Hellas Transalp Forum

Ρουλεμάν τιμονιού

επισκέπτης · 164818

Offline takisd

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 241
  • TA XL600VX - 1999 ANNIVERSARY
    • http://www.dilios.gr
Reply #125 on: Τρίτη 26 Μάιος 2009, 22:58:11 μμ
Μετά από δύο αλλαγές (περίπου κάθε 10.000 χλμ) στο δικό μου 650 με κωνικά ρουλεμάν Γερμανικά, διαπιστώθηκε ότι το πρόβλημα τελικά ήταν στην ποιότητα του γράσσου που έβαζε ο μηχανικός μετά την αλλαγή. Αν βάλει κοινό γράσσο, από την υγρασία την βροχή ή το πλύσιμο (για όσους πλένουν τακτικά την μοτό όπως εγώ) ξεραίνεται και διαλύεται με αποτέλεσμα τα ρουλεμάν να καταστρέφονται ταχύτατα. Αυτό άλλωστε φαίνεται από τα υπολείμματα του γράσσου που τρέχουν κάτω από τον λαιμό και από τα συχνά σφιξίματα του τιμονιού για να πάρει τα μπόσικα. Από τότε που έβαλα γράσσο "αδιάβροχο" και καλής ποιότητας έχω κάνει πάνω από 30.000 χλμ χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.

Που μπορεί να βρεθεί αυτό το "αδιάβροχο" γράσσο, καλής ποιότητας ?
Μήπως εννοείς το λεγόμενο ( στην πιάτσα ) "γράσσο θαλάσσης" ? Πόσο κοστίζει και τί τύπος είναι ( εταιρεία, συσκευασία κλπ - φωτό καλοδεχούμενη )?
Στην Πάτρα -όσο και να έψαξα ( πάνω από 10 διαφορετικά καταστήματα ) δεν υπήρχε πουθενά !


Κωνικά ρουλεμάν μαζί με τσιμούχες ( σετ 2 & 2 ) ( ΜΟΤΟLINE - Made in Japan ) : 30Ε !! , από ΙΩΑΝΝΟΥ ( Μαιζώνος 55 & Αράτου - ΤΗΛ. 2610.274.743 ) .
-
ΣΗΜ : ο αντιπρόσωπος της HONDA προσπαθούσε να μου πουλήσει τα σφαιρικά ρουλεμάν - μαμίσια στα 47Ε με τσιμούχες - σαν ΚΩΝΙΚΑ !!!
Τι να πεί κανείς ! Αν δεν πας ενημερωμένος και με άποψη .... σε γδάρανε !!!

ΕΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ TRANSALP FORUM !!!

ΠΡΟΣΟΧΗ : άλλο μαγαζί πουλάει το ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ σετ στην τιμή των 50Ε !!! δηλ. 67% ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ !!!




« Last Edit: Τρίτη 24 Νοέμβριος 2009, 21:21:40 μμ by takisd »




Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #126 on: Τρίτη 26 Μάιος 2009, 23:12:25 μμ
Που μπορεί να βρεθεί αυτό το "αδιάβροχο" γράσσο, καλής ποιότητας ?
Μήπως εννοείς το λεγόμενο ( στην πιάτσα ) "γράσσο θαλάσσης" ? Πόσο κοστίζει και τί τύπος είναι ( εταιρεία, συσκευασία κλπ - φωτό καλοδεχούμενη )?
Στην Πάτρα -όσο και να έψαξα ( πάνω από 10 διαφορετικά καταστήματα ) δεν υπήρχε πουθενά !

Το έχει ο Λαμπριανίδης σε σπράι σίγουρα. Ενα που έχω πάντως λέει οτι δεν κάνει σε μέρη που έχουν πλαστικά.
Το χρησιμοποιώ μόνο στην εξωλέμβια και σε πολύ μικρά σημεία που χρειάζονται γράσο και δεν έχει πλαστικά μέρη.
 


Offline takisd

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 241
  • TA XL600VX - 1999 ANNIVERSARY
    • http://www.dilios.gr
Reply #127 on: Τρίτη 26 Μάιος 2009, 23:37:55 μμ
Το έχει ο Λαμπριανίδης σε σπράι σίγουρα. Ενα που έχω πάντως λέει οτι δεν κάνει σε μέρη που έχουν πλαστικά.
Το χρησιμοποιώ μόνο στην εξωλέμβια και σε πολύ μικρά σημεία που χρειάζονται γράσο και δεν έχει πλαστικά μέρη.

Τέτοιο σπρέυ βρήκα και εγώ - 12Ε !!! το μπουκάλι -( για βάρκες κλπ ), αλλά δεν κάνει για τα ρουλεμάν, όπως μου είπε ο μάστορας. Πρέπει να είναι σε μορφή gel για να κάνει δουλειά στα ρουλεμάν .

Χρησιμοποίησα τελικά το : MOTUL Tech Grease 300  ( http://www.motorspotstore.com/motegr300.html ).
« Last Edit: Πέμπτη 28 Μάιος 2009, 00:35:51 πμ by takisd »




Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #128 on: Τετάρτη 27 Μάιος 2009, 08:52:29 πμ
Τέτοιο σπρέυ βρήκα και εγώ - 12Ε !!! το μπουκάλι -( για βάρκες κλπ ), αλλά δεν κάνει για τα ρουλεμάν, όπως μου είπε ο μάστορας. Πρέπει να είναι σε μορφή gel για να κάνει δουλειά στα ρουλεμάν .

Γι αυτό να πάρεις ενα κανονικό γράσο καλής ποιότητας. Αν βρεις κόκκινο ίσως καλύτερα, γιατί έχει καλύτερη αντοχή στο χρόνο και στο νερό.


Offline takisd

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 241
  • TA XL600VX - 1999 ANNIVERSARY
    • http://www.dilios.gr
Reply #129 on: Πέμπτη 28 Μάιος 2009, 00:12:45 πμ
Αφού κανείς δεν γνώριζε να μας πεί κάτι συγκεκριμένο για αδιάβροχο γράσσο , άρχισα το ψάξιμο, και βρήκα τα παρακάτω :

1) EXTRA PRODUCTS   - ΚΑΛΙΡΟΗΣ 55   - Τηλ: 210 9213286 εως 9213287   -  Fax: 210 9243160

http://www.motoaccess.gr/tuning/search/antiproswpeia.asp?PELAID_NEW=2183&pelkatid=212 ( περίπου στη μέση της λίστας )

Denicol - Moto Grease
Γράσο ειδικά κατασκευασμένο για μοτοσικλέτες. Είναι σχεδιασμένο για συστήματα σύνδεσης αναρτήσεων, άξονες, ρουλεμαν τιμονιού και ρουλεμάν τροχού. Περιέχει πρόσθετα και εμποδίζει την διάβρωση. Είναι αδιάβροχο.   


2)  α) STELPET   -  http://www.stelpet.gr/bel-ray-waterproof-grease.html  ( 9E )  ή / και

β) ΑΦΟΙ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΙ ΑΕ  - ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ 66-70 ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ  - Τηλ: 210 7755307  -  Fax: 210 7755307

BEL-RAY Waterproof grease

Πλήρως αδιάβροχο ακόμα & σε αλμυρό νερό. Χάρη στην συμπλέγματος αλουμινίου δομή του, το waterproof grease δεν λιώνει ή τρέχει. Εξαιρετικής διάρκειας, είναι δομημένο για χρήση σε ρουλεμάν τροχών, μοχλικά συστήματα & λίπανση του πλαισίου.

Αν κάποιος φίλος-συμφορουμίτης τα έχει δοκιμάσει ή έστω ξέρει κάτι για αυτά, ας μας μεταφέρει έγκυρη πληροφορία.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Μετά από αρκετό ψάξιμο και ταλαιπωρία βρήκα για αυτά τα αδιάβροχα γράσσα , ότι :

Στην ΠΑΤΡΑ , πωλούνται απο τα παρακάτω μαγαζιά ( συσκευασία σε βαζάκι ) :

* BEL-RAY Waterproof grease - ΜΟΤΟΔΡΟΜΙΟ - Κώστας Περδικομμάτης ( Μουρούζη 3 ) - 2610-450191 ( 9.30Ε  )

* DENICOL MOTO GREASE - Αργυρόπουλος ( Νοταρά 27 & Αμερικής ) - 2610-434320  ( 10Ε )

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
« Last Edit: Πέμπτη 09 Ιούλιος 2009, 21:14:01 μμ by takisd »




Offline George_Peristeri

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 50
Reply #130 on: Πέμπτη 18 Ιούνιος 2009, 20:35:37 μμ
Μήπως είναι εύκολο να έχουμε τον κωδικό αριθμό των κωνικών ρουλεμάν ? ;)



Offline takisd

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 241
  • TA XL600VX - 1999 ANNIVERSARY
    • http://www.dilios.gr
Reply #131 on: Πέμπτη 09 Ιούλιος 2009, 21:14:50 μμ
Δυστυχώς δεν τον έχω κρατήσει .

Αλλά βρήκα και αυτό : http://www.cmsnl.com/products/steering-bearing-set_ssh903r/  . Ισως βοηθήσει.
« Last Edit: Παρασκευή 10 Ιούλιος 2009, 15:06:12 μμ by takisd »




Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #132 on: Δευτέρα 13 Ιούλιος 2009, 22:20:12 μμ
Την σήκωσα στο διπλό και γυρίζοντας το τιμόνι από άκρη σ'άκρη ακριβώς στο κέντρο της διαδρομής κάνει ένα μικρό "χριτς" . λέω πως είναι ρουλεμαν αλλά μήπως η εμπειρία σας λέει κάτι άλλο?
Δεν μαγκώνει καθόλου, πουθενά.


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #133 on: Δευτέρα 13 Ιούλιος 2009, 22:48:40 μμ
Έλεγξε και τα καλώδια/σύρματα μήπως βρίσκουν πουθενά.
Αλλιώς...καλομελέτα και έρχεται!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #134 on: Τετάρτη 15 Ιούλιος 2009, 05:13:12 πμ
Την σήκωσα στο διπλό και γυρίζοντας το τιμόνι από άκρη σ'άκρη ακριβώς στο κέντρο της διαδρομής κάνει ένα μικρό "χριτς" . λέω πως είναι ρουλεμαν αλλά μήπως η εμπειρία σας λέει κάτι άλλο?
Δεν μαγκώνει καθόλου, πουθενά.
Αν το νιωθεις να"κουμπωνει" σε εκεινο το σημειο ειναι σιγουρα ρουλεμαν



Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #135 on: Τετάρτη 15 Ιούλιος 2009, 06:51:58 πμ
Οκ! Έχουν στηρίξει το μπαλαστ του ξένον με τσερκι που χρησιμοποιούν οι υδραυλικοί και είχε φύγει από την θέση του και έβρισκαν τα σωληνακια του δισκοφρένου. Όλ κλίαρ!!!


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline transalonika

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 140
  • Live fast - die well
Reply #136 on: Τρίτη 08 Σεπτέμβριος 2009, 16:56:46 μμ
Ηρθε λοιπον και η ωρα μου να αλλαξω ρουλεμαν τιμονιου.  :'( :'( :'(
πηρα τηλ καποιον μηχανικο και μου ζηταει 150 ευρω για την αντικατασταση. :o :o :o ??? ??? ??? :P :P :P
δεν ειναι τραγικο το ποσον?
ποια τιμη θεωρειται λογικη για αυτη την δουλεια??
ο ιδιος μαστορας μου ζητησε 150 ευρω για να μου αλλαξει δισκακια συμπλεκτη.
αυτη η τιμη πως σας φαινεται?
ποια τιμη θεωρειται λογικη για αυτη την δουλεια??
ποιον πανε να κοροιδεψουνε??
γιατι με περνανε για μαλακα??
ποτε θα σταματησω να ριχνω λεφτα σε αυτη τη μηχανη??
τι να ψηφισω στις εκλογες??
ελεος



Καλή ζωή, κακή διαθήκη


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #137 on: Τρίτη 08 Σεπτέμβριος 2009, 18:00:52 μμ
Δεν είναι υπέρογκα τα ποσά αν περιλαμβάνουν το κόστος ανταλλακτικών και αν αναλογιστείς και οι δύο εργασίες έχουν αρκετή δουλίτσα η κάθε μία.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #138 on: Τρίτη 08 Σεπτέμβριος 2009, 18:20:55 μμ
σχεδόν νορμάλ τιμή. Οχι φιλική αλλά της αγοράς.
35 έχουν να τα αγοράσεις... και θέλει ενα 4ωρο δουλειά.

Οι δίσκοι επίσης κανα 60 η αγορά και άλλα τόσα η τοποθέτηση. Νορμάλ ακούγονται..
κάτι άλλα 200ρια για τέντωμα αλυσίδας και λίπανση ντιζών με κουφαίνουν... ααα ξέχασα... είδε και τον αέρα στα λάστιχα.


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #139 on: Τρίτη 08 Σεπτέμβριος 2009, 20:14:46 μμ
Μιας και λεμε για τις τιμες.. ενα λιγο off topic.. το μαστορα θα γκρινιαξουμε (και εγω μεσα σε αυτους), στον υδραυλικο το ιδιο, στο σερβις της τηλεορασης κλπ κλπ... ακομα και αν ο μαστορας φαει 3 ωρες πανω στο εργαλειο μας....

Στο γιατρο ομως που σου παιρνει 70€ επισκεψη 30λεπτων.... δε γκρινιαζει κανενας....

Τωρα δεν ξερω αν υποστηριζω το μαστορα ή αν τα βαζω με το γιατρο, αλλα ετυχε και το σκεφτομουν σημερα, και το ειπα....
Αυτα....

... ααα ξέχασα... είδε και τον αέρα στα λάστιχα.
Φιλαραακοοο, ολα κι ολα... η καλη δουλεια πληρωνεται, αλλοι απλα μυριζουν τον αερα. Αν τον βλεπουν κιολας ειναι αλλη φαση!




Offline georgakis

  • GERRARD
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 564
Reply #140 on: Τετάρτη 09 Σεπτέμβριος 2009, 06:13:17 πμ
Καλημερα.Ρωτησα χτες σε συνεργειο για ρουλεμαν τιμονιου και μου ειπε στην αρχη οτι φοραει μπιτε (αν το θυμαμαι καλα) και  οτι κανουν 35 ευρω 

χωρις εργασια.Επειδη θυμομουν απο το forum που ειχατε μιλησει για κωνικα τον ρωταω αν  ξερει κατι.Μου λεει οτι εχουν βγαλει κατι σε πατεντα απο

αλλο μηχανακι που ταιριαζει και πηρε καποιον να ρωτησει σιγουρα ο οποιος τα πουλουσε.Τιμη 52 ευρω.Πως το βλεπετε?
« Last Edit: Τετάρτη 09 Σεπτέμβριος 2009, 06:15:34 πμ by georgakis »


ΖΩΝΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ-ΙΛΙΟΝ-TRANSALP 650


Offline georgakis

  • GERRARD
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 564
Reply #141 on: Τετάρτη 09 Σεπτέμβριος 2009, 06:23:16 πμ
ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΤΙΜΟΝΙΟΥ  = 35-38E
ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΠΙΣΩ ΡΟΔΑΣ = 12E
4 ΜΠΟΥΖΙ = ??
ΤΑΚΑΚΙΑ ΜΠΡΟΣ 2χ30,00€ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΥΜΑΜΕ(ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ) = 28.50 το ενα απο Σαρακ με την εκπτωση
ΦΙΛΤΡΟ ΚΝ 70,00€  = οκ
ΡΥΘΜΗΣΗ ΚΑΛΠΥΡΑΤΕΡ--μου ειπε οτι ο πισω κυλινδρος πετούσε βενζινη στο φιλτρο

μια χαρα ηταν η τιμή που σου πήρε . Αν εκανε και καλη δουλεια...μη το συζητάς καθόλου


Κωστα γιατι αναρωτηθηκες για τα μπουζι?




ΖΩΝΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ-ΙΛΙΟΝ-TRANSALP 650


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #142 on: Τετάρτη 09 Σεπτέμβριος 2009, 10:10:35 πμ
Καλημερα.Ρωτησα χτες σε συνεργειο για ρουλεμαν τιμονιου και μου ειπε στην αρχη οτι φοραει μπιτε (αν το θυμαμαι καλα) και  οτι κανουν 35 ευρω 

χωρις εργασια.Επειδη θυμομουν απο το forum που ειχατε μιλησει για κωνικα τον ρωταω αν  ξερει κατι.Μου λεει οτι εχουν βγαλει κατι σε πατεντα απο

αλλο μηχανακι που ταιριαζει και πηρε καποιον να ρωτησει σιγουρα ο οποιος τα πουλουσε.Τιμη 52 ευρω.Πως το βλεπετε?

35 περίπου έχουν τα κωνικά. Θες και άλλο ενα 10ρικο για τις τσιμούχες-ροδέλες πάνω κάτω.
Να μπεί υποχρεωτικά καλό και πολύ γράσο, αλλά και να γίνει σωστή ρύθμιση του κεντρικού παξιμαδιού στο λαιμό.

Κωστα γιατι αναρωτηθηκες για τα μπουζι?


μάλλον επειδή δε ξέρω τιμή


tranten

  • Guest
Reply #143 on: Τετάρτη 09 Σεπτέμβριος 2009, 14:52:18 μμ
αλλαξα προσφτα κ κοστισε 100 ευρω (υλικα+εργασια).
μετα απο μια 500 χιλιομετρα απο την αλλαγη καλο ειναι να ξαναγινει ενας ελεγχος απο τον μηχανικο που εκανε την δουλεια για τυχον μποσικα



Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #144 on: Παρασκευή 23 Οκτώβριος 2009, 21:41:37 μμ
Προχτές, άλλαξα και γω μετά από ένα ατυχές πάρσιμο των κενών από τζιμάνι που κατείχε τα χόντα και ευτυχώς δηλαδή, γιατί η πάνω μεταλλική ροδέλα του λαιμού είχε σπάσει από την καλοπέραση (βλ. σφίξιμο από ειδικό).

Αν και ο μηχανικός μου είπε ότι αλλάξαμε πρόωρα και λόγο του κακού σφιξίματος, η μηχανή αναβαθμίστηκε σε αίσθηση, σε στρίψιμο και αν και δεν ξέρω αν οφείλεται στα ρουλεμάν ή στο δέσιμο του μπροστινού, εξαλείφθηκε σχεδόν το κοσκίνισμα του τιμονιού.

Χλμ αλλαγής 37000

Κόστος 2 Χ 15 για ρουλεμαν (κωνικά) και 11 οι τσιμούχες. Εργασία πακέτο με το καρμπυρατέρ και κάτι άλλα ψιλά. 


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline PAPADIS

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 4
Reply #145 on: Τετάρτη 04 Νοέμβριος 2009, 11:46:54 πμ
Παιδιά έχω το μηχανάκι TRANSALP 650cc 02 στην αποθήκη τακαρισμένο και γυμνό ( οπως το γένησε η μαμά του). Προς το παρόν έχω λύσει όλο το μπροστινό σύστημα και το κανω συντηρηση.
Εβγαλα τα ρουλεμαν του λαιμου και περιμενω να παρω τα κωνικα , ελυσα μπουκαλες και τους αλαξα τα λάδια, καθάρισα το κοντερ εσωτερικά, και όπου βλέπω σκουριές τις τρίβω και τις βάφω για να προλάβω τα ανταλακτικά, έβαψα εξάτμιση και τα περιφεριακά της και εχω ακόμα δουλίτσα και για πίσω.
Θα βγάλω ψαλίδι πίσω και θα βάψω ψαλίδι, ντεπόζιτο, χουφτες, μασκα κατω, και πίσω σχάρα (αυτά οχι εγώ βεβαια) και άνα γενικό καθαρισμό για να την ετοιμάσω για το καλοκαιράκι πάλι.
Πιστευω ότι δεν είναι δύσκολο ( αν πιανουν τα χέρια σου) να κάνεις μια συντήρηση όσον αφορα τα εκτός κηνητήρα. Και μεσα από το net μπωρείς να μάθεις πολά για τιε πατεντες.


Θα ήθελα ,όποιος ξερει να μου πει περίπου τη τιμη φτανουν τα μπρωστινα πλαστικά του, αριστερο - δεξιο - βάση φως μπρωστα. ( Ει!!!!! δεν επεσα απλά την πήρα πολύ καλα με τις γρατζουνιές στα πλαστικά 2750 € και λέω να την συμορφωσω.)  Επίσης , τι νουμερο λάδι πέρνουν οι μπουκάλε ( διαβασα καπου για 10 w αλλα να σιγουρευτώ θελω)

Σε λίγες μέρες θα σας ανεβάσω και σε μορφή word την κατασκευή της τριπλέτας από την αρχή ( βάση και βαλίτσες) για όσους θέλουν να ασχολιθούν παραπανω.



PAPADIS


Offline spyrusx

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 18
  • Riding With the Wind...
Reply #146 on: Τρίτη 02 Μάρτιος 2010, 10:23:38 πμ
Καλημέρα παιδια

Εχω TA 600 '98 (πρώτη άδεια, το μοντέλο ειναι '94) και παρατηρώ τα εξής:
1) "Μαγκώνει" λιγο σε δεξιές κλειστές, φιλος μου ειπε οτι ειναι το ρουλεμάν του λαιμού.
επίσης σε "υψηλες" ταχυτητες 120-130 ακούγεται ενα βουητό εντονο απο μπροστά.
2) Επιστρέφοντας την κυριακή αθήνα δικάβαλο, με το που έστριψα βαρυμπόμπη για να μπώ κηφισιά έμεινα απο πίσω φρένο. Απώλεια υγρών.
3) Μιάς και ειμαι ήδη για σερβις και λαδάκια, θα το μαστορεψω μονος μου στο χωρο ενος φιλου-μαστορα-μαστουρα-μηχανικού (οχι μοτοσυκλετων αλλα τη δουλεια την κανει)

Τα ερωτήματα ειναι τα εξής: 
1) Τι ρουλεμαν παιρνει στο λαιμο, και αν οντως χρειάζεται να αλλάξω. Μήπως χρειάζεται και το ρουλεμάν του τροχού αλλαγή? Είναι δυσκολο χωρις εξολκέα (μαλάκα στην καθομιλουμένη). Μήπως ειναι προτιμότερο να παω σε ενα συνεργείο για αυτή την αλλαγή κυρίως απο πλευράς ασφάλειας, ενας έμπειρος μηχανικός θα κανει θεωρητικά καλύτερη δουλεια απο δυο "πιτσιρικάδες" γκαζόκαβλους.
2) Εκτός απο συμπλήρωση υγρών στο πισω φρένο μηπως πρεπει να αλλάξω τα σωληνάκια? δεν εχουν καποια φθορα τουλάχιστον οπως τα ειδα, ουτε καποιο κοψιμο ή τρύπιμα.
3) Τι λαδι να βαλω τελικά??? Το 20-50 που βαζω ήδη πιστευω ειναι μια χαρα. Να αλλάξω και μπουζί?? αλλαξα πριν 4000km.
4) Επειδη θα αλλάξω και δισκο συμπλέκτη, να βαλω το γνήσιο της HONDA που στο σαρακακη μου ειπαν οτι κοστίζει 70+ΦαΠΑ ή ενα ιμιτασιόν Newfern που κοστιζει τελική τιμη 40 ευρα??? Εχει καποια ουσιώδη διαφορά ή ....


We are not here for the path that lies in front of us, but for the path that lies behind us... The path that lies in front of us is the reason of our existence...


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #147 on: Τρίτη 02 Μάρτιος 2010, 12:19:51 μμ
1) Αν μαγκώνει, άλλαξέ τα. Έχει ποσταρισθεί εδώ μέσα ο κωδικός για κωνικά ρουλεμάν. Θέλει λίγη δουλίτσα η αλλαγή οπότε καλύτερα σε έμπειρο μάστορα.
2) Αν αλλάξεις σωληνάκια, βάλε μεταλλικά αεροπορικού τύπου. Καλύτερη αίσθηση στο φρενάρισμα.
3) Αν ο κινητήρας έχει πολλά χλμ, τότε καλύτερα 20W-50 ημισυνθετικό
4) Θα εμπιστευόμουν καλύτερα τους μαμά δίσκους


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline thancool

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 4
Reply #148 on: Πέμπτη 20 Μάιος 2010, 15:45:49 μμ

Γεια σας,
Στο δικό μου το transalp του 2000 η υπόθεση «σκάλωμα του τιμονιού» λύθηκε διαφορετικά…
Ας πάρουμε την ιστορία από την αρχή:
Μέσα σε τρεις μέρες (σ΄ αυτό το διάστημα έκανα 300 χλμ) το τιμόνι έσφιξε δραματικά και στο κέντρο του έκανε το χαρακτηριστικό σκάλωμα. Διάβασα λοιπόν στο forum τα σχετικά πήρα τηλ στο μαγαζί που πουλάει ρουλεμάν για να πάρω μια ιδέα για την τιμή τους (η οποία ήταν  μέσα στα πλαίσια που αναφέρθηκαν σε προηγούμενα posts) και έκλεισα ραντεβού με το συνεργείο για την αλλαγή.
Την επομένη λοιπόν στο συνεργείο ο μάστορας αφού άκουσε την ομιλία μου περί αλλαγής ρουλεμάν και τις προτροπές μου να βγάλει γρήγορα τα ρουλεμάν για να πεταχτώ να τα αγοράσω πριν κλείσουν τα μαγαζιά στήνει την μηχανή στο διπλό stand λύνει το τιμόνι, μετά τις 4 βίδες της τιμονόπλακας που κρατάνε τα καλάμια και τέλος το κεντρικό παξιμάδι του τιμονιού.
Μετά χτυπώντας μαλακά από κάτω την τιμονόπλακα την ανέβασε μερικά εκατοστά και τέλος με το μαγικό δίδυμο εργαλείο  (σφυρί και κατσαβίδι) ξέσφιξε το παξιμάδι που είναι κάτω από την  τιμονόπλακα μισή στροφή.
Αντίστροφη εργασία μετά και όλα πάλι στη θέση τους.
Η ώρα της κρίσης…… σπρώξιμο της μηχανής και μετά κοκκάλωμα του μπροστινού φρένου για να δει αν υπάρχει τζόγος …μια δυο φορές ακόμη το ίδιο και όλα μια χαρά!!!
Μου εξήγησε λοιπόν ο μάστορας ότι η διαδικασία ελέγχου για την αλλαγή ρουλεμάν είναι η πιο πάνω. Αν μετά το χαλάρωμα του παξιμαδιού κατά μισή έως ¾ της στροφής το μπροστινό σύστημα εξακολουθεί να σκαλώνει ή αποκτήσει τζόγο (ο οποίος φαίνεται κυρίως όταν πατάμε μπροστινό φρένο) τότε πάμε για αλλαγή ρουλεμάν.
Η όλη διαδικασία κράτησε ακριβώς μια ώρα. Στην ερώτηση μου τι χρωστάω μου απαντάει 10 Ε !!!! Ντράπηκα και του έδωσα 20 Ε.
Από τότε έχω κάνει 600 χιλ και το μπροστινό σύστημα  συμπεριφέρεται τέλεια



Offline makisaris

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 427
Reply #149 on: Πέμπτη 20 Μάιος 2010, 15:54:17 μμ
σημερα πηρα τη μηχανη απο το servise των 18000(ΤΑ 700)
εχουμε κ λεμε:
λαδια κινητηρα
φιλτρο λαδιου
φιλτρο αερος
μπουζι
τακακια μπροστα
αλλαγη ρουλεμαν τιμονιου(εγγυηση)
συνολο 240Ε

ενα μεγαλο ευχαριστω στα παιδια στη πτολεμαιδα που ετρεξαν αρκετες μερες για να καλυψουν τα ρουλεμαν στην εγγυηση..