Hellas Transalp Forum

κινητηρας απο ΤΑ700 σε ΤΑ650(/600)

XLGeorge · 31894

Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9959
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #50 on: Πέμπτη 23 Δεκέμβριος 2021, 20:41:14 μμ
Αρχίζω διάβασμα , food for thought, ετσι δεν το λέτε εσείς εκεί ?

η μόνον οι UB40?  ;D



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2789
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #51 on: Σάββατο 25 Δεκέμβριος 2021, 18:26:24 μμ

Και εγώ θα ήθελα να βάλω ψεκασμό στην 650 κ αν αυτό ηταν δυνατόν να γίνει δε θα άλλαζα μηχανάκι.

Νικόλαε, αυτή την μετατροπή περίμενα από 'σένα που είναι δύσκολη, θέλει μελέτη και έχει λεπτομέρειες.


https://advride.gr/threads/%CE%97-africa-ria.8453/

Πω πω!!! Εγκυκλοπαίδεια για τα Άφρικα, όπως και ενός άλλου (Μανουέλ;) από το ίδιο φόρουμ. Όμως οι τιμές είναι πραγματικά εξωφρενικές, γιατί αυτές οι μοτοσυκλέτες Τρανσάλπ και Άφρικα ποτέ δεν τα πήγαν καλά με τις μετατροπές, ακόμα και στην εποχή τους, όταν πουλούσαν τρελά. Το άκρο αντίθετο του ΧΤ δηλαδή. Δεν είναι δυνατόν να πληρώνεις μια περιουσία για να αγριέψεις τους εκκεντροφόρους και να χρειάζεται να επικοινωνήσεις με μηχανουργεία σε όλη την υφήλιο για αυτό!!! Κάποτε και στην Ελλάδα έφτιαχνε ο Μπούμπης εκκεντροφόρους. Και εν πάσει περιπτώσει για το Νόρτον Κομμάντο υπάρχουν εκκεντροφόροι με όσες μοίρες και βύθισμα επιθυμείς.

Με αυτά τα δεδομένα η μετατροπή που προτείνει ο Γεώργιος, κινητήρας ΤΑ 700 σε ΤΑ 600, 650 και ΑΤ 650, 750 είναι ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ με πολύ καλή επίδοση κόστους / αποτελέσματος. Κανένα πλάνισμα κεφαλής ή ροϊκή εξέλιξη δεν θα κάνει τις τριβάλβιδες κεφαλές τετραβάλβιδες. Θα αρχίσω να ψάχνω για τρακαρισμένο ΤΑ 700!


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9959
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #52 on: Σάββατο 25 Δεκέμβριος 2021, 18:41:57 μμ
Νικόλαε, αυτή την μετατροπή περίμενα από 'σένα που είναι δύσκολη, θέλει μελέτη και έχει λεπτομέρειες.

Ας μην μας είχαν σκίσει οικονομικά και πολύ ευχαρίστως να αναλάμβανα να πλέξω μια πλεξούδα για την μετατροπή αυτή , οχι τύπου κόψε ράψε, αλλά βγάλε-βάλε , μια ηλεκτρική δλδ εγκατάσταση πατρόν για όποιον ήθελε μετα να την χρησιμοποιήσει.


Με αυτά τα δεδομένα η μετατροπή που προτείνει ο Γεώργιος, κινητήρας ΤΑ 700 σε ΤΑ 600, 650 και ΑΤ 650, 750 είναι ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ με πολύ καλή επίδοση κόστους / αποτελέσματος. Κανένα πλάνισμα κεφαλής ή ροϊκή εξέλιξη δεν θα κάνει τις τριβάλβιδες κεφαλές τετραβάλβιδες. Θα αρχίσω να ψάχνω για τρακαρισμένο ΤΑ 700!

Είμαστε όλοι άρρωστοι με το ροκ ν΄ρόλλ ? η ιδέα μου είναι ?

Ωρέ βαλτοί είσαστε χρονιάρες μέρες να ανάβετε φωτιές .  :2hysterical:

Υπέροχη ιδέα , μας φαντάζομαι σε μια υπόγα  βρώμικους , γεμάτος ο τόπος ανταλλακτικά , εργαλεία πεταμένα , στον κόσμο μας ,κατάσταση όνειρο .
Για κάτι τέτοια θα ζούσαμε αν ηταν η τσέπη γεμάτη, γμτ  :cussing: την γκαντεμιά μου μέσα .

Ρε σείς θα το πιστέψετε οτι πήρα το CBF και το σιχάθηκα? σαν έπιπλο είναι μέσα στο πάρκιγκ, αμίλητο, δεν ζητάει τπτ , δεν έχει χαρακτήρα , Παίρνω το κουτί με τα λάδια , λέω δεν μπορεί θα ξεβιδώσω κ μια τάπα , θα θέλει εστω 10 ml, τπτ, δε με λυπάται ηθελα νάξερα?
και εδω λάθος έκανα;? ιταλικό έπρεπε να πάρω τελικά . ;D



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2789
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #53 on: Τρίτη 28 Δεκέμβριος 2021, 18:34:11 μμ
Άβυσσος η ψυχή των μηχανόβιων Νίκο μου!
Ειδικά αν έχουν χρόνο και χρήμα.
Κάποιος εδώ θέλει να κάνει το CBF κατάλληλο για τον Εξελγιώργη, Κονκόστ, Παύλο κλπ.


Και βάζω στοίχημα, ο εμπρός τροχός θα βρίσκει στο σκελετό.
Εγώ ασχολούμαι με πιο απλά πράγματα...
Άντε καλή χρονιά σε όλους!


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2473
  • XLV650, CRF1000
Reply #54 on: Τρίτη 28 Δεκέμβριος 2021, 23:40:31 μμ
Πω πω!!! Εγκυκλοπαίδεια για τα Άφρικα, όπως και ενός άλλου (Μανουέλ;) από το ίδιο φόρουμ. Όμως οι τιμές είναι πραγματικά εξωφρενικές, γιατί αυτές οι μοτοσυκλέτες Τρανσάλπ και Άφρικα ποτέ δεν τα πήγαν καλά με τις μετατροπές, ακόμα και στην εποχή τους, όταν πουλούσαν τρελά. Το άκρο αντίθετο του ΧΤ δηλαδή. Δεν είναι δυνατόν να πληρώνεις μια περιουσία για να αγριέψεις τους εκκεντροφόρους και να χρειάζεται να επικοινωνήσεις με μηχανουργεία σε όλη την υφήλιο για αυτό!!! Κάποτε και στην Ελλάδα έφτιαχνε ο Μπούμπης εκκεντροφόρους. Και εν πάσει περιπτώσει για το Νόρτον Κομμάντο υπάρχουν εκκεντροφόροι με όσες μοίρες και βύθισμα επιθυμείς.

Με αυτά τα δεδομένα η μετατροπή που προτείνει ο Γεώργιος, κινητήρας ΤΑ 700 σε ΤΑ 600, 650 και ΑΤ 650, 750 είναι ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ με πολύ καλή επίδοση κόστους / αποτελέσματος. Κανένα πλάνισμα κεφαλής ή ροϊκή εξέλιξη δεν θα κάνει τις τριβάλβιδες κεφαλές τετραβάλβιδες. Θα αρχίσω να ψάχνω για τρακαρισμένο ΤΑ 700!

Θα συμφωνησω απολυτα ΙωαννηΚ, το τι λεφτα εχει ριξει ο Ορεστης σ'αυτον τον κινητηρα δε λεγεται! Βεβαια εχει παρει σαφως περισσοτερα αλογα απο τα 55 τροχο του 700 αλλα ειμαι σιγουρος οτι η ήδη μεγαλουτσικη καταναλωση του ΑΤ750 θαχει γινει ακομη μεγαλυτερη, και ειδικα καθως ο βελτιωμενος κινητηρας θα τον βαζει στη μπριζα να χουφτωνει το γκαζι.

Απο την αλλη το ψεκαστο 700 εχει σαφως πολυ καλυτερη καταναλωση σε σχεση με τα καρμπουρατερ των 600/650/750 και οπως λες, εχει σιγουρα πολυ καλυτερη επιδοση κοστους/αποτελεσματος. Επειδη τυχαινει το παιδι που εχει κανει τη μετατροπη να ειναι μαστορι Τρικαλινο, οπως ειδα απο τα σχολια στο "σωληνα" δουλευε παλιοτερα στη Γιαμαχα Τρικαλων, και επειδη ειμαι καποια διαστηματα στα Τρικαλα, θα ψαξω σε καποια φαση να τον βρω και ελπιζω να αναφερω εδω περισσοτερα γι'αυτη τη μετατροπη. Stay tuned.


" the PouroDuro spirit "