Hellas Transalp Forum

Τρέμουλο (κραδασμοί, ταλαντώσεις) τιμονιού

επισκέπτης · 144464

Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #175 on: Δευτέρα 16 Φεβρουάριος 2009, 20:23:58 μμ
Άρχισες να φοβάσαι για τους διαγωνισμούς βραδυπορίας ε; :badgrin:

..ο ανταγωνισμός άρχισε τις προπονήσεις!


 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


axidous

  • Guest
Reply #176 on: Τρίτη 17 Φεβρουάριος 2009, 09:12:07 πμ
Μεμο θα το καταλαβεις , οταν χωνεσαι αναμεσα στα αυτοκινητα στο Συνταγμα οταν παω στην δουλεια
Χθες πηγα απο την Μοτοροδα , το ειδε το μηχανακι απο λαστιχα δεν ειναι το προβλημα , απο ρουλεμαν δεν ειναι το προβλημα , δεν θελει ακτινολογηση ουτε ζυγοσταθμιση , αερα δεν ειχε προβλημα
Αρχιζω να πιστευω οτι εχω εγω το προβλημα και οχι το μηχανακι
Τι να πω

Το προβλημα υπάρχει και το καταλαβαινω με τα χερια πανω στο τιμονι
Σε μεγαλη ταχυτητα δεν εχει προβλημα

Θα δω ...
Υ.Γ. Για βραδυπορια δεν το συζητω γιατι ξερω πιος θα κερδισει παλι ;D



axidous

  • Guest
Reply #177 on: Σάββατο 21 Φεβρουάριος 2009, 08:14:07 πμ
Τελικα χρειαζομαι ακτινολογηση
Οποτε μεσα στην εβδομαδα το παω για να το σιαξουν

αυτα  :(



Offline no-mercy

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
Reply #178 on: Τετάρτη 20 Μάιος 2009, 22:13:34 μμ
Καλησπέρα.
Μετά από αλλαγή ελλαστικών παρατήρησα ένα τρέμουλο στο τιμόνι και συγκεκριμένα στην ταχύτητα από 50 εως 60. Μιλώντας με τον μηχανικό μου είπε ότι είναι ρουλεμάν τιμονιού διότι στο κέντρο το τιμόνι κλείδωνε λίγο (το είχα παρατηρήσει και εγώ) και έτσι αποφάσισα την αλλαγή ρουλεμάν τιμονιού(φορούσε τησ μαμας και έβαλα κωνικα) . Προχώρησα στην αλλαγή και το πρόβλημα συνεχίστηκε οπότε και προχώρησα σε ακτινολόγηση της πίσω ρόδας μια και την μπροστά την είχα κάνει με την αλλαγή ελλαστικών αλλά το πρόβλημα συνεχίζεται.
Εχω βάλει ελλαστικά METZELER και οι ρόδες έιναι ζυγοσταθμισμένες.
Σε αλλες ταχύτητες δεν παρουσιάζει τρέμουλο.
Μήπως γνωρίζει κάποιος τι μπορεί να φταίει και να κάνω εκτός από το να μάθω να ζω με αυτό.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων Δημήτρης


ΜΗΝ ΔΙΝΕΙΣ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΔΩΣΕ ΖΩΗ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ


Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #179 on: Τετάρτη 20 Μάιος 2009, 22:46:14 μμ
βαλιτσα εχεις επανω? κανε μια βολτα χωρις αυτην


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Nikos 122s

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 356
Reply #180 on: Τετάρτη 20 Μάιος 2009, 23:44:53 μμ
τσέκαρε και την ευθυγράμμιση τις πίσω ρόδας (οι γραμούλες για το τέντωμα τις αλυσίδας να ειναι ίδιες και απο τις δυο μερίες)



