Παντως αν βγεί -κοπει το καλώδιο εν κινήσει... η μηχανη σβήνει. Αυτο ειναι σίγουρο ! Το θεμα ειναι αν σβήνει, ΜΕ οποιοδήποτε απο τα καλώδια βγεί εκτός ή μονο καποιο συγκεκριμένο.
Από τα 4 καλώδια του HISS, τα 2 είναι οπωσδήποτε τροφοδοσία 12V, και τα υπόλοιπα 2 πρέπει να χρησιμοποιούνται για την επικοινωνία με την ηλεκτρονική. Από αυτά τα 2 τώρα, είτε το ένα είναι "είσοδος" και το άλλο "έξοδος" (σε περίπτωση χρήσης απλής επικοινωνίας), ή (αν η Χόντα έχει υλοποιήσει ένα δικό της αμφίδρομο ψηφιακό σεριακό πρωτόκολλο επικοινωνίας) να είναι το "+data" και το "-data" (χωρίς όμως βέβαια να υπάρχει 5ο καλώδιο send/receive, ή RTS ή CTS ή DTR).
Εγώ προσωπικά κλείνω υπέρ της 1ης εναλλακτικής. Με την υπόθεση αυτή, αν το καλώδιο "είσοδος" κοπεί τότε πολύ πιθανόν να συνεχίζει να λειτουργεί ο κινητήρας. Ενώ το "έξοδος" είναι πολύ σημαντικό για την ηλεκτρονική (και δεν πρέπει να κοπεί) για να ξέρει ότι το σωστό κλειδί είναι στο διακόπτη.
Υποθέσεις κάνουμε, έτσι?
Για το άλλο θέμα, υπάρχει μια λύση για να μην έχεις το HISS στο κλειδί και να σε ζαλίζει κάθε τόσο. Θέλεις μια τέτοια λύση?
Θα στη στείλω με ΠΜ (για να μην υπάρχει public στο internet).
« Last Edit: Τρίτη 19 Ιούνιος 2007, 13:38:17 μμ by Chris_de_Ze »
Ιδρυτικό μέλος HTC. XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.