Κοίτα, είναι δύσκολη η τηλεδιάγνωση.
Το ξέρω ότι οι καιροί είναι δύσκολοι, αλλά το να βάζεις μόνο μία δυσκόπλακα, είναι λάθος. Μου είχε τύχει σε ένα 1000 άρι, να τραβάει το μηχανάκι από αυτό.
Το κενό που λές ότι σου κάνει, μπορεί να είναι δισκόπλακα, μπορεί όμως να είναι και η ιδέα σου. Μόνο και μόνο που τώρα έχεις το νου σου σε κάτι μη φυσιολογικό, μπορεί να εντοπίζεις πράγματα που υπήρχαν και πριν, στα οποία όμως δεν είχες δώσει σημασία.
Αν μπορείς να πεταχτείς να το δούμε μία μέρα, πέρνα!