Εγώ τα θεώρησα λίγα για κάποιους λόγους.
-όταν άλλαξα την δισκοπλακα πλήρωσα 40€. Όσο δηλαδή το κόστος αγοράς της χωρίς εργατικα (αυτό βέβαια είναι πολύ σχετικό)
-χθες ασχολήθηκε ο ίδιος και όχι κάποιο μαστορόπουλο.. Για 2+ ώρες (με διακοπές λόγο άλλων εργασιών στο κατάστημα)
Και έκανε ας πούμε και ένα μίνι σέρβις στο μπροστινό σύστημα.. (Γρασο εκεί που χρειάζεται και στις 2 δαγκάνες και έλεγχο-διόρθωση στην γέφυρα, γιατί οι βίδες δεν έβρισκαν όταν έβαλα τον καινούριο δίσκο.. Αλλά 5 μέρες μετά.)
Σε κάθε περίπτωση θεωρώ λίγα τα 15€ ΑΝ ΔΙΟΡΘΏΘΗΚΕ το πράγμα οριστικά.
Αν όχι. Τότε θα τα θεωρώ κι εγώ, κοροϊδίστικα.