Hellas Transalp Forum

Τι μοτο να πάρω 2!!

Stefanosh · 15111

Offline Stefanosh

• Απλός οδηγός
on: Τετάρτη 12 Μάρτιος 2008, 00:22:50 πμ
Καλησπέρα σε όλους!
είμαι πολύ νέος τόσο στο φόρουμ όσο και στον χώρο των μοτο.
εδω και πάρα πολύ καιρό έχω "κολλήσει" με την ΤΑ, πριν πολύ λίγο καιρό όμως, έφτασα σε σημείο να μπορώ να αγοράσω (πάντα μεταχειρισμένη...) κι έτσι έχω αρχίσει το ψάξιμο! και φυσικά, θέλω την βοήθειά σας!

τα κριτήρια που έχω στον νου μου είναι τα εξής:
1.δυστυχώς πρώτο και κύριο το οικονομικό: διαθέτω μέχρι 2500€ ή εξαιρετικά ζώρικα 3000€ και αυτό διότι είμαι φοιτητής και δεν αναμένεται να έχω σταθερό εισόδημα για τα επόμενα 2 χρόνια :eusa_naughty:...(γ@μωτο). Κατά συνέπεια, με απασχολεί πάρα πολύ έντονα και το θέμα της συντήρησης μετά την αγορά... θα μπορώ να τα βγάζω πέρα με 600-700€ τον χρόνο (εννοείται χωρίς βενζίνες) ??
2.ο βασικός λόγος που θέλω την ΤΑ είναι να μπορώ να ταξιδεύω, και σε χωμάτινους δρόμους (όχι όμως αποκλειστηκά σε χώμα), ανά την Ελλάδα, και όχι τόσο οι καθημερινές μετακινήσεις (λέμε τώρα...). δεν απαιτώ ιδιαίτερες ταχύτητες ταξιδιού (130-140 είναι πολύ?)

μετά απο κάποιο ψάξιμο έχω προβληματιστεί αρκετά. πήγα στον μηχανικό ενός φίλου να πάρω μια γνώμη και μεταξύ άλλων μου είπε να μην πάρω με τίποτα ΤΑ 600 (χαρακτηριστικά είπε "θα'σαι συνέχεια με το λάδι στο χέρι") και δεδομένου οτι ΤΑ 650 με τα λεφτά που δίνω δεν παίζει εύκολα μου είπε οτι πρέπει να αλλάξω τα οικονομικά δεδομένα μου, πράγμα βέβαια αδύνατο.

και αναρωτιέμαι: είναι τόσο χάλια τα 600άρια μοντέλα? απο άποψη συντήρησης τρώνε πολύ φράγκο? αν τσιμπήσω κανά τέτοιο, μιας και παίζουν πολλά, δεν θα κάνω την δουλειά μου? τι είναι προτιμότερο, ένα καλοσυντηρημένο 600 ή ένα λιγότερο καλό 650?

γενικά, αν καταλαβαίνεται σε τι φάση είμαι (= και ψιλοάσχετος μεταξύ άλλων) όποια συμβουλή αποδεκτή!

Ευχαριστώ!

αν δεν ήσουν όπως είσαι,
πώς θα ήθελες να είσαι?

DRAKE RAMORE

• Guest
Reply #1 on: Τετάρτη 12 Μάρτιος 2008, 00:45:53 πμ
Οπλίσου με υπομονή και κουράγιο.