Hellas Transalp Forum

Ηθελε να γινει ανθρωπος

azwros · 8230

Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
on: Πέμπτη 05 Ιούνιος 2008, 16:35:28 μμ
Ήταν ένα σπερματοζωάριο που ήθελε να γίνει άνθρωπος. Πάει μια μέρα στο
 θεό και του λέει:
- Πότε θα γίνω άνθρωπος;
Και ο θεός του λέει:
- Ακόμα δεν έχει έρθει η σειρά σου.
Το σπερματοζωάριο ανυπομονούσε να γίνει άνθρωπος. Οι μέρες περνούσαν
 και κάθε μέρα γινόταν η ίδια κουβέντα με το Θεό. Μια
μέρα πάει ο Θεός και του λέει τα καλά νέα.
- Σπερματοζωάριο, ήρθε η ώρα να γίνεις άνθρωπος.
Το σπερματοζωάριο άρχισε τις χαρές και του λέει λοιπόν ο Θεός:
- Όταν θα γίνει η φάση, εσύ θα αρχίσεις να τρέχεις όσο πιο γρήγορα
 μπορείς και θα πας μέσα στο σκοτάδι να κολλήσεις πάνω
  σε ένα ωάριο και θα το ρωτήσεις "Είσαι το ωάριο μου;" και αν σου πει
 "Ναι είμαι το ωάριο σου" τότε θα γίνεις άνθρωπος.
Την επομένη το σπερματοζωάριο ετοιμάζεται και με το που γίνεται η φάση
 τρέχει γρήγορα και πάει στα σκοτεινά και κολλάει
κάπου και ρωτάει "Είσαι το ωάριο μου;"
- Όχι είμαι ο φρονιμίτης!


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline kostask

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 45
Reply #1 on: Πέμπτη 05 Ιούνιος 2008, 16:47:15 μμ
 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
:2bowing:



Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #2 on: Πέμπτη 05 Ιούνιος 2008, 16:48:55 μμ
 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
 :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:



axidous

  • Guest
Reply #3 on: Πέμπτη 05 Ιούνιος 2008, 17:15:22 μμ
Πολυ καλο !!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D

φιλικα



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #4 on: Πέμπτη 05 Ιούνιος 2008, 17:45:37 μμ
Καλά που δεν έπεσε σε κανα βόθρο .  :2devilred:


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #5 on: Πέμπτη 05 Ιούνιος 2008, 17:48:39 μμ
Καλά που δεν έπεσε σε κανα βόθρο .  :2devilred:
Παλι αλλαξες εικονα εσυ:;;;;;;


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #6 on: Πέμπτη 05 Ιούνιος 2008, 17:48:54 μμ
Καλά που δεν έπεσε σε κανα βόθρο .  :2devilred:

Παχύ έντερο θες να πεις, Λούρε μ?  ::)


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #7 on: Πέμπτη 05 Ιούνιος 2008, 18:31:33 μμ
Παλι αλλαξες εικονα εσυ:;;;;;;
Γιά λίγο.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7629
    • eGeorgalas
Reply #8 on: Πέμπτη 05 Ιούνιος 2008, 20:23:56 μμ
Απίστευτοι είστε ...... ;D ;D ;D

 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


strofakias

  • Guest
Reply #9 on: Παρασκευή 06 Ιούνιος 2008, 05:03:04 πμ
 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: