Hellas Transalp Forum

Project Transalp 700

CorpseAlive · 6804

Offline sot econ

  • Administrator
  • Οδηγάρα
  • *****
    • Posts: 297
Reply #75 on: Παρασκευή 21 Οκτώβριος 2022, 08:52:59 πμ

Αρχικά να πω ότι δεν έχω καταλάβει καλά ποια είναι η χρήση που θες να κάνεις με το 700.
Για να έχεις κάνει 25,000  χλμ σε 2 χρόνια σημαίνει ότι κινείσαι αρκετά με την μοτοσυκλέτα.
Αλλά που έχουν γίνει αυτά, πόλη και μικρές εξορμήσεις ή μεγάλα ταξίδια;

Τα ΤΑ είναι καλά καθημερινό μηχανάκι και  για ταξίδια σε επαρχιακούς δρόμους με ταχύτητες 80-110, για εθνικές με μέσες ταχύτητες 140-150 απλά δεν. Άλλωστε καμμιά μοτό δεν μπορεί να τα κάνει όλα καλά, ιδίως αυτές με τεχνολογία >25 χρόνια.

Αν αυτό που ψάχνεις είναι το δεύτερο η γνώμη μου είναι να το δώσεις.

Όσο και να ψαχτείς με τον κινητήρα και τα προγράμματα δεν πιστεύω ότι θα πάρεις αυτό που ζητάς και θα σου φύγουν και αρκετά χρήματα.
 Αυτές οι ιστορίες είναι λίγο πηγάδι δίχως πάτο. Καλό μηχανάκι αλλά πως να το κάνουμε από επιδόσεις είναι λίγο.

Δεν ξέρω τα οικονομικά σου αλλά αν καταφέρεις να το δώσεις στα λεφτά που λές και προσθέτοντας και τα χρήματα που σκοπεύεις να ξοδέψεις ,υπάρχουν αρκετές λύσεις σε μεταχειρισμένα 700-800 κ.ε. με σαφώς πιο τουριστικό προσανατολισμό.
 Και αν σε παίρνει υπάρχουν και καλές προσφορές καινούργιων με συμφέρουσα χρηματοδοτικά.

Μην σκέφτεσαι τα πράγματα που έβαλες στο 700, τουλάχιστον τα χάρηκες/σαι  για 20.000 χλμ, δυστυχώς έτσι γίνεται με τις μοτό, ειδικά όταν θες να τις βελτιώσεις.
Για σκέψου αν ψαχτείς και με τις επιδόσεις, τα χρήματα που θα δώσεις θα τα πάρεις πίσω όταν κάποια στιγμή την πουλήσεις; Δεν νομίζω.

Τέλος μην κοιτάς πόσο τα βάζουν στο καρ αλλά αν πουλιούνται. Εμένα 3.500 για μοτό του 2007 μου φαίνονται πολλά.
   



Offline sot econ

  • Administrator
  • Οδηγάρα
  • *****
    • Posts: 297
Reply #76 on: Παρασκευή 21 Οκτώβριος 2022, 08:58:56 πμ
Αν επιμένεις με την βελτίωση διάβασε και αυτό
https://www.transalpforum.gr/index.php?topic=447.0,
αν δεν το έχεις ήδη κάνει.



Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 557
Reply #77 on: Παρασκευή 21 Οκτώβριος 2022, 09:11:08 πμ
To ΤΑ700 είναι ένα παλίο, για τα σημερινά δεδομένα μηχανάκι. Αν δε σε ικανοποιεί τώρα, δεν θα σε ικανοποιήσει και μετά το πρόγραμμα, εξάτμιση, ή ότι άλλο θα ήθελες να αναβαθμίσεις. Εάν νιώθεις ότι είναι "λίγο" για τις δικές σου ανάγκες το βάζεις για πούλημα και ψάχνεις το επόμενο. Διαφορετικά θα χαλάσεις χρήματα που δεν θα τα πάρεις πίσω στη μεταπώληση.



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2428
  • XLV650, CRF1000
Reply #78 on: Παρασκευή 21 Οκτώβριος 2022, 11:17:28 πμ
Με εξατμιση απο λαιμο χωρις καταλυτη, power commander και αναλογο σεταρισμα (το οποιο ιδεατα χρειαζεται να γινει με προσβαση σε δυναμομετρο), το μηχανακι θα παρει άλλα 3-4 αλογα max, δηλ 5-7% αυξηση. Αν δε σε ικανοποιει τωρα, εικαζω οτι δε θα σε ικανοποιησει στο βαθμο που θες ουτε τοτε. Και φυσικα τα χρηματα που θα δωσεις δε θα τα παρεις με τιποτα πισω στη μεταπωληση, τετοιες μετατροπες αξιζουν πιθανα μονο αν ειναι να κρατησει καποιος το μηχανακι long term.

Επισης κατι αλλο. Το Τρανσαλπ 700 ειναι το δυνατοτερο απο ολα τα μηχανακια της σειρας XLV/XRV που εβγαλε η Χονδα, με 55 αλογα τροχο. Τα XLV650 βγαζουν 45-47 αλογα τροχο (47 τα τελευταια με τον RD11A), τα XLV600 45, τα XRV750 52 και τα XRV650 50 αλογα τροχο. Αυτο που λειπει σ'ολα αυτα, και περισσοτερο στο XLV700 που ειναι ψεκαστο και εχει σαφως καλυτερη οικονομια, ειναι μια 6η ταχυτητα και αυτο δεν διορθωνεται.

Στη θεση σου θα το πουλαγα και θα κοιταγα πιθανα να παρω ενα VStrom 650 που εχει 64 αλογα τροχο και 6η ταχυτητα και θα τουριχνα καποια χρηματα να φτιαξω το μπροστινο και οπωσδηποτε τα φρενα του. Το μηχανακι ταξιδευει ανετα με 150-160 πραγματικα χμω. Ανεφερα το VStrom επειδη ειναι σχετικα παρομοιο concept με το Αλπ700, υπαρχουν και πολλα άλλα πιο γρηγορα μηχανακια, το θεμα ειναι να βρεις καποιο να σου κανει κλικ.


" the PouroDuro spirit "


Offline CorpseAlive

  • Μέλος HTC
  • νέος οδηγός
  • ***
    • Posts: 57
    • Δικηγορική Εταιρεία Καλούδης
Reply #79 on: Παρασκευή 21 Οκτώβριος 2022, 16:53:32 μμ
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Την μηχανή την χρησιμοποιώ για κύριο μέσο στην δουλειά μου (κέντρο-Δικαστήρια) εξού και τα πολλά χλμ και για μερικά ταξίδια όταν υπάρχει ο χρόνος.


New Transalpisti on the road.


Offline KKalantzis

  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 2690
  • Where the streets have no name!
Reply #80 on: Παρασκευή 21 Οκτώβριος 2022, 17:07:32 μμ
Ναι, αλλά δεν κατεβαίνεις και μια Τετάρτη από τη λέσχη, να το αναλύσουμε και δια ζώσης...
Εκεί να δεις εμπεριστατωμένες απόψεις ;D
Από το περσυνό ΦΡ έχουμε να σε δούμε...


Keep riding !!!


Offline CorpseAlive

  • Μέλος HTC
  • νέος οδηγός
  • ***
    • Posts: 57
    • Δικηγορική Εταιρεία Καλούδης
Reply #81 on: Παρασκευή 21 Οκτώβριος 2022, 20:00:00 μμ
Κυριακή θα είμαι Ευελπίδων για να δώσω εξετάσεις. Για αυτό δεν ήρθα και στο ΦΡ. Ειδάλλως θα με έβλεπες εκεί! 


New Transalpisti on the road.


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2428
  • XLV650, CRF1000
Reply #82 on: Σάββατο 22 Οκτώβριος 2022, 00:43:47 πμ
Και μια διευκρινηση/διορθωση σε καποια σχετικα σχολια που γραφτηκανε παραπανω. Οταν λεμε οτι το Τρανσαλπ δεν ταξιδευει, εννοουμε με 150+ χμω GPS, που ειναι επιθυμητο σε αυτοκινητοδρομους. Και δεν ειναι οτι δεν παει, απλα με τετοιες ταχυτητες καιει πολυ (τα 600/650 περισσοτερο απο 8λτ/100χμ) και ειναι ασυμφορο με τις τωρινες τιμες της βενζινης. Απο την αλλη, μπορει να ταξιδευει με 130χμω / 6000σαλ (το 650) ολη μερα με καταναλωση λιγο πανω απο 6λτ/100χμ και με εξαιρετικη ανεση ακομη για δυο ατομα με αποσκευες (βεβαια οταν ειναι φουλ φορτωμενο η καταναλωση αναβαινει).

Αν καποιος αποφευγει εθνικες/αυτοκινητοδρομους, δεν εχει μεγαλο προβλημα να παει πολυ μακρια και με ανεση. Ο συμβιβασμος του να μην ταξιδευει καποιος με ψηλες ταχυτητες ειναι αποδεκτος αν το δει σαν on-OFF μηχανακι που εχει εξαιρετικες δυνατοτητες ΚΑΙ στο χωμα (ειδικα τα 600/650). Για καποιον που δεν πολυ-παταει χωμα, υπαρχουν αλλα μηχανακια που δινουν την εμφαση αλλου και ταξιδευουν πιο γρηγορα απο το Τρανσαλπ, οπως το VStrom που ειναι σε παρομοια κατηγορια, αλλα ON-off.


" the PouroDuro spirit "


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9607
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #83 on: Σάββατο 22 Οκτώβριος 2022, 17:03:14 μμ
Γενικά , το Post μου ήταν περισσότερο ψυχοθεραπευτικό , ωστόσο θα ήλπιζα σε απαντήσεις σε σχέση με την αλλαγή μηχανής και πότε πραγματικά είναι κάποιος που πρέπει να προχωρήσει και όχι σε απαντήσεις που ειπώνονται τα ίδια και τα ίδια.



Αν είναι ετσι , να σου πώ τι θα έκανα εγώ , θα πούλαγα την 700αρα και θα αγόραζα ενα CBF1000SA απο 2009 και νεότερο.
Εκτός και θές Ον/οφ οπότε ας πεί κάποιος άλλος την γνώμη του.
Αλλά , εδώ μπαίνει το αλλά , ετσι όπως το έχεις φτιάξει αξίζει να το δώσεις ?  Θα πιάσεις τα λ7 σου? Θα αναγνωριστεί απο τον μελλοντικό αγοραστή
το μηχανάκι? Η θα αναγκαστείς να το γδύσεις και να πουλήσεις τα εξτρα χωριστά?
Οπότε καλύτερα να το κρατήσεις και αφού ευχαριστηθείς οτι έχεις βάλει επάνω , κ κατασταλάξεις στο τι ζητάς, να προχωρήσεις σε αγορά.
Κανένα μηχανάκι δεν είναι τέλειο, κ κανένα δεν τα έχει όλα, σε όλα σε κάτι θα κάνεις ενα συμβιβασμό επειδή το θές κ σου έκανε κλικ.
Ευτυχώς το 700 αρι έχει μονο ένα  ;D


Όπως είπα , καλή περίοδος να πουλήσεις και κακή περιόδος να αγοράσεις. Σε οτιδήποτε ισχύει αυτό.

Δλδ θα πουλήσεις κ δεν θα αγοράσεις ?  ;D

Φιλικά Stoneman.

Πάντα CorpseAlive
« Last Edit: Σάββατο 22 Οκτώβριος 2022, 17:09:35 μμ by Stoneman »



Offline CorpseAlive

  • Μέλος HTC
  • νέος οδηγός
  • ***
    • Posts: 57
    • Δικηγορική Εταιρεία Καλούδης
Reply #84 on: Σάββατο 22 Οκτώβριος 2022, 17:39:46 μμ
Αν αγοράσω κάτι νέο, θα πάω σε κούτα.
Έχασα χρόνο , χρήμα και διάθεση κάνοντας τον ντετέκτιβ γιατί δεν γνώριζα τι είχε κάνει ο άλλος.
Δεν ψήνομαι να το ξαναπεράσω αυτό.
Επομένως ναι, τα μεταχειρισμένα αυτή την στιγμή έχουν μεγαλύτερο ROI σε πώληση .
Αντίστοιχα αν αγοράσω τώρα μεταχειρισμένο θα χάσω.


New Transalpisti on the road.


Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 557
Reply #85 on: Σάββατο 22 Οκτώβριος 2022, 22:23:58 μμ
Υπάρχουν μεταχειρισμένα και μεταχειρισμένα. Δεν θεωρώ ότι χάνεις, απλά πρέπει να βρεις τον κατάλληλο ιδιοκτήτη με την κατάλληλη μηχανή. Θέλει υπομονή. Οι περισσότεροι δεν έχουν για αυτό κάνουν αγορές που μετανιώνουν αργότερα. Το ΤΑ που έδωσα εγώ ήταν άριστο και ο τωρινός ιδιοκτήτης το απολαμβάνει και δεν εχει βάλει ούτε ένα ευρώ επιπλέον, εκτός από αναλώσιμα. Σωστά συντηρημένη μοτοσυκλέτα είναι δύσκολο να βρεις, όχι ακατόρθωτο.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk




Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9607
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #86 on: Δευτέρα 24 Οκτώβριος 2022, 13:13:37 μμ
Συμφωνώ κ με τους δύο προλαλήσαντες.

Μεταχειρισμένο ισον λαχείο , αλλά μεταχειρισμένο απο άνθρωπο που ξέρεις είναι οχι Η εγγύηση αλλά είναι μια κάποια εγγύηση.

Εδώ που έχουμε καταντήσει καινουργιο παίρνεις και μπλέκεις  ;D



Offline giamar4

  • Gelande/strasse
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2008
Reply #87 on: Τρίτη 25 Οκτώβριος 2022, 18:52:11 μμ
Δεν ξέρω πόσο μπορεί να ανέβει ο φίλος ,εγώ θα έδινα τον τάφο και θα πήγαινα σε F800 adve ,με κοντά στο 10αρικο παίρνει μοτορι σκάλες ανώτερο,με όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα,πσνευκολα σερβις και φυσικά και παπί στην πόλη .



Offline sot econ

  • Administrator
  • Οδηγάρα
  • *****
    • Posts: 297
Reply #88 on: Τρίτη 25 Οκτώβριος 2022, 19:39:46 μμ
Δεν ξέρω πόσο μπορεί να ανέβει ο φίλος ,εγώ θα έδινα τον τάφο και θα πήγαινα σε F800 adve ,με κοντά στο 10αρικο παίρνει μοτορι σκάλες ανώτερο,με όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα,πσνευκολα σερβις και φυσικά και παπί στην πόλη .

Ή εδώ σε κούτα
https://www.suzuki.gr/motos/vstrom650xt#sect298 με  10.300  ή καλύτερα το 1050  με 13000-15000

Βέβαια , και επειδή είμαστε σε ΤΑ φόρουμ, ας περιμένουμε και το νέο Transalp και την τιμη του.

Και μια διευκρινηση/διορθωση σε καποια σχετικα σχολια που γραφτηκανε παραπανω. Οταν λεμε οτι το Τρανσαλπ δεν ταξιδευει, εννοουμε με 150+ .....

Εγώ δεν είπα οτι δεν μπορεί να κάνει ταξίδι εθνική, είπα οτι δεν κάνει για τέτοια χρήση.
Θα σε πάει στην εθνική;
Σίγουρα ναι.
Και Ευρώπη  μπορείς να πάς.
Αλλά πια εν έτη 2022 υπάρχουν πολλές επιλογές που τα κάνουν όλα καλύτερα.
Δηλαδή αν είχαμε τα φράγκα θα συγκρίναμε το ΤΑ με ένα πχ Aprilia Tuareg;

Τα μειονεκτήματα τα έγραψες μόνος σου, (6η σχέση, κατανάλωση, ιπποδύναμη...) να προσθέσω και τον 21αρι τροχό (600-650) και τα πλαίσιο- αναρτήσεις, που δεν είναι για πολλά σε γρήγορες καμπές.

Απο την άλλη επιπλέον πλεονέκτημα σε αυτά που ανέφερες και η καλή  ανεμοκάλυψη συν την δυνατότητα φόρτωσης.

Αλλά το στοιχείο του είναι στον επαρχιακό και ΟΧΙ στις εθνικές.

Πάντως νομίζω τα ίδια πράγματα λέμε.
« Last Edit: Τρίτη 25 Οκτώβριος 2022, 19:46:14 μμ by sot econ »



Offline CorpseAlive

  • Μέλος HTC
  • νέος οδηγός
  • ***
    • Posts: 57
    • Δικηγορική Εταιρεία Καλούδης
Reply #89 on: Τρίτη 25 Οκτώβριος 2022, 20:12:50 μμ
Αν τα πράγματα είναι καλά και από τα οικονομικά και από υγεία , σε κανένα χρόνο θα πάω σε κούτα μηχανή.
Φυσικά περιμένω με ανυπομονησία την νέα Transalp  αν και κρατάω μικρό καλάθι.
Αυτό που θέλω από μια μηχανή είναι να μπορώ να την κινώ στην αττική αλλά και να βγαίνω ένα άνετο ταξίδι στην εθνική.
Αν αγόραζα κάτι τώρα θα κοίταγα την Strom 1050, Africa 1100 DCT και Bmw 850gs.
Το πιο Value ωστόσο είναι το Tracer 900 GT αυτή την στιγμή σε σχέση με τον  εξοπλισμο και κόστος αλλά δεν τρελαίνομαι .


New Transalpisti on the road.


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2428
  • XLV650, CRF1000
Reply #90 on: Τρίτη 25 Οκτώβριος 2022, 23:30:45 μμ
Αν τα πράγματα είναι καλά και από τα οικονομικά και από υγεία , σε κανένα χρόνο θα πάω σε κούτα μηχανή.
Φυσικά περιμένω με ανυπομονησία την νέα Transalp  αν και κρατάω μικρό καλάθι.
Αυτό που θέλω από μια μηχανή είναι να μπορώ να την κινώ στην αττική αλλά και να βγαίνω ένα άνετο ταξίδι στην εθνική.
Αν αγόραζα κάτι τώρα θα κοίταγα την Strom 1050, Africa 1100 DCT και Bmw 850gs.
Το πιο Value ωστόσο είναι το Tracer 900 GT αυτή την στιγμή σε σχέση με τον  εξοπλισμο και κόστος αλλά δεν τρελαίνομαι .

Ρε παιδια, εδω μιλαμε cross-purpose. Καποιος που εχει οικονομικη δυνατοτητα,  εστω και σε ενα χρονο, να παρει κουτα Strom 1050 και Africa 1100DCT δεν βελτιωνει ενα Τρανσαλπ 700, το δινει και ανεβαινει κατηγορια. Εγω νομιζα οτι μιλαμε για μεταχειρισμενη μηχανη που κανει 4-5 χιλιαρικα το πολυ, και γι'αυτο και προτεινα ενα Strom 650 σαν αντιδοτο για ταξιδι με μεγαλυτερη μουαγιεν. Και επειδη αν καταλαβαινω καλα φιλε CorpseAlive δεν πατας καν χωμα μιας και βαζεις και το Tracer GT στην κουβεντα, υπαρχουν και ενα σωρο αλλα μηχανακια - και απο αυτα που ανεφερες παραπανω, για τετοια χρηση καλυτερο το Strom 1050.

