Hellas Transalp Forum

Ρουλεμάν τιμονιού

επισκέπτης · 164893

rastabill

  • Guest
on: Πέμπτη 08 Φεβρουάριος 2007, 18:13:09 μμ
Σε δυνατό φρενάρισμα ή όταν ανεβαίνω πεζοδρόμιο ακούω ένα τακ στο τιμόνι.Έχει 50000 χλμ στο κοντέρ,τα συνεργεία τα αποφεύγω για διάφορους λόγους.Έχει αλλάξει κανείς μόνος του ρουλεμάν να μου πεί δύο λόγια;



Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #1 on: Πέμπτη 08 Φεβρουάριος 2007, 18:37:17 μμ
Βάλε τη μηχανή στο κεντρικό stand, ρίξε βάρος να σηκωθεί στον αέρα το μπροστινό και παίξε το τιμόνι από τελείως δεξιά σε τελείως αριστερά να δεις αν "μαγκώνει" η κάνει κλακ σε κάποια θέση. Το να αλλάξεις μόνος σου ρουλεμάν τιμονιού δεν το θεωρώ εύκολη δουλειά.Ο Κχατζ βέβαια πιθανώς θα σου πει άλλα :D (γελοίο, 5 λεφτά υπόθεση κλπ κλπ)



rastabill

  • Guest
Reply #2 on: Πέμπτη 08 Φεβρουάριος 2007, 18:46:03 μμ
Βάλε τη μηχανή στο κεντρικό stand, ρίξε βάρος να σηκωθεί στον αέρα το μπροστινό και παίξε το τιμόνι από τελείως δεξιά σε τελείως αριστερά να δεις αν "μαγκώνει" η κάνει κλακ σε κάποια θέση. Το να αλλάξεις μόνος σου ρουλεμάν τιμονιού δεν το θεωρώ εύκολη δουλειά.Ο Κχατζ βέβαια πιθανώς θα σου πει άλλα :D (γελοίο, 5 λεφτά υπόθεση κλπ κλπ)
Στο δεξιά αριστερά δεν κάνει τίποτα μόνο όταν βρίσκει κόντρα πχ πεζοδρόμιο.
Φώτη ξεχασα να σου πώ.Έβλεπα με τα πιτσιρίκια τον αγώνα που κάνατε στην Καλαμάτα και στο τέλος μου είπανε:Όλο τον Κώστα έδειχναν ,τον Φώτη πολύ λίγο!!!!!!!



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #3 on: Πέμπτη 08 Φεβρουάριος 2007, 18:51:46 μμ
Δεν ειναι δυσκολο να τα αλλαξεις! κανενα 4ωρο δουλεια (με την απαραιτητη παρεα, φταπεδιές και βοήθεια βεβαια)
Το κακο ειναι οτι δεν εισαι ποτε σιγουρος οτι εσφιξες οσο επρεπε το κεντρικό παξιμαδι. Και ποιος ειναι βεβαια.... (επαγγελματιας η οχι)

το τακ που σου κανει μπορει να ειναι και ενδειξη οτι θελει λιγο σφιξιμο μονο βεβαια. Ομως καλομελέτα και ερχεται και η αλλαγη (και πολυ σου κρατησανε νομιζω). Εμενα με παει περιπου καθε 40kkm.
« Last Edit: Πέμπτη 08 Φεβρουάριος 2007, 18:54:19 μμ by Sotos »


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


rastabill

  • Guest
Reply #4 on: Πέμπτη 08 Φεβρουάριος 2007, 19:00:04 μμ
Δεν ειναι δυσκολο να τα αλλαξεις! κανενα 4ωρο δουλεια (με την απαραιτητη παρεα, φταπεδιές και βοήθεια βεβαια)
Το κακο ειναι οτι δεν εισαι ποτε σιγουρος οτι εσφιξες οσο επρεπε το κεντρικό παξιμαδι. Και ποιος ειναι βεβαια.... (επαγγελματιας η οχι)

το τακ που σου κανει μπορει να ειναι και ενδειξη οτι θελει λιγο σφιξιμο μονο βεβαια. Ομως καλομελέτα και ερχεται και η αλλαγη (και πολυ σου κρατησανε νομιζω). Εμενα με παει περιπου καθε 40kkm.
Το θέμα ξέρεις ποιό είναι στο υπόγειο που βάζω τη μηχανή έχω και δύο βαρέλια με κρασί  και όποτε μαστορεύω την μηχανή αργώώώώώώώώ να τελειώσω  :goofy: :goofy: :goofy: :goofy: :goofy: :goofy:



Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #5 on: Πέμπτη 08 Φεβρουάριος 2007, 19:16:00 μμ
Το θέμα ξέρεις ποιό είναι στο υπόγειο που βάζω τη μηχανή έχω και δύο βαρέλια με κρασί  και όποτε μαστορεύω την μηχανή αργώώώώώώώώ να τελειώσω  :goofy: :goofy: :goofy: :goofy: :goofy: :goofy:


        Ε  τότε  ρε  Βασίλη  να  σε  βοηθήσουμε  σε  αυτή  την  αργοπορία  σου !  Γιατί  είναι  οι  φίλοι ; 
        Για  τέτοιες  ανάλογες  και  δύσκολες  περιπτώσεις . 
        Πες  μας  που  και  πότε  για  να  φέρουμε  τα  βοηθητικά  μας  εργαλεία  ( παϊδάκια ,  πάνσεπτες  κ.α. ) . 
        Εμείς  να  βοηθάμε  εσένα   :goofy: :goofy: :goofy: :goofy: :goofy:
 και  ο  Κώστας  την  μηχανή .   :bricks:


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #6 on: Πέμπτη 08 Φεβρουάριος 2007, 19:20:30 μμ
Στο δεξιά αριστερά δεν κάνει τίποτα μόνο όταν βρίσκει κόντρα πχ πεζοδρόμιο.
Φώτη ξεχασα να σου πώ.Έβλεπα με τα πιτσιρίκια τον αγώνα που κάνατε στην Καλαμάτα και στο τέλος μου είπανε:Όλο τον Κώστα έδειχναν ,τον Φώτη πολύ λίγο!!!!!!!
1)Το τεστ το κάνεις με το μπροστινό στον αέρα.
2)Ο Κώστας είχε λαδώσει.
3)Ώστε τους έλειψα τα χρυσούλια μου.Νά'ναι καλά ;D τα παιδιά



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9897
Reply #7 on: Παρασκευή 09 Φεβρουάριος 2007, 09:35:51 πμ
Βασίλη εκτός αυτό που λέει ο Φώτης δοκίμασε και το εξής:
Με τον τροχό στον αέρα, τράβα ελαφρά τη ρόδα μπροστά με τα χέρια σου, αν νιώθεις να ξεκουμπώνει στο λαιμό θέλουν αλλαγή.
Είναι κάτι δύσκολο αλλά εφικτό και όπως λέει ο Σώτος θέλει παρέα, μόνος σου δε γίνεται.

Πριν το καλοκαίρι το έκανα στο σπίτι μου με βοήθεια Σωτου κ Χατζ αλλά αν δεν ήταν το παρακείμενο μηχανουργείο ακόμα θα παιδευόμασταν. Δε στο συνιστώ... καλύτερα σε συνεργείο κ φώναξε μας να ασχοληθούμε με το κρασί σου :drunk:
:laughing9: :laughing9:
« Last Edit: Παρασκευή 09 Φεβρουάριος 2007, 10:54:19 πμ by Παύλος Καρούμπης »


Παύλος Καρούμπης


Offline dskafidas

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 393
Reply #8 on: Παρασκευή 09 Φεβρουάριος 2007, 10:30:34 πμ
Πίκρα μεγάλη τα ποτήρια του παλιού ρουλεμάν δεν βγαίνουν με τίποτα ....



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #9 on: Παρασκευή 09 Φεβρουάριος 2007, 11:37:05 πμ
Βασίλη , ελα στο ραντεβου της Κυριακης 5 λεπτα νωρίτερα να τα αλλάξουμε.
 :xxarcade:

μετα θα σου έρθει και η λυπητερή.... :evil5:


Offline xrisimix

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 37
Reply #10 on: Παρασκευή 09 Φεβρουάριος 2007, 15:55:36 μμ
Καλημέρα σε όλους

Με τα χέρια γεμάτα γράσα μάλλον θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα με τα παϊδάκια (οι πάνσεπτες τρώγονται και με πιρούνι)
Όσο για την αλλαγή  δεν είναι και πολύ δύσκολη δουλειά. ‘Όταν βγει ο μπροστινός τροχός η μηχανή θα σταθεί  στον πίσω τροχό όσο για το κομμάτι του κάτω ρουλεμάν που μένει στην πλάκα του τιμονιού μπορείς να το κόψεις προσεκτικά με έναν τροχό (ούτως ή άλλως για πέταμα είναι)
Καλό θα είναι να υπάρχουν κομμάτια από μπρούτζο σε μορφή καλεμιού και σολίνα για να βγάλεις και να βάλεις τα ρουλεμάν χωρίς να τα σημαδέψεις.



Offline Chris the Loutrinos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 893
Reply #11 on: Τετάρτη 07 Μάρτιος 2007, 12:58:33 μμ
Καλημερα στην παρεα.
Θυμαμαι στην λιστα  που συζητουσαμε για καποια "κωνικα ρουλεμαν".Εχω κρατησει τον κωδικο αλλα δεν ξερω απο που μπορω να τα αγορασω.Μπορει καποιος να με βοηθησει????? :eusa_pray: :eusa_pray: :eusa_pray:


Μάνος Παπακυριακού
1972-2010


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9897
Reply #12 on: Τετάρτη 07 Μάρτιος 2007, 13:31:12 μμ
Καλημερα στην παρεα.
Θυμαμαι στην λιστα  που συζητουσαμε για καποια "κωνικα ρουλεμαν".Εχω κρατησει τον κωδικο αλλα δεν ξερω απο που μπορω να τα αγορασω.Μπορει καποιος να με βοηθησει????? :eusa_pray: :eusa_pray: :eusa_pray:

Εδώ

Ακριβώς απέναντι είναι η SKF  :o


Παύλος Καρούμπης


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #13 on: Τετάρτη 07 Μάρτιος 2007, 13:35:14 μμ
Καλημερα στην παρεα.
Θυμαμαι στην λιστα  που συζητουσαμε για καποια "κωνικα ρουλεμαν".Εχω κρατησει τον κωδικο αλλα δεν ξερω απο που μπορω να τα αγορασω.Μπορει καποιος να με βοηθησει????? :eusa_pray: :eusa_pray: :eusa_pray:

Ρουμανάδικο-Ρουλεμανοπαντοπωλείο , στην αρχη της Αθηνών αριστερά οπως πας για Κόρινθο.Μόλις κατέβεις την
γεφυρα μετα την Αχιλλέως ,αριστερά και λιγο πίσω.
Επισης μπορεις να βρεις και εδω "Μοτο Ρουλεμαν Στρ.Κοντουλη 15 Κουκάκι (καθετη στην Δημητρακοπουλου)
τηλ 210 9249528 .
Να παρεις οτι πιο ποιοτικό βρείς.Παρε και την κάτω φλάτζα απο Σαρακάκη ή αλλου

Δες εδω και λεπτομέρεις απο το site του συλλόγου
http://www.transalp.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=153&Itemid=34


Offline g1024

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 13
Reply #14 on: Σάββατο 14 Απρίλιος 2007, 00:38:38 πμ
Ειμαι νέος στο Forum και χάρηκα παρα πολλύ για την δημιουργία του.ΜΠΡΑΒΟ στους TRANSALP istes.

Δεν ξέρω πως τα καταφέρνετε ρε παιδιά και κάνετε αλλαγή ρουλεμάν μόνοι σας!.Εγώ μόλις έσταξα 120,00€ στον μηχανηκό μου για να
μου αλλάξει
  • Ρουλεμάν τιμονιού
  • Ρουλεμαν Πίσω τροχου
  • τακάκια προς
  • και φιτροκούτι

Συνολικό κόστος 346,00€  :'( τα 120 είταν η εργασία του)

τα πλήρωσα καλά ή με έσφαξε ;.

Παντός απ' οτί άκουσα όλα τα ΤΑ μετα του 93' θέλουν αλλάγη του ρουλεμάν με το καλημέρα , Αληθέυει;.

----αλλο θεμα----

Δεν θέλω να κατηγορήσω τον προηγούμενο μηχανηκο μου (γιατι πριν το πηγενα αλλου) αλλα αυτος που μου έκανε
το service  μου είπε οτι ο προηγούμενος μηχανικος δεν μου έιχε αλλάξει το φιλτρο στα 11,000 χλμ και τα μπουζι,
ειναι δυνατον να έκανε τετοια μαλ...(τωρα έχει 17,500χλμ) το φίλτρο οταν μου το έδειξε είταν μεσα την μπιχλα (προστά μου το έβγαλε για λόγους εμφηβολιας).Ειναι δυνατό το φίλτρο να είχε βρωμήσει τόσο πολυ.Την μηχανή την δουλευώ μεσα στην πόλη 90%

Αν κάποιος έχει κάποια ανάλογη εμπειρία τον παρακαλώ να μου απαντήσει.
Ευχαριστώ......



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #15 on: Σάββατο 14 Απρίλιος 2007, 09:26:24 πμ
Το φίλτρο αέρος δεν λερώνει μόνο από την εισαγωγή του εξωτερικού αέρα αλλά (κυρίως) από το σύστημα επαναεισαγωγής των καυσαερίων από το μπλοκ του κινητήρα.

Η αλλαγή του ρουλεμάν είναι μεν απλή αλλά και λίγο χρονοβόρα.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #16 on: Σάββατο 14 Απρίλιος 2007, 09:37:51 πμ
  Να ξέρεις ότι σε κίνηση στην πόλη το φίλτρο "στομώνει" πιο γρήγορα από ότι σε ανοιχτές διαδρομές και ο λόγος είναι προφανής: καυσαέρια, σκόνη και όλα τα αιωρούμενα στον αέρα ουσίες και σωματίδια. Το ίδιο ισχύει και για τα λάδια.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline g1024

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 13
Reply #17 on: Σάββατο 14 Απρίλιος 2007, 11:44:40 πμ
κατ' αρχας ευχαριστώ για τις απαντησεις σας!.
Με τα λεγομενα σας καταλαβαίνω ότι το παλιο μου φίλτρο μπορει να το είχε αλλαξει ο προηγουμενος μηχανηκός.
αλλα γιατί να μου πεί ψέματα ο μηχανηκός που πήγα τώρα;!!!.
μηπώς για να ανεβεί στα μάτια μου;;;.
Ας ελπίσω ότι ειμαί σε καλά χεριά τωρά.

ουυυφ τι αγχός και αυτό με τους μηχανηκούς, είδα και την χαζοεκπομπη του ευαγγελατου και με επηρεασε μπορω να πω.!!!



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #18 on: Κυριακή 15 Απρίλιος 2007, 20:24:49 μμ
Κατ αρχην καλως μας βρηκες! και καλη αναγνωση! Αν θελεις συστησου και "κανονικα" στον χωρο που υπαρχει για αυτο τον λόγο εδω

Γενικα ειναι μπελαλιδικη δουλεια η αλλαγη ρουλεμαν. Του τιμονιου λιγο πιο πολύ και καλο ειναι να εχεις και δευτερο ατομο. Βρισκω τα 120€ ενα τιμιο ποσο μια και θα το χαλασε κανενα τετραωρο στην μηχανη σου. Τα υπολοιπα ομως 226€ τι ηταν? σου εδωσε αναλυση? για γραψε μας...

εμενα αυτα μου φαινονται πολλά.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline g1024

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 13
Reply #19 on: Κυριακή 15 Απρίλιος 2007, 23:38:44 μμ
Καλός σας βρήκα και εγώ!

τις αναλυτικες τιμές των εξαρτημάτων δεν τις θυμαμε.Αναφερω τα εξαρτήματα που μου άλλαξε.

  • ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΤΙΜΟΝΙΟΥ
  • ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΠΙΣΩ ΡΟΔΑΣ
  • 4 ΜΠΟΥΖΙ
  • ΤΑΚΑΚΙΑ ΜΠΡΟΣ 2χ30,00€ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΥΜΑΜΕ(ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ)
  • ΦΙΛΤΡΟ ΚΝ 70,00€
  • ΡΥΘΜΗΣΗ ΚΑΛΠΥΡΑΤΕΡ--μου ειπε οτι ο πισω κυλινδρος πετούσε βενζινη στο φιλτρο

ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ!!!.



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #20 on: Τρίτη 17 Απρίλιος 2007, 12:05:31 μμ
ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΤΙΜΟΝΙΟΥ  = 35-38E
ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΠΙΣΩ ΡΟΔΑΣ = 12E
4 ΜΠΟΥΖΙ = ??
ΤΑΚΑΚΙΑ ΜΠΡΟΣ 2χ30,00€ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΥΜΑΜΕ(ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ) = 28.50 το ενα απο Σαρακ με την εκπτωση
ΦΙΛΤΡΟ ΚΝ 70,00€  = οκ
ΡΥΘΜΗΣΗ ΚΑΛΠΥΡΑΤΕΡ--μου ειπε οτι ο πισω κυλινδρος πετούσε βενζινη στο φιλτρο

μια χαρα ηταν η τιμή που σου πήρε . Αν εκανε και καλη δουλεια...μη το συζητάς καθόλου



Offline g1024

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 13
Reply #21 on: Τρίτη 17 Απρίλιος 2007, 23:57:08 μμ
Ευχαριστώ για τις πληροφοριες.
Τώρα μπορώ να πω πως ησύχασα!!!!.
ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΚΑΛΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ.
ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΗΤΕ???



Offline eXoTiC

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 452
  • Γιώργος Κανελλάκης Tiger1050 2010
Reply #22 on: Σάββατο 02 Ιούνιος 2007, 23:05:40 μμ
Μα καλά χρειάστικες ρουλεμάν στα 17,500κμ; Εγω που έχω 30,000 και 6 χρονών μηχανή θα θέλω σίγουρα ε;
Πώς θα καταλάβω αν θέλει ο πίσω τροοχός;


Αν το πάθημα (δικό μας ή φίλων) δε μας γίνεται μάθημα τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας! Φοράτε κράνος!


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #23 on: Δευτέρα 04 Ιούνιος 2007, 08:35:15 πμ
Με καποιο τροπο βαζεις το πισω μερος της μηχανης στον αερα (κεντρικο σταντ) πιανεις την ροδα απο δυο απεναντι σημεια της περιφερειας της, και προσπαθεις να την κουνησεις καθετα ως προς τον αξονα της.
Αν νιωθεις και το παραμικρό τζογο (κανει καποιο ηχο, η απλα το νιωθεις στο χερι) τοτε πας για αλλαγη.

Εμενα [αντως χρειαστηκαν σχεδον καθε 45.00 χλμ τα ρουλεμαν του πισω τροχου.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #24 on: Δευτέρα 04 Ιούνιος 2007, 10:09:47 πμ
Μα καλά χρειάστικες ρουλεμάν στα 17,500κμ; Εγω που έχω 30,000 και 6 χρονών μηχανή θα θέλω σίγουρα ε;
Πώς θα καταλάβω αν θέλει ο πίσω τροοχός;

μπορεις να τη βαλεις στο πλαινό στάντ και να τη σηκώσεις προς το μέρους σου (του σταντ)
Πατάς το πίσω μέρος να κάτσει κάτω και με κίνηση του τιμονιου αριστερά δεξιά , προσπαθείς να εντοπίσεις
αν στο πέρασμα απο τη μεση της διαδρομής κάνει κάποιο σκάλωμα. Αν οχι, ξανά κάτω η μηχανή, χτυπάς λίγο το μπροστινό σε ένα πεζοδρόμιο και ξαναδοκιμάζεις.
Ενας φίλος να κρατάει πισω τη μηχανή θα σε βοηθήσει.

Δεν ειναι απαραίτητο να υπάρχει πρόβλημα πάντως