Hellas Transalp Forum

Αποστάτες Τιμονιού

thleon · 54086

Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #25 on: Παρασκευή 20 Φεβρουάριος 2009, 01:07:30 πμ
Έχει κάτι πολύ ωραίους αποστάτες Ramirez ο Τζορτζόπουλος με 70 ευρώ (χωρίς την έκπτωση)...... Και είναι και σε 3 μεγέθη.......



Offline tserts

  • Θιασώτης του τραμπουκισμού
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3530
  • Transalp GS Forum
Reply #26 on: Παρασκευή 20 Φεβρουάριος 2009, 02:01:09 πμ
Που ρε Μέμο φθηνότερα;

Τώρα πάει...

Μπήκαν ήδη...

Φωτό και εντυπώσεις από αύριο..

40 ξένα λεφτά που λέει και ο Πούλος... :2hysterical:


Το δικό μου φόρουμ κερδίζει το δικό σου φόρουμ και είναι πιο δυνατό.


Offline ΓIANNHΣ

  • Γιάννης Αποστόλου
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3763
Reply #27 on: Σάββατο 21 Φεβρουάριος 2009, 03:09:20 πμ
Για να μην έχει πει τίποτα αυτός για τους αποστάτες κάτι θα έκανε πάλι  ;D


Ποτέ μην μαλώνεις με έναν ηλίθιο.
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει λόγω μεγαλύτερης εμπειρίας


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #28 on: Σάββατο 21 Φεβρουάριος 2009, 16:54:41 μμ
Για να μην έχει πει τίποτα αυτός για τους αποστάτες κάτι θα έκανε πάλι  ;D


ΤΣΟΠΕΡ :2hysterical: :2hysterical:




Offline olmega

  • νομίζει ότι είναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2559
Reply #29 on: Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 18:34:02 μμ
Εχει βάλει κανείς με 700 αποστάτες? Οι αποστάτες από ΜΑΚΑΝ για 650 κάνουν για 700άρι?

http://www.makan.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=213&category_id=34&option=com_virtuemart&Itemid=1&lang=el


Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας \"...Είμαστε πίθηκοι με λεφτά και όπλα\" Tom Waits



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #30 on: Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 19:47:58 μμ
Αλέξη, από όσο ξέρω, τα τιμόνια και οι βάσεις τους είναι ίδια (σε διάμετρο, βίδες κλπ). Λογικά πρέπει να κάνουν.
« Last Edit: Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 19:51:26 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #31 on: Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 19:49:53 μμ
Άντε Άλεξ βάλε και θα μεταμορφωθεί η μηχανή στα ταξίδια!

Υ.Γ Σε ποιό νήμα να πάω να γράψω πόσο καλό γίνεται το 700αρι με μερικές αλλαγές; ;D



Offline thleon

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 836
  • Transalp GS Forum
Reply #32 on: Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 20:25:31 μμ
Για να επανέλθουμε στο θέμα μας,

νομίζω πως 99% είναι οι ιδιοι



Offline thleon

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 836
  • Transalp GS Forum
Reply #33 on: Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 20:30:29 μμ
εγω θα στους παρω ρε κουταβε κι αν δεν κανουν...βιδωσε τη ζελατινα του κρανους!!!!  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:

'Εχει πάντως και μαυρους για να μήν χαλάσει το στυλάκι ... ;)



Offline alexvan

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 42
Reply #34 on: Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 20:40:09 μμ
Εχει βάλει κανείς με 700 αποστάτες? Οι αποστάτες από ΜΑΚΑΝ για 650 κάνουν για 700άρι?

http://www.makan.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=213&category_id=34&option=com_virtuemart&Itemid=1&lang=el
έχω τοποθετήσει εγώ φίλε μου αποστάτες της SW-MOTECH 300χιλ. μόνο και μόνο για να φέρω το τιμόνι λίγο πιο κοντά σε μένα. Το αισθητικό αποτέλεσμα είναι άψογο και δεν χρειάζεται καμιά παρεμβολή στις ντίζες του τιμονιού. Οδηγικά το μηχανάκι έγινε ακόμη πιο άνετο αλλά μάλλον έχασε λίγο την αίσθηση σιγουριάς όταν στρίβω οριακά.



Offline olmega

  • νομίζει ότι είναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2559
Reply #35 on: Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 20:41:58 μμ
έχω τοποθετήσει εγώ φίλε μου αποστάτες της SW-MOTECH 300χιλ. μόνο και μόνο για να φέρω το τιμόνι λίγο πιο κοντά σε μένα. Το αισθητικό αποτέλεσμα είναι άψογο και δεν χρειάζεται καμιά παρεμβολή στις ντίζες του τιμονιού. Οδηγικά το μηχανάκι έγινε ακόμη πιο άνετο αλλά μάλλον έχασε λίγο την αίσθηση σιγουριάς όταν στρίβω οριακά.

Οι Τουρατεκ από ότι είδα είναι 250. Οταν στρίβεις οριακά εννοείς πλάγιασμα ή σε κόψιμο του τιμονιού τέρμα?


Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας \"...Είμαστε πίθηκοι με λεφτά και όπλα\" Tom Waits



Offline olmega

  • νομίζει ότι είναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2559
Reply #36 on: Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 20:52:19 μμ
Αυτούς εννοείς?

http://www.mo-tech.de/produkt/?produkt_id=1889

ΥΓ. Πούλε σωστός ο Τεο και εγώ τον θέλω μαύρο (τον αποστάτη...)


Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας \"...Είμαστε πίθηκοι με λεφτά και όπλα\" Tom Waits



Offline alexvan

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 42
Reply #37 on: Δευτέρα 16 Μάρτιος 2009, 22:50:09 μμ
Αυτούς εννοείς?

http://www.mo-tech.de/produkt/?produkt_id=1889

ΥΓ. Πούλε σωστός ο Τεο και εγώ τον θέλω μαύρο (τον αποστάτη...)
ακριβώς αυτούς



Offline olmega

  • νομίζει ότι είναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2559
Reply #38 on: Πέμπτη 02 Απρίλιος 2009, 20:40:31 μμ
Τελικά μπήκαν οι αποστάτες (Vasko ευχαριστώ για άλλη μια φορά) εμένα μου φάνηκε αρκετά η διαφορά το συνιστώ πολύ καλύτερη και ξεκούραστη θέση οδήγησης μιλάω για το 700. Αξίζει τον κόπο και τα χρήματα επίσης θα δείτε μεγάλη βελτίωση και όταν χρειαστεί να στρίψετε με μικρές ταχύτητες π.χ. επι τόπου. Η τοποθέτηση είναι 5 λεπτά υπόθεση 4 βίδες αυτό είναι όλο δεν παίζει κανένα πρόβλημα με το μήκος από τις ντίζες. Εγώ έβαλα της touratech τελικά.

http://www.makan.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=214&category_id=34&option=com_virtuemart&Itemid=1&lang=el
« Last Edit: Πέμπτη 02 Απρίλιος 2009, 20:42:09 μμ by olmega »


Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας \"...Είμαστε πίθηκοι με λεφτά και όπλα\" Tom Waits



Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #39 on: Πέμπτη 02 Απρίλιος 2009, 22:47:42 μμ
Τελικα οι αποστατες βολεουν μονο τους ψηλους αναβατες η κανουν και για μας  ;D ?


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline olmega

  • νομίζει ότι είναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2559
Reply #40 on: Πέμπτη 02 Απρίλιος 2009, 23:06:51 μμ
Κάνουν δοκίμασε το και θα δεις είναι πολύ καλύτερα.


Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας \"...Είμαστε πίθηκοι με λεφτά και όπλα\" Tom Waits



Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #41 on: Πέμπτη 02 Απρίλιος 2009, 23:24:01 μμ
Κάνουν δοκίμασε το και θα δεις είναι πολύ καλύτερα.

Αλεξη θα ριξεις καμια φωτο να δουμε μπας και ψηθουμε ?  ;D

Εχω τη χαμηλη σελα, λεω μηπως ψηλωσει πολυ το τιμονι με τους αποστατες ?


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline olmega

  • νομίζει ότι είναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2559
Reply #42 on: Παρασκευή 03 Απρίλιος 2009, 00:00:47 πμ
Αλεξη θα ριξεις καμια φωτο να δουμε μπας και ψηθουμε ?  ;D

Εχω τη χαμηλη σελα, λεω μηπως ψηλωσει πολυ το τιμονι με τους αποστατες ?

Να βάλω αλλά δεν θα καταλάβεις και πολλά από τη φωτό. Τώρα με τη χαμηλή σέλα δεν ξέρω, εμένα πάντως μου έπεφτε χαμηλά και με κούρασε σε μεγάλο ταξίδι, να σου πω να τους βάλεις και να τους βγάλεις είναι παιχνιδάκι αλλά θα χάσεις χρήματα αν τους ξαναπουλήσεις... Επίσης το τιμόνι ανεβαίνει πιο ψηλά αλλά έρχεται και πιο κοντά.


Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας \"...Είμαστε πίθηκοι με λεφτά και όπλα\" Tom Waits



Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #43 on: Παρασκευή 03 Απρίλιος 2009, 00:36:03 πμ
Τώρα με τη χαμηλή σέλα δεν ξέρω, εμένα πάντως μου έπεφτε χαμηλά και με κούρασε σε μεγάλο ταξίδι,  Επίσης το τιμόνι ανεβαίνει πιο ψηλά αλλά έρχεται και πιο κοντά.

Αυτο ειναι το διλημμα..


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline olmega

  • νομίζει ότι είναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2559
Reply #44 on: Παρασκευή 03 Απρίλιος 2009, 22:49:01 μμ
Το ξανακοίταξα χθες δε νομίζω ότι θα έχεις οποιοδήποτε πρόβλημα εξάλου 250mm είναι μόνο. Επιμένω ότι αξίζει τον κόπο θα σε βολέψουν πολύ. Φωτό δεν ανέβασα γιατί δεν πρόκειται να καταλάβεις τίποτα είναι καθαρά θέμα αίσθησης. Ακόμα και στη στροφή μου φαίνεται ότι η μηχανή πλαγιάζει πλεον πολύ πιο ευκολα.


Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας \"...Είμαστε πίθηκοι με λεφτά και όπλα\" Tom Waits



Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #45 on: Παρασκευή 03 Απρίλιος 2009, 23:54:58 μμ
έχω τοποθετήσει εγώ φίλε μου αποστάτες της SW-MOTECH 300χιλ. μόνο και μόνο για να φέρω το τιμόνι λίγο πιο κοντά σε μένα. Το αισθητικό αποτέλεσμα είναι άψογο και δεν χρειάζεται καμιά παρεμβολή στις ντίζες του τιμονιού. Οδηγικά το μηχανάκι έγινε ακόμη πιο άνετο αλλά μάλλον έχασε λίγο την αίσθηση σιγουριάς όταν στρίβω οριακά.

Αλεξη μηπως παιζει τιποτα αν ειναι SW-MOTECH η touratech επειδη ο φιλος εδω αναφερει για αλλαγη στην αισθηση οταν στριβει ενω εσυ αναφερεις οτι τωρα η μηχανη πλαγιαζει πιο ευκολα  ???

