Να σημειώσω ότι τα δύο ΚΤΜ 950/990 της ομάδας ΔΕΝ χρειάστηκε να βγάλουν φτερά στο κομμάτι αυτό. Τυχαίο; Δε νομίζω... 
Να μην ξεχασουμε ομως οτι το ενα απο τα δυο αυτα φτερα εσπασε, ενω το αλλο εριξε κατω τον Αναβατη του απο στομωμα- μπλοκαρισμα μπροστινου λογω λασπουριας!
Επισης να προσθεσουμε οτι το gs της παρεας δεν χρειαστηκε να το βγαλει το φτερο του ουτε σε αυτη την φαση, ουτε σε επομενη!
Δε με λες... Εσυ ακομα με μηχανες και φτερα ασχολεισαι;