Offline Thanosf

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1781
  • Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται ...
    • www.zesta.gr
Reply #181 on: Πέμπτη 21 Μάιος 2009, 08:06:12 πμ
Καλησπέρα.
Μετά από αλλαγή ελλαστικών παρατήρησα ένα τρέμουλο στο τιμόνι και συγκεκριμένα στην ταχύτητα από 50 εως 60. Μιλώντας με τον μηχανικό μου είπε ότι είναι ρουλεμάν τιμονιού διότι στο κέντρο το τιμόνι κλείδωνε λίγο (το είχα παρατηρήσει και εγώ) και έτσι αποφάσισα την αλλαγή ρουλεμάν τιμονιού(φορούσε τησ μαμας και έβαλα κωνικα) . Προχώρησα στην αλλαγή και το πρόβλημα συνεχίστηκε οπότε και προχώρησα σε ακτινολόγηση της πίσω ρόδας μια και την μπροστά την είχα κάνει με την αλλαγή ελλαστικών αλλά το πρόβλημα συνεχίζεται.
Εχω βάλει ελλαστικά METZELER και οι ρόδες έιναι ζυγοσταθμισμένες.
Σε αλλες ταχύτητες δεν παρουσιάζει τρέμουλο.
Μήπως γνωρίζει κάποιος τι μπορεί να φταίει και να κάνω εκτός από το να μάθω να ζω με αυτό.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων Δημήτρης

Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να μήν πηγαίνεις από 50 εώς 60!!!  :goofy: :goofy: :goofy:

Τα METZELER φταίνε....

Κι εγώ από όταν τα έβαλα μου το κάνει σε μικρό βαθμό!!!

Μην ανυσηχείς, αυτό το αρνητικό χαρακτηριστικό είναι πολύ μικρό μπροστά στα τόσα θετικά των συγκεκριμένων ελαστικών!



. . .


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #182 on: Πέμπτη 21 Μάιος 2009, 08:39:53 πμ
Καλημέρα φίλε.
1) Ξε-αγχώσου
2) Ρίξε μια ματιά εδώ.


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline no-mercy

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
Reply #183 on: Πέμπτη 21 Μάιος 2009, 13:04:05 μμ
Τελικά για μια ακόμη φορά απόδειξε το φόρουμ την αμεσότητα του σε απαντήσεις . Σας ευχαριστώ όλους. Εκανα ότι μου έιπατε (ευθυγράμιση πίσω ρόδας , βαλιτσάκι)  + σφίξιμο το τιμόνι και το πρόβλημα λύθηκε ακόμα και με το βαλιτσάκι επάνω. Επιτέλους θα βολτάρω ήσυχος. Ευχαριστώ και πάλι.


ΜΗΝ ΔΙΝΕΙΣ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΔΩΣΕ ΖΩΗ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #184 on: Πέμπτη 21 Μάιος 2009, 14:49:06 μμ
Το νήμα μεταφέρθηκε (από την ενότητα των ελαστιικών) εδώ, στο σωστό μέρος.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


alexeft

  • Guest
Reply #185 on: Πέμπτη 21 Μάιος 2009, 17:28:08 μμ
Εγώ θα την πω πάλι την κακιούλα μου.

Πάρτε κανένα GS ρε παιδιά.
Με tourance φυσικά.
 8)



axidous

  • Guest
Reply #186 on: Πέμπτη 21 Μάιος 2009, 17:54:52 μμ
Εγώ θα την πω πάλι την κακιούλα μου.

Πάρτε κανένα GS ρε παιδιά.
Με tourance φυσικά.
 8)

Φιλε μου αν τα ειχα τα φραγκα θα το επαιρνα , και ας εχει ακριβα μπιχλιμπιδια

Ειναι η μελλοντικη μου αγορα , να μαστε καλα πανω απο ολα



alexeft

  • Guest
Reply #187 on: Πέμπτη 21 Μάιος 2009, 19:23:02 μμ
Φιλε μου αν τα ειχα τα φραγκα θα το επαιρνα , και ας εχει ακριβα μπιχλιμπιδια

Ειναι η μελλοντικη μου αγορα , να μαστε καλα πανω απο ολα

Ούτε εγώ έχω τα φράγκα.
Μεταχειρισμένο GS 1100 του 94 πήρα και φυσικά έκανα κάποια συμμαζέματα.....15 χρόνια είναι αυτά.
Ελπίζω να μην χρειαστεί άλλα, τουλάχιστον σύντομα.

