Φανη καλως ηρθες στην παρεα μας.
Μια χαρα ειναι οι γυναικες, και ας διαφωνουν για το θεμα "μηχανη".
Εγω ειμαι με τη γυναικα μου 18 χρονια μαζι.
Αυτη ειναι η τεταρτη μηχανη που "αλλαζουμε" μαζι, και παντα διαφωνει,
αλλα και παντα τις περισσοτερες φορες "ακολουθει".
Να χαιρεσαι την κορη σου, και καλα "ποσταρισματα".
