Αν ισχύει το ίδιο καθεστώς με τα αυτοκινητα , το σασί , στην περίπτωσή μας ο σκελετός έχει νομιμα καταγεγραμμένο εναν αριθμό κινητήρα.
Παλιότερα μπορούσες να αλλάξεις κινητήρα με άλλον χωρίς περιορισμούς σε κυβικά κ να τον δηλώσεις. Τώρα μπορείς να αλλάξεις κινητήρα αλλά μόνο στα ίδια κυβικά.
Με άλλα λόγια ενας αριθμός σασί αντιστοιχεί σε μια σειρά κινητήρων με τον ίδιο κυβισμό.
Αν λοιπόν ηταν 600 κι είναι 400 κ ισχύει οτι κ στα αυτοκίνητα τότε είναι παράνομο κ δεν πρέπει να έχει δηλώθεί.
Οσο για την μετατροπή σε 650 , σίγουρα θα υπάρχουν προβλήματα , το είχε κάνει ενας συμφορουμίτης εδώ μέσα απο 600 σε 650 κ είχε θέμα με
τις εισαγωγές το φίλτρο αέρα, και το σύστημα Pair.