Hellas Transalp Forum

ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ TRANSALP

kostas1980 · 3286

Offline kostas1980

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 1
on: Παρασκευή 13 Αύγουστος 2021, 13:27:42 μμ
ΓΕΙΑ ΣΑΣ  ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΣΤΟ ΤΡΑΝΣΑΛΠ 650 2001 ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΣΥΣΤΙΜΑ ΤΗΣ ΑΦΡΙΚΑ 750 Κ ΠΙΣΩ ΤΟ ΨΑΛΙΔΙ ΑΝ ΓΥΝΕΤΑΙ ΜΙΑΣ Κ ΤΑ ΕΧΩ ΟΛΑ



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #1 on: Παρασκευή 13 Αύγουστος 2021, 23:35:13 μμ
Τι θα κερδίσεις με αυτό;



Offline Παύλος

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9897
Reply #2 on: Σάββατο 14 Αύγουστος 2021, 10:29:56 πμ
Μάλλον θα χάσει.

Φίλε Κώστα δεν νομίζω να μπορέσεις να τα ταιριάξεις, αλλά ακόμα κι αν γινόταν θα άλλαζε η γεωμετρία της μηχανής, μάλλον προς το χειρότερο...


Παύλος Καρούμπης


Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #3 on: Σάββατο 14 Αύγουστος 2021, 12:41:43 μμ
Οχι απαραίτητα. Υπάρχουν οδηγοί για τέτοια μετατροπή αλλα από το 600 που το Αφρικα μοιράζεται περισσότερα μηχανικά μέρη. ΤΑ 600 με ψαλίδι από αφρικα θέλει από συγκεκριμένη γενιά (νομιζω rd03) και θέλει μαζι με το μοχλικο κουμπωνει κατευθείαν. Πιρούνι μπορείς να βάλεις διαφορα αλλα θα χρειαστεί ίσως τόρνο για να τα παντρέψει. Θέλει ψάξιμο η αλήθεια είναι. Αν ασχοληθείς αυτο που μπορείς να κερδίσεις είναι σταθερότητα (μεγαλύτερο μετατροχιο) και βελτιωμένη λειτουργια στην ανάρτηση, ειδικά στο χώμα.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk




Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #4 on: Δευτέρα 16 Αύγουστος 2021, 17:04:23 μμ
Φυσικα και αξιζει η μετατροπη καθως το αλουμινενιο ψαλιδι του XRV ειναι πιο στιβαρο αλλα δεν μπαινει στο 650 χωρις να καταργησεις το καζανακι της εξατμισης και παλι δεν ειμαι σιγουρος αν μπαινει - θα χρειαστει επισης οπωσδηποτε και το μοχλικο. Σε 600αρι εχει κανει αυτη τη μετατροπη ο συντροχος και φιλτατος γκ.

Το πηρουνι μπαινει αλλα θα χρειαστει πατεντα για να δουλεψει η κλειδαρια του τιμονιου καθως του XRV κομπλαρει σε αλλο σημειο. Το πηρουνι του XRV εχει 2 εκατοστα μεγαλυτερη διαδρομη, οποτε αν μπει ειναι καλο να σηκωθει λιγο και το πισω, πχ με αποσταστη στο Π του αμορτισερ. ¨Η απλα κατεβαζεις 2εκ τις τιμονοπλακες. Εχει ελαφρα μεγαλυτερη ακαμψια καθως ειναι 43χλ αλλα επισης βγαινει γι'αυτο cartridge της Adreani ενω δεν βγαινει για τα 600/650. Αυτο αν καποιος σκοπευει να κανει το μηχανακι τουμπανο απο αναρτησεις.


" the PouroDuro spirit "


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #5 on: Τρίτη 17 Αύγουστος 2021, 15:44:42 μμ
1. Το ψαλιδι του αφρικα ΔΕΝ μπαινει στο ΤΑ650 Τουλαχιστον οχι χωρις καποιος να επεμβει με κοψε-ραψε στο πλαισιο (και πιθανοτατα και αλλου) Ο κυριος λογος ειναι οτι το ΤΑ 650 εχει το μοχλικο πανω απο το ψαλιδι ενω το ΑΤ750 κατω απο το ψαλιδι Αλλα και ο καταλυτης φυσικα του ΤΑ650 αποτελει προβλημα
2, Το μπροστινο μπαινει απ' οσο ξερω "κουτι" στο λαιμο του ΤΑ αλλα θελει πατεντα ωστε να μπορει να κλειδωνει το τιμονι Επιπλεον αν προκειτε να χρησιμοποιηθουν οι δαγκανες και οι δισκοπλακες του ΤΑ650 τοτε πρεπει οπωσδηποτε να αλλαχτουν οι γλυστρες των δαγκανων με αυτες του ΑΤ750 ωστε να μπορουν να βιδωσουν πανω στις μπουκαλες του ΑΤ

Συμπερασμα:
Κατα την γνωμη μου αν υπαρχει ηδη το μπροστινο αλλα και οι γλυστρες απο τις δαγκανες του ΑΤ750 και ακομα καλυτερα και οι δισκοπλακες τοτε ναι αξιζει η αλλαγη του μπροστινου Σε καθε αλλη περιπτωση που θα πρεπει να δαπανηθουν χρηματα δεν αξιζει η μετατροπη δεδομενου οτι περαν της ελαφρως μεγαλυτερης στιβαροτητας του μπροστινου κανενα αλλο οφελος δεν θα δει καποιος απο αυτην την μετατροπη
Και αν μπουν και οι δισκοπλακες του ΑΤ750 τοτε ναι μεν θα εχει δυνατοτερο φρεναρισμα στην ασφαλτο θα εχει χασει ομως αρκετα στο ασφαλες φρεναρισμα στο χωμα (κυριως λογω μειωμενης αισθησης)




Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #6 on: Πέμπτη 19 Αύγουστος 2021, 14:00:39 μμ
Ω!!! Με πρόλαβαν οι αποπάνω και δεν μπορώ να συνεισφέρω στο ενδιαφέρον αυτό θέμα. :(

Ιδού ένα ψηλωμένο 650.



Ένα με ωραίο κουστούμι.



Κι ένα άσκημο.



Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Παύλος

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9897
Reply #7 on: Πέμπτη 19 Αύγουστος 2021, 19:23:43 μμ
Και μετά θα έχει ένα μηχανάκι για άλλη χρήση. Που να πας ταξίδι έτσι;

Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να κάνει κάποιος τέτοια μετατροπή. 14 χρόνια πήγα παντού χωρίς πρόβλημα και την άλλαξα επειδή ήθελα κάτι πιο δυνατό για ταξίδι κι όχι γιατί δεν με ικανοποιούσε στο βουνό.

Προσωπική άποψη φυσικά, ο καθένας κάτι ότι θέλει.


Παύλος Καρούμπης


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #8 on: Παρασκευή 20 Αύγουστος 2021, 09:53:36 πμ
Ειναι γεγονος οτι για τον μεσο αναβατη Τρανσαλπ τετοιες μετατροπες δεν χρειαζονται. Ο Γιαννης γκ εβαλε το ψαλιδι του XRV για να αυξησει το μεταξονιο καθως το ΤΑ του πεφτει λιγο μικρο, και για τον ιδιο λογο το ψηλωσε με τις γνωστες μοντες. Παρ'ολα αυτα το μηχανακι του εχει διατηρησει ολες τις αρετες των Τρανσαλπ και ειδικα αυτη την ομοιογενεια που του επιτρεπει να ταξιδευει με 130χμω φοβερα ξεκουραστα. Μαλιστα μ'αυτο το μηχανακι πηγε μαζι με τον γιο του στην Ολλανδια και πισω πριν λιγα χρονια.

Η μετατροπη του πηρουνιου απο XRV εχει νοημα μονο αν καποιος κυνηγαει πολυ το μηχανακι στο χωμα, οπως πχ ο Konkost. Και παλι η μετατροπη αυτη δεν θα δωσει πολλα απο ακαμψια και τιποτα απο λειτουργια του πηρουνιου, καθως εσωτερικα τα πηρουνια των XRV/XLV/NX ειναι ολα ιδια. Το μονο κερδος θα ειναι το ψηλωμα 2εκ αν συνδυαστει με αντιστοιχο ψηλωμα πισω για ψηλο αναβατη πχ με υψος > 1.85.

