Ενα, δύο, ένα, δύο. Λαμβάνει ο Chris_De_Ze?
Βοηθήστε τον τσίπη που δεν πάει να αγοράσει μια καινούρια μπαταρία....
Τέλος πάντων.
Εκανα άλλες δύο 7ωρες φορτίσεις στην μπαταρία. Το αποτέλεσμα ήταν να ανέβει στα 12,86 βόλτ.
Μίλησα και με ένα φίλο (πήρα τηλ. για να παραγγείλω νέα μπαταρία βασικά), ο οποίος μου είπε να την βάλω πάνω (την παλιά) και να μετρήσω την τάση, την ώρα που δίνει στη μίζα. Αν η τάση πέσει κάτω από τα 11 βόλτ, τότε να αλλάξω μπαταρία χωρίς δεύτερη σκέψη. Συμφωνείτε?
Μην έχοντας τίποτα να χάσω, έβαλα πάνω την μπαταρία, έβαλα το πολύμετρο στους πόλους και την Αννα στη θέση του οδηγού. Με ΟΛΑ τα ηλεκτρικά απενεργοποιημένα (φώτα, ράδια, παράθυρα κ.ο.κ.) ανοίγοντας τον διακόπτη η τάση έπεσε στα 12,67 και όταν ξεκίνησε η μίζα, έπεσε στα 10,80 (στιγμιαία προφανώς) για να ανέβει αμέσως στα 14,40 έως 14,46 βολτ.
Επανέλαβα 3 φορές τη διαδικασία εκκίνησης, παίρνοντας πάντα τις ίδιες μετρήσεις. Φυσικά η μηχανή πήρε αμέσως μπροστά όλες τις φορές, χωρίς το παραμικρό ίχνος κομπιάσματος. Δεν κάνει κρύο άλλωστε. Η Αννα είχε λάβει σαφείς οδηγίες να πατάει τέρμα τον συμπλέκτη και ΚΑΘΟΛΟΥ γκάζι. Μόνο το διακόπτη.
Το θέμα όμως είναι οτι τα 10,80 βολτ που είδα, είναι λιγότερα από τα 11 που είπε ο άλλος φίλος...
Γιατρέ μου ποιά είναι η δική σας γνώμη? Το βγάζουμε το καλοκαίρι, η θα σπρώχνω?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.