Ήταν ένα σπερματοζωάριο που ήθελε να γίνει άνθρωπος. Πάει μια μέρα στο
θεό και του λέει:
- Πότε θα γίνω άνθρωπος;
Και ο θεός του λέει:
- Ακόμα δεν έχει έρθει η σειρά σου.
Το σπερματοζωάριο ανυπομονούσε να γίνει άνθρωπος. Οι μέρες περνούσαν
και κάθε μέρα γινόταν η ίδια κουβέντα με το Θεό. Μια
μέρα πάει ο Θεός και του λέει τα καλά νέα.
- Σπερματοζωάριο, ήρθε η ώρα να γίνεις άνθρωπος.
Το σπερματοζωάριο άρχισε τις χαρές και του λέει λοιπόν ο Θεός:
- Όταν θα γίνει η φάση, εσύ θα αρχίσεις να τρέχεις όσο πιο γρήγορα
μπορείς και θα πας μέσα στο σκοτάδι να κολλήσεις πάνω
σε ένα ωάριο και θα το ρωτήσεις "Είσαι το ωάριο μου;" και αν σου πει
"Ναι είμαι το ωάριο σου" τότε θα γίνεις άνθρωπος.
Την επομένη το σπερματοζωάριο ετοιμάζεται και με το που γίνεται η φάση
τρέχει γρήγορα και πάει στα σκοτεινά και κολλάει
κάπου και ρωτάει "Είσαι το ωάριο μου;"
- Όχι είμαι ο φρονιμίτης!