@bar.it : Παρε αυτο που σου αρεσει καλυτερα, το 600 αφου σου "γυαλιζει". Επισης κατα τη γνωμη μου δεν αξιζει / δεν εχει σοβαρες διαφορες στην ποιοτητα το made in japan μεχρι το 1996 και, οπως ειπωθηκε, τα Ιταλικα 1997-1999 εχουν το πλεονεκτημα του διπλου δισκοφρενου.
Συνοψιζω παρακατω τις διαφορες των 600 και 650:
- Πιο χωματινο στησιμο το 600 απο τιμονι / θεση οδηγησης (αυτο διορθωνεται σχετικα στο 650 με αλλο τιμονι)
- Πιο GT ταξιδιωτικη λειτουργια το 650
- Πιο γεματος κινητηρας χαμηλα το 650 - και δε νομιζω οτι εχουν σοβαρες διαφορες στην καταναλωση, μεγαλυτερη διαφορα θα κανει ενα κακορυθμισμενο / κακοπροσεγμενο μηχανακι. Καινε παντως και τα δυο σχετικα πολυ σε ταξιδι με ταχυτητες πανω απο 130χμω.
Επισης υπαρχουν οι εξης βελτιωσεις στο 650:
- Ο κινητηρας ειναι ο καλυτερος της σειρας XLV/XRV και αργει σχετικα ν'αρχισει να καιει σοβαρο λαδι, σε αντιθεση με τα 600 και 750
- Το αμορτισερ ειναι εξαιρετικης ποιοτητας με ρυθμιση αποσβεσης που δουλευει, και ως εκ τουτου δε χρειαζεται αλλαγη αμορτισερ παρα μονο ελατηριου
- Εχει δεικτη βενζινης και 1 λιτρο μεγαλυτερο ρεζερβουαρ (19 αντι για 18 λιτρα)
- Εχει προστασια του πισω αμορτισερ απο το τι πεταει ο πισω τροχος
Αν και σχετικα διαφορετικα στην εμφανιση, τα 600/650 ειναι παρομοια μηχανακια ενω το 700 ειναι αρκετα διαφορετικο: πιο δυνατο, οικονομικο/ψεκαστο, πιο roadster/ασφαλτινο στησιμο με 19/17 τροχους και λιγοτερη αποσταση απο το εδαφος.