Φυσικα δεν πιστευω να ειναι θεμα μαρκας, αλλα αν ειναι να ειναι να χασω την αισθηση σιγουριας στις στροφες τοτε δεν..  ;)


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline olmega

  • νομίζει ότι είναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2559
Reply #46 on: Δευτέρα 06 Απρίλιος 2009, 05:56:08 πμ
Αλεξη μηπως παιζει τιποτα αν ειναι SW-MOTECH η touratech επειδη ο φιλος εδω αναφερει για αλλαγη στην αισθηση οταν στριβει ενω εσυ αναφερεις οτι τωρα η μηχανη πλαγιαζει πιο ευκολα  ???

Φυσικα δεν πιστευω να ειναι θεμα μαρκας, αλλα αν ειναι να ειναι να χασω την αισθηση σιγουριας στις στροφες τοτε δεν..  ;)


Αν δεις γράφει ότι στρίβει σαφώς πιο άνετα αυτό εννοεί τώρα έλλειψη σιγουριάς δεν ξέρω ίσως ότι είναι πιο ελαφρύ? Εγώ πάντως δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα και μόλις γύρισα από ΠΟΛΥ στριφτερό ταξίδι δικάβαλος και το ξαπλώνω αρκετά το μηχανάκι πίστεψε με.


Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας \"...Είμαστε πίθηκοι με λεφτά και όπλα\" Tom Waits



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #47 on: Δευτέρα 06 Απρίλιος 2009, 06:48:14 πμ
....και το ξαπλώνω αρκετά το μηχανάκι πίστεψε με.
Αυτό το επιβεβαιώνω και εγώ! Τον έχουμε τσεκάρει!  :eusa_clap:


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline alexvan

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 42
Reply #48 on: Δευτέρα 06 Απρίλιος 2009, 17:49:34 μμ
Καλημέρα στην παρέα. Φίλε Γιώργο να ξεκαθαρίσω αυτό που προανέφερα. Πρώτα απ'όλα ό,τι μάρκα αποστάτες και να αποφασίσεις να τοποθετήσεις δεν παίζει κανένα ρόλο δεδομένου ότι δεν πρόκειται και για κανένα εξωτικό τεχνολογικό εξάρτημα αλλά ένα απλό αλουμινένιο καβαλέτο. Η αίσθηση που σου αφήνει η μοτοσυκλέτα στη στροφή είναι απλά ότι έχει μακρύνει λίγο το καλάμι της και ως εκ τούτου έχει χαθεί λίγο από την ακρίβειά του από όταν 3 πόντους χαμηλότερα το τιμόνι. Κατά τα άλλα στρίβει μια χαρά ακριβώς όπως και πριν. Σου μεταφέρω την αίσθησή μου προσπαθώντας να την εκφράσω με τον καλύτερο τρόπο για να σε βοηθήσω. Αν θες πιο άνετη μοτό τότε μην το σκέφτεσαι. 



Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #49 on: Δευτέρα 06 Απρίλιος 2009, 19:31:20 μμ
Παιδια ευχαριστω για τις γνωμες και αναφορες σας, απλα επιτρεψτε μου να ειμαι λιγο απιστος Θωμας, τουλαχιστον στα παρακατω σημεια :

1. Εχω υψος 1.71 οποταν χρειαστηκα να βαλω και χαμηλοτερη σελα για να παταω καλυτερα. Ως εκ τουτου ηδη το τιμονι "ψηλωσε" 2 ποντους
2. Το οτι το τιμονι θα ερθει πιο κοντα προς εμενα σιγουρα ειναι στα συν, το οτι θα ψηλωσει ομως επιπλεον 2,5 ποντους με ανησυχει.. Αποτελεσμα θα ειναι 4,5 ποντους συνολικα ψηλοτερα.

Τωρα να μπορουσα να δοκιμαζα σε πραξη τους αποστατες σε μηχανη καποιου φιλου θα ητανε πολυ καλα, αλλα να δωσω 45 ευρα για κατι που δεν ειναι σιγουρο οτι θα δουλεψει στη δικη μου περιπτωση ειναι λιγο  :-\


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna