Hellas Transalp Forum

Νεος στην παρεα σας

Φανης · 5125

Offline Φανης

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 16
on: Κυριακή 20 Ιανουάριος 2008, 01:11:57 πμ
Καλησπεα σε ολους και καλη χρονια!Ειμαι και εγω κατοχος ενος TRANSALP 650  04 το οποιο εχω εδω και 3 χρονια.Μεσα στις καθημερινες δυσκολιες που εχει ο καθενας μας ο καλυτερος δρομος διαφυγης και ελευθεριας που βρισκω ειναι μια βολτα με την μηχανη μου.Μετα απο 13 χρονια γαμου η γυναικα μου δεν συμφωνει με αυτη την επιλογη μου αλλα εχω πιστο συνοδηγο την κορη μου (10 χρονων) η οποια με ακολουθει ακομα και σε μικρα ταξιδια γυρω απο την πολη της Αθηνας,ασφαλως ντυμενη και εξοπλισμενη καταλληλα.Ειμαι χαρουμενος που μπηκα στην παρεα σας για να μπορω να ανταλασσω γνωμες και αποψεις μαζι σας και πολυ ευχαριστως και καποιες συναντησεις που διοργανωνεται!!!!!Με φιλικους χαιρετισμους   ΦΑΝΗΣ!                                                                     



Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #1 on: Κυριακή 20 Ιανουάριος 2008, 01:16:07 πμ
Καλώς μας βρήκες. Καλά χλμ και πάντα όρθιος.
Πέρνα και καμιά βόλτα από ΣΥΜΟΦΕ να τα πούμε και από κοντά.
Υ.Γ. Άσε τις γυναίκες δεν καταλαβαίνουν. Έχεις την καλύτερη παρέα... Την κοράκλα σου (να την χαίρεσαι) και φυσικά από δω και πέρα θα έχεις και μας.



giorgio

  • Guest
Reply #2 on: Κυριακή 20 Ιανουάριος 2008, 02:25:12 πμ
Καλώς ήρθες στην παρέα φίλε Φάνη. :discussion: :welcome:



Offline Diamantis

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1094
  • Diamonds are forever
Reply #3 on: Κυριακή 20 Ιανουάριος 2008, 02:44:08 πμ
καλως ηρθες Φανη και καλα ταξιδια να εχεις,τυχερε εσενα δε σε ακολουθει η γυναικα ενω εγω την εχω για κοφτη συνεχως μαζι μου.


Diamonds are forever


costas

  • Guest
Reply #4 on: Κυριακή 20 Ιανουάριος 2008, 05:53:13 πμ
Καλώς ήρθες Φάνη! Το παράξενο θα ήταν να συμφωνούσε η γυναίκα σου! Ποιά γυναίκα συμφωνεί! Και να συμφωνεί θα διαφωνεί !



tranten

  • Guest
Reply #5 on: Κυριακή 20 Ιανουάριος 2008, 09:02:12 πμ
καλως τον φανη,οι γυναικες ειναι μυστηρια τρενα γιάυτο κ εμεις προτιμουμε τις μοτοσυκλετες.καλα κ ασφαλη χιλιομετρα



Offline Βάιος ο Βραδύπους_ΤΑ

  • Απο
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2457
  • Tie wrap friendly
Reply #6 on: Κυριακή 20 Ιανουάριος 2008, 18:19:52 μμ
καλως ηρθες Φανη καλα ταξιδια





Πάντα να αφήνεις κάποιον άλλον να οργανώνει τις εκδρομές και τα ταξίδια. Μετά θα έχεις κάποιον να βρίζεις.


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #7 on: Κυριακή 20 Ιανουάριος 2008, 19:02:46 μμ
Καλημέρα Φάνη καλώς ήρθες στην παρέα μας.
Είναι αρκετές οι γυναίκες που δεν μας ακολουθούν στα (μικρά ή μεγάλα) ταξίδια.
Καλό η κακό είναι αυτό δεν το ξέρω . . .


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #8 on: Κυριακή 20 Ιανουάριος 2008, 23:12:59 μμ
Καλωσόρισες στην παρέα μας Φάνη. Καλό διάβασμα.



strofakias

  • Guest
Reply #9 on: Δευτέρα 21 Ιανουάριος 2008, 00:56:52 πμ
καλωσ ηρθεσ φανη στην παρεα του κλαμπ.σου ευχομαι παντα ορθιοσ με ασφαλη χλμ σε σενα και την κορη σου



Offline TASOS

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 5912
  • Aν θα μπορουσα τον κοσμο να αλλαζα.....
Reply #10 on: Δευτέρα 21 Ιανουάριος 2008, 02:18:27 πμ

Φανη καλως ηρθες στην παρεα μας.

Μια χαρα ειναι οι γυναικες, και ας διαφωνουν για το θεμα "μηχανη".

Εγω ειμαι με τη γυναικα μου 18 χρονια μαζι.

Αυτη ειναι η τεταρτη μηχανη που "αλλαζουμε" μαζι, και παντα διαφωνει,

αλλα και παντα τις περισσοτερες φορες "ακολουθει".

Να χαιρεσαι την κορη σου, και καλα "ποσταρισματα".

 :welcome: :welcome:



Offline Φανης

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 16
Reply #11 on: Δευτέρα 21 Ιανουάριος 2008, 03:00:22 πμ
Σας ευχαριστω πολυ ολους σας.Θα χαρω πολυ να σας γνωρισω και απο κοντα καποια στιμη.Το σιγουρο ειναι οτι θα τα πουμε στο μπαρακι στον Νεο Κοσμο.Οποιος μπορει να με βοηθησει που ακριβως ειναι? :alright:



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #12 on: Δευτέρα 21 Ιανουάριος 2008, 08:02:02 πμ
Πληροφορίες για τo γνωστό μοτοχώρο του ΣΥΜΟΦΕ (μπαράκι), όπου γίνονται οι εβδομαδιαίες συναντήσεις, θα βρείς εδώ.
« Last Edit: Δευτέρα 21 Ιανουάριος 2008, 08:03:38 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


axidous

  • Guest
Reply #13 on: Δευτέρα 21 Ιανουάριος 2008, 16:28:00 μμ
Καλως μας ηρθες Φανη στην παρεα μας , σου ευχομαι καλες διαδρομες!!

φιλικα



Online Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #14 on: Δευτέρα 21 Ιανουάριος 2008, 16:42:29 μμ
 :welcome: Φάνη και με το καλό να τα πούμε κ από κοντά στο συμοφε και στην Πίτα μας φυσικά.


Παύλος Καρούμπης


Offline Derd

  • The Oracle..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 541
Reply #15 on: Δευτέρα 21 Ιανουάριος 2008, 16:56:38 μμ
:welcome: Φάνη!


May the force be with you..


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #16 on: Τρίτη 22 Ιανουάριος 2008, 02:23:30 πμ
Καλως ήρθες Φανη στην παρέα.

Μακαρι να ζηλεψει απο την κορη σου, και να αλλαξει και εκεινη συντομα γνωμη!
Καλη ανταμωση.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km