Hellas Transalp Forum

φτερό KTM σε TRANSALP 650cc

eni · 19362

Offline eni

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 59
on: Τρίτη 28 Μάιος 2013, 04:47:39 πμ
λοιπόν σήμερα ασχολήθηκα λίγο με την καλή μου έγιναν τα παρακάτω
καθρέφτες καινούργιους (μου είχε σπάσει το αριστερό)

βάψιμο ποδιάς από γκρι σε μαύρο

βάψιμο χερούλια πίσω και το φτερό πίσω
και τέλος το φτερό από KTM μπροστά

για πείτε μου τις γνώμες σας



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 10047
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1 on: Τρίτη 28 Μάιος 2013, 04:54:39 πμ
Καλό αυτό με την ποδιά.
Για την σχάρα πίσω θα προτιμούσα οχι μαύρο αλλά ενα κατι σε ποντικί μεταλικό. Σαν τον κινητήρα της νεότερης ενα πράμα δλδ.
Το φτερό που το βίδωσες?
Και λειπουν και οι χούφτες ... τις έβαψες και αυτές?



Offline eni

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 59
Reply #2 on: Τρίτη 28 Μάιος 2013, 05:05:35 πμ
Καλό αυτό με την ποδιά.
Για την σχάρα πίσω θα προτιμούσα οχι μαύρο αλλά ενα κατι σε ποντικί μεταλικό. Σαν τον κινητήρα της νεότερης ενα πράμα δλδ.
Το φτερό που το βίδωσες?
Και λειπουν και οι χούφτες ... τις έβαψες και αυτές?

χούφτες δυστυχώς δεν είχε από την στιγμή που το πήρα αλλα πήγα σε ένα συνεργείο (γνωστός) και μου έδωσε ACERBIS 10e αλλα γαμώτο μου βρίσκανε στην ζελατίνα όταν έστριβα το τιμόνι και τις ξαναέβγαλα. το φτερό αφού έβγαλα το πλαστικό που κρατάει τις ντίζες το βίδωσα εκεί ούτε παραγγελια να το είχα πήγε καλούπι και δεν κουνιέται καθόλου



Offline cuckoos

  • ΗΡΑΚΛΕΙΟ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1495
  • ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗ
Reply #3 on: Τρίτη 28 Μάιος 2013, 06:38:28 πμ
Ωραίο δείχνει με το φτερό από KTM.
Για κάτσε και το δικό της να δούμε πως θα είναι με διπλό μπροστά.
 


ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΠΙΚΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑΣΕ ΜΙΣΟΥΝ ΠΑΡΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΨΕΥΤΙΚΟΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΓΛΥΚΑ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΝΑ Σ’ΑΓΑΠΟΥΝ


Offline eni

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 59
Reply #4 on: Τρίτη 28 Μάιος 2013, 06:44:58 πμ
Ωραίο δείχνει με το φτερό από KTM.
Για κάτσε και το δικό της να δούμε πως θα είναι με διπλό μπροστά.
 
αν εννοείς να βάλω και το μαμά δηλαδή και τα 2 μαζί δεν είναι ωραίο το δοκίμασα πάντως έτσι δείχνει πιο σπορ  8) 8)



Offline oenas

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 106
Reply #5 on: Τρίτη 28 Μάιος 2013, 06:49:11 πμ
Αφου ρωτησες γνωμες.... το φτερο για εμενα ειναι χαλια. γυφτια φιλε μου, και δεν καταλαβενω γιατι να το βαλεις.
ktm με ενα φτερο δεν γινετε, αστο με το δικο του.
Η ποδια πολυ καλη!



Offline eni

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 59
Reply #6 on: Τρίτη 28 Μάιος 2013, 06:54:09 πμ
Αφου ρωτησες γνωμες.... το φτερο για εμενα ειναι χαλια. γυφτια φιλε μου, και δεν καταλαβενω γιατι να το βαλεις.
ktm με ενα φτερο δεν γινετε, αστο με το δικο του.
Η ποδια πολυ καλη!
:eusa_snooty: :-\



Βιτσίλα

  • Guest
Reply #7 on: Τρίτη 28 Μάιος 2013, 07:24:35 πμ
Αδερφέ πολύ ωραία η κούκλα σου :)
Αυτό με το φτερό, το έχει κάνει και ένας γνωστός μου σε V-Strom και το έχει μετατρέψει σε Enduro
αλλά δεν ξέρω αν είναι από KTM.
Να σε ρωτήσω ;
Την ποδιά την έβαψες με μαύρο ματ;
Τα χερούλια πίσω πως τα έβαψες γιατί και τα δικά μου έχουν γδάρσιμο από πέσιμο.
Ευχαριστώ !!!



Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #8 on: Τρίτη 28 Μάιος 2013, 07:25:21 πμ
έχουν μπει κατά καιρούς διάφορες φωτό με τέτοια υλοποίηση, οι γνώμες διίστανται. Π.χ. εδώ:

http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,418.msg290698.html#msg290698

Νομίζω ένα τέτοιο φτερό θα ταίριαζε στην ΤΑ μόνο αν ήταν σταθερό, δηλαδή να μην έστριβε μαζί με το τιμόνι (όπως σε BMW1200GS, Suzuki DR800 κτλ κτλ), αυτό όμως δεν γίνεται, καθώς δεν το επιτρέπει το υπάρχον φέαρινγκ.




Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2117
Reply #9 on: Τρίτη 28 Μάιος 2013, 08:10:07 πμ
Το φτερο απο ποιο ΚΤΜ ειναι?
Δεν βρισκει στο φερινγκ οταν το τιμονι στριβει στο τερμα?

Το αισθητικο κομματι  ειναι κατι υποκειμενικο Το πρακτικο κομματι ομως οχι!
Ενα τετοιο φτερο μπαινει για να μην μπλοκαρει ο τροχος απο την λασπη Δεν προστατευει ομως απο τα νερα οπως το χαμηλο
Συμβουλη: Επειδη κρατιεται με μονο δυο βιδες βαλε οπωσδηποτε κολλα σπειρωματων Επισης βγες σε ανοιχτο δρομο και δοκιμασε μην τυχον και εχεις ελαφρωμα ή κοσκινισματα σε ταχυτητες ταξιδιου Εδικα αν το πισω μερος ειναι φορτωμενο Γενικα εχε το νου σου μεχρι να σιγουρευτεις οτι ολα ειναι οκ με την ευσταθεια της μηχανης




Να και το δικο μου γυφτικο:



Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #10 on: Τρίτη 28 Μάιος 2013, 15:27:53 μμ

Αυτό με το φτερό, το έχει κάνει και ένας γνωστός μου σε V-Strom ...

Το εν λογω ...


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2830
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #11 on: Τρίτη 28 Μάιος 2013, 15:47:23 μμ
Όπως είπε και ο ειδικός τα ψηλά φτερά μπαίνουν για να μη φρακάρει ο τροχός από τις λάσπες και όχι για μούρη.
Το δύσκολο με το 600 που έχω, είναι να μη βρίσκει το φτερό στα κάγκελα.
Το 650 εδώ και με τα συγκεκριμένα κάγκελα είναι οκ. Γιατί αν αναγκαστείς να κόψεις το πίσω μέρος του φτερού, πάει και ή όποια προστασία των ψηλών φτερών από τα νερά.
Καλορίζικα και καλολάσπωτα.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1534
Reply #12 on: Τρίτη 28 Μάιος 2013, 17:13:26 μμ
Το όμορφο είναι υποκειμενικό και μιας και του αρέσει του συνάδελφου το ψηλό φτερό, να το ευχαριστηθεί...
Η ένσταση η δική μου είναι αλλού... Γιατί πρέπει να αλλάζουμε τα χαρακτηριστικά μιας μοτοσικλέτας και να προσπαθούμε να την κάνουμε κάτι άλλο? Αφού το ΤΑ δεν φτιάχτηκε για χρήση εντούρο, αλλά για να έχει κάποιες δυνατότητες εκτός δρόμου, γιατί προσπαθούμε να το κάνουμε κάτι που δεν είναι ? ? ?


