Σωστός ο Βασίλης .

Θα ήθελα εδώ όμως να πώ το εξής , στις λάμπες Η4, έχεις επιλογή η μεσαία η μεγάλη σκάλα,
στο CBF όμως που έχει δύο φανάρια οταν οδηγάς με την μεσαία σκάλα κ ανάψεις την μεγάλη η μεσαία δεν σβήνει, εξακολουθεί να φωτίζει κοντά κ χαμηλά ενώ ταυτόχρονα βλέπεις και μακρυά.
Το ίδιο κ στο αυτοκίνητο, πάς με την μεσαία που είναι οι δύο ακριανοί προβολείς κ οταν ανάψεις την μεγάλη σκάλα ανάβουν ΚΑΙ οι εσωτερικοί.
Θα έλεγα λοιπόν , γιατι να μην τροποποιήσουμε τον διακόπτη των φώτων ετσι ώστε να ανάβουν ΚΑΙ οι δύο σκάλες ταυτόχρονα?
Εστω και αν αυτό θα γίνει με εναν εξωτερικό διακόπτη ετσι ωστε η λειτουργία αυτή να μην είναι μόνιμη αλλά μετα απο επιλογή μας επειδή οταν θα ανάβουν
και οι δύο σκάλες θα έχουμε διπλάσια θερμότητα .
Για θέματα κατανάλωσης δεν το συζητώ αφου αρκετοί στο παρελθόν κ στην πρό-λεντ εποχή τοποθετούσαν προβολάκια αλογόνου 55+55W χωρίς πρόβλημα.
Λέω .....