Κυριακή 22 Οκτώβριος 2017, 13:14:21 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: 1 2 3 4 [5] |   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Aύξηση ιπποδύναμης  (Αναγνώστηκε 32889 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9269



« Απάντηση #100 στις: Σάββατο 11 Ιανουάριος 2014, 20:07:04 μμ »

Τα Keihin καρμπυρατέρ που φοράνε τα XL600V/650V είναι πολύ υψηλής ακριβείας και σωστά ταιριασμένα από το εργοστάσιο με τον κινητήρα και την εξάτμιση, για απόδοση και οικονομία. Αν αρχίσεις να τα πειράζεις, θα επηρεαστεί σημαντικά η κατανάλωση. Η τυχόν μικρή αύξηση απόδοσης που μπορείς να πάρεις δεν αντισταθμίζει την αυξημένη κατανάλωση. Συν το ότι σύστημα ψύξης του κινητήρα είναι σχεδόν οριακό, ιδιαίτερα τους ζεστούς ελληνικούς καλοκαιρινούς μήνες. Καλύτερα να αλλάξεις μηχανάκι αν θέλεις κάτι ισχυρότερο.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
ira10
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28



« Απάντηση #101 στις: Σάββατο 11 Ιανουάριος 2014, 20:58:31 μμ »

Λες γιαυτό να έχω μεγάλη κατανάλωση; (8.5) Shocked
Φίλτρο k&n και εξάτμιση  laser pro douro.λες;
Καταγράφηκε
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9269



« Απάντηση #102 στις: Σάββατο 11 Ιανουάριος 2014, 21:12:19 μμ »

Συνήθως οι διάφοροι "βελτιωτές" δεν αναφέρουν όλη την αλήθεια, όπως πχ. τί γίνεται με το θόρυβο και την κατανάλωση, αν βάλεις τα διάφορα κιτ που πουλάνε. Αυτά τα ανακαλύπτεις αφού τα βάλεις.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1964



« Απάντηση #103 στις: Κυριακή 12 Ιανουάριος 2014, 09:09:58 πμ »

TA650 με πλεον 85000χλμ
Eχω αλλαξει εδω και χρονια εξατμιση (mivv) και φιλτρο (K&N) χωρις να πειραξω τα καρμπς
Καταναλωση απο 5,4 εως 6,8+ οσες φορες την τσεκαρα και αναλογως των συνθηκων/τροπου οδηγησης

Το συστημα ψυξης μονο οριακο δεν ειναι Τουλαχιστον στο 650 Ακομα και τις ζεστες μερες του καλοκαιριου σε κινηση στην πολη ή σε κινηση σε δυσκολο χωμα το βεντιλατερ το εχω δει να αναβει μονο 2-3 φορες
Καταγράφηκε
nikosr
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 798


« Απάντηση #104 στις: Σάββατο 07 Ιούνιος 2014, 12:28:41 μμ »

Λες γιαυτό να έχω μεγάλη κατανάλωση; (8.5) Shocked
Φίλτρο k&n και εξάτμιση  laser pro douro.λες;

Ωχ τώρα το είδα αυτό.

Η μηχανή σου θέλει ρύθμιση σίγουρα.
Βέβαια προϋποθέτει ότι η μέτρηση είναι σωστή ( δεν σε κλέβει ο βενζινάς κλπ.)

Πότε έκανες service ;
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 3 4 [5] |   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!