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #13 on: Τρίτη 28 Μάιος 2013, 17:46:05 μμ
Το όμορφο είναι υποκειμενικό και μιας και του αρέσει του συνάδελφου το ψηλό φτερό, να το ευχαριστηθεί...
Η ένσταση η δική μου είναι αλλού... Γιατί πρέπει να αλλάζουμε τα χαρακτηριστικά μιας μοτοσικλέτας και να προσπαθούμε να την κάνουμε κάτι άλλο? Αφού το ΤΑ δεν φτιάχτηκε για χρήση εντούρο, αλλά για να έχει κάποιες δυνατότητες εκτός δρόμου, γιατί προσπαθούμε να το κάνουμε κάτι που δεν είναι ? ? ?


Μα για τις δυνατότητες εκτός δρόμου μιλάμε. Δεν είπε κανείς οτι το μηχανάκι 'το όποιο μηχανάκι, γίνεται enduro με ένα ψηλό φτερό.
Απλά σε ξελασπώνει απο μια σχεδιαστική αδυναμία του ΤΑ, την οποία συναντάς σε καταστάσεις εκτός enduro... έτσι όπως το φαντάζονται πολλοί τουλάχιστον. Μια απλή φλαταδούρα 30 μέτρων με φρέσκο χώμα με χαλικάκι είναι ικανή να σε κολλήσει με το παλιό φτερό.

Εδω αναγκαστήκαμε να το βγάλουμε  ;D μετά απο πολλά λεπτά μαζοχισμού στα ψηλά βουνά.






Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #14 on: Τρίτη 28 Μάιος 2013, 17:52:17 μμ
Το όμορφο είναι υποκειμενικό και μιας και του αρέσει του συνάδελφου το ψηλό φτερό, να το ευχαριστηθεί...
Η ένσταση η δική μου είναι αλλού... Γιατί πρέπει να αλλάζουμε τα χαρακτηριστικά μιας μοτοσικλέτας και να προσπαθούμε να την κάνουμε κάτι άλλο? Αφού το ΤΑ δεν φτιάχτηκε για χρήση εντούρο, αλλά για να έχει κάποιες δυνατότητες εκτός δρόμου, γιατί προσπαθούμε να το κάνουμε κάτι που δεν είναι ? ? ?


Κάποιες δυνατότητες εκτός δρόμου, έχουν άλλα "ON-OFF". Το ΤΑ, μπορεί να πάει πολύ μακριά σε δύσβατο! Αν κάποιος είναι λάτρης του χώματος, ειδικά τον χειμώνα, τότε το ψηλό φτερό το χρειάζεται για να μην στομώσει από λάσπη, μαζέψει καμιά πέτρα και μπλοκάρει τροχός. Αν από την άλλη δεν πρόκειται ποτέ να γίνει τέτοια χρήση, τότε  :eusa_naughty:

@eni, μου άρεσε το full black... Ξέρεις όμως ότι η μαύρη ποδιά και ψηλό φτερό θα γίνεται συνέχεια κ@λος... Βάλε και τις χούφτες να δέσει στο μάτι!


