Hellas Transalp Forum

Αγορά Transalp. Μεταξύ 600 (πριν το 1997, μετά το 97) και 650

bar.it · 483

Offline bar.it

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 2
on: Παρασκευή 27 Αύγουστος 2021, 13:10:23 μμ
Γεια χαρά στο forum και τα μέλη του.

Πριν 15ετίας είχα το transalp του 87. Δεν ήταν στην καλύτερη κατάσταση εμφανισιακά αλλά λειτουργικά ήταν άψογο.
Το χάρισα σεν έναν φίλο (το έχει και το χρησιμοποιεί ακόμα!) και μου χάρισαν ένα TDM850.
To μετάνιωσα πικρά. Το tdm δεν το χώνεψα ποτέ μου.
Μετά από 3 χρόνια αχρηστίας, το έδωσα.
Και τώρα είμαι έτοιμος για να επανορθώσω το λάθος μου.

Θα ήθελα τη γνώμη σας για τον προβληματισμό μου:
1. Να πάρω ένα του 94-95-96 με το μονό δισκόφρενο μπροστά made in japan
2. Να πάρω ένα του 97-98-99 με το διπλό δισκόφρενο μπροστά made in italy
3. Να πάρω ένα 650 μετά το 2020

Να πω ότι είμαι περισσότερο για το 600 εκτός αν με πείσετε για το 650.
Να πω επίσης ότι είμαι περισσότερο για το μοντέλο του 94-95-96 με το μονό δισκόφρενο επειδή είναι made in japan.
Θεωρείτε ότι αξίζει να πάω σε ένα παλιότερο μοντέλο λόγο japan ή δεν έχει διαφορές;
Ας θεωρήσουμε ότι τα χαρακτηριστικά και η κατάσταση που τα βρίσκω είναι ικανοποιητική και στις δύο περιπτώσεις.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Γιάννης



Offline CorpseAlive

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 46
    • Δικηγορική Εταιρεία Καλούδης
Reply #1 on: Σάββατο 28 Αύγουστος 2021, 14:09:34 μμ
Για τι χρήση το προορίζεις?
Π.χ. Για ταξίδι μου φαίνεται πιο άνετο το 650 ενώ για χώμα και πιο enduro κατάσταση  θα πήγαινα στο 600 σίγουρα.


New Transalpisti on the road.


Offline bar.it

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 2
Reply #2 on: Τρίτη 31 Αύγουστος 2021, 13:47:31 μμ
Κυρίως για καθημερινή χρήση, σπίτι (εκτός πόλης) - δουλειά και μικρές αποδράσεις.
Μένω σε νησί.

Ευχαριστώ πολύ



Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 516
Reply #3 on: Τετάρτη 01 Σεπτέμβριος 2021, 12:06:52 μμ
Το 600 εχει και μικρότερη κατανάλωση από το 650.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk




Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2670
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #4 on: Πέμπτη 02 Σεπτέμβριος 2021, 12:10:06 μμ
Το 600 εχει και μικρότερη κατανάλωση από το 650.

Βενζίνης εννοεί, γιατί στην κατανάλωση λάδιού προηγείται το 600. :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Τα όποια πλεονεκτήματα της ιαπωνικής κατασκευής, - που είναι υπαρκτά - στην πλεξούδα κυρίως, με τα χρόνια εξαφανίζονται. Ενώ οι 2 δίσκοι μπροστά έχουν διαχρονικά πλεονεκτήματα.
Στα συν του 600 ότι δανείζεται και το ψαλίδι της Άφρικα.
'Εχω ένα του 96 και ένα του 98.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9475
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #5 on: Κυριακή 05 Σεπτέμβριος 2021, 15:38:48 μμ
Το βασικότερο δεν είπες,  πόσο χρήμα διαθέτεις για την αγορά. ;D

Αν και το 600 είναι πιο Τρανσάλπ, εμένα μου κανει κλίκ το 650. Πιο κυριλέ , αλλά κ πιο σπαστικό στο λύσε δέσε.




Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2377
  • XLV650, CRF1000
Reply #6 on: Τρίτη 07 Σεπτέμβριος 2021, 13:32:21 μμ
@bar.it : Παρε αυτο που σου αρεσει καλυτερα, το 600 αφου σου "γυαλιζει". Επισης κατα τη γνωμη μου δεν αξιζει / δεν εχει σοβαρες διαφορες στην ποιοτητα το made in japan μεχρι το 1996 και, οπως ειπωθηκε, τα Ιταλικα 1997-1999 εχουν το πλεονεκτημα του διπλου δισκοφρενου.

Συνοψιζω παρακατω τις διαφορες των 600 και 650:
- Πιο χωματινο στησιμο το 600 απο τιμονι / θεση οδηγησης (αυτο διορθωνεται σχετικα στο 650 με αλλο τιμονι)
- Πιο GT ταξιδιωτικη λειτουργια το 650
- Πιο γεματος κινητηρας χαμηλα το 650 - και δε νομιζω οτι εχουν σοβαρες διαφορες στην καταναλωση, μεγαλυτερη διαφορα θα κανει ενα κακορυθμισμενο / κακοπροσεγμενο μηχανακι. Καινε παντως και τα δυο σχετικα πολυ σε ταξιδι με ταχυτητες πανω απο 130χμω.

Επισης υπαρχουν οι εξης βελτιωσεις στο 650:
- Ο κινητηρας ειναι ο καλυτερος της σειρας XLV/XRV και αργει σχετικα ν'αρχισει να καιει σοβαρο λαδι, σε αντιθεση με τα 600 και 750
- Το αμορτισερ ειναι εξαιρετικης ποιοτητας με ρυθμιση αποσβεσης που δουλευει, και ως εκ τουτου δε χρειαζεται αλλαγη αμορτισερ παρα μονο ελατηριου
- Εχει δεικτη βενζινης και 1 λιτρο μεγαλυτερο ρεζερβουαρ (19 αντι για 18 λιτρα)
- Εχει προστασια του πισω αμορτισερ απο το τι πεταει ο πισω τροχος

Αν και σχετικα διαφορετικα στην εμφανιση, τα 600/650 ειναι παρομοια μηχανακια ενω το 700 ειναι αρκετα διαφορετικο: πιο δυνατο, οικονομικο/ψεκαστο, πιο roadster/ασφαλτινο στησιμο με 19/17 τροχους και λιγοτερη αποσταση απο το εδαφος.


" the PouroDuro spirit "