Μετά από πέντε χρόνια με την Μαμά μπαταρία (χρειαστήκαν μερικές φορτίσεις κατά τους χειμερινούς Μήνες ) ήρθε η ώρα της αντικατάστασης, τον Ιούλιο που μας πέρασε. Η μπαταρία που έβαλα (μολύβδου κλειστού τύπου με υγρά) μετά την πάροδο τεσσάρων Μηνών μια ωραία πρωϊα μας άφησε, και εξηγώ: Πατώντας το μπουτόν εκκίνησης, δεν γύριζε καθόλου η μίζα και σβήνανε ακόμη και τα λαμπάκια. Περαιτέρω διερεύνηση της βλάβης απέδειξε, πως τα υγρά της μπαταρίας είχανε εξαφανιστεί. Πιθανό αίτιο κατά τον Μπαταριά, η υπερφόρτιση. Όμως μετρώντας ο ίδιος την μπαταρία με πολύμετρο κατά την ώρα λειτουργίας του κινητήρα και μέχρι τις 5000 στροφές, η τιμή δεν ξεπερνούσε τα 14,8 βολτ. Ξέρει κανείς τι άλλο θα μπορούσε να φταίει (αν και κατά την γνώμη μου η καινούργια μπαταρία είχε από την αρχή πρόβλημα) και κατά πόσο η συγκεκριμένη μπαταρία μπορεί να μπει στην Μότο μας. Ευχαριστώ.