Τρίτη 24 Οκτώβριος 2017, 09:00:39 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: 1 ... 6 7 8 9 10 [11] |   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Ρουλεμάν τιμονιού  (Αναγνώστηκε 66778 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7675


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #250 στις: Τρίτη 16 Δεκέμβριος 2014, 09:22:19 πμ »

Βασικό για την μακροζωία των ρουλεμάν , εκτός απο την σκληρή χρήση είναι και η σωστή λίπανση.
Οταν στα 27000χλμ άλλαξα λάδια στα πηρούνια είπα να ρίξω μια ματιά και στα ρουλεμάν.
Ο προηγούμενος τα είχε αλλάξει με κωνικά αλλά το γράσσο είχε ξεραθεί και ηταν σαν στόκος ραγισμένος. Είχε μάλιστα απομακρυνθεί απο το επάνω ρουλεμάν, ενώ και τα δύο δούλευαν στεγνά.
Τα καθαρισα και γέμισα όλο το λαιμό με αδιάβροχο γράσο για ρουλεμάν, αλλάζοντας και τις τσιμούχες για περισσότερη στεγανοποίηση.
Καταγράφηκε
bestoftherest7
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 221



« Απάντηση #251 στις: Τετάρτη 17 Δεκέμβριος 2014, 00:50:50 πμ »

Νίκο για να γρασάρεις πρεπει να τα λυσεις εντελως;
Καταγράφηκε

Δημήτρης
kipouros1.webnode.gr
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7675


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #252 στις: Τετάρτη 17 Δεκέμβριος 2014, 21:37:13 μμ »

Πρέπει να βγεί η πάνω τιμονόπλακα, και μετά να ''κατεβει ''  η κάτω ωστε να φανεί το ρουλεμάν.
Καλύτερα λοιπόν να γίνει μια και καλή όταν αλλαχτούν λάδια στο μπροστινό για να μην είναι διπλός κόπος.
Καταγράφηκε
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2097


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #253 στις: Τετάρτη 17 Δεκέμβριος 2014, 23:55:21 μμ »

Πρέπει να βγεί η πάνω τιμονόπλακα, και μετά να ''κατεβει ''  η κάτω ωστε να φανεί το ρουλεμάν.
Καλύτερα λοιπόν να γίνει μια και καλή όταν αλλαχτούν λάδια στο μπροστινό για να μην είναι διπλός κόπος.

Νικολα, αν και δεν τοχω κανει ποτε, ο Κονκωστης μουχει πει οτι γινεται και χωρις να λυθει τελειως το πηρουνι, απλα βγαζει κανεις τον τροχο. Αν το δει ο Κωστας μπορει να πει κατι. Και αυτο ειναι κατι που θαθελα να το κανω κι'εγω καθως τα μπροστινα ρουλεμαν εχουν να γρασαριστουν ..80Κ χμ.
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7675


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #254 στις: Πέμπτη 18 Δεκέμβριος 2014, 20:18:53 μμ »

Γιώργο δεν είπα να λυθεί πηρούνι, απλά επειδή πάνω κάτω υπάρχουν οι τσιμούχες , λύνεις την πάνω τιμονόπλακα , την αφαιρείς και ''κατεβάζεις'' οσο χρειαζεται την κάτω κομπλέ με τα πηρούνια ετσι φαίνεται το κάτω ρουλεμάν το καθαρίζεις / γρασάρεις (με φακιρικά κόλπα  Grin) και κατόπιν καθαρίζεις / γρασάρεις το πάνω (ελπίζω να τα λέω σωστά  )  .
Ομως και πάλι αυτή η διαδικασία είναι ολόκληρη ιστορία και αν δεν βγεί το μούτρο είναι βάσανο.
Για εμένα καλύτερα λοιπον να ...

....... γίνει μια και καλή όταν αλλαχτούν λάδια στο μπροστινό για να μην είναι διπλός κόπος.
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 18 Δεκέμβριος 2014, 20:24:33 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
bestoftherest7
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 221



« Απάντηση #255 στις: Τετάρτη 17 Ιούνιος 2015, 04:29:52 πμ »

Σήμερα που άλλαξα λαδια και φιλτρο εσφιξα λιγο το ρουλεμάν και πραγματικα εστρωσε το μηχανακι. δεν κοπανάει πλεον πουθενα
Καταγράφηκε

Δημήτρης
kipouros1.webnode.gr
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2097


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #256 στις: Τετάρτη 17 Ιούνιος 2015, 12:53:44 μμ »

Γιώργο δεν είπα να λυθεί πηρούνι, απλά επειδή πάνω κάτω υπάρχουν οι τσιμούχες , λύνεις την πάνω τιμονόπλακα , την αφαιρείς και ''κατεβάζεις'' οσο χρειαζεται την κάτω κομπλέ με τα πηρούνια ετσι φαίνεται το κάτω ρουλεμάν το καθαρίζεις / γρασάρεις (με φακιρικά κόλπα  Grin) και κατόπιν καθαρίζεις / γρασάρεις το πάνω (ελπίζω να τα λέω σωστά  )  .
Ομως και πάλι αυτή η διαδικασία είναι ολόκληρη ιστορία και αν δεν βγεί το μούτρο είναι βάσανο.
Για εμένα καλύτερα λοιπον να ...

Νικολα, απο τοτε που γραφτηκανε αυτα την εκανα αυτη τη δουλεια ή μαλλον μου την κανανε σε γνωστο επαρχιακο συνεργειο, οντας μπροστα οποτε και ειδα τι παιζει. Ειλικρινα δε νομιζω οτι χρειαζεται να βγει το μουτρο/φαιρινγκ. Μαλιστα αν υπαρχουν δυο ατομα, δεν χρειαζεται ουτε να βγει ο τροχος για να "σηκωθει" το μπροστινο οταν ειναι να το ξαναδεσει κανεις αφου γρασαρει τα ρουλεμαν. Δυο ατομα ειναι επισης χρησιμα οταν σφιγγουμε το παξιμαδι με τις εγκοπες για να παρουμε να μποσικα, ο ενας σφιγγει και ο αλλος τσεκαρει παραλληλα το μπροστινο. Η δουλεια βεβαια γινεται και απο ενα ατομο αλλα με περισοτερο παιδεμα.

Αυτο που χρειαζεται οπωσδηποτε ειναι ενα 30αρι πολυγωνο (και οχι καρυδακι) ωστε να μπορει να σφιξει κανεις το πανω παξιμαδι χωρις να λυσει το τιμονι. Πηρα προσφατα ενα τετοιο καθως συντομα θ'αλλαξω ρουλεμαν λαιμου στο αγγλικο ΤΑ.
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
Padis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1120



« Απάντηση #257 στις: Δευτέρα 18 Απρίλιος 2016, 13:40:48 μμ »

Ασχετο , αλλά είναι καλή μάρκα αυτά τα AllBalls?

Τότε σου είχα απαντήσει:
Παράθεση
Τι να σου πω βρε Νίκο.... Τα είδα πολύ σε διάφορα φόρουμ του εξωτερικού (ιδίως της αμερικής) . Αν δεν είναι καλά ε, τι να κάνω?  Θα τα ξαναλλάξω σε καμμιά 20αριά χιλιάδες χιλιόμετρα. Τώρα που πήρα το κολά'ι' δεν είναι τίποτα !

Σήμερα, μετά σχεδόν 2 χρόνια και 15000 km πάω πάλι για αλλαγή... Τελικά τα AllBalls δεν είναι και τόσο καλά !
Τώρα ή ΝΤΝ ή SKF... Τέλος!
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2097


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #258 στις: Δευτέρα 18 Απρίλιος 2016, 14:15:59 μμ »

Σήμερα, μετά σχεδόν 2 χρόνια και 15000 km πάω πάλι για αλλαγή... Τελικά τα AllBalls δεν είναι και τόσο καλά !
Τώρα ή ΝΤΝ ή SKF... Τέλος!

Τα ΝΤΝ ειναι σιγουρα καλα, τετοια ειχα βαλει στα 55Κ χμ και μετα απο αλλα σχεδον 100Κ χμ και απειρες χωματαδες ειναι ακομη μια χαρα  Cool
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2149


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #259 στις: Δευτέρα 18 Απρίλιος 2016, 15:31:56 μμ »

Σίγουρα είναι κινέζικα, γιατί τους ρώτησα πού στην ευχή φτιάχνονται και μου απάντησαν άλλα ντ άλλων. 15.000 χλμ όμως είναι λιγα και για κινέζικα, τι διάβολο οι μπίλιες βγάζουν 40.000 χλμ. Η εταιρεία βέβαια είναι αμερικάνικη.

Τα all balls έχουν όμως κάποιες κουφές διαστάσεις - πχ εξωτερική διάμετρος τρανσάλπ, εσωτερική άξονα 30mm - και είναι μονόδρομος για πατέντες.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Padis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1120



« Απάντηση #260 στις: Δευτέρα 25 Απρίλιος 2016, 16:43:00 μμ »

Τελικά αλλάχτηκαν τα allballs με καινούργια ntn....
Αυτό που είδα-διαπίστωσα είναι πως, και δεν είχαν ''στεγνώσει'' από γράσο, και δεν είχαν φαγωθεί οι τσιμούχες έτσι ώστε να περνάνε νερά και σκόνες στα ρουλεμάν, με αποτέλεσμα το κλείδωμα που κάνανε στην ευθεία ήταν από ενοχλητικό έως επικίνδυνο!

Αυτός είναι ο κώνος του πάνω ρουλεμάν :


Αυτός του κάτω ρουλεμάν:


Αυτό είναι το πάνω ρουλεμάν :


Και αυτό το κάτω :



Αυτή ήταν η εικόνα μόλις έβγαλα την πάνω τιμονόπλακα. Τίποτε δεν υπάρχει που να δείχνει δυσλειτουργία...


Περιμένω απάντηση από το μαγαζί που τα είχα προμηθευτεί. Πιστεύω πως (αν και έκανα μόνος μου την δουλειά) είναι ένα σημαντικό κόστος η αλλαγή μέσα σε λιγότερο από 2 χρόνια και με 14000km...
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2097


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #261 στις: Δευτέρα 25 Απρίλιος 2016, 17:22:06 μμ »

Παντελη, τα δικα μου ΝΤΝ τα εβαλα στις 55000χμ και τωρα εχω σχεδον 150000χμ με παρα πολλα χωματινα και δεν εχουν κανενα προβλημα. Σε ολα αυτα τα χρονια, απλα γρασαρα προληπτικα μια φορα το κατω ρουλεμαν στα 125000χμ. Οποτε εισαι ενταξει με ΝΤΝ.
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 25 Απρίλιος 2016, 17:23:38 μμ από XLGeorge » Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10361


Γαβ !


« Απάντηση #262 στις: Δευτέρα 25 Απρίλιος 2016, 17:25:28 μμ »

Χρειάζεται και σωστό σφίξιμο κατά την εφαρμογή, αλλά και έλεγχος μετά απο κάποια χλμ.
Αν αφεθούν με κενό, θα χαλάσουν πιο σύντομα.
Αν κρίνω καλά απο την σχετική φωτό, στο κάτω ρουλελάν δεν έχεις τσιμούχα. Γι αυτό και έχει πήξει στο γράσο η τιμονόπλακα.

Καταγράφηκε

Padis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1120



« Απάντηση #263 στις: Τρίτη 26 Απρίλιος 2016, 07:00:10 πμ »

Όχι Κωστή, έχει τσιμούχα αλλά είναι πασαλειμμένη με γράσο.
Το σφίξιμο είχε γίνει κανονικά μετά από 1000χλμ
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2097


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #264 στις: Τρίτη 26 Απρίλιος 2016, 11:41:12 πμ »

Χρειάζεται και σωστό σφίξιμο κατά την εφαρμογή, αλλά και έλεγχος μετά απο κάποια χλμ.
Αν αφεθούν με κενό, θα χαλάσουν πιο σύντομα.

Μια και μιλαμε για ρουλεμαν λαιμου και σφιξιμο μετα τα αρχικα χιλιομετρα / πατημα, το ειχα κανει και γω οταν τα ειχα αλλαξει στο ελληνικο ΤΑ μετα απο περιπου 1000χμ καθως ειχανε παρει λιγο τζογο. Αλλα τα αλλαξα επισης προσφατα στο Αγγλικο και εδω δεν χρειαστηκε ποτε σφιξιμο μετα απο αρκετα χιλιομετρα. Ερωτηση: ειναι το σφιξιμο για παρσιμο του τζογου παντα αναγκαιο?? Η υπαρχουν περιπτωσεις που τετοιος τζογος δεν εμφανιζεται?
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10361


Γαβ !


« Απάντηση #265 στις: Τρίτη 26 Απρίλιος 2016, 11:59:36 πμ »

Νομίζω οτι υπάρχουν περιπτώσεις που δεν εμφανίζεται. Αν γίνει η δουλειά, τέλεια, γιατί να εμφανιστεί ;
Καταγράφηκε

Aerios
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3305


Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...


« Απάντηση #266 στις: Τρίτη 26 Απρίλιος 2016, 12:19:07 μμ »

Αν το ρουλεμαν "πατήσει" αρχικώς δεν χρειάζεται να σχοληθείς ξανά. Για να "πατήσει" αρχικώς θέλει ένα καλό σφίξιμα (καργάρισμα) και στη συνέχεια χαλάρωση ώστε το τιμόνι να γυρίζει ελεύθερα. Το 1000 χιλιόμετρα δεν είναι παράμετρος για επανέλεγχο. Παράμετρος  για επανέλεγχο είναι αν κοπανάς/καβαλάς  πεζοδρόμια ή αν το σπάζεις τακτικά σε κατσικόδρομους
Καταγράφηκε
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2097


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #267 στις: Τρίτη 26 Απρίλιος 2016, 12:43:23 μμ »

Αν το ρουλεμαν "πατήσει" αρχικώς δεν χρειάζεται να σχοληθείς ξανά. Για να "πατήσει" αρχικώς θέλει ένα καλό σφίξιμα (καργάρισμα) και στη συνέχεια χαλάρωση ώστε το τιμόνι να γυρίζει ελεύθερα. Το 1000 χιλιόμετρα δεν είναι παράμετρος για επανέλεγχο. Παράμετρος  για επανέλεγχο είναι αν κοπανάς/καβαλάς  πεζοδρόμια ή αν το σπάζεις τακτικά σε κατσικόδρομους

Ετσι ακριβως τοκανα, σφιξιμο καργα και χαλαρωμα μετα ωστε το τιμονι να πεφτει αριστερα-δεξια με το βαρος του. Και τοκανα ετσι επειδη την εκανα μονος μου τη δουλεια, ενω στο Ελληνικο ΤΑ το ειχα δωσει σε φιλικο συνεργειο και δεν ξερω τι ακριβως κανανε. Επισης βοηθαει το γεγονος οτι δεν πολυ ανεβαινω πεζοδρομια στο Νησι, σπανια και μονο εξω απο το σπιτι μου. Θενκς για τη διευκρινηση.
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
Σελίδες: 1 ... 6 7 8 9 10 [11] |   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!