Κυριακή 22 Οκτώβριος 2017, 13:14:58 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 |   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Aύξηση ιπποδύναμης  (Αναγνώστηκε 32891 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2148


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #75 στις: Τρίτη 20 Ιούλιος 2010, 16:30:24 μμ »



Σε αυτό θα συμφωνήσω. Εξ άλλου ο κινητήρας του ΤΑ/600/650 δεν είναι καν "low friction". Σχεδίασης δεκαετίας '80 είναι! 
Ίσως υπάρχει περισσότερο ...ψωμί στο ελάφρωμα των περιστρεφόμενων εξαρτημάτων.
Ένας τύπος μέτρησε στο δυναμόμετρο 2 ίππους παραπάνω στον τροχό, αλλάζοντας τα αλυσιδογράναζα σε 520! Στην περίπτωση που χρειάζονται αλλαγή, το κόστος της μετατροπής είναι μηδενικό. Η μετατροπή εξοικονομεί και βενζίνη για ίδιες συνθήκες ταξιδιού. Αν κάποιος ενδιαφέρεται, το εμπρός γρανάζι είναι από XR 650R και το πίσω από Yamaha WR 450. Για περισσότερα, που αλλού; advrider.com στις τελευταίες σελίδες του "Παρουσιάστε τις μοντίφες του τρανσάλπ σας".
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Harry
Επισκέπτης
« Απάντηση #76 στις: Κυριακή 12 Φεβρουάριος 2012, 19:59:33 μμ »

Ίσως υπάρχει περισσότερο ...ψωμί στο ελάφρωμα των περιστρεφόμενων εξαρτημάτων.
Ένας τύπος μέτρησε στο δυναμόμετρο 2 ίππους παραπάνω στον τροχό, αλλάζοντας τα αλυσιδογράναζα σε 520! Στην περίπτωση που χρειάζονται αλλαγή, το κόστος της μετατροπής είναι μηδενικό. Η μετατροπή εξοικονομεί και βενζίνη για ίδιες συνθήκες ταξιδιού. Αν κάποιος ενδιαφέρεται, το εμπρός γρανάζι είναι από XR 650R και το πίσω από Yamaha WR 450. Για περισσότερα, που αλλού; advrider.com στις τελευταίες σελίδες του "Παρουσιάστε τις μοντίφες του τρανσάλπ σας".

Αν και έχει περάσει αρκετός καιρός από το Post , ψάχνω ένα αντίστοιχο topic στη σελίδα που αναφέρεις και δεν βρίσκω κάτι . Αν μπορείς πόσταρε την παραπομπή .
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2148


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #77 στις: Δευτέρα 13 Φεβρουάριος 2012, 08:32:42 πμ »


Ουάααουουουουου!
Ξαναζωντάνεψε το θέμα της ιπποδύναμης.
Δυστυχώς δεν έχω την σελίδα ακριβώς. Κράτησα σημειώσεις για όταν φαγωθεί η αλυσίδα. Κάνε πάντως ένα search στο "Show us your transalp modifications" στο advrider.com.

Το γρανάζι του XR ταιριάζει ακριβώς, ενώ του  WR θέλουν οι τρύπες άνοιγμα από Φ8 σε Φ10.

Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
andy
Επισκέπτης
« Απάντηση #78 στις: Δευτέρα 13 Φεβρουάριος 2012, 11:41:15 πμ »

Ουάααουουουουου!
Ξαναζωντάνεψε το θέμα της ιπποδύναμης.
Δυστυχώς δεν έχω την σελίδα ακριβώς. Κράτησα σημειώσεις για όταν φαγωθεί η αλυσίδα. Κάνε πάντως ένα search στο "Show us your transalp modifications" στο advrider.com.

Το γρανάζι του XR ταιριάζει ακριβώς, ενώ του  WR θέλουν οι τρύπες άνοιγμα από Φ8 σε Φ10.


Πόσα δόντια έχει το κάθε γρανάζι;;;;
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2148


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #79 στις: Δευτέρα 13 Φεβρουάριος 2012, 12:51:45 μμ »

Πόσα δόντια έχει το κάθε γρανάζι;;;;

Υπάρχουν με αρκετούς αριθμούς δοντιών στο εμπόριο. Το μπροστινό XR 650 R βρίσκεται με 14 ~ 16 δόντια και το πίσω WR 450 από 48 ~ 52. Αυτά σίγουρα, πιθανόν να υπάρχουν και άλλα.
Αλλά η παραπάνω ιπποδύναμη Αντρέα δεν έρχεται από τη σχέση μετάδοσης, αλλά επειδή περιστρέφονται ελαφρύτερα γρανάζια και αλυσίδα. 520 αντι την 525 της μαμάς.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Διαμαντης
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2816



« Απάντηση #80 στις: Δευτέρα 13 Φεβρουάριος 2012, 14:33:49 μμ »

Μπορείτε να βάλετε γρανάζι αλουμινίου αλλά φθείρεται ταχύτερα.
Όσο για αλλαγή νούμερου αλυσίδας δεν θα το συνιστούσα.
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2148


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #81 στις: Τρίτη 14 Φεβρουάριος 2012, 08:36:12 πμ »

Μπορείτε να βάλετε γρανάζι αλουμινίου αλλά φθείρεται ταχύτερα.

Σίγουρα, αλλά όχι και πολύ ταχύτερα. Έχω πίσω Renthal "αλουμινίου" για 30.000 χλμ και είναι ακόμα σε καλή κατάσταση. Υπάρχουν και πίσω γρανάζια με κέντρο από "αλουμίνιο" και στεφάνη με δόντια από χάλυβα.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
negoras
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 12



« Απάντηση #82 στις: Παρασκευή 28 Σεπτέμβριος 2012, 10:48:40 πμ »

Καλησπερα!Εμενα η αποψη μου για βελτιωσεις ειναι θετικη.Δηλαδη αμα εχεις την μηχανη καποια χρονια..εεεε χρειαζεται 1 αλλαγη!Δεν ειναι το θεμα τι θα πει το δυναμομετρο μετα απο 1 βελτιωση.Το θεμα ειναι οταν θα παρω την μηχανη απο τον μαστορα να την δω μονος μου την διαφορα.Οσο για τα αλογα που λετε 6-9 και δεν αξιζει..Μιλαμε για μια μηχανη (μιλαω παντα για το 600 γιατι αυτο εχω Grin) 50 αλογα.Αρα ακομα και 5-6 αλογα ειναι σημαντικη αυξηση.Και κατι αλλο.Με 2-3 πειραγματακια ποση αυξηση ιπποδυναμης περιμενατε?ΑΕιναι μια μηχανη μικτης χρησης και δεν προκειται ποτε να "πηγαινει" οπως πολλες γρηγορες μηχανες αλλα απο εκει και περα μπορεις να βαλεις την προσωπικη σου πινελια,ειτε αυτο ειναι αυξηση ιπποδυναμης,ειτε off-road εξοπλισμου,ειτε ταξιδιοτικου εξοπλισμου.Το τι θελει να κανει ο καθενας στην μηχανη του ειναι υποκειμενικο κ διαφερει με την προσωπικοτητα του καθενος!


ΥΓ.Η μηχανη ειναι λατρεια..Αμα ειναι να βγω και να το ευχαριστηθω προτιμω να μου καψει και 1 λιτρο παραπανω  Wink
Καταγράφηκε
negoras
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 12



« Απάντηση #83 στις: Παρασκευή 28 Σεπτέμβριος 2012, 13:42:43 μμ »

Τα καρμπς είναι συσκευές μεγάλης ακριβείας ρυθμισμένες από το εργοστάσιο. Αν πειράξεις κάτι, θα χαλάσεις κάτι άλλο. Και στο τέλος...θα γυρίσεις πάλι στο original setting!
Κάντο μόνο αν θες να πειραματιστείς.