ΥΓ @giamar: Γιαννη, 10 χιλιαρικα για μεταχειρισμενο F800GS Adv δινουν μονο οσοι ειναι ok με τις υπερτιμημενες τιμες των BMW. Και το F800 εχει ενοχλητικο κραδασμο που κανει το ταξιδι απο 135-140χμω και πανω το ιδιο προβληματικο με μονοκυλινδρο - ειχε πολυ φιλος το απλο F800 για χρονια και το ξερω πολυ καλα.
« Last Edit: Τρίτη 25 Οκτώβριος 2022, 23:35:40 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2428
  • XLV650, CRF1000
Reply #91 on: Τετάρτη 26 Οκτώβριος 2022, 00:02:14 πμ
Εγώ δεν είπα οτι δεν μπορεί να κάνει ταξίδι εθνική, είπα οτι δεν κάνει για τέτοια χρήση.
Θα σε πάει στην εθνική;
Σίγουρα ναι.
Και Ευρώπη  μπορείς να πάς.
Αλλά πια εν έτη 2022 υπάρχουν πολλές επιλογές που τα κάνουν όλα καλύτερα.
Δηλαδή αν είχαμε τα φράγκα θα συγκρίναμε το ΤΑ με ένα πχ Aprilia Tuareg;

Τα μειονεκτήματα τα έγραψες μόνος σου, (6η σχέση, κατανάλωση, ιπποδύναμη...) να προσθέσω και τον 21αρι τροχό (600-650) και τα πλαίσιο- αναρτήσεις, που δεν είναι για πολλά σε γρήγορες καμπές.

Απο την άλλη επιπλέον πλεονέκτημα σε αυτά που ανέφερες και η καλή  ανεμοκάλυψη συν την δυνατότητα φόρτωσης.

Αλλά το στοιχείο του είναι στον επαρχιακό και ΟΧΙ στις εθνικές.

Πάντως νομίζω τα ίδια πράγματα λέμε.

Φιλε μου δεν εγραψες ειδικα εσυ, εγραψε και ο φιλτατος Νικολας-Πετρανθρωπος πιο πανω, βαζω παρακατω τα ακριβη σχολια.


Το ΤΑ δεν είναι για ταξίδια, είναι για να σε πάει παντού, να σε πάει εκεί που θες κ εκει να βγεις απο την ασφαλτο κ να παίξεις σε μια διαδρομή χωμάτινη βατή, αν θες ταξίδια κ να καταπίνεις χιλιόμετρα θες στρητάδικο με προστασία απο αέρα και ταχύτητα ταξιδιου απο 160 κ πάνω χωρίς να το ζορίζεις κ χωρίς να καταπίνει ενα πρατήριο κάθε 100χλμ..

Τα ΤΑ είναι καλά καθημερινό μηχανάκι και  για ταξίδια σε επαρχιακούς δρόμους με ταχύτητες 80-110, για εθνικές με μέσες ταχύτητες 140-150 απλά δεν. Άλλωστε καμμιά μοτό δεν μπορεί να τα κάνει όλα καλά, ιδίως αυτές με τεχνολογία >25 χρόνια.

Τα οποια σχολια οδηγουν πιθανα καποιον που δεν ξερει να νομισει οτι δεν πας μακρια με ενα Αλπ ακομα απο εθνικες αν χρειαστει, το οποιο απλα δεν ισχυει. Οπως εγραψα, σταθερη ταχυτητα ταξιδιου 130χμω (εκει που τα κοντερ σχεδον ολων των αλλων μηχανων δειχνουν 140+χμω) ειναι απολυτα εφικτη με καταναλωση λιγο πανω απο 6λτ/100χμ για τα 600/650. Και λογω της καλης προστασιας και ανεσης, πας οσο μακρια θες. Το δε 700 μπορει να ταξιδεψει και με μεγαλυτερες ταχυτητες (με λιγο λιγοτερη προστασια). Αλλα φυσικα, συμφωνουμε οτι το στοιχειο του ειναι οι επαρχιακοι - και το χωμα να προσθεσω. Και για το τελευταιο, ο 21 τροχος και το ενδοτικο πλαισιο ειναι πλεονεκτηματα και οχι μειονεκτηματα.

Οσο για τη συγκριση με συχρονα μηχανακια, φυσικα δεν τιθεται λογος οπως εγραψα και στο προηγουμενο ποστ. Τα Τρανσαλπ και αλλα μηχανακια 15τιας-20ετιας ερχονται στο προσκηνιο οταν μιλαμε για 2-3-4 χιλιαρικα. Αν ταχει η τσεπη μας, τα δινουμε και αγοραζουμε μηχανακι τελευταιας γενιας (Tuareg660, T700, πιθανα το καινουργιο Τρανσαλπ750 ή οτιδηποτε ακομα και σε μεγαλυτερη κατηγορια).


" the PouroDuro spirit "


Offline CorpseAlive

  • Μέλος HTC
  • νέος οδηγός
  • ***
    • Posts: 57
    • Δικηγορική Εταιρεία Καλούδης
Reply #92 on: Τετάρτη 26 Οκτώβριος 2022, 01:10:56 πμ
Το Post όπως προείπα είναι ψυχοθεραπευτικό.
Πιο συγκεκριμένα , όπως θα δείτε στο σύνολο , έχω προσέξει και αγαπήσει πολύ την μηχανή μου και η σκέψη μου ήταν , είναι νωρίς να αλλάξω?
Θα μετανοιώσω την αλλαγή ?
Είναι ιδέα μου ότι χρειάζομαι αλλαγή ή μπορώ να ανανεώσω την σχέση μου με την τρανσαλπαρα μου?
Πάνω κάτω σε αυτή την δομή ήθελα να κινηθούν οι απαντήσεις.
Τώρα το τι θα πάρω πως και λπ είναι κάτι που θα γίνει κατόπιν τρελού ψαξίματος/test drives/ προσφορές την περίοδο εκείνη κλπ κλπ


New Transalpisti on the road.


Offline sot econ

  • Administrator
  • Οδηγάρα
  • *****
    • Posts: 297
Reply #93 on: Τετάρτη 26 Οκτώβριος 2022, 07:27:29 πμ
Τα οποια σχολια οδηγουν πιθανα καποιον που δεν ξερει να νομισει οτι δεν πας μακρια με ενα Αλπ ακομα απο εθνικες αν χρειαστει, το οποιο απλα δεν ισχυει.
:thumbup:

Το Post όπως προείπα είναι ψυχοθεραπευτικό.
Πιο συγκεκριμένα , όπως θα δείτε στο σύνολο , έχω προσέξει και αγαπήσει πολύ την μηχανή μου και η σκέψη μου ήταν , είναι νωρίς να αλλάξω?
Θα μετανοιώσω την αλλαγή ?
Είναι ιδέα μου ότι χρειάζομαι αλλαγή ή μπορώ να ανανεώσω την σχέση μου με την τρανσαλπαρα μου?

Αυτό που λες τώρα  είναι διαφορετικό.
Την απάντηση, καλώς ή κακώς, την ξέρεις μόνο εσύ. Όπως βέβαια και την οικονομική σου δυνατότητα.
Άλλοι αλλάζουν μοτό κάθε χρόνο και άλλοι παντρεύονται τις μηχανές τους με τους όποιους συμβιβασμούς, γιατί πάντα υπάρχουν συμβιβασμοί, τίποτα δεν είναι τέλειο παντού.
Και οι δυο κατηγορίες έχουν τα επιχειρήματά τους και τα δίκια τους. Προσωπικές επιλογές είναι δεν υπάρχουν κανόνες.
Πάντως νομίζω οτι επειδή σου μπήκε το "σαράκι" της αλλαγής στο τέλος δεν θα την αποφύγεις.

Όποια και αν είναι η απόφαση  σου πάντα όρθιος και καλά χιλιόμετρα .
« Last Edit: Τετάρτη 26 Οκτώβριος 2022, 08:00:29 πμ by sot econ »



Offline CorpseAlive

  • Μέλος HTC
  • νέος οδηγός
  • ***
    • Posts: 57
    • Δικηγορική Εταιρεία Καλούδης
Reply #94 on: Τετάρτη 26 Οκτώβριος 2022, 14:34:16 μμ
Σε ευχαριστώ πολύ !


New Transalpisti on the road.