Παιδια ευχαριστω για τις γνωμες και αναφορες σας, απλα επιτρεψτε μου να ειμαι λιγο απιστος Θωμας, τουλαχιστον στα παρακατω σημεια :
1. Εχω υψος 1.71 οποταν χρειαστηκα να βαλω και χαμηλοτερη σελα για να παταω καλυτερα. Ως εκ τουτου ηδη το τιμονι "ψηλωσε" 2 ποντους
2. Το οτι το τιμονι θα ερθει πιο κοντα προς εμενα σιγουρα ειναι στα συν, το οτι θα ψηλωσει ομως επιπλεον 2,5 ποντους με ανησυχει.. Αποτελεσμα θα ειναι 4,5 ποντους συνολικα ψηλοτερα.
Τωρα να μπορουσα να δοκιμαζα σε πραξη τους αποστατες σε μηχανη καποιου φιλου θα ητανε πολυ καλα, αλλα να δωσω 45 ευρα για κατι που δεν ειναι σιγουρο οτι θα δουλεψει στη δικη μου περιπτωση ειναι λιγο

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna