον 2ο 3ο μήνα της αγοράς της η XLV 650 (8/ 2006).

Νίκο συγχώνευσα το θέμα σου στο ήδη υπάρχον, αφού αναφέρεσαι στο ίδιο πράγμα.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #68 on: Δευτέρα 02 Ιούλιος 2007, 17:35:08 μμ
Τελικά η δεύτερη έκδοση του συστήματος αυτού της Χόντα είναι μέχρι στιγμής απαραβίαστη (δεν έχει τουλάχιστον αναφερθεί κάτι αντίθετο). Η επικοινωνία κλειδιού-ηλεκτρονικής είναι κρυπτογραφημένη και διαθέτει κυλιόμενο κωδικό! Είναι κάτι ανάλογο δηλαδή σαν το SecureID Smart Card που χρησιμοποιείται για secure login (για όσους γνωρίζουν). Για να κάνεις login και να σε δεχτεί το σύστημα πρέπει να δώσεις τον κωδικό σου αλλά και ένα κυλιόμενο κωδικό μαζί. Κάπως έτσι λειτουργεί και το HISS. Η ηλεκτρονική έχει μέσα αλγόριθμο που υπολογίζει αυτόματα τον κυλιόμενο κωδικό που περιμένει κάθε φορά που βλέπει το κλειδί.

Βέβαια δεν αποτρέπει το "σήκωμα", όπως είπε και ο Νίκος. 

« Last Edit: Δευτέρα 02 Ιούλιος 2007, 18:07:28 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline jkoyr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 502
  • There is no replacement for displacement
Reply #69 on: Δευτέρα 02 Ιούλιος 2007, 17:55:53 μμ
Α ρε που φτάσαμε ! Στο τέλος θα μας ζητάει η Honda : "Press CTRL-ALT-DELETE to Start"
 :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:


We are the Pilgrims master
we shall go always a little further
it may be beyond the last blue mountain
barred with snow,
Across that angry or that glimmering sea


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #70 on: Τρίτη 03 Ιούλιος 2007, 16:17:46 μμ
Α ρε που φτάσαμε ! Στο τέλος θα μας ζητάει η Honda : "Press CTRL-ALT-DELETE to Start"
 :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:

  Καλό! Αλλά γιατί όχι? Εμένα δεν με πειράζει καθόλου. Απεναντίας, προτιμώ ctr+alt+del παρά να ψάχνω για τη μηχανή (μου έχει συμβεί και ξέρω).
  Βέβαια, το "επαγγελματικό" σήκωμα δεν το αποτρέπει, όπως είπε ο Χρήστος, αλλά το ερασιτεχνικό ναι.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Christos

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 14
  • Hooooonda...
Reply #71 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 17:14:27 μμ
Υπαρχεί πρόβλημα αν έχω το "χειριστήριο" του immo-συναγερμού μαζί με το μπρελόκ του κλειδιού στο διακόπτη;
Το καλοκαίρι ήμουν σ'ένα μαγαζί και χτυπούσε ο συναγερμός μου.Βγαίνω,πατάω το κουμπί σταματάει και βάζοντας το κλειδί στο διακόπτη απενεργοποιώντας και το immo ακούω μία φωνή "Μην το κάνεις ποτέ αυτό!".Γυρνάω και βλέπω ένα τύπο από το απέναντι πεζοδρόμιο να έρχεται προς το μέρος μου.Μου είπε οτι δούλευε στη Honda και οτι πριν το παρόν του varadero είχε ένα Transalp.Είχε πάει στη Νάξο για καλοκαίρι και μια μέρα του μπλόκαρε η μηχανή.Δεν έπαιρνε με τιπότα.Μετά από επικοινωνία με τα κεντρικά του είπαν να δοκιμάσει με το 2ο χειριστήριο και τελικά πήρε.(Του το έστειλαν από την Αθήνα πρώτα).Μου είπε οτι το κλειδί πρέπει να μπαίνει μόνο του στο διακόπτη και το χειριστήριο να μην έρχεται σε επαφή με το κλειδί.Επίσης μου είπε να καθαρίζω και το κλεδί που και που γιατι πιάνει σκόνη.Γνωρίζετε κάτι περί αυτού;(Έχω 200 μπρελόκ μαζί μου!!)
« Last Edit: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 17:59:47 μμ by Christos »


Δε θ'αντέξω..θα την παίξω..


Offline Christos

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 14
  • Hooooonda...
Reply #72 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 18:43:21 μμ
Να θέσω αλλιώς το ερωτημά μου για να δείξω ακριβώς τι θέλω.Πόσα κ ποια κλεδιά έχετε στο μπρελόκ;


Δε θ'αντέξω..θα την παίξω..


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #73 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 18:56:02 μμ
Εγω μονο ενα. Αυτο του διακοπτη μαζι με τον Νικολα.
Τον δεικτη ταχυτητας μου (για οποιον ξερει)



« Last Edit: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 19:03:12 μμ by Sotos »


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Sotiris

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 737
  • Χανια!!!!!
Reply #74 on: Παρασκευή 12 Οκτώβριος 2007, 18:57:06 μμ
χεχε, κάποτε είχα περίπου 10 κλειδιά, τώρα έχω μόνο της μηχανής, με ένα κρικάκι για να ποιάνει στα υπόλοιπα κλειδιά.