είστε πολύ εξυπηρετικοί κι ευχαριστώ.
για τις μηχανές έχετε όλοι δίκιο και θα σας πω γιατί. Ως τεχνικός μιλώντας υπάρχει ένα δεδομένο. Η κάθε μηχανή ό,τι μηχανή κι αν είναι από γκαζάκι μέχρι διαστημόπλοιο, με τον καιρό αποκτά τον χαρακτήρα του χειριστή της. Με τις μοτοσυκλέτες ένας καλός μηχανικός ξέρει αν ο οδηγός της είναι νευρικός, φοβητσιάρης, άμαθος, υπομονετικός ή ανυπόμονος, προσεχτικός ή απρόσεχτος κλπ κλπ. Εγώ ας πούμε που ασχολούμαι με Η/Υ από το 1984 βλέπω ένα μηχάνημα και ξέρω για τον χειριστή πράγματα που ίσως δεν ξέρει ούτε ο ίδιος κι αντίστοιχα βλέπω ένα δίκτυο μηχανών και ξέρω το επίπεδο της επιχείρησης ίσως καλύτερα και από τον γενικό διευθυντή της. Στη αρχή μάλιστα τρόμαζα με τα «μυστικά» των ανθρώπων αλλά μετά το ξεπέρασα.
Για την κούκλα μου τώρα. το πρώτο δεδομένο είναι πως είναι δεύτερο χέρι. Συνεπώς με βάση τις αμπελοφιλοσοφίες που έγραψα παραπάνω οφείλω να την φέρω όσο πιο κοντά γίνεται στο καινούργιο ώστε να "στρώσει πάνω μου". Το δεύτερο δεδομένο είναι πως το μοντέλο έχει μεγάλη ιστορία είναι δοκιμασμένο οριζοντίως και καθέτως και συνεπώς ό,τι προβλήματα υπάρχουν έχουν καταγραφεί.
Συμπεραίνω λοιπόν πως η σοφότερη κίνηση εκ μέρους μου είναι να πάω σ’ ένα αναγνωρισμένο συνεργείο ν’ ακουμπήσω πάνω στο γραφείο 500€ να κάνουμε μια κουβεντούλα και να μου πεί και την γνώμη του για τα Κ&Ν κι αυτός.
Έχει κάποιος ακούσει γι αυτόν τον τεχνίτη; Άκουσα καλά λόγια.
http://motorium.gr/index.php?id=5&gallery=
Κατσε φιλε να το παρουμε αλλιως
Δεδομενο α:
Η μοτοσυκλετα δεν ειναι PC Η ευρυθμη λειτουργια της στηριζεται κυριως σε μηχανικα μερη Αξονες, γραναζια, κουζινετα, ρουλεμαν, κλπ, κλπ, κλπ Δεν ειναι ενα συνολο ηλεκτρονικων εξαρτηματων (αν και συνηθως εχει και τετοια)
Nαι καποιος μπορει να καταλαβει αρκετα απο την κατασταση της μοτοσυκλετας για την ιδιοσυγκρασια του οδηγου της Πολλες φορες δε μπορει να το κανει αυτο και απλα συζητωντας για λιγο μαζι του και χωρις καν να δει την μοτοσυκλετα Και δεν ειναι καν απαραιτητο να ειναι μηχανικος κατ' επαγγελμα
Οι μοτοσυκλετες δεν αποκτουν τον χαρακτηρα του ιδιοκτητη τους Οι μοτοσυκλετες ειναι απλα μεταλα και πλαστικα Τιποτα αλλο!
Κυκλοφορουν λοιπον εκει εξω μοτοσυκλετες που ουτε για σκραπ δεν αξιζουν Και καποιες αλλες που ειναι λες και βγηκαν τωρα απο την γραμμη παραγωγης Υπαρχουν ομως και εκεινες που απλα εχουν (μικρες ή μεγαλες) ελειψεις, χρηζουν καποιας (μικρης ή μεγαλης) συντηρησης και τελος παντων ειναι σε μια αποδεκτα καλη λειτουργικη κατασταση Η κατασταση της λοιπον αυτη εχει να κανει με το πως της συμπεριφεροταν ο οδηγος της και για ποσο διαστημα γινοταν αυτο αλλα δεν οφειλεται μονο σε αυτο Εξαρταται και απο την αξιοπιστια της, το προσωπικο γουστο, τις γνωσεις του κλπ κλπ
Δεδομενο β:
Το δεύτερο δεδομένο είναι πως το μοντέλο έχει μεγάλη ιστορία είναι δοκιμασμένο οριζοντίως και καθέτως και συνεπώς ό,τι προβλήματα υπάρχουν έχουν καταγραφεί.
Σωστο! Και τα οποια μικροζητηματα εχει παρουσιασει δεν χρειαζονται ιδιαιτερες γνωσεις και μεσα για να λυθουν Αρα το να πας με την μια σ’ ένα αναγνωρισμένο(?) συνεργείο ν’ ακουμπήσεις πάνω στο γραφείο 500€ να κάνεις μια κουβεντούλα και να σου πεί και την γνώμη του για τα Κ&Ν οπως λες δεν νομιζω να ειναι και η σοφοτερη κινηση
Σχετικα τωρα με τοπρωτο σου ποστ
Το οτι δεν εχει παει ποτε συνεργειο δν ειναι απαραιτητα καλο Ισως να ειναι και κακο αν τις εργασιες συντηρησης δεν τις εκανε μονος του Το οτι αλλαζε τα λαδια σε βενζιναδικο (φανταζομαι οχι μονος του) μονο καλο δεν εκανε αλλα οχι απαραιτητα οτι εκανε και κακο Το οτι ηταν παροπλισμενη και αυτο δεν ειναι καλο οπως και οτι κυκλοφορουσε μονο στην πολη αλλα τιποτα δεν ειναι σιγουρο Το οτι πηγε σε ηλεκτρολογο και απομονωσε το ιμομπιλαιζερ επειδη του εσβησε μια φορα δειχνει ανθρωπο που δεν εχει ιδεα για το μοντελο (θα με ενδιεφερε παντως να μαθω πως γινεται αυτο μιας και θελω να κανω το ιδιο για δικους μου λογους)
Επι της ουσιας λοιπον και αφου πλεον ειναι στην κατοχη σου αυτα που θα εκανα εγω ειναι τα εξης:
-Θα εβγαζα απο πανω οτιδηποτε μπορει να αφαιρεθει ωστε να εχω οπτικη επαφη με οποιοδηποτε σωληνακι, λαστιχο, Ο-ring θα μπορουσε να σκασει και να με αφησει στην μεση του δρομου Αν δεν μπορεις να το κανεις αυτο μονος σου περιορισου σε ελεγχο σε οτιδηποτε απο αυτα βλεπεις
-Αλλαγη λαδιων και φιλτρο λαδιου
-Αλλαγη υγρων φρενων
-Αλλαγη λαδιων μπροστινης αναρτισης
-Αλλαγη μπουζι
-Αλλαγη φιλτρου αερα*
-Ρυθμιση βαλβιδων
ειδικα αν δεν ξερεις αν εχει γινει ποτε-Συγχρονισμος καρμπς
-Αλλαγη των χαλασμενων O-rings και αλλαγη υγρων ψυγειων
-Ψαξιμο γιατι δεν εχεις μεσαια σκαλα στα φωτα αφου ειναι xenon
-Eλεγχο για το αν εχουν αλλαχθει και τα γραναζια κινησης αφου η αλυσιδα οπως λες ειναι αλλαγμενη (ποτε?) Ελεγχος καλου κακου και στην αλυσιδα (κατασταση, τεντωμα)
Αν τα παραπανω δεν μπορεις να τα κανεις μονος σου τοτε το συνεργειο ειναι μονοδρομος αλλα τα 500 που αναφερεις παραπανω μαλλον λιγα θα φανουν στον μαστορα (συμπεριλαμβανομενων των αναταλακτικων)
*Για το Κ&Ν που αναφρθηκε παραπανω ναι αυτο να βαλεις Τα περιπου 90.000 χλμ που εχω κανει (και αρκετοι αλλοι με αντιστοιχα πολλα χλμ) με αυτο χωρις απολυτως κανενα προβλημα αποδεικνυουν οτι η διαφορα στην ποσοτητα του αερα που εισερχεται στα καρμπς δεν δικαιολογουν επεμβαση στο κυριο ζιγκλερ Η θεωρια για ψαξιμο στην τροφοδοσια ειναι μεν σωστη αλλα στην περιπτωση ενος μαμα (αντε και με μονο μια πιο ελευθερη εξατμιση) τρανσαλπ η πραξη την ανατρεπει