Αυτο που πιθανα αξιζει ομως ειναι να του βαλει κανεις την cartridge που βγαζει η Adreani για το πηρουνι του XRV και το οποιο αλλαζει τελειως την λειτουργια του πηρουνιου και το κανει σαν τα συγχρονα πηρουνια. Αυτο θα εχει σαφως θετικη επιπτωση στο χωμα αλλα και στην ασφαλτο. Και φυσικα το μηχανακι θα διατηρησει τις ταξιδιωτικες ικανοτητες που το εχουν κανει τοσο αγαπητο σε μια ολοκληρη γενια αναβατων.
« Last Edit: Παρασκευή 20 Αύγουστος 2021, 09:56:41 πμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #9 on: Παρασκευή 20 Αύγουστος 2021, 13:26:17 μμ
Κάποιοι μοτοσυκλετιστές όταν δεν τους κάνει η μοτοσυκλέτα αλλάζουν μοτοσυκλέτα, κάποιο άλλοι αλλάζουν την μοτοσυκλέτα. Δεν καταλαβαίνω γιατί οι μεν πρέπει να πείσουν τους δε. Μου θυμίζει αντιπαραθέσεις Ευρώπη - Ιαπωνία, Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός κλπ.
Στο θέμα μας τώρα. Το κάρτιτζ της Αντρεάνι είναι λίγο ακριβό, αυτό που βγαίνει για το Μπλάκμπερντ τουλάχιστον. Υπάρχουν όμως αυτά τα εμουλέητορς, ιντιμηνέιτορς κλπ. ανάλογα με την εταιρεία, για τα οποία πολλοί υποστηρίζουν ότι προσφέρουν λειτουργία κάρτιτζ σε μη κάρτιτζ πηρούνι, σε λογική τιμή και υπάρχουν για όλες σχεδόν τις διαμέτρους.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #10 on: Σάββατο 21 Αύγουστος 2021, 14:26:16 μμ
Στο θέμα μας τώρα. Το κάρτιτζ της Αντρεάνι είναι λίγο ακριβό, αυτό που βγαίνει για το Μπλάκμπερντ τουλάχιστον. Υπάρχουν όμως αυτά τα εμουλέητορς, ιντιμηνέιτορς κλπ. ανάλογα με την εταιρεία, για τα οποία πολλοί υποστηρίζουν ότι προσφέρουν λειτουργία κάρτιτζ σε μη κάρτιτζ πηρούνι, σε λογική τιμή και υπάρχουν για όλες σχεδόν τις διαμέτρους.
Πραγματι το κοστος για Αντρεανι ειναι υψηλο αλλα μαλλον ειναι μια καλυ λυση αν καποιος δεν θελει να δοκιμασει καποιο μπροστινο απο αλλη μαρκα/μοντελο με τις οποιες πατεντες και με αμφιβολο ισως αποτελεσμα

Aυτα εχω βαλει εγω

τα οποια μαλιστα αγοραστηκαν απο συμφορουμιτη
Δεν λεω, βελτιωθηκε πααααρα πολυ η λειτουργια του μπροστινου αλλα ειναι πολυυυυυ μακρια ακομα απο ενα καρτριτζ πηρουνι Τα συγκεκριμενα μαλιστα αν θυμαμαι καλα πρεπει να ειχαν καινουρια κανα 200αρι+ Ποσο ιδιαιτερα υψηλο για αυτο που προσφερουν
Στην τιμη ομως που τα πηρα δεν το μετανοιωσα καθολου



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #11 on: Σάββατο 21 Αύγουστος 2021, 21:53:11 μμ
Σχετικα με τα cartridge emulators, υπαρχουνε πολλες λυσεις: Racetech Emulators, Ricor Intiminators, KTech Valves, YSS Valves κλπ. Εχοντας ψαξει το θεμα αρκετα, τα καλυτερα ειναι τα Racetech Emulators και οι YSS Valves, οι τελευταιες ειναι παρομοιες με τα Racetech αλλα σχεδον στη μιση τιμη.

Ενα προβλημα που εχουν ολες αυτες οι λυσεις ειναι οτι θελουν σεταρισμα του σχετικου emulator / intiminator / valve σε σχεση με το ελατηριο που εχουν (το οποιο αλλαζει) και τις διοδους λαδιου, και αυτο θελει καθε φορα λυσιμο του πηρουνιου. Αλλα το κυριοτερο προβλημα ειναι οτι προσθετουν 15mm μηκος μεσα στο πηρουνι το οποιο ουσιαστικα σημαινει 15mm προφορτιση! Αυτη ειναι πιθανα ok με τα μαμα μαλακα ελατηρια αλλα οχι με αφτερμαρκετ. Βεβαια αν τα αφτερμαρκετ ελατηρια ειναι πιο κοντα με αποστατη, τοτε κοβει κανεις τον αποστατη κατα 15mm. Konkost, αυτο εκανες εσυ με τα WP που εχουν αποστατες? Εγω παντως που εχω Hyperpro στο μηκος των μαμισιων δεν μπορω να το κανω.

Και φυσικα μια τετοια λυση θα παει σε λειτουργια προς το cartridge αλλα δε θα γινει ποτε ΣΑΝ CARTRIDGE. Γι'αυτο το λογο, η λυση της Adreani αν και ακριβη ειναι σαφως καλυτερη.


" the PouroDuro spirit "


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #12 on: Κυριακή 22 Αύγουστος 2021, 09:45:14 πμ
Αλλα το κυριοτερο προβλημα ειναι οτι προσθετουν 15mm μηκος μεσα στο πηρουνι το οποιο ουσιαστικα σημαινει 15mm προφορτιση! Αυτη ειναι πιθανα ok με τα μαμα μαλακα ελατηρια αλλα οχι με αφτερμαρκετ. Βεβαια αν τα αφτερμαρκετ ελατηρια ειναι πιο κοντα με αποστατη, τοτε κοβει κανεις τον αποστατη κατα 15mm. Konkost, αυτο εκανες εσυ με τα WP που εχουν αποστατες? Εγω παντως που εχω Hyperpro στο μηκος των μαμισιων δεν μπορω να το κανω.
Καταργησα τους αποστατες της WP και εβαλα tapew-ρυθμιστηρια προφορτησης Ηταν παμφθηνα απο το ebay