Τεράστιες διαφορές με το transalp που είχα:
- Δεν κουνάει, ούτε στην ευθεία, ούτε στις στροφές.
- Σέλλα πολυθρόνα.
- Δε με βασανίζει ο αέρας (έχω ομαλή ροή)
- Έχει μεγάλο ρεζερβουάρ (όχι άλλο γέμισμα κάθε 200 κμ)




Harry

  • Guest
Reply #188 on: Σάββατο 30 Μάιος 2009, 09:57:55 πμ
Εγω παντω που σκεφτομαι να αλλαξω το TA του '07 που εχω, και κοιταω για varadero η GS 1200 ΟΛΟΙ για τις BMW μου λενε τα χειροτερα .Ενας φιλος του κολλητου μου την ειχε αγορασει καινουργια 21.000 την κρατησε ενα χρονο με το ζορι και την εδωσε και οπως ειπε "Δεν θελω να καναδω gs ουτε στο δρομο!".Υπερβολικος?Μπορει ,αλλα ειχε περασει πολυ ταλαιπορια.Οι περισσοτεροι μου εχουν κανει παραπονα για αξιοπιστια αλλα και για τα συνεργεια της bmw .Ο κοσμος που ρωταω ειναι τυχαιος, στο δρομο πχ οταν παρκαρουν οπως ειχα κανει και για την ΤΑ. Ενας μαλιστα κυριος οταν του ειπα οτι ειχα TA μου την ανταλαζε αμεσα και με μικρη χρηματικη διαφορα απο μερους μου .Αλλα οπως βλεπω μαλλον για HONDA θα ξαναπαω και με κλειστα τα ματια μαλιστα!



Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7277
Reply #189 on: Σάββατο 30 Μάιος 2009, 12:18:03 μμ
Το θέμα είναι "ταλαντώσεις τιμονιού". Αν δεν έχετε να πείτε κάτι πάνω στο θέμα, μην ποστάρετε.



Offline νικος πλατο

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
Reply #190 on: Σάββατο 30 Μάιος 2009, 18:17:57 μμ
φιλαρακια καλησπερα,


το transalp που αγορασα καινουργιο το 2006 εχει ακριβως το ιδιο προβλημα και το οποιο ειχα και εγω ανακαλυψει αμεσως-ειμαι τωρα 38 ετων και οδηγω μοτοσυκλετα απο τα 18 μου-ο καρακωστας στην κυψελη απο τον οποιο αγορασα τη μηχανη μου ειχει πει οτι δεν υπαρχει λυση και το προβλημα οφειλοταν στην μπαγκαζιερα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

οντωσ η κατασταση βελτιωνεται παρα πολυ αλλα πειτε μου πως ειναι δυνατον αυτο να συμβαινει

αυτο το προβλημα μαζι με το ρουλεμαν τιμονιου θεωρω οτι ειναι τα συμαντικοτερα μειονεκτηματα της κουκλας-να εχει και αυτη και καποιο αδυνατο σημειο,δε νομιζετε;;



Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7277
Reply #191 on: Σάββατο 30 Μάιος 2009, 22:13:44 μμ
Την άποψή μου την έχω πεί και αλλού.... (http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=79790)

Πριν λίγο καιρό οδηγούσα με το ένα χέρι και μου 'φευγε το τιμόνι από την ταλάντωση. Είχα κάνει ακτινολόγηση στους τροχούς αλλά δεν είχα δει φως. Είχα πειστεί ότι είχε πρόβλημα ο σκελετός.

Υστερα, άλλαξα ελατήρια μπροστά (από της μαμάς σε WP), άλλαξα και λάστιχα (από Sahara σε Dunlop Trailmax) και είδα το φως μου. Είτε με, είτε χωρίς βαλίτσα καμία ταλάντωση. Ακλόνητη σαν βράχος!





Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #192 on: Κυριακή 31 Μάιος 2009, 19:35:08 μμ
Γιάννη, κατά την αλλαγή των ελατηρίων, άλλαξες και υγρά?
Αν ναι, πιθανόν το πρόβλημα να οφειλόταν σε διαφορετική ποσότητα υγρού στα 2 καλάμια.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7277
Reply #193 on: Κυριακή 31 Μάιος 2009, 22:17:42 μμ
Χρήστο το πρόβλημα το εντοπίζω περισσότερο σε σχέση με τα λάστιχα. Αρχισε να εμφανίζεται προοδευτικά κατά την διαρκεια ζωής των Sahara. Εξαφανίστηκε με την αλλαγή ελαστικών. Τα WP ελατήρια βελτίωσαν απλώς την κατάσταση. Ετσι πιστευω.



Offline xrisimix

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 37
Reply #194 on: Τρίτη 02 Ιούνιος 2009, 23:23:04 μμ
Το ΤΑ 400 το αγόρασα καινούριο και στην αρχή δεν είχα κανένα πρόβλημα. Άφηνα τα χέρια  και η μηχανή με πήγαινε μόνη της.
Το πρόβλημα εμφανίστηκε μετά από μια συναντήσει που είχα με έναν σκύλο.
Νομίζω ότι μπαγκαζιέρα, ρουλεμάν και φαγωμένα ή ξεφούσκωτα λάστιχα επιδεινώνουν το παραμικρό τρέμουλο από τυχόν στραβωμένους τροχούς.
Πρόσφατά απόκτησα και ένα CBF 600, το οποίο κάνει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα..



Offline rockerman

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 71
  • rock is my life
    • sickyminds rock cafe bar
Reply #195 on: Πέμπτη 04 Ιούνιος 2009, 10:38:45 πμ
το ιδιο προβλημα αντιμετωπιζω με ολοκαινουριο τρανσαλπ 700 και με metzeler tourance  και μπαγαζιερα krauzer απο την αγορα της.
χωρις να ειμαι ο ηδημων σε τετοια θεματα υπαρχει περιπτωση το φαινομενο του τρεμουλου του τιμονιου σε ολες τις ταχυτητες να επειδηνωνεται απο τα προστατειτικα των χεριων στις μανετες φρενου και συμπλεχτη?


just keep on rockin and don't forget to boogie !

ετσι και αλλιως ολοι περαστικοι ειμαστε....


Offline rockerman

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 71
  • rock is my life
    • sickyminds rock cafe bar
Reply #196 on: Πέμπτη 04 Ιούνιος 2009, 11:00:39 πμ
σημειοτεων οτι ειχα το κλρ 250 επι 15 χρονια και τετοιο προβλημα δεν ειχα ποτε οτι λαστιχα και αν εβαλα πανω.ουτε με τα μαμησια..


just keep on rockin and don't forget to boogie !

ετσι και αλλιως ολοι περαστικοι ειμαστε....


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #197 on: Πέμπτη 04 Ιούνιος 2009, 13:07:02 μμ
Οι χούφτες στις μανέτες έχουν αμελητέα επίδραση στο φαινόμενο, ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες. Αλλού είναι η αιτία.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #198 on: Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 22:53:01 μμ
Σήμερα έβαλα νέα λάστιχα,
Είχα τα  Bridgestone  Trail Wing , και έβαλα τα Pirelli Scorpion Trail
Για άλλα πήγαινα αλλά ήθελαν λίγες μέρες και έβαλα αυτά.(continental conti trail attack)
Όπως και μου το είπαν έτσι και έγινε, το τρέμουλο όταν άφηνα τα χέρια στα 60 – 80 αλλά και σε όλο το φάσμα εξαφανίσθηκε!

Η εναλλαγή στην φορά των τακουνιών που έχουν τα λάστιχα δημιουργούν το τρέμουλο.
Καμία σχέση στην οδήγηση με τα προηγούμενα και ειδικότερα στο πλάγιασμα, αν και είναι νωρίς με μόλις 60 χιλ που τους έκανα, η διαφορά είναι ορατή.

Στο χώμα δεν θα είναι και τόσο καλά όσο τα άλλα, αλλά δεν με ενδιαφέρει γιατί δεν κάνω ούτε το 10% των χιλιομέτρων σε χώμα.
Αν τύχει θα πάω με αυτά ποιο σιγά.

Περισσότερες εντυπώσεις μετά από περισσότερα χιλιόμετρα, αν και πολλοί κάτι θα έχετε ακούσει.


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #199 on: Πέμπτη 25 Ιούνιος 2009, 22:55:30 μμ
Αυτή είναι η ασφάλτινη έκδοση, σωστά; Δεν είναι τα ΜΤ90;