Μεγαλο λαθος.Μπορουν να ρυθμηστουν με τις καταλληλες γνωσεις απταιστα και σε αυτο ειμαι καθετος επειδη το εχω δει πολλες φορες να συμβαινει μπροστα στα ματια μου.
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1964



« Απάντηση #84 στις: Παρασκευή 28 Σεπτέμβριος 2012, 17:25:07 μμ »

Καλησπερα!Εμενα η αποψη μου για βελτιωσεις ειναι θετικη. Me too! Λεφτα δεν ομως δεν παιζουν  Huh Δηλαδη αμα εχεις την μηχανη καποια χρονια..εεεε χρειαζεται 1 αλλαγη!Δεν ειναι το θεμα τι θα πει το δυναμομετρο μετα απο 1 βελτιωση.Το θεμα ειναι οταν θα παρω την μηχανη απο τον μαστορα να την δω μονος μου την διαφορα. Εδω εισαι λαθος Το οτι αισθανεσαι να πηρε μερικα αλογακια ή/και ροπη  δεν σημαινει απαραιτητα οτι εγινε κιολας Την αληθεια την λεει το δυναμομετρο και μονο (αλλα οχι ολη) Οσο για τα αλογα που λετε 6-9 και δεν αξιζει..Μιλαμε για μια μηχανη (μιλαω παντα για το 600 γιατι αυτο εχω Grin) 50 αλογα.Αρα ακομα και 5-6 αλογα ειναι σημαντικη αυξηση.Και κατι αλλο.Με 2-3 πειραγματακια ποση αυξηση ιπποδυναμης περιμενατε? Πραγματι και συμφωνω μαζι σου 5 αλογα στα 50 ειναι σοβαρη αυξηση 10% Παντως το 600 με την καμια δεν βγαζει 50 στον τροχο ΑΕιναι μια μηχανη μικτης χρησης και δεν προκειται ποτε να "πηγαινει" οπως πολλες γρηγορες μηχανες αλλα απο εκει και περα μπορεις να βαλεις την προσωπικη σου πινελια,ειτε αυτο ειναι αυξηση ιπποδυναμης,ειτε off-road εξοπλισμου,ειτε ταξιδιοτικου εξοπλισμου.Το τι θελει να κανει ο καθενας στην μηχανη του ειναι υποκειμενικο κ διαφερει με την προσωπικοτητα του καθενος!


ΥΓ.Η μηχανη ειναι λατρεια..Αμα ειναι να βγω και να το ευχαριστηθω προτιμω να μου καψει και 1 λιτρο παραπανω  Wink Σωστος!
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7673


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #85 στις: Σάββατο 29 Σεπτέμβριος 2012, 10:25:39 πμ »

Καλά τα άλογα , αλλά σε κάνουν και σκέφτεσαι παράλογα.

Στην περίπτωσή μας το μόνο που κατά την γνώμη μου μπορεί να γίνει σε θέμα απόδωσης είναι ενα ελεύθερο φίλτρο αέρα, ζιγκλέρωμα κατάλληλο, και εξάτμιση .
Το κακό είναι οτι τα άλογα θέλουν και σανό , ασε που μετά μπορεί να στρίβουμε περισσότερο το δεξί καρπό και αυτό στην εποχή μας δεν είναι συνετό.
Καταγράφηκε
γιαγια αρκουδα
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 99



« Απάντηση #86 στις: Σάββατο 29 Σεπτέμβριος 2012, 13:34:04 μμ »

διαβασα τα περισοτερα απο τα ποστ και θελω να κανω μια ερωτηση...
 ας υποθεσουμε οτι τι τρανσαλπ βγαζει μαμα 50 αλογα.
 ποσοι απο εσας πιστευεται οτι τα εκμεταλευεσται στον δρομο αυτα τα 50 ψοροαλογα?
 εγω πιστευω οτι εκτος απο μια αυθεις που θα το τελικιασουμε για λιγο τον υπολειπο χρωνο χρησιμοποιουμε το 70-80% της ιπποδηναμης του.
 οποτε για εμενα πιστευω οτι καλυτερα να μαθουμε να διαχηριζωμαστε αυτα τα λιγα ψωραλογα με ασφαλεια και οταν μαθουμε να τα εκμεταλευομασται αυτο στο 100% με ασφαλεις τοτε συγηταμε για βελτιωσεις...
 υ.γ.  και μην ακουω χαζωμαρες του τυπου .... εγω του πεινω το αιμα..... οποιος το λεει μαλον το δικο του αιμα πεινη.. ειμαστε πολοι λιγοι για να πιουμε το αιμα του τρανσαλπ αλλα και της καθε μοτο.......
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7673


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #87 στις: Σάββατο 29 Σεπτέμβριος 2012, 14:48:33 μμ »

διαβασα τα περισοτερα απο τα ποστ και θελω να κανω μια ερωτηση...
 ας υποθεσουμε οτι τι τρανσαλπ βγαζει μαμα 50 αλογα.
 ποσοι απο εσας πιστευεται οτι τα εκμεταλευεσται στον δρομο αυτα τα 50 ψοροαλογα?
 εγω πιστευω οτι εκτος απο μια αυθεις που θα το τελικιασουμε για λιγο τον υπολειπο χρωνο χρησιμοποιουμε το 70-80% της ιπποδηναμης του.
 οποτε για εμενα πιστευω οτι καλυτερα να μαθουμε να διαχηριζωμαστε αυτα τα λιγα ψωραλογα με ασφαλεια και οταν μαθουμε να τα εκμεταλευομασται αυτο στο 100% με ασφαλεις τοτε συγηταμε για βελτιωσεις...
 υ.γ.  και μην ακουω χαζωμαρες του τυπου .... εγω του πεινω το αιμα..... οποιος το λεει μαλον το δικο του αιμα πεινη.. ειμαστε πολοι λιγοι για να πιουμε το αιμα του τρανσαλπ αλλα και της καθε μοτο.......

Σωστά τα λές, αλλά αυτό που λές δεν είναι ο κανόνας.

Προσωπικά, δεν πιστεύω στις κάθε είδους μετατροπές.
Αν κάτι δεν σε ικανοποιεί σε θέμα εμφάνισης, δύναμης, κρατήματος, κλπ πολύ απλά το πουλάς και αγοράζεις κάτι άλλο που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες και απαιτήσεις σου.

Και αυτό πάλι δεν είναι κανόνας, αφού λίγο πολύ αρκετοί προχωράνε σε αισθητικές/μηχανικές αλλαγές ωστε να φέρουν την μοτό πιό κοντά στα μέτρα/γούστα τους, η στον τρόπο οδήγησής τους , αρκεί βέβαια να μην το παρακάνουν.
Καταγράφηκε
negoras
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 12



« Απάντηση #88 στις: Κυριακή 30 Σεπτέμβριος 2012, 04:17:48 πμ »


Και αυτό πάλι δεν είναι κανόνας, αφού λίγο πολύ αρκετοί προχωράνε σε αισθητικές/μηχανικές αλλαγές ωστε να φέρουν την μοτό πιό κοντά στα μέτρα/γούστα τους, η στον τρόπο οδήγησής τους , αρκεί βέβαια να μην το παρακάνουν.


Για αυτην ακριβως την περιπτωση μιλουσα!   Grin
Καταγράφηκε
georig25
Θα ήθελα να είμαι
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4150


Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως


« Απάντηση #89 στις: Δευτέρα 24 Δεκέμβριος 2012, 08:56:49 πμ »



Aύξηση ιπποδύναμης





  ΟΝ











  OFF
Καταγράφηκε

Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

Γιώργος Ρήγας
click me!
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3030



« Απάντηση #90 στις: Δευτέρα 24 Δεκέμβριος 2012, 09:31:07 πμ »

Καλά τα άλογα , αλλά σε κάνουν και σκέφτεσαι παράλογα.

Στην περίπτωσή μας το μόνο που κατά την γνώμη μου μπορεί να γίνει σε θέμα απόδωσης είναι ενα ελεύθερο φίλτρο αέρα, ζιγκλέρωμα κατάλληλο, και εξάτμιση .
Το κακό είναι οτι τα άλογα θέλουν και σανό , ασε που μετά μπορεί να στρίβουμε περισσότερο το δεξί καρπό και αυτό στην εποχή μας δεν είναι συνετό.
: Αν και καθήμενος ορθώς γράφεις  Grin Grin Grin
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3030



« Απάντηση #91 στις: Δευτέρα 24 Δεκέμβριος 2012, 09:33:17 πμ »


Aύξηση ιπποδύναμης





  ΟΝ











  OFF
Μιλάμε για μηχανάκι με   x...άλογα κι ένα γάϊδαρο 
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
Βαγγέλης
Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3805



« Απάντηση #92 στις: Δευτέρα 24 Δεκέμβριος 2012, 09:56:17 πμ »

Μιλάμε για μηχανάκι με   x...άλογα κι ένα γάϊδαρο 
Κάτσε ρε Φίλε Γιάννη.......είναι μικρό ακόμα......αν μεγαλώσει λίγο έχω την εντύπωση πως θα γίνει άλογο, εσύ τι γνώμη έχεις? λες να καταλήξει κάτι σε...βόδι ας πούμε???   
Καταγράφηκε
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2097


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #93 στις: Πέμπτη 07 Μάρτιος 2013, 22:51:36 μμ »

Το κιτ της dynojet περιλαμβάνει και πιό μαλακό ελατήριο από της μαμάς, με αποτέλεσμα να ανοίγει το καρμπυρατέρ πιό γρήγορα.

Γιαννη μια και κοιτας το adventure rider και αλλα σαϊτ για πες αν εχει βαλει κανεις dynojet kit σε Transalp 650? Κοιτωντας το σαϊτ της dynojet, ενω εχει βγαλει για ολα τα ΤΑ600 δεν βλεπω κατι για το ΤΑ650. Αλλα υπαρχει για το Deauville και για τα Hawk/Bros 650 που ισως κανει. Γνωμες?
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2148


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #94 στις: Παρασκευή 08 Μάρτιος 2013, 13:43:15 μμ »

Γιαννη μια και κοιτας το adventure rider και αλλα σαϊτ για πες αν εχει βαλει κανεις dynojet kit σε Transalp 650? Κοιτωντας το σαϊτ της dynojet, ενω εχει βγαλει για ολα τα ΤΑ600 δεν βλεπω κατι για το ΤΑ650. Αλλα υπαρχει για το Deauville και για τα Hawk/Bros 650 που ισως κανει. Γνωμες?

Και εγώ δεν έχω δει κιτ της dynojet για ΤΑ 650. Ίσως επειδή δεν εισήχθει στην Αμερική.
Αν το μέγεθος των καρμπυρατέρ του Hawk είναι το ίδιο, δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα.
Εκείνο που αποκομίζει ο αναβάτης από το εν λόγω κιτ είναι κυρίως η απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού, επειδή ανοίγει το σλάιντ πιό γρήγορα. Η όποια αύξηση στην ιπποδύναμη επιτυγχάνεται από το κιτ οφείλεται σε μεγαλύτερα ζιγκλερ υποθέτω.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2195



« Απάντηση #95 στις: Παρασκευή 08 Μάρτιος 2013, 22:17:50 μμ »

Μετά την Τσικνοπέμπτη αυτή κουβέντα δεν έχει νόημα γιατί θα πήρατε όλοι κάνα τρίκιλο οπότε πάει η αναλογία κιλών ανά ίππο, της μηχανής με αναβάτη πάνω εννοώ. Άστε τις μοντιφιές και χάστε κάνα κιλό. Και καλύτερα θα πηγαίνει και καλύτερα θα ζείτε και λεφτά τα μείνουνε και από τα aftermarket και από τους γιατρούς. Τα ξανάπαμε.

Και άμα μαζευτούνε αρκετά λεφτάκια και βγάλει και η Honda ξανά μηχανές και όχι σκούτερ πάτε και τους τα μετράτε.  Tongue

Άντε γιατί σέρνεται και επιδιμία ΚΤΕΟ που τους λείπουνε κάτι φράγκα εκεί έξω.
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2097


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #96 στις: Τετάρτη 13 Μάρτιος 2013, 14:58:58 μμ »

Μετά την Τσικνοπέμπτη αυτή κουβέντα δεν έχει νόημα γιατί θα πήρατε όλοι κάνα τρίκιλο οπότε πάει η αναλογία κιλών ανά ίππο, της μηχανής με αναβάτη πάνω εννοώ. Άστε τις μοντιφιές και χάστε κάνα κιλό. Και καλύτερα θα πηγαίνει και καλύτερα θα ζείτε και λεφτά τα μείνουνε και από τα aftermarket και από τους γιατρούς. Τα ξανάπαμε.

    Σωστος Ευαγγελε απο μια αποψη αλλα αυτες η μικρες "πινελιες" που κανει καποιος στο μηχανακι του καποιες φορες αυξανουν δυσαναλογα (προς το καλυτερο) την ευχαριστηση που παιρνει, see next  Wink
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2097


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #97 στις: Τετάρτη 13 Μάρτιος 2013, 15:11:38 μμ »

Απο τοτε που αλλαξα δισκους συμπλεκτη δεν ειχα οδηγησει σοβαρα το μηχανακι το οποιο ειχα αφησει στη χειμερια του ναρκη στο γκαραζ των Τρικαλων. Αλλα το εκανα τραμπα με το VFR την Κυριακη και πηγα Τρικαλα-Βολο και χθες Τρικαλα-Αθηνα με τις κλασικες αθλοπαιδιες στο Δομοκο  Wink Ε λοιπον, σχεδον αλλο μηχανακι    ειχε τετοιο αρπαγμα που ενοιωθα οτι πηρε 3-4 αλογακια  Smiley Cool  Ο συμπλεκτης φθειρεται σιγα-σιγα, εμενα αρχισε να ψιλοπατιναρει απο τα 90Κ χιλιομετρα μεχρι που τον αλλαξα στα 114Κ. Ητανε και το μηχανακι τελεια ρυθμισμενο (εκανα βαλβιδες / συγχρονισμο καρμπς) και πηγαινε τον κ@λο του, οποτε ..no need για πειραγματα με ζιγκλερ κλπ.

Ειλικρινα την ευχαριστηση που ενοιωσα οδηγωντας το χθες ειχα να τη νοιωσω χρονια, αφου ψιλο-καγκουριασα αρκετα   Συμπερασμα: φερνουμε το μηχανακι σε τελεια λειτουργικη κατασταση πριν αρχισουμε τις μετατροπες αυξησης αποδοσης (αααν χρειαζεται)  Wink
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
kostasbmw
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23



« Απάντηση #98 στις: Τρίτη 02 Ιούλιος 2013, 20:54:21 μμ »

εχω ορκιστει να μην πειραξω μηχανη η αυτοκινητο απο μαμα.

 να ρωτησω αν εχει καποιος ασχοληθει με τις σχεσεις του σασμαν και το γραναζι συνολικα

επισης οποιος ειχε και την 600 εχει διαπιστωσει διαφορες με το 650 στο κιβωτιο ??

σε δουλεια να βρισκομαστε Grin
Καταγράφηκε
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7673


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #99 στις: Τρίτη 10 Δεκέμβριος 2013, 22:02:55 μμ »

Honda XL650V XL650 XL 650 V Transalp Custom Carburetor Carb Stage 1-7 Jet Kit

http://www.amazon.com/Honda-XL650V-Transalp-Custom-Carburetor/dp/B006QZHO7U

 

 1 customer review
http://www.amazon.com/Honda-XL650V-Transalp-Custom-Carburetor/product-reviews/B006QZHO7U/ref=dp_top_cm_cr_acr_txt?showViewpoints=1

 This review is from: Honda XL650V XL650 XL 650 V Transalp Custom Carburetor Carb Stage 1-7 Jet Kit
First I have a problem with the shipment were all the parts and instructions wasn't in the bag, I contacted the seller (I must say that the customer service is just great), and they apollogized for the situation, when I started working on my bike, I found that some of the pieces didn't fit my bike, and other wasn't the right ones (I changes the jet fuels and the fuel consumption went to the sky), then again I contacted the seller and the asked my for photos of the parts in order to send the right parts...
I live in colombia and have a full time work, and although the seller did had the best attitude and a excellent service, I don't have the time to disassemble my cabrureator every couple days, also I did have to pay for the miami-Bogota shipment, so I decided to just let the bike as it was before.

 
 

Exει αρκετά ...





http://www.ebay.com/itm/Honda-XL650V-XL650-XL-650-V-Transalp-Custom-Carburetor-Carb-Stage-1-3-Jet-Kit-/231013305439


« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 10 Δεκέμβριος 2013, 22:06:59 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 |   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!