A. να γειά σου ! Αυτό ακριβώς λέω !
Λάθος μηχανάκι σε λάθος μέρος!
Μα με varadero στο βουνό ? 
Ο μαζοχισμός πήγαινε στο οτι δεν έβγαλα το φτερό απο τα πρώτα μέτρα. Οταν στόμωσε εντελώς, αναγκάστηκα να το βγάλω γιατί δε τσούλαγε το μηχανάκι.
Θα πήγαινα με το KTMι (EXC250) εθνική οδό 4 ώρες μέχρι να φτάσω Καρπενήσι ? θα προτιμούσα να παίξω στη Πάρνηθα.
Γι αυτό άλλωστε δε πάω σε κοντινά με το Varadero. Το on-Off όμως (ότι είναι τα μαστόδοντα) θα σε πάνε και μακριά και θα σε
περάσουν απο χωματόδρομους στο διάβα σου. Αν με μικρές παραμετροποιήσεις (βλ. ψηλό φτερό) αποφύγεις την ταλαιπωρία και περνάς πιο εύκολα, γιατί να μη το κάνεις ?
Για μένα είναι οι καλύτερες επεμβάσεις που μπορείς να κάνεις στο μηχανάκι. Κάτι θερμόμετρα, ξένον, μπλιμπλίκια και αρώματα είναι για να λες οτι κάτι κάνεις...
Ποδιά, φτερό, αναρτήσεις,μαρσπιέ,ελαστικά είναι απαραίτητα.