Νικόλαε, αυτή την μετατροπή περίμενα από 'σένα που είναι δύσκολη, θέλει μελέτη και έχει λεπτομέρειες.
Ας μην μας είχαν σκίσει οικονομικά και πολύ ευχαρίστως να αναλάμβανα να πλέξω μια πλεξούδα για την μετατροπή αυτή , οχι τύπου κόψε ράψε, αλλά βγάλε-βάλε , μια ηλεκτρική δλδ εγκατάσταση πατρόν για όποιον ήθελε μετα να την χρησιμοποιήσει.
Με αυτά τα δεδομένα η μετατροπή που προτείνει ο Γεώργιος, κινητήρας ΤΑ 700 σε ΤΑ 600, 650 και ΑΤ 650, 750 είναι ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ με πολύ καλή επίδοση κόστους / αποτελέσματος. Κανένα πλάνισμα κεφαλής ή ροϊκή εξέλιξη δεν θα κάνει τις τριβάλβιδες κεφαλές τετραβάλβιδες. Θα αρχίσω να ψάχνω για τρακαρισμένο ΤΑ 700!
Είμαστε όλοι άρρωστοι με το ροκ ν΄ρόλλ ? η ιδέα μου είναι ?
Ωρέ βαλτοί είσαστε χρονιάρες μέρες να ανάβετε φωτιές .

Υπέροχη ιδέα , μας φαντάζομαι σε μια υπόγα βρώμικους , γεμάτος ο τόπος ανταλλακτικά , εργαλεία πεταμένα , στον κόσμο μας ,κατάσταση όνειρο .
Για κάτι τέτοια θα ζούσαμε αν ηταν η τσέπη γεμάτη, γμτ

την γκαντεμιά μου μέσα .
Ρε σείς θα το πιστέψετε οτι πήρα το CBF και το σιχάθηκα? σαν έπιπλο είναι μέσα στο πάρκιγκ, αμίλητο, δεν ζητάει τπτ , δεν έχει χαρακτήρα , Παίρνω το κουτί με τα λάδια , λέω δεν μπορεί θα ξεβιδώσω κ μια τάπα , θα θέλει εστω 10 ml, τπτ, δε με λυπάται ηθελα νάξερα?
και εδω λάθος έκανα;? ιταλικό έπρεπε να πάρω τελικά .