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2117
Reply #15 on: Τρίτη 28 Μάιος 2013, 18:29:00 μμ
Κάποιες δυνατότητες εκτός δρόμου, έχουν άλλα "ON-OFF". Το ΤΑ, μπορεί να πάει πολύ μακριά σε δύσβατο! Αν κάποιος είναι λάτρης του χώματος, ειδικά τον χειμώνα, τότε το ψηλό φτερό το χρειάζεται για να μην στομώσει από λάσπη, μαζέψει καμιά πέτρα και μπλοκάρει τροχός. Αν από την άλλη δεν πρόκειται ποτέ να γίνει τέτοια χρήση, τότε  :eusa_naughty:

@eni, μου άρεσε το full black... Ξέρεις όμως ότι η μαύρη ποδιά και ψηλό φτερό θα γίνεται συνέχεια κ@λος... Βάλε και τις χούφτες να δέσει στο μάτι!
Πανο δεν χρειαζεται να μαζεψει καποια πετρα Η λασπη χτιζεται μεταξυ τροχου και φτερου και γινεται μπετον αρμε λεμε!
Σε αυτην την περιπτωση αν δεν σπασει το φτερο οταν μπλοκαρει ο τροχος η σαβουρα ειναι σχεδον σιγουρη! Ή για να το προλαβεις καθεσαι επι τοπου και βγαζεις το φτερο Οχι οτι καλυτερο αφου μετα την λασπη την τρως στη μουρη



Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #16 on: Τρίτη 28 Μάιος 2013, 18:31:22 μμ
Άμα σου αρέσει εσένα των αλλων οι γνώμες περισσεύουν.



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2117
Reply #17 on: Τρίτη 28 Μάιος 2013, 18:35:16 μμ
Άμα σου αρέσει εσένα των αλλων οι γνώμες περισσεύουν.
Σωστο!  :eusa_clap:



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1534
Reply #18 on: Τρίτη 28 Μάιος 2013, 20:03:18 μμ
Εδω αναγκαστήκαμε να το βγάλουμε  ;D μετά απο πολλά λεπτά μαζοχισμού στα ψηλά βουνά.

A. να γειά σου ! Αυτό ακριβώς λέω !

Λάθος μηχανάκι σε λάθος μέρος! :) Μα με varadero στο βουνό ?  :eusa_naughty:


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2830
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #19 on: Τρίτη 28 Μάιος 2013, 20:30:40 μμ
A. να γειά σου ! Αυτό ακριβώς λέω !

Μα με varadero στο βουνό ?  :eusa_naughty:

Άμα το βουνό είναι μακρυά και μισείς τα τρέιλερ;


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #20 on: Τρίτη 28 Μάιος 2013, 21:43:22 μμ
A. να γειά σου ! Αυτό ακριβώς λέω !

Λάθος μηχανάκι σε λάθος μέρος! :) Μα με varadero στο βουνό ?  :eusa_naughty:

Ο μαζοχισμός πήγαινε στο οτι δεν έβγαλα το φτερό απο τα πρώτα μέτρα. Οταν στόμωσε εντελώς, αναγκάστηκα να το βγάλω γιατί δε τσούλαγε το μηχανάκι.

Θα πήγαινα με το KTMι (EXC250) εθνική οδό 4 ώρες μέχρι να φτάσω Καρπενήσι ? θα προτιμούσα να παίξω στη Πάρνηθα.
Γι αυτό άλλωστε δε πάω σε κοντινά με το Varadero. Το on-Off όμως (ότι είναι τα μαστόδοντα) θα σε πάνε και μακριά και θα σε
περάσουν απο χωματόδρομους στο διάβα σου. Αν με μικρές παραμετροποιήσεις (βλ. ψηλό φτερό) αποφύγεις την ταλαιπωρία και περνάς πιο εύκολα, γιατί να μη το κάνεις ?
Για μένα είναι οι καλύτερες επεμβάσεις που μπορείς να κάνεις στο μηχανάκι. Κάτι θερμόμετρα, ξένον, μπλιμπλίκια και αρώματα είναι για να λες οτι κάτι κάνεις...
Ποδιά, φτερό, αναρτήσεις,μαρσπιέ,ελαστικά είναι απαραίτητα.


Offline eni

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 59
Reply #21 on: Τρίτη 28 Μάιος 2013, 22:22:15 μμ
Το φτερο απο ποιο ΚΤΜ ειναι?
Δεν βρισκει στο φερινγκ οταν το τιμονι στριβει στο τερμα?

Το αισθητικο κομματι  ειναι κατι υποκειμενικο Το πρακτικο κομματι ομως οχι!
Ενα τετοιο φτερο μπαινει για να μην μπλοκαρει ο τροχος απο την λασπη Δεν προστατευει ομως απο τα νερα οπως το χαμηλο
Συμβουλη: Επειδη κρατιεται με μονο δυο βιδες βαλε οπωσδηποτε κολλα σπειρωματων Επισης βγες σε ανοιχτο δρομο και δοκιμασε μην τυχον και εχεις ελαφρωμα ή κοσκινισματα σε ταχυτητες ταξιδιου Εδικα αν το πισω μερος ειναι φορτωμενο Γενικα εχε το νου σου μεχρι να σιγουρευτεις οτι ολα ειναι οκ με την ευσταθεια της μηχανης




Να και το δικο μου γυφτικο:

απλά τέλειο πολύ ωραίο το δικοσου και με τις χούφτες?? τι χούφτες είναι "ακερβις" αυτές με το σίδερο από μέσα? γιατί έχω και εγώ τέτοιες και τις δοκίμασα να τις βάλω αλλα μου έβρισκαν στην ζελατίνα μπροστά και πολύ μάλιστα για πες τι να κάνω άμα είναι αυτές



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #22 on: Τετάρτη 29 Μάιος 2013, 00:14:31 πμ
απλά τέλειο πολύ ωραίο το δικοσου και με τις χούφτες?? τι χούφτες είναι "ακερβις" αυτές με το σίδερο από μέσα? γιατί έχω και εγώ τέτοιες και τις δοκίμασα να τις βάλω αλλα μου έβρισκαν στην ζελατίνα μπροστά και πολύ μάλιστα για πες τι να κάνω άμα είναι αυτές

μάλλον πρέπει να αλλάξεις τη ζελατίνα σε κάτι μικρότερο και λεπτότερο.


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 10047
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #23 on: Τετάρτη 29 Μάιος 2013, 04:07:50 πμ
Γνώμη μου οτι το φτερό θέλει μεταλική πλάκα η κάποια ενίσχυση, ολο αυτό το πλαστικό εκεί μπροστά να κρατιέται με 2 ροδέλες? Εκτός και αν το φτερό απο μόνο του εχει κάποιο νεύρο.

Και μια ερώτηση αν βγάλουμε το φτερό για να μην στομώνει απο τις λάσπες μήπως στομώνουν τα ψυγεία?

Είμαι και εγώ κατα των μετατροπών, αλλά οι αισθητικές παρεμβάσεις είναι θέμα γουστου.
Οσο για το φτερό δεν μπορώ να πώ και πολλά αφού οχι μόνο δεν τα αφαίρεσα αλλά του εχω και προέκταση






Offline apostolis1978

  • tolisionikos
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 205
Reply #24 on: Τετάρτη 29 Μάιος 2013, 04:31:45 πμ
Γνώμη μου οτι το φτερό θέλει μεταλική πλάκα η κάποια ενίσχυση, ολο αυτό το πλαστικό εκεί μπροστά να κρατιέται με 2 ροδέλες? Εκτός και αν το φτερό απο μόνο του εχει κάποιο νεύρο.

Και μια ερώτηση αν βγάλουμε το φτερό για να μην στομώνει απο τις λάσπες μήπως στομώνουν τα ψυγεία?

Είμαι και εγώ κατα των μετατροπών, αλλά οι αισθητικές παρεμβάσεις είναι θέμα γουστου.
Οσο για το φτερό δεν μπορώ να πώ και πολλά αφού οχι μόνο δεν τα αφαίρεσα αλλά του εχω και προέκταση




καλη η προεκταση??γλιτωνεις νερα,λασπες ετσι??


xlv 650