Hellas Transalp Forum

Στραβωμένη δισκόπλακα - Ίσιωμα;

azwros · 25111

Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #25 on: Κυριακή 30 Νοέμβριος 2008, 00:20:55 πμ
Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ. Πως το αντιμετώπισα; Αγόρασα καινούργια δισκόπλακα 130 ευρω. Τίποτα άλλο μην κάνεις πετας τα λεφτά σου γιατι στο τέλος θα αγοράσεις καινούργια


Φιλικά ;)


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline helias

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 209
Reply #26 on: Δευτέρα 01 Δεκέμβριος 2008, 16:20:07 μμ
Καινούρια μαμά ; μία ; πόσο έχει ;

έχω 53.000 χλμ,  η μία να είναι καινούργια και η άλλη παλιά, δεν θα είναι κακό το φρένο μου ; ???



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #27 on: Δευτέρα 01 Δεκέμβριος 2008, 19:13:31 μμ
Βάλε με μεταχείρω με την ίδια φθορά.


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #28 on: Τρίτη 02 Δεκέμβριος 2008, 00:08:32 πμ
Μεταχ. 50 ευρώ η μία σε ΑΡΙΣΤΗ κατάσταση.


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline helias

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 209
Reply #29 on: Τετάρτη 03 Δεκέμβριος 2008, 22:48:56 μμ
Μεταχ. 50 ευρώ η μία σε ΑΡΙΣΤΗ κατάσταση.

Από πού; ???


Εγώ πάντως το επιχείρησα. Αγ.Γλυκερίας 21 Γαλάτσι τηλ.2102927718.
Περίμενα 1,5 ωρίτσα, έδωσα 15 Ευρώ και το φρένο έχει διορθωθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό.  :)



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2117
Reply #30 on: Πέμπτη 04 Δεκέμβριος 2008, 03:11:31 πμ
Από πού; ???


 
το φρένο έχει διορθωθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό.  :)

Η φραση κλειδι ειναι "έχει διορθωθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό"Συνηθως πρεσαρεται ο δισκος Δυστιχως σ'αυτες τις περιπτωσεις 9 στις 10 φορες διορθωνονται σε πολύ μεγάλο βαθμό αλλα οχι τελειως εκτος και αν περασουν την δισκοπλακα απο τορνο οποτε μοιραια λεπτενει



Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #31 on: Πέμπτη 04 Δεκέμβριος 2008, 05:44:55 πμ
Από πού; ???



Όταν κατάλαβα ότι θα χρειαστώ (μετά από 1-2 μήνες) δισκόπλακες ξεκίνησα να παίρνω τηλέφωνο σε μαγαζιά μεταχειρισμένων.
Ε κάποια στιγμή βρήκα. Έτσι απλά.

Αρκεί να μην βιάζεσαι να βρεις ανταλλακτικό. Ίσως κάποια φορά να φανείς τυχερός αλλά συνήθως παίρνανε μέρες μέχρι να βρεθεί κάτι.


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline mparta

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 63
  • Θα πάρω τα βουνά...
Reply #32 on: Πέμπτη 17 Σεπτέμβριος 2009, 17:42:05 μμ
Δεν ξέρω αν φταίει η δισκόπλακα ή αν είναι φυσιολογικό, αλλά λόγω μικρής εμπειρίας θέλω να το ρωτήσω:
Είναι φυσιολογικό να ακούγεται ενα ελαφρύ μεταλλικό τρίψιμο μεταξύ δισκόπλακας και τακακίων;
Στο ΤΑ μου ακούγεται με ένα τόνο διαφορετικό στο 1 τεταρτημόριο της δισκόπλακας. Δε φαίνεται να κάνει οχτάρια όταν γυρνάει!
Σημειωτέον δεν έχω κάποιο πρόβλημα στο φρενάρισμα και άλλαξα τακάκια (EBC GG), πριν από 300 χλμ.
Φυσιολογικό ή να πάω για ακτινογραφίες και εξετάσεις αίματος;






Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #33 on: Πέμπτη 17 Σεπτέμβριος 2009, 17:50:55 μμ
Στο δικό μου το κάνει όταν κινείται με μηδενικές ταχύτητες.
Σε ποιο υψηλές δεν το έχω προσέξει η¨δεν μπορώ να το ακούσω. Συνήθως όταν είναι κρύα
τα φρένα. Τα τακάκια τα άλλαξα πριν από 10000 χλμ και το έκανε από την αρχή!!!


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline vasko

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 766
  • ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΛΗΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΔΡΟΜΟΣ
Reply #34 on: Πέμπτη 17 Σεπτέμβριος 2009, 18:49:45 μμ
Στο δικό μου το κάνει όταν κινείται με μηδενικές ταχύτητες.
Σε ποιο υψηλές δεν το έχω προσέξει η¨δεν μπορώ να το ακούσω. Συνήθως όταν είναι κρύα
τα φρένα. Τα τακάκια τα άλλαξα πριν από 10000 χλμ και το έκανε από την αρχή!!!

εσύ πάρε V Strom να τελειώνεις!!!

 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:

άντε μπας και βρεθούμε την Κυριακή!


Ω ρε που πάμε ρε!!!


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #35 on: Πέμπτη 17 Σεπτέμβριος 2009, 20:57:44 μμ
Δεν ξέρω αν φταίει η δισκόπλακα ή αν είναι φυσιολογικό, αλλά λόγω μικρής εμπειρίας θέλω να το ρωτήσω:
Είναι φυσιολογικό να ακούγεται ενα ελαφρύ μεταλλικό τρίψιμο μεταξύ δισκόπλακας και τακακίων;
Στο ΤΑ μου ακούγεται με ένα τόνο διαφορετικό στο 1 τεταρτημόριο της δισκόπλακας. Δε φαίνεται να κάνει οχτάρια όταν γυρνάει!
Σημειωτέον δεν έχω κάποιο πρόβλημα στο φρενάρισμα και άλλαξα τακάκια (EBC GG), πριν από 300 χλμ.
Φυσιολογικό ή να πάω για ακτινογραφίες και εξετάσεις αίματος;

Φυσιολογικό. Σε ολα τα μηχανάκια συμβαίνει. Αν φτάνει σε σημείο να φρενάρει απο το τρίψιμο, τότε υπάρχει πρόβλημα.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #36 on: Παρασκευή 18 Σεπτέμβριος 2009, 06:43:41 πμ
Είναι φυσιολογικό να ακούγεται ενα ελαφρύ μεταλλικό τρίψιμο μεταξύ δισκόπλακας και τακακίων;
Εξαρτάται από το είδος της πάστας και της μεταλλικής σύνθεσης του δίσκου. Το ΤΑ έχει ατσάλινους δίσκους και τα τακάκια σου είναι μεν οργανικά αλλά ο τύπος αυτός προτείνεται για να αντικαθιστά συνήθως ημι/μεταλλικά τακάκια (είναι δηλαδή πιο "σκληρά" από τα απλά οργανικά τύπου ΤΤ της εταιρίας). Αν είχες βάλει τα απλά (ΤΤ) δεν θα έκανε καθόλου θόρυβο. Άρα έως ένα σημείο φυσιολογικός ο θόρυβος.
Πόσα χλμ έχεις κάνει μετά την αλλαγή τακακιών? Οι δίσκοι σε τί κατάσταση είναι από πλευράς φθοράς/λέπτυνσης?


Στο ΤΑ μου ακούγεται με ένα τόνο διαφορετικό στο 1 τεταρτημόριο της δισκόπλακας.
Αυτό σε εμένα δεν ακούγεται ως "φυσιολογικό"!

 
« Last Edit: Παρασκευή 18 Σεπτέμβριος 2009, 06:48:06 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline mist

  • aka Nrgman
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 479
Reply #37 on: Τετάρτη 14 Ιούλιος 2010, 15:28:59 μμ
Τελικά το disclock την έκανε την ζημία του. (Εγώ φταίω βασικά που το ξέχασα)
Πρέπει να έχει στραβώσει ο ένας δίσκος γιατί το η μανέτα μου κλοτσάει ενώ φρενάρω  .

Είναι επικίνδυνο και θέλει άμεσα αντικατάσταση η δισκόπλακα η απλώς θα είναι ενοχλητικό.
Η δισκόπλακες που έχει επάνω είναι της brakin και έχουν ακόμα ψωμί .

Βρήκα σε μαγαζί δισκόπλακες (HONDA όπως λέει ο πωλητής) 65 η μία . Πολύ λίγα μου φαίνονται .  Τι γράφουν επάνω οι γνήσιες ?


Δεν παίρνεις λογαριασμό ... δεν δίνεις λογαριασμό.


McGyver

  • Guest
Reply #38 on: Τετάρτη 14 Ιούλιος 2010, 16:31:06 μμ

Βρήκα σε μαγαζί δισκόπλακες (HONDA όπως λέει ο πωλητής) 65 η μία . Πολύ λίγα μου φαίνονται .  Τι γράφουν επάνω οι γνήσιες ?

Καλά είναι...

Δες τον τιμοκατάλογο που έχει ανεβάσει ο Χρήστος.
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=14357.msg182422#msg182422



Offline pissaman

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
    • eshop
Reply #39 on: Τετάρτη 14 Ιούλιος 2010, 16:51:47 μμ
Τελικά το disclock την έκανε την ζημία του. (Εγώ φταίω βασικά που το ξέχασα)
Πρέπει να έχει στραβώσει ο ένας δίσκος γιατί το η μανέτα μου κλοτσάει ενώ φρενάρω  .

Είναι επικίνδυνο και θέλει άμεσα αντικατάσταση η δισκόπλακα η απλώς θα είναι ενοχλητικό.
Η δισκόπλακες που έχει επάνω είναι της brakin και έχουν ακόμα ψωμί .

Βρήκα σε μαγαζί δισκόπλακες (HONDA όπως λέει ο πωλητής) 65 η μία . Πολύ λίγα μου φαίνονται .  Τι γράφουν επάνω οι γνήσιες ?

Κοίτα τα mail σου! ;)


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5166
  • Μπαμπάς * 2
Reply #40 on: Τετάρτη 14 Ιούλιος 2010, 17:07:33 μμ
...γιατί το η μανέτα μου κλοτσάει ενώ φρενάρω  ....

Απο το ABS ειναι... 


(για κανενα καφε θα παμε? Προλαβαινεις? Γιατι εγω ισα ισα :goofy: )

Quote from: MOD
Με πμ παρακαλω οι συνεννοησεις
  :2hysterical:




Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #41 on: Τρίτη 13 Δεκέμβριος 2011, 01:06:19 πμ
Ξεθαβω αυτό το θέμα καθώς από προχθές μπήκα κι εγώ στο κλαμπ της συγκεκριμένης γκάφας..
..Αφού ζεσταίνω λίγο την μηχανή.. Καβαλαω.. Βάζω πρώτη.. Ξεκινάω.. Και ΓΚΆΠ....!!!

Μετά τα σχετικά καντήλια που κατέβασα..
Κάνω λίγο πίσω την μηχανή, κατεβαίνω και βγάζω το λουκέτο.. Που είχα ξεχάσει πάνω στην εμπρός δεξιά δισκοπλακα.
Πρώτη εικόνα καλή, ο δίσκος δεν είχε σπάσει, ούτε ρωγμή υπήρχε.
 Σιγά μην την γλίτωνα όμως..
Ξεκινάω και αμέσως από τα πρώτα μέτρα καταλαβαίνω ότι ο δίσκος έχει στραβώσει (με το που πατούσα φρένο, κλωτσούσε περιοδικά η μανέτα)
Επίσης όταν ξανασταμάτησα διαπίστωσα ότι ο δεξιά δίσκος έκαιγε.. (Ενώ ο άλλος ήταν απλά ζεστός)

 Παω σήμερα στο μάστορα για αλλαγή.
ψάχνοντας για μεταχειρισμένο.
Αυτός ψάχνει και μου λέει ότι δεν είχε κάποιο μεταχειρισμένο αλλά βρήκε έναν καινούριο αφτερ μάρκετ..  Δεν είδα μάρκα, αλλά απ ότι τον έπιασα στα χέρια μου.. Είχε το ίδιο βάρος με το μαμα.

40 ευρώ μαζί με τα περαστικά.. Και φεύγω..

Εχω κάνει 20χλμ και ενώ τα τακακια δεν έχουν πατήσει ακόμα καλά.
Διαπιστώνω ότι το φρένο κάνει ένα μικρό, σταδιακό και περιοδικό κομπιασμα όταν το πατάω.
Γίνεται αισθητό. Όχι τόσο στη μανέτα αλλά στο φρεναρισμα..

1 υπάρχει περίπτωση να φταίει ο καινούριος δίσκος?
2. Μήπως με το χτύπημα στραβωσε κάποια από τις 4 βίδες του δίσκου.? (η' κάποια βάση της)
3. Μήπως έχουν πάθει ζημία τα τακάκια? (υπόψιν ότι το λουκέτο δεν χτύπησε πάνω στην δαγκανα αλλά στην μπότα της ανάρτησης από κάτω)

Εγώ (δυστυχώς) δίνω πιο πολλές πιθανότητες στο 2.
Σκέφτομαι να ξεβιδώσω και ξανασφίξω τις 4 βίδες..
Και αν δεν γίνει τίποτα.. να περιμένω να πατήσουν και τα τακακια
Και να το ξαναπάω στο μάστορα.   

Ακούω απόψεις...


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline pissaman

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
    • eshop
Reply #42 on: Τρίτη 13 Δεκέμβριος 2011, 01:08:53 πμ
Η αριστερή με τη δεξιά, είναι ίδιες δισκόπλακες;


Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #43 on: Τρίτη 13 Δεκέμβριος 2011, 21:51:30 μμ
Όχι χρήστο δεν είναι οι ίδιες.
Λες να φταίει αυτό?


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline pissaman

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
    • eshop
Reply #44 on: Τρίτη 13 Δεκέμβριος 2011, 21:57:17 μμ
Κοίτα, είναι δύσκολη η τηλεδιάγνωση.
Το ξέρω ότι οι καιροί είναι δύσκολοι, αλλά το να βάζεις μόνο μία δυσκόπλακα, είναι λάθος. Μου είχε τύχει σε ένα 1000 άρι, να τραβάει το μηχανάκι από αυτό.
Το κενό που λές ότι σου κάνει, μπορεί να είναι δισκόπλακα, μπορεί όμως να είναι και η ιδέα σου. Μόνο και μόνο που τώρα έχεις το νου σου σε κάτι μη φυσιολογικό, μπορεί να εντοπίζεις πράγματα που υπήρχαν και πριν, στα οποία όμως δεν είχες δώσει σημασία.
Αν μπορείς να πεταχτείς να το δούμε μία μέρα, πέρνα!



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #45 on: Τετάρτη 14 Δεκέμβριος 2011, 05:20:38 πμ
Το να είναι στη φαντασία μου.. Το σκέφτηκα κι εγω.
Όμως εχω σιγουρευτεί ότι κάτι δεν πάει καλά (σε σχέση με πριν)
Δεν μου φαίνεται να τραβάει προς κάποια κατεύθυνση
Κάνει ήπια κενά στο φρεναρίσμα..

Αυτό που φοβάμαι είναι να μην πέσω σε φαύλο κύκλο..
Δηλαδή να αλλάζω κάτι.. Να μην φταίει αυτό.. Μετά να αλλάζω κάτι άλλο.. Κτλ κτλ
Πχ να βάλω το μαμα δίσκο.. Και να φταίει η βάση μιας βίδας..

Όντως είναι δύσκολο να κάνεις τηλεδιάγνωση.
Όμως είναι λίγο επισφαλές,  να ταξιδέψω μέχρι αθήνα με αυτό το πρόβλημα.


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline pissaman

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
    • eshop
Reply #46 on: Τετάρτη 14 Δεκέμβριος 2011, 05:36:47 πμ
Ωραία.
Αν μπορείς να βγάλεις τον τροχό και να τον βάλεις να γυρνάει σε κάποιο σταθερό άξωνα, κάντο.
Μετά βάλε ένα αντικείμενο πολύ κοντά στην δισκόπλακα και γύρνα την να δεις αν στραβωγυρνάει.

Βίδα βάσης, μου ακούγετε τραγικά δύσκολο.


Επίσης, μπορείς να πας στο μηχανικό που σου την άλλαξε, να το δει... ;)


Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #47 on: Παρασκευή 16 Δεκέμβριος 2011, 00:36:03 πμ

Επίσης, μπορείς να πας στο μηχανικό που σου την άλλαξε, να το δει... ;)
Πηγα σήμερα και μου είπε ότι όταν πατήσουν καλά τα τακακια θα εξαφανιστεί αυτό το φαινόμενο.

Ομολογώ ότι Δεν σε έπεισε..
Αν και τα τακακια όντως δεν έχουν πατήσει 100%, αλλά περίπου 50%
Εχω την εντύπωση ότι δεν φταίει αυτό.


Βίδα βάσης, μου ακούγετε τραγικά δύσκολο.



Ευτυχώς..
Γιατί αν υπάρχει εκεί πρόβλημα την γ@μησα


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #48 on: Παρασκευή 30 Δεκέμβριος 2011, 01:35:11 πμ
Λοιπόν, έχουμε και λέμε..
Πέντε μέρες μετά την τελευταία μου επίσκεψη. Τα πράγματα χειροτερεψαν..
Και εννοώ ότι άρχισα να ακούω και θόρυβο (τακ τακ) από τον τροχό.


Το ξαναπήγα σήμερα, αναφέροντας του και για τον θόρυβο.
Ξαναέλυσε το μπροστινό.. (δαγκάνες δισκοπλακες γέφυρα φτερό)
Ο θόρυβος προέρχονταν από τις βίδες της δισκοπλακας (της καινούριας)
Η μια από αυτές ακουμπούσε (γυρνώντας ο τροχός) πάνω στην βάση της δαγκανας.
(να σημειώσω εδώ ότι η καινούρια δισκοπλακα δεν είχε σκαφτές πατούρες για τις βίδες, όπως έχει η μαμα.
Αυτό το είδαμε και την ημέρα που την άλλαξα.. (στο χιλιοστό περνούσαν οι βίδες από την βάση της δαγκανας)
Τότε όμως μου είχε πει ότι δεν θα υπάρχει πρόβλημα.)

Αυτό διορθώθηκε φτιάχνοντας πατούρες.
Όμως ελέγχοντας το (ο μάστορας) μου είπε ότι για αυτή την ζημία, ευθύνεται κάποιο 'κλωτσιμα' που έχει φάει η δεξιά μπουκαλα.
Του ανέφερα ότι η μηχανή δεν έχει τρακαρει ούτε χτυπήσει πουθενά.
Μου ξαναλέει αυτός, ότι μπορεί να είναι από παλιό απλό ζόρισμα από κάποιο αμάξι (σε ξεπαρκάρισμα) το οποίο δεν έγινε αντιληπτό,
Αλλά οξύνθηκε από το χτύπημα με το λουκέτο..
Η' προέρχεται εξ ολόκληρου από το χτύπημα με το λουκέτο.. Και γι αυτό παρουσιαζόταν και τα κομπιασματα στο φρεναρίσμα..

 Τέλος πάντων αφού το έλυσε όλο και έφερε-διόρθωσε ελάχιστα την γέφυρα..  Τα ξαναβιδωσε και το δοκίμασα..

Μετά από αυτή την επέμβαση.. Η πρώτη εντύπωση που εχω είναι καλή.
Εξαφανίστηκαν τα κομπιασματα στο φρεναρίσμα.. Όπως φυσικά και το 'τακ τακ' που έκανε.

Ελπίζω να ξεμπερδέψα..
Κόστος σημερινής επισκευής 15€ εργατικα.
 Τα θεωρώ σχετικά λίγα.. (Αρκεί να μην αρχίσουν πάλι οι παρενέργειες)
« Last Edit: Παρασκευή 30 Δεκέμβριος 2011, 01:37:29 πμ by kostasj »


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline Nikos 122s

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 356
Reply #49 on: Παρασκευή 30 Δεκέμβριος 2011, 03:13:12 πμ
εγώ πάλι θεωρώ ότι πολύ κακός  σου πήρε 15 euro για αυτό, κανονικά θα έπρεπε να το είχε δει ότι χτυπούσε η βίδα! δηλαδή αν η βίδα χτυπούσε ποίο πολύ την δαγκάνα και της έκανε ζημία θα πλήρωνες εσύ την αλλαγή της  δαγκάνας, γιατί η δισκόπλακα  που βρήκε αυτός δεν είχε τις πατούρες που έπρεπε.