Δευτέρα 23 Οκτώβριος 2017, 07:24:55 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ..
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: [1] 2 3 4 |   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Συμαζεμμα μηχανής μετά από αγορά  (Αναγνώστηκε 14673 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ian
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 125



« στις: Παρασκευή 06 Φεβρουάριος 2015, 01:54:57 πμ »

Ευχαριστώ για τις ευχές  Smiley
Λοιπόν, ένα σύντομο ιστορικό της μηχανής. Έχει 50-51000 χιλ. την αγόρασα από το πρώτο χέρι δυο χρόνια μικρότερός μου. Την πήρε καλοκαίρι του ’02 απέκτησε αυτοπεποίθηση έβγαλε γκόμενα παντρεύτηκε κι αυτός  Cheesy και την παρόπλισε σε κλειστό γκαράζ πλην κάποιων σ/κ κι όταν έβαζε τον πιτσιρικά του στο τεπόζιτο βολτα .  Ταξίδι δεν έχει κάνει κανένα εκτός αθήνας . Συνεργείο δεν έχει πάει ποτέ και λάδια άλλαζε στο βενζινάδικο τακτικά. Έχει πάει ηλεκτρολόγο και του έχει απομονώσει το ιμομπιλάιζερ γιατί του έσβησε μια φορά. Έχει φώτα ξένον.
Αυτά που βλέπω πως χρειάζονται είναι γραναζι κοντέρ (του έσπασε στα 48 χιλ) λάμπα μεσαία φώτα, χάνει σταγόνες ζουμια στο σωλήνα ανάμεσα στους κυλίνδρους αλλά αυτά είναι κλασσικά απ’ ότι είδα εδώ στο φόρουμ να λέτε. Επίσης θέλει ρυθμισμα το αμπραγιαζ που παίζει η μανέτα (οδήγηση πόλης) και ξεμπλοκάρισμα ο μικροδιακόπτης νεκράς που κι αυτό εδώ στο φόρουμ το διάβασα χι χι.
Και τώρα τα φώτα σας. Τι άλλο θα χρειαστεί λέτε; Δίσκους ν’ αλλάξω ή να περιμενω να πατινάρει;  Τα φρένα καλά τα είδα, αλυσίδα έχει αλλάξει λάστιχα καινούργια το τιμόνι δεν παίζει, τι λέτε κι εσείς; και πόσο περίπου θα στοιχίσουν αυτά συν φίλτρα σεις που ξέρετε τα κουστούμια;  Grin 


  
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 06 Φεβρουάριος 2015, 02:12:28 πμ από Ian » Καταγράφηκε

Livin' free ridin' high
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7674


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #1 στις: Παρασκευή 06 Φεβρουάριος 2015, 09:06:35 πμ »

Ian, καλημέρα, δεν είναι εδώ το κατάλληλο νήμα για να αναλύσουμε μηχανολογικά θέματα.

Ομως απο οτι κατάλαβα θές ,
ενα πλαστικό γρανάζι ατερμονα,
τα Orings στην σωλήνα του ψυκτικού ανάμεσα στους κυλίνδρους,
μια λάμπα εμπρός,
καινούργια μανέτα συμπλέκτη αν έχει φαγωθεί η μια ροδέλα για να μην έχει παίξιμο,
φίλτρο αέρα, και καλού κακού το υποφίλτρο,
ένα μικροδιακόπτη νεκράς,
 
Θα έλεγα ακόμα μπουζί/βαλβίδες, μαζί με αλλαγή ψυκτικού.

Για τιμές μπορείς να κάνεις μια ψαχτική εδώ: https://www.motosp.gr/supercategories.php?id=6&model=+157+6+&year=2002&cat=   oι τιμές είναι αυτές που ισχύουν και στον Σαρακάκη.
Καταγράφηκε
Ian
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 125



« Απάντηση #2 στις: Παρασκευή 06 Φεβρουάριος 2015, 11:41:25 πμ »

ναι φίλε μου, αυτά θέλω. ξεκίνησα να ψάχνω αλλά χάνομαι, δεν τα βρίσκω. τα μπουζί είναι καινούργια. ευχαριστώ πολύ!  Smiley
Καταγράφηκε

Livin' free ridin' high
bestoftherest7
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 221



« Απάντηση #3 στις: Παρασκευή 06 Φεβρουάριος 2015, 12:46:12 μμ »

Περίπου θα σου κοστίσει:
γρανάζι ατέρμονα : 22 ευρώ
βαλβίδα νεκρας : δε νομιζω να εχει πανω από 20 ευρω
φίλτρο αέρα : 50 ευρώ (βαλε το γνησιο κατ'εμε- το φυσας μια φορα στα 2 χρονια και εισαι αρχοντας)
παραφλού θα αλλάξει ετσι και αλλιως ο μαστορας αμα αλλαξει τα orings στους κυλίνδρους
μανετα μην αλλαξεις δεν υπαρχει λογος. από ότι καταλαβα παιζει πανω κατω από τα χρονια.
λαμπα παρε τυπου ξενον με λευκο φως : αναλογα βρίσκεις και με 15 ευρω καλες
δισκους συμπλεκτη ενοειται δεν αλλαζεις αμα δεν θελει που ΔΕΝ θελει.
ενοειται θα κανεις ρυθμισμα βαλβιδων και καθαρισμα-συγχρονισμο καρμπυρατέρ
ΥΓ. όταν χρειαστεί να αλλαξεις ρουλεμάν λαιμου βαλε κωνικα
Καλοτάξιδο και πάντα όρθιος!
Καταγράφηκε

Δημήτρης
kipouros1.webnode.gr
Ian
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 125



« Απάντηση #4 στις: Παρασκευή 06 Φεβρουάριος 2015, 12:55:52 μμ »

Περίπου θα σου κοστίσει:
γρανάζι ατέρμονα : 22 ευρώ
βαλβίδα νεκρας : δε νομιζω να εχει πανω από 20 ευρω
φίλτρο αέρα : 50 ευρώ (βαλε το γνησιο κατ'εμε- το φυσας μια φορα στα 2 χρονια και εισαι αρχοντας)
παραφλού θα αλλάξει ετσι και αλλιως ο μαστορας αμα αλλαξει τα orings στους κυλίνδρους
μανετα μην αλλαξεις δεν υπαρχει λογος. από ότι καταλαβα παιζει πανω κατω από τα χρονια.
λαμπα παρε τυπου ξενον με λευκο φως : αναλογα βρίσκεις και με 15 ευρω καλες
δισκους συμπλεκτη ενοειται δεν αλλαζεις αμα δεν θελει που ΔΕΝ θελει.
ενοειται θα κανεις ρυθμισμα βαλβιδων και καθαρισμα-συγχρονισμο καρμπυρατέρ
ΥΓ. όταν χρειαστεί να αλλαξεις ρουλεμάν λαιμου βαλε κωνικα
Καλοτάξιδο και πάντα όρθιος!
ευχαριστώ, φίλε! τώρα έχω μια ιδέα πάνω κάτω οπότε βάζω ~200€+ στην τσέπη και πάω. 
Καταγράφηκε

Livin' free ridin' high
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7674


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή 06 Φεβρουάριος 2015, 19:39:37 μμ »


φίλτρο αέρα : 50 ευρώ (βαλε το γνησιο κατ'εμε- το φυσας μια φορα στα 2 χρονια και εισαι αρχοντας)
 

   το γνήσιο φίλτρο είναι εμποτισμένο και δεν επιτρέπεται να το φυσήξεις.

Καταγράφηκε
bestoftherest7
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 221



« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή 06 Φεβρουάριος 2015, 20:51:04 μμ »

Νίκο δεν το ξέρα! συγνώμη θα έπαιρνα στο λαιμό μου το παιδι. εμενα μου το χε φυσηξει ο μαστορας. και μου ειχε πει στο k&n δεν θελει φυσημα αλλα πλυσημο και μετα λαδι σε σπρευ. το γνησιο θελει φυσημα. ότι να ναι....
Καταγράφηκε

Δημήτρης
kipouros1.webnode.gr
Ian
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 125



« Απάντηση #7 στις: Παρασκευή 06 Φεβρουάριος 2015, 22:32:24 μμ »

λαιμό μου το παιδι.
  Cool τι καλός κι ευγενικός άνθρωπος! ναι 'σαι καλά φίλε  Wink

το είχα διαβάσει εδώ στο φόρουμ ότι δεν τα φυσάμε τα γνησια όπως ήμουν και σίγουρος πως κάποιος ειδικός θα το εντοπίσει. Γενικά αξιόπιστο το φόρουμ κι ευχαριστώ Smiley  από ασφάλειες (τροχαίου  όχι ηλεκτρικές ) ποια λετε είναι η καλύτερη σε σχέσης κόστους-ποιότητας (συν οδική βοηθεια από βλάβη τουλαχιστον τώρα στην αρχη που δεν την γνωρίζω) ή δεν συζητάμε τέτοια εδώ;  Lips Sealed
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 06 Φεβρουάριος 2015, 22:34:09 μμ από Ian » Καταγράφηκε

Livin' free ridin' high
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7674


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #8 στις: Παρασκευή 06 Φεβρουάριος 2015, 22:44:46 μμ »

... από ασφάλειες (τροχαίου  όχι ηλεκτρικές ) ποια λετε είναι η καλύτερη ,,,,


Η πιό φθηνή . Και αν μπορείς ρίχτην επαρχία.
Καταγράφηκε
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #9 στις: Παρασκευή 06 Φεβρουάριος 2015, 23:10:54 μμ »

αυτο που συνισταται στην αγορα μεταχειρισμενου οχηματος,ειναι ενα καλο και πληρες σερβις.να βαλεις μια σειρα δλδ και να ξερεις μετα τι και ποτε το θελει.
ας πουμε υγρα φρενων δεν ειδα να γραφονται καπου..το κοστος ειναι ασημαντο για ενα σημαντικο θεμα.

αφου αλυσιδα και γραναζια εχει σχετικα καινουρια,για ενα φουλ σερβις δεν θα χρειαστεις πανω απο 130-150 ευρω.
εκτος βεβαια των ανταλακτικων που ειπες.

στα 200 που εγραψες καλα εκανες και εβαλες διπλα το +.

θα ξερεις ομως οτι εισαι οκ και θα εχεις μια σειρα.

φιλτρο αερα θα ελεγα να βαλεις το K&N,οχι οτι ειναι καλυτερο αλλα επειδη πλενεται και δεν χρειαζεται αλλαγη.στην επομενη δλδ αλλαγη που θα χρειαζοταν το μαμισιο,εχεις κανει αποσβεση της αγορας.ενω το μαμισιο θελει αλλαγη και δεν ειναι φτηνο το ατιμο.


καλες βολτες.
Καταγράφηκε

Ian
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 125



« Απάντηση #10 στις: Παρασκευή 06 Φεβρουάριος 2015, 23:31:04 μμ »

K&N έτσι το ζητάω;
Καταγράφηκε

Livin' free ridin' high
bestoftherest7
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 221



« Απάντηση #11 στις: Σάββατο 07 Φεβρουάριος 2015, 01:27:56 πμ »

K&N έτσι το ζητάω;
στο k&n πρεπει να κανεις και ρυθμιση στο μειγμα του καρμπυρατέρ. πες το εσυ στο μαστορα γιατι οι περισσοτεροι βαριούνται και να ανασανουν. πολύ σημαντικο τα υγρα φρενων που ανεφερε ο συντροχος από πανω και μπραβο του. παντως αν πατας χωμα το γνησιο φιλτραρει καλυτερα στη σκονη εχω ακουσει.
Καταγράφηκε

Δημήτρης
kipouros1.webnode.gr
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #12 στις: Σάββατο 07 Φεβρουάριος 2015, 01:44:17 πμ »

http://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=HA-6501


στο k&n πρεπει να κανεις και ρυθμιση στο μειγμα του καρμπυρατέρ. πες το εσυ στο μαστορα γιατι οι περισσοτεροι βαριούνται και να ανασανουν.

πως αλλα κυριως πόσο και τι ρυθμιση?
και για ποιο λογο?

επειδη περναει λιγο παραπανω αερας και φτωχαινει το μειγμα?
και λοιπον? θα στεγνωσει το μοτερ?

αν εισαι τοσο ψειρας και κυριως βρεις μαστορα που να ξερει πως και τι αποδεδειγμενα,ναι κανε την ρυθμιση που λεει ο φιλος αλλα εγω θα ελεγα να μην σπασεις το κεφαλι σου για αυτο το θεμα,εχουμε αλλα ποιο σοβαρα να λυσουμε.
τιποτα δεν παθαινει το ΤΑ.
Καταγράφηκε

Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7674


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #13 στις: Σάββατο 07 Φεβρουάριος 2015, 10:02:53 πμ »

Καλό το Κ&Ν δεν λέω, αλλά ο σκοπός του δεν είναι η οικονομία. Ειδικά αν δεν ασχολείσαι με χώμα.

Σκοπός του είναι να μπεί σετ με ''ανοιχτή'' εξάτμιση και φυσικά ζιγκλέρωμα στα καρμπς , πράγματα που θα δώσουν ένα λιγουλάκι νεύρο στο μηχανάκι και ήχον ψαρωτικόν  Grin, αλλά  απο θέμα κατανάλωσης δεν είναι για την εποχή μας.
Δεν φτάνει που θα καίει κατι  περισσότερο θα σε μπριζάρει και θα το ανοίγεις παραπάνω και μετά θα θές σε κάθε γωνία γέμισμα.

Αν είχα την 700αρα και ασχολιομουν με χώμα θα το έβαζα, αλλά εκεί ο ψεκασμός τα ρυθμίζει όλα και νοικοκυρεμένα.

Σε ενα μηχανάκι με καθαρά ΟΝ χρήση που το γνήσιο βγάζει 20.000χλμ και βάλε και χρειάζεται μια αλλαγή κάθε 3-4 χρόνια , δεν λέει να  μπλέκεις με Κ&Ν και σετ καθαρισμού που τόχουν το 15ευρω.

Ο Παναγιώτης έχει δίκιο, δεν παθαίνει τπτ η ΤΑ με λίγο φτωχότερο μίγμα, αλλά σε βάθος χρόνου η μείωση του καυσίμου που ψύχει/λιπαίνει  το ανω τμήμα του κυλίνδρου θα δώσει μια φθορά σίγουρα.
Αρα θα δώσεις το πολύ μισή στροφή εξω τις pilot βίδες του μίγματος = κατανάλωση σε ρελαντί, αντε και μια ρύθμιση βελόνας και ενα μεγαλύτερο main ζιγκλέρ = επιπλέον κατανάλωση, + τα εργατικά.


Γνώμη μου , πάντα. Grin
Καταγράφηκε
Ian
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 125



« Απάντηση #14 στις: Σάββατο 07 Φεβρουάριος 2015, 12:06:51 μμ »

οκ κατάλαβα τι είναι το Κ&Ν και θα μείνω στο μαμίσιο κι όσο για τα χρήματα... γενικά το έχω πάρει απόφαση εδώ και 30 χρόνια πως όποιος εχει τα γένια θέλει και χτένια!  Cool
Καταγράφηκε

Livin' free ridin' high
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #15 στις: Σάββατο 07 Φεβρουάριος 2015, 14:02:18 μμ »



Σε ενα μηχανάκι με καθαρά ΟΝ χρήση που το γνήσιο βγάζει 20.000χλμ και βάλε και χρειάζεται μια αλλαγή κάθε 3-4 χρόνια , δεν λέει να  μπλέκεις με Κ&Ν και σετ καθαρισμού που τόχουν το 15ευρω.


αυτο ειναι σχετικο Νικο.
εγω εχω την μηχανη απο Ιουνιο του 2010 και μεχρι τωρα εχω κανει σχεδον 41000 χλμ.


Ο Παναγιώτης έχει δίκιο, δεν παθαίνει τπτ η ΤΑ με λίγο φτωχότερο μίγμα, αλλά σε βάθος χρόνου η μείωση του καυσίμου που ψύχει/λιπαίνει  το ανω τμήμα του κυλίνδρου θα δώσει μια φθορά σίγουρα.

μεχρι να ερθει το βαθος χρονου Νικο για την ΤΑ,ποιος ζει ποιος πεθαινει.ακομα και για παντα να την κρατησουμε την μηχανη,παλι δεν θα προλαβουμε να την δουμε την φθορα.
Καταγράφηκε

Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7674


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #16 στις: Κυριακή 08 Φεβρουάριος 2015, 00:33:55 πμ »

Παναγιώτη ,προσωπικά δεν μπορώ να κυκλοφορώ ενα μηχανάκι που έχω εστω και την υποψία οτι κάτι δεν πάει καλά, πόσο μάλλον να ξερω οτι αυτό το προκαλώ εγώ.

αυτο ειναι σχετικο Νικο.

Σωστά, και είναι ανάλογο της χρήσης και των χιλιομέτρων , που στην περίπτωσή σου πράγματι το Κ&Ν είναι η οικονική λύση ασχετα αν δεν είναι η σωστή.
Αν σκεφτείς μάλιστα οτι η Honda μας δίνει 18000χλμ η 18 μήνες το φίλτρο έχει και ημερομηνία λήξης.
Καταγράφηκε
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3030



« Απάντηση #17 στις: Κυριακή 08 Φεβρουάριος 2015, 10:21:53 πμ »

Κοίταζα τώρα τις "τιμές Σαρακάκη" σε κάποια πράγματα που θα χρειαστούν (άλλα σίγουρα άλλα μπορεί και όχι)

Φίλτρο αέρα           82,65 (που το πήγε !!!) Κωδ. 17210-MCB-610
Μπουζι                  4x3,55= 14,20  Κωδ.  [PLUG, SPARK(DPR8EA-9)(NGK)]   98069-58916-
Ορίγκ για την διαρροή  2x2,50= 5,00 Κωδ. 19505-MAA-A00
Ψυκτικό υγρό            28,00
-----------------------------------------------------------------------
Σύνολο   129,85  (τιμές Σαρακάκη)

Προαιρετικά  ίσως χρειαστούν τα Ορίγκς για τα βαλβιδοκάπακα που έχουν ένα κόστος 22,00 όλα μαζί.

Πάντως προσωπικά θα έλεγα να αλλάξεις και τα υγρά των φρένων.

Στις τιμές έχω βάλει και την ΦαΠΑ.
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7674


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #18 στις: Κυριακή 08 Φεβρουάριος 2015, 10:51:34 πμ »



Φίλτρο αέρα           82,65 (που το πήγε !!!) Κωδ. 17210-MCB-610
 


Eχει και αλλού πορτοκαλιές, είστε για μια ομαδική απο εδώ? να δουμε και προσφορά σε περισσότερα κομμάτια? 


https://www.davidsilverspares.co.uk/parts/by-part-number/hpart_17210MCB610/

€ 36.88  + μεταφορικά.

Και όχι μόνον απο τον Αγγλο, αλλά θα το ψάξουμε και απο αλλού.

http://makinaparts.com/lang-en/honda-en/206-17210mcb960-air-filter-honda-xl650v-xlv-650-transalp-.html

54,62 € με Φ.Π.Α
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή 08 Φεβρουάριος 2015, 10:58:06 πμ από Stoneman » Καταγράφηκε
john lk
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 400



« Απάντηση #19 στις: Κυριακή 08 Φεβρουάριος 2015, 10:53:58 πμ »

καλημερα σε ολους!!!

Επειδη ολοι μας εχουμε λιγο - πολυ περασει απο αυτο το συμαζεμα, λεω απλα τι κρινω απαραιτητα, σημειωνοντας οτι το πρωτο συμαζεμα καλον θα ειναι να το κανει εμπιστος μηχανικος που εχουν δει περισσοτερα τα ματια του.

-  αλλαγη ΟΛΩΝ των αναλωσιμων, εκτος απο αυτα που βρισκονται σε αριστη κατασταση, ητοι μπουζια, φιλτρα αερος και λαδιου, λαδια, ψυκτικα υγρα, υγρα φρενων, κλπ. Ο'τι ειναι σε ενα μεγαλο σερβις.
Για το φιλτρο αερος εχω εχω Κ&Ν και συνιστω ανεπιφυλακτα την αγορα του, κανει αποσβεση σχετικα γρηγορα - δεν ειναι απαραιτητο να πειραχθει το μειγμα, τουλαχιστον σε αυτη την φαση, αργοτερα ναι...

-  να γινει ενας ΠΟΛΥ καλος ελεγχος σε θεματα ασφαλειας, δηλαδη φρενα, αναρτησεις, λαστιχα, αλυσιδα / γραναζια κλπ. Οποιαδηποτε αλλαγη να γινει εαν η φθορα ειναι τετοια που δεν σε φτανει εως το επομενο σερβις.

-  να ελεχθουν ολα τα υπολοιπα με σκοπο να μαθεις σε τι κατασταση ειναι και εαν κατι χρειαζεται αλλαγη.

ΠΙστευω οτι καπως ετσι πρεπει να κινηθει ο φιλος μας, βαζοντας τα πραγματα στην σωστη τους προτεραιοτητα ωστε να μην πελαγωσει στο τι πρεπει να κανει.
Σημασια εχει πρωτα απο ολα τα αλλα η ασφαλεια του και να μην τον αφησει η μηχανη, και γι'αυτο λεω να παει σε μηχανικο.
Τα υπολοιπα που πρεπει να γινουν (ρυθμισεις βαλβιδων, καθαρισμος και ρυθμιση καρμπς, σερβις η βελτιωσεις αναρτησεων κλπ κλπ) θα ερθουν ενα ενα με την σειρα τους (φταχνεις το ενα και προχωρας στο επομενο).
Καταγράφηκε
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3030



« Απάντηση #20 στις: Κυριακή 08 Φεβρουάριος 2015, 11:22:43 πμ »

(Κέρδος χώρου)
'Ετσι είναι, έτσι λέει η λογική. Απλά να ξέρουμε τ΄αναλώσιμα που πάνε...
Eχει και αλλού πορτοκαλιές, είστε για μια ομαδική απο εδώ? να δουμε και προσφορά σε περισσότερα κομμάτια? 
Εκεί είναι η ουσία... Έχει κι αλλού πορτοκαλιές....
Στο φίλτρο αέρα οι περισσότεροι έχουν Κ&Ν και πως να μην έχουν
http://www.moto-accessories.gr/products/antallaktika_beltiose/k_n_air_filter_honda_xlv_650_transalp_01_06
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #21 στις: Κυριακή 08 Φεβρουάριος 2015, 14:47:54 μμ »

Παναγιώτη ,προσωπικά δεν μπορώ να κυκλοφορώ ενα μηχανάκι που έχω εστω και την υποψία οτι κάτι δεν πάει καλά, πόσο μάλλον να ξερω οτι αυτό το προκαλώ εγώ.

προσωπικες αποψεις ειναι νικο που κρινονται απο τον καθενα και με βαση τις αναγκες του καθενος.

εγω δεν εχω καν υποψια οτι δημιουργητε θεμα απο την απειροελαχιστη διαφορα που κανει το πιο ελευθερο φιλτρο.
αλλωστε δεν οδηγω την μηχανη στην δεξια πλευρα του στροφομετρου οπου εκει ειναι πιο εντονη και επικινδυνη η διαφορα στο μειγμα που κανει το πιο ελευθερο φιλτρο.

Καταγράφηκε

Ian
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 125



« Απάντηση #22 στις: Κυριακή 08 Φεβρουάριος 2015, 16:10:45 μμ »

είστε πολύ εξυπηρετικοί κι ευχαριστώ.
 
για τις μηχανές έχετε όλοι δίκιο και θα σας πω γιατί. Ως τεχνικός μιλώντας υπάρχει ένα δεδομένο. Η κάθε μηχανή ό,τι μηχανή κι αν είναι από γκαζάκι μέχρι διαστημόπλοιο, με τον καιρό αποκτά τον χαρακτήρα του χειριστή της. Με τις μοτοσυκλέτες ένας καλός μηχανικός ξέρει αν ο οδηγός της είναι νευρικός, φοβητσιάρης, άμαθος, υπομονετικός ή ανυπόμονος, προσεχτικός ή απρόσεχτος κλπ κλπ. Εγώ ας πούμε που ασχολούμαι με Η/Υ από το 1984 βλέπω ένα μηχάνημα και ξέρω για τον χειριστή πράγματα που ίσως δεν ξέρει ούτε ο ίδιος κι αντίστοιχα βλέπω ένα δίκτυο μηχανών και ξέρω το επίπεδο της επιχείρησης ίσως καλύτερα και από τον γενικό διευθυντή της. Στη αρχή μάλιστα τρόμαζα με τα «μυστικά» των ανθρώπων αλλά μετά το ξεπέρασα. 
Για την κούκλα μου τώρα. το πρώτο δεδομένο είναι πως είναι δεύτερο χέρι. Συνεπώς με βάση τις αμπελοφιλοσοφίες που έγραψα παραπάνω οφείλω να την φέρω όσο πιο κοντά γίνεται στο καινούργιο ώστε να "στρώσει πάνω μου". Το δεύτερο δεδομένο είναι πως το μοντέλο έχει μεγάλη ιστορία είναι δοκιμασμένο οριζοντίως και καθέτως και συνεπώς ό,τι προβλήματα υπάρχουν έχουν καταγραφεί.
Συμπεραίνω λοιπόν πως η σοφότερη κίνηση εκ μέρους μου είναι να πάω σ’ ένα αναγνωρισμένο συνεργείο ν’ ακουμπήσω πάνω στο γραφείο 500€ να κάνουμε μια κουβεντούλα και να μου πεί και την γνώμη του για τα Κ&Ν κι αυτός.
Έχει κάποιος ακούσει γι αυτόν τον τεχνίτη; Άκουσα καλά λόγια. 
http://motorium.gr/index.php?id=5&gallery=
Καταγράφηκε

Livin' free ridin' high
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1964



« Απάντηση #23 στις: Κυριακή 08 Φεβρουάριος 2015, 17:57:24 μμ »

είστε πολύ εξυπηρετικοί κι ευχαριστώ.
 
για τις μηχανές έχετε όλοι δίκιο και θα σας πω γιατί. Ως τεχνικός μιλώντας υπάρχει ένα δεδομένο. Η κάθε μηχανή ό,τι μηχανή κι αν είναι από γκαζάκι μέχρι διαστημόπλοιο, με τον καιρό αποκτά τον χαρακτήρα του χειριστή της. Με τις μοτοσυκλέτες ένας καλός μηχανικός ξέρει αν ο οδηγός της είναι νευρικός, φοβητσιάρης, άμαθος, υπομονετικός ή ανυπόμονος, προσεχτικός ή απρόσεχτος κλπ κλπ. Εγώ ας πούμε που ασχολούμαι με Η/Υ από το 1984 βλέπω ένα μηχάνημα και ξέρω για τον χειριστή πράγματα που ίσως δεν ξέρει ούτε ο ίδιος κι αντίστοιχα βλέπω ένα δίκτυο μηχανών και ξέρω το επίπεδο της επιχείρησης ίσως καλύτερα και από τον γενικό διευθυντή της. Στη αρχή μάλιστα τρόμαζα με τα «μυστικά» των ανθρώπων αλλά μετά το ξεπέρασα. 
Για την κούκλα μου τώρα. το πρώτο δεδομένο είναι πως είναι δεύτερο χέρι. Συνεπώς με βάση τις αμπελοφιλοσοφίες που έγραψα παραπάνω οφείλω να την φέρω όσο πιο κοντά γίνεται στο καινούργιο ώστε να "στρώσει πάνω μου". Το δεύτερο δεδομένο είναι πως το μοντέλο έχει μεγάλη ιστορία είναι δοκιμασμένο οριζοντίως και καθέτως και συνεπώς ό,τι προβλήματα υπάρχουν έχουν καταγραφεί.
Συμπεραίνω λοιπόν πως η σοφότερη κίνηση εκ μέρους μου είναι να πάω σ’ ένα αναγνωρισμένο συνεργείο ν’ ακουμπήσω πάνω στο γραφείο 500€ να κάνουμε μια κουβεντούλα και να μου πεί και την γνώμη του για τα Κ&Ν κι αυτός.
Έχει κάποιος ακούσει γι αυτόν τον τεχνίτη; Άκουσα καλά λόγια. 
http://motorium.gr/index.php?id=5&gallery=
Κατσε φιλε να το παρουμε αλλιως
Δεδομενο α:
Η μοτοσυκλετα δεν ειναι PC  Η ευρυθμη λειτουργια της στηριζεται κυριως σε μηχανικα μερη Αξονες, γραναζια, κουζινετα, ρουλεμαν, κλπ, κλπ, κλπ Δεν ειναι ενα συνολο ηλεκτρονικων εξαρτηματων (αν και συνηθως εχει και τετοια)
Nαι καποιος μπορει να καταλαβει αρκετα απο την κατασταση της μοτοσυκλετας για την ιδιοσυγκρασια του οδηγου της Πολλες φορες δε μπορει να το κανει αυτο και απλα συζητωντας για λιγο μαζι του και χωρις καν να δει την μοτοσυκλετα Και δεν ειναι καν απαραιτητο να ειναι μηχανικος κατ' επαγγελμα
Οι μοτοσυκλετες δεν αποκτουν τον χαρακτηρα του ιδιοκτητη τους Οι μοτοσυκλετες ειναι απλα μεταλα και πλαστικα Τιποτα αλλο!
Κυκλοφορουν λοιπον εκει εξω μοτοσυκλετες που ουτε για σκραπ δεν αξιζουν Και καποιες αλλες που ειναι λες και βγηκαν τωρα απο την γραμμη παραγωγης Υπαρχουν ομως και εκεινες που απλα εχουν (μικρες ή μεγαλες) ελειψεις, χρηζουν καποιας (μικρης ή μεγαλης) συντηρησης και τελος παντων ειναι σε μια αποδεκτα καλη λειτουργικη κατασταση Η κατασταση της λοιπον αυτη εχει να κανει με το πως της συμπεριφεροταν ο οδηγος της και για ποσο διαστημα γινοταν αυτο αλλα δεν οφειλεται μονο σε αυτο Εξαρταται και απο την αξιοπιστια της, το προσωπικο γουστο, τις γνωσεις του κλπ κλπ
Δεδομενο β:
Το δεύτερο δεδομένο είναι πως το μοντέλο έχει μεγάλη ιστορία είναι δοκιμασμένο οριζοντίως και καθέτως και συνεπώς ό,τι προβλήματα υπάρχουν έχουν καταγραφεί.
Σωστο! Και τα οποια μικροζητηματα εχει παρουσιασει δεν χρειαζονται ιδιαιτερες γνωσεις και μεσα για να λυθουν Αρα το να πας με την μια σ’ ένα αναγνωρισμένο(?) συνεργείο ν’ ακουμπήσεις πάνω στο γραφείο 500€ να κάνεις μια κουβεντούλα και να σου πεί και την γνώμη του για τα Κ&Ν οπως λες δεν νομιζω να ειναι και η σοφοτερη κινηση



Σχετικα τωρα με τοπρωτο σου ποστ
Το οτι δεν εχει παει ποτε συνεργειο δν ειναι απαραιτητα καλο Ισως να ειναι και κακο αν τις εργασιες συντηρησης δεν τις εκανε μονος του Το οτι αλλαζε τα λαδια σε βενζιναδικο (φανταζομαι οχι μονος του) μονο καλο δεν εκανε αλλα οχι απαραιτητα οτι εκανε και κακο Το οτι ηταν παροπλισμενη και αυτο δεν ειναι καλο οπως και οτι κυκλοφορουσε μονο στην πολη αλλα τιποτα δεν ειναι σιγουρο Το οτι πηγε σε ηλεκτρολογο και απομονωσε το ιμομπιλαιζερ επειδη του εσβησε μια φορα δειχνει ανθρωπο που δεν εχει ιδεα για το μοντελο (θα με ενδιεφερε παντως να μαθω πως γινεται αυτο μιας και θελω να κανω το ιδιο για δικους μου λογους)

Επι της ουσιας λοιπον και αφου πλεον ειναι στην κατοχη σου αυτα που θα εκανα εγω ειναι τα εξης:
-Θα εβγαζα απο πανω οτιδηποτε μπορει να αφαιρεθει ωστε να εχω οπτικη επαφη με οποιοδηποτε σωληνακι, λαστιχο, Ο-ring θα μπορουσε να σκασει και να με αφησει στην μεση του δρομου Αν δεν μπορεις να το κανεις αυτο μονος σου περιορισου σε ελεγχο σε οτιδηποτε απο αυτα βλεπεις
-Αλλαγη λαδιων και φιλτρο λαδιου
-Αλλαγη υγρων φρενων
-Αλλαγη λαδιων μπροστινης αναρτισης
-Αλλαγη μπουζι
-Αλλαγη φιλτρου αερα*
-Ρυθμιση βαλβιδων ειδικα αν δεν ξερεις αν εχει γινει ποτε
-Συγχρονισμος καρμπς
-Αλλαγη των χαλασμενων O-rings και αλλαγη υγρων ψυγειων
-Ψαξιμο γιατι δεν εχεις μεσαια σκαλα στα φωτα αφου ειναι xenon
-Eλεγχο για το αν εχουν αλλαχθει και τα γραναζια κινησης αφου η αλυσιδα οπως λες ειναι αλλαγμενη (ποτε?) Ελεγχος καλου κακου και στην αλυσιδα (κατασταση, τεντωμα)

Αν τα παραπανω δεν μπορεις να τα κανεις μονος σου τοτε το συνεργειο ειναι μονοδρομος αλλα τα 500 που αναφερεις παραπανω μαλλον λιγα θα φανουν στον μαστορα (συμπεριλαμβανομενων των αναταλακτικων)

*Για το Κ&Ν που αναφρθηκε παραπανω ναι αυτο να βαλεις Τα περιπου 90.000 χλμ που εχω κανει (και αρκετοι αλλοι με αντιστοιχα πολλα χλμ) με αυτο χωρις απολυτως κανενα προβλημα αποδεικνυουν οτι η διαφορα στην ποσοτητα του αερα που εισερχεται στα καρμπς δεν δικαιολογουν επεμβαση στο κυριο ζιγκλερ Η θεωρια για ψαξιμο στην τροφοδοσια ειναι μεν σωστη αλλα στην περιπτωση ενος μαμα (αντε και με μονο μια πιο ελευθερη εξατμιση) τρανσαλπ η πραξη την ανατρεπει
Καταγράφηκε
Ian
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 125



« Απάντηση #24 στις: Κυριακή 08 Φεβρουάριος 2015, 20:40:19 μμ »

τα 500 που αναφερεις παραπανω μαλλον λιγα θα φανουν στον μαστορα
οκ θα πάω με 1000. παραπάνω δεν νομίζω να χρειάζεται για κανένα λόγο... Undecided
Καταγράφηκε

Livin' free ridin' high
Σελίδες: [1] 2 3